PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Nt700 Daeuville



western
15 Ocak 2016, 09:25
Senelerdir kullandığım 125 lik commuter bana küçük gelmeye başladı...
Ne zamandır 500-700 cc arası endurolara bakıyordum... Taaakiii Nt700 Daeuville yi görene kadar.... Bu makineyi kullanan varsa sorularom olacak....
1) en genç modeli hangi yıl üretim
2) 30-40bin de ikinci el alsam beni 100 nine götürürmü
3) şehir içi kullanacagım. Yakıt durumu nedir
4) yıllık ortalama ne kadar bakım servis vs ücreti gider...

Şimdiden tşk ederim....

zenon
15 Ocak 2016, 09:31
BEnde severim o motoru Yakıt Durumu http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/nt700v_deauville

Buradan bakarsın olumsuz eleştiriler agır ve gücsüz olması yönünde birde arka lastiğini sökmesi ölüm diye biliyorum. Onun dışında kronik bir sorununu bilmiyorum daş gibi motor diye biliyorum...

natila
15 Ocak 2016, 09:55
ben de çok beğeniyorum dövili... tek olumsuz duyduklarım arkadaşın dediği gibi hantal olması... yoksa süper sıfırı olsaydı kesin alırdım bu nc nin yerine çok hoş görünüyor... az km beğenip servise ekspertiz yaptıracaksın sorun yoksa kaçırma derim

heia2654
15 Ocak 2016, 11:46
Vay arkadaş motorumu arayan soran olmuş :)
O zaman bize de yardımcı olmak düşer.
2006-2008 arasında geldi Türkiye'ye. Ancak 2008 modeller aslında 2007. Kocaman da yazıyro selenin altında. Onu çıkaraydınız bare. Resmen çakallık.

Evet arkadaşlar, motor hantal. Ama neye göre hantal, kime göre hantal? CBR600'le mi kapışmak istiyorsunuz? Öyleyse R6 almak lazım. Yok değilse zaten taş çatlasa 6 saniyede 100'e çıkıyor motor. NC serisinden hızlı. Uçmak istemiyorsanız yeterli. Göz açıp kapayıncaya kadar 120 üstü hızlarda görüyorsunuz kendinizi. 200'e kadar yolu var. Youtube'dan izlenebilir. https://www.youtube.com/watch?v=8F8j6lb0-TQ

Arka teker için 4 tane civata söküp arka tamponu (çamurluk değil tampon :D) sökmeniz lazım. Sonrası kolay.

Şaftı biraz seslidir, Isuzu midibüsler gibi hafiften. İlk alındığında arızalı sanılır, sonra bütün forumlarda aynı şeyden bahsedildiğini görüp rahatlarsınız. Alıştıktan sonra başka motora binince insan sesin yokluğunu yadırgıyor.

Olduğu yerde yatmaya karar verdi mi yatıyor. Ağır motor. Alışıp öğrenene kadar aşırı dikkat gerekli. Ama yattığı zaman noluyor? Yere fırlatmazsanız, motoru tutup hafifçe bırakırsanız hiçbir şey. 13TL'lik bir plastik eziliyor, o kadar. Detaylar aşağıda. Yürüme hızına çıktıktan sonra çok dengeli ilerliyor, dar dönüşler bile kolay.

Ağırlık dengesi daha iyi olabilirdi. Arka çanta yokken ön aks 115, arka 145kg. Çantalar ve şaftın etkisi. Özellikle artçı binince ön teker biraz boşta kalıyor, dengeye alışmak lazım. Avantajı ne? Virajda bile olsa arka frene bastınız mı motor olduğu yere çakılıyor, hiçbir yeri oynamıyor. Kombine zaten, arkaya basınca önde tek piston da sıkıyor.

150-160 üzeri hızlarda elinizi gidondan bırakın, dümdüz devam ediyor, umrunda değil.

Frenler önde çift disk 6 piston, arka 2 piston. Frenlemeyi ezmeden yaparsanız ön teker boşa düşüyor. Ön frenin kuvvetli olması ve aksın arkaya göre hafif olması etkili. Ama tekniğine göre yaparsanız üzerinde durmak efor istiyor öne uçmamak için. Savrulma falan yok, dümdüz yavaşlıyor.

Malum Transalp ile aynı motoru kullanıyor, hem 650 hem 700. Deauville 650 1998'den beri üretiliyor, yurtdışında kurye olarak bu motoru kullanıp 320.000 mil yaptığını söyleyen birine denk geldim forumlarda. Onun dışında genel kullanım 100-120.000 mil civarında geziniyor. Bütün forumları aramama rağmen motor yaptırana rastlayamadım.

Deauville diye yazılır. Dövil değil, Dovil diye okunur. Fransa okyanus kıyısında bir kasaba kendisi.

Özellikler:
Kombine ABS
Şaft
Gövdeye entegre çantalar (aralarında bir de çadır vs koymak için tünel var boydan boya) Bir yere takma riski yok, motorun önü geçiyorsa çantalar da geçiyor.
Yol bilgisayarı (Tüketim vs.)
Ön grenajda sağ-sol torpido gözleri
Grenaja saklı koruma demirleri (üzerinde bir kapak var, motor yatınca buraya yaslanıyor ve başka hiçbir yeri değmiyor)
İki kademeli ön cam yüksekliği. Söküp takma gerektiriyor yalnız. 2008 sonrası modellerde 5 kademeli elle ayarlanan cam var ama Türkiye'de yok.

Hafif cruiser tadı veren bir V motoru var. Üst viteslerde 2000-2500 devir altı gaz açınca titreşim oluyor. Redline 8500. Tork bandı geniş herhangi bir devirde toplayıp götürüyor.

İnanmazsınız ama, İstanbul'da millet kavşakta durup yol falan veriyor. Honda yaparken bunu düşünmüş müdür bilmem :)
Diyeceğim o ki trafikte de kolaylık sağlıyor görünüm ve cüssesi. Keşke demek zorunda olmasaydım bunu tabi...
İnazuma kullanırken kardeşim diyen benzinci marketçi şimdi abi diyor yanaşınca. Değişik ülkeyiz...

Tüketim 4 ila 6,5lt arasında değişiyor. Şehir içinde kullanacaksanız biraz sıkıntı. Ben şahsen kıyamadığım için ve muadil bir motor olmadığı için katlanıyorum. Gül-diken meselesi.

Yağ değişimi 12.500 km'de bir. Onun dışında çok nadiren arıza veren bir motor. Türkiye'de en fazla 80.000km falan kullanıldığı için forumlarda arıza muhabbeti bile dönmüyor. Benimki 60.000km'de sadece ABS sensörü değişmiş. Onun dışında yağ-balata sonra aynen devam.

Satıyor muyum? Hayır. 2025'te falan görüşürüz anca :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

Oha ne yazmışım...

western
15 Ocak 2016, 12:17
Vay arkadaş motorumu arayan soran olmuş :)
O zaman bize de yardımcı olmak düşer.
2006-2008 arasında geldi Türkiye'ye. Ancak 2008 modeller aslında 2007. Kocaman da yazıyro selenin altında. Onu çıkaraydınız bare. Resmen çakallık.

Evet arkadaşlar, motor hantal. Ama neye göre hantal, kime göre hantal? CBR600'le mi kapışmak istiyorsunuz? Öyleyse R6 almak lazım. Yok değilse zaten taş çatlasa 6 saniyede 100'e çıkıyor motor. NC serisinden hızlı. Uçmak istemiyorsanız yeterli. Göz açıp kapayıncaya kadar 120 üstü hızlarda görüyorsunuz kendinizi. 200'e kadar yolu var. Youtube'dan izlenebilir. https://www.youtube.com/watch?v=8F8j6lb0-TQ

Arka teker için 4 tane civata söküp arka tamponu (çamurluk değil tampon :D) sökmeniz lazım. Sonrası kolay.

Şaftı biraz seslidir, Isuzu midibüsler gibi hafiften. İlk alındığında arızalı sanılır, sonra bütün forumlarda aynı şeyden bahsedildiğini görüp rahatlarsınız. Alıştıktan sonra başka motora binince insan sesin yokluğunu yadırgıyor.

Olduğu yerde yatmaya karar verdi mi yatıyor. Ağır motor. Alışıp öğrenene kadar aşırı dikkat gerekli. Ama yattığı zaman noluyor? Yere fırlatmazsanız, motoru tutup hafifçe bırakırsanız hiçbir şey. 13TL'lik bir plastik eziliyor, o kadar. Detaylar aşağıda. Yürüme hızına çıktıktan sonra çok dengeli ilerliyor, dar dönüşler bile kolay.

Ağırlık dengesi daha iyi olabilirdi. Arka çanta yokken ön aks 115, arka 145kg. Çantalar ve şaftın etkisi. Özellikle artçı binince ön teker biraz boşta kalıyor, dengeye alışmak lazım. Avantajı ne? Virajda bile olsa arka frene bastınız mı motor olduğu yere çakılıyor, hiçbir yeri oynamıyor. Kombine zaten, arkaya basınca önde tek piston da sıkıyor.

150-160 üzeri hızlarda elinizi gidondan bırakın, dümdüz devam ediyor, umrunda değil.

Frenler önde çift disk 6 piston, arka 2 piston. Frenlemeyi ezmeden yaparsanız ön teker boşa düşüyor. Ön frenin kuvvetli olması ve aksın arkaya göre hafif olması etkili. Ama tekniğine göre yaparsanız üzerinde durmak efor istiyor öne uçmamak için. Savrulma falan yok, dümdüz yavaşlıyor.

Malum Transalp ile aynı motoru kullanıyor, hem 650 hem 700. Deauville 650 1998'den beri üretiliyor, yurtdışında kurye olarak bu motoru kullanıp 320.000 mil yaptığını söyleyen birine denk geldim forumlarda. Onun dışında genel kullanım 100-120.000 mil civarında geziniyor. Bütün forumları aramama rağmen motor yaptırana rastlayamadım.

Deauville diye yazılır. Dövil değil, Dovil diye okunur. Fransa okyanus kıyısında bir kasaba kendisi.

Özellikler:
Kombine ABS
Şaft
Gövdeye entegre çantalar (aralarında bir de çadır vs koymak için tünel var boydan boya) Bir yere takma riski yok, motorun önü geçiyorsa çantalar da geçiyor.
Yol bilgisayarı (Tüketim vs.)
Ön grenajda sağ-sol torpido gözleri
Grenaja saklı koruma demirleri (üzerinde bir kapak var, motor yatınca buraya yaslanıyor ve başka hiçbir yeri değmiyor)
İki kademeli ön cam yüksekliği. Söküp takma gerektiriyor yalnız. 2008 sonrası modellerde 5 kademeli elle ayarlanan cam var ama Türkiye'de yok.

Hafif cruiser tadı veren bir V motoru var. Üst viteslerde 2000-2500 devir altı gaz açınca titreşim oluyor. Redline 8500. Tork bandı geniş herhangi bir devirde toplayıp götürüyor.

İnanmazsınız ama, İstanbul'da millet kavşakta durup yol falan veriyor. Honda yaparken bunu düşünmüş müdür bilmem :)
Diyeceğim o ki trafikte de kolaylık sağlıyor görünüm ve cüssesi. Keşke demek zorunda olmasaydım bunu tabi...
İnazuma kullanırken kardeşim diyen benzinci marketçi şimdi abi diyor yanaşınca. Değişik ülkeyiz...

Tüketim 4 ila 6,5lt arasında değişiyor. Şehir içinde kullanacaksanız biraz sıkıntı. Ben şahsen kıyamadığım için ve muadil bir motor olmadığı için katlanıyorum. Gül-diken meselesi.

Yağ değişimi 12.500 km'de bir. Onun dışında çok nadiren arıza veren bir motor. Türkiye'de en fazla 80.000km falan kullanıldığı için forumlarda arıza muhabbeti bile dönmüyor. Benimki 60.000km'de sadece ABS sensörü değişmiş. Onun dışında yağ-balata sonra aynen devam.

Satıyor muyum? Hayır. 2025'te falan görüşürüz anca :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

Oha ne yazmışım...

Ben de ABİ diyerek başlıyayım ;)
Hiç bilmediğim bilgileri öğrendim. Tşk ederim...
Siz de sanki " birisi benim motorun konusunu açsa da yorum yapsam... her modelin muhabbeti oluyor,benim motorun olmuyor" der gibiymişsiniz herhalde...
Avrupa yakasındayım. Trafikte işe gelip gitmek zor olur herhalde....Eğer alırsam iş için küçük motora devam ederim o zaman...
Tşk ederimmm...
Motoru alırsam,bu motoru alan herkesin başının etini yiyeceğim... haberiniz olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------


ben de çok beğeniyorum dövili... tek olumsuz duyduklarım arkadaşın dediği gibi hantal olması... yoksa süper sıfırı olsaydı kesin alırdım bu nc nin yerine çok hoş görünüyor... az km beğenip servise ekspertiz yaptıracaksın sorun yoksa kaçırma derim

Dovil olarak okunduğunu sizden öğrendim ;) beni DÖVİL olarak telaffuz etmekten kurtardınız...Tşk ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------


BEnde severim o motoru Yakıt Durumu http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/nt700v_deauville

Buradan bakarsın olumsuz eleştiriler agır ve gücsüz olması yönünde birde arka lastiğini sökmesi ölüm diye biliyorum. Onun dışında kronik bir sorununu bilmiyorum daş gibi motor diye biliyorum...

Bilgilendirmeniz için tşk ederim... siz dovil sahibimisiniz?

ZümeR
15 Ocak 2016, 12:23
180 den sonra 40 sn geçti 200 ü göremedi ya deli oldum kapattım videoyu..
Vitesi bi aşağı alıp yardırayım demiyor, yemiyor işte motor ne yükleniyon ?
izlerken sinirleniyorum yaaa..

heia2654
15 Ocak 2016, 12:35
Ben de ABİ diyerek başlıyayım ;)
Hiç bilmediğim bilgileri öğrendim. Tşk ederim...
Siz de sanki " birisi benim motorun konusunu açsa da yorum yapsam... her modelin muhabbeti oluyor,benim motorun olmuyor" der gibiymişsiniz herhalde...
Avrupa yakasındayım. Trafikte işe gelip gitmek zor olur herhalde....Eğer alırsam iş için küçük motora devam ederim o zaman...
Tşk ederimmm...
Motoru alırsam,bu motoru alan herkesin başının etini yiyeceğim... haberiniz olsun[COLOR="Silver"]

Hauhahuhua :) ne zamandır inceleme yazayım diyodum ihtiyaç olunca yapıştırdım :)
Trafikte kullanım zorluğu yok ama yakıt 5,5-6lt de gezinecektir.

potasyum
15 Ocak 2016, 16:10
geçenlerde altunizade garanti bankasının önünde gördüm süt köpüğü kahverengi
o kadar güzeldi ki gerçekten çok farklı ve kesinlikle sahibinin tarzını direk yansıtan özel motorlardan
öylece bakakaldım

western
15 Ocak 2016, 16:44
geçenlerde altunizade garanti bankasının önünde gördüm süt köpüğü kahverengi
o kadar güzeldi ki gerçekten çok farklı ve kesinlikle sahibinin tarzını direk yansıtan özel motorlardan
öylece bakakaldım

O renk benim de hoşuma gidiyor