PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tek teker



Spoken0166
10 Aralık 2015, 21:44
Merhabalar arkadaşlar,

Motorumda 3 4 aydir teker çalışıyorum kendimi bayağı bir geliştirdim fakat tekere gelince en fazla 10 15 metre gidebiliyorum.
Motorum 200 cc lik bir çinli cg. Dişli takımım şuan 15-38. Debriyajla kaldırmıyorum gazla 1. Viteste kaldırıp gidiyorum fakat bir muddet sonra motor son devirlerini görüyor ve ne kadar gaz vrirsem vereyim önü yavaş yavaş yere iniyor.


Şimdi soruma gelirsek youtubeda yzf 125 lerin tek teker videolarını izliyorumda adamlar 125 cc lik motor bloğu ve o ağır cüsse ile kalkıp gidiyorlar. Kimileri tekere kalktıktan sonra redline a girmeden 2 ye atıp senteye getiriyor ve 40 50 km hızlarında devam ediyorlar. Teker havadayken 2 ye çekiyim diyorum pat diye onu yere iniyor.

Bilgisi olanları konuya bekliyorum


(Sırtlıgimi, kaskimi, montumu, eldivenimi giyip denemeler yapıyorum. Çinliye biniyoruz diye apaçi muamelesi yapmayın lütfen. Çarşıda sokakta denemeler yapmıyorum bilginize. Saçma saçma cevaplar yazmazsaniz sevinirim.)

alihankvrckk
10 Aralık 2015, 21:58
konunuzla ilgili cevabım yok ancak sorum var acaba hiç düştünüzmü şimdiye kadar bendede tvs var denemek ıstıyorm ancak duşucemde motorun orası burası patates olcak servisle ugrascam dıye tırsıyorum acıkcası

wingchun
10 Aralık 2015, 21:59
Pek anlamam ama arka dişli büyütsen bu iş olur gibime geliyor

Spoken0166
10 Aralık 2015, 22:22
konunuzla ilgili cevabım yok ancak sorum var acaba hiç düştünüzmü şimdiye kadar bendede tvs var denemek ıstıyorm ancak duşucemde motorun orası burası patates olcak servisle ugrascam dıye tırsıyorum acıkcası

Ayagim her zaman arka frende buluyor. Ters giden bir durumda yumusakca dokununca direk yere iniyor zaten

alihankvrckk
10 Aralık 2015, 22:26
acaba hangı teknikle nasıl kalktıgınızı soylermısınız denıcem gerçekten :D

Spoken0166
10 Aralık 2015, 22:59
Pek anlamam ama arka dişli büyütsen bu iş olur gibime geliyor

Arka dişlii büyütünce daha kolay kalkıyor evet ama mesage azalıyor bu seferde

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------


acaba hangı teknikle nasıl kalktıgınızı soylermısınız denıcem gerçekten :D

Sirtliginiz mutlaka olsun ne olur ne olmaz.

Sag ayak her zaman arka frende. Normal oturusumuzdan 1 karış kadar geri otur ki yük arkaya binip daha rahat önü havalansin. 1. Viteste orta devirde giderken gazi kapat ki kompresör motoru öne doğru yığsın ve on amortisörler kapansın. Ön yere kapanir kapanmaz dip gaz ver baslarda fazla kaldiramazsin belki hic kaldıramazsın. Yada dip gaz verirken motoru boğabilirsin. Deneye deneye kendini gelistiriyorsun zaten

alihankvrckk
10 Aralık 2015, 23:07
çok teşekkur edeırm ilgi ve alakanız için hayırlı aksamlar

seta34
10 Aralık 2015, 23:42
Debriyaja basmadan attir vitesi yuksek devirde aragaz verirken denersen direk gecer,fazla deneme çinli diyon dagitirsin sanzumani

BatuhanK
11 Aralık 2015, 00:24
yerse 2 de kaldır. öne yüklen amortisör kapansın,açılırken gidonu kendine çek debriyajı sal. bknz: seleye toto vurmak

68charger
11 Aralık 2015, 11:22
Selam kardeşim, 1 de tekere geldin ancak senteye getiremediğin için azıcık da gaz kesince yani 2. vitese atınca iniyor.

O ince çizgi denilen sente olayına gelsen olacak aslında.Yani birazcık daha diklemen gerekiyor ve 2 ye seri atman lazım...