PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : her yeri sıkıntılı motor



bektanist
07 Aralık 2015, 01:54
Bi ara ben bile bu modeli almayı düşünmedim diyemem biraz sağlamcı olduğumdan 30.000 km/h yol yapmış kişilerin bilgi ve birikimlerinden faydalanma niyetindeydim.
üründe problem çıkabilir giderilebilir hatta kronik arıza olabilir fakat servise bile birilerinin servis vermesi gerektiğini düşündüğüm Kuba motor beni malesef yanıltmamış maksat karalama değil bilgiden faydalanma.
Allah bu tarz servislerden biz kullanıcıları korusun.
kısa açıklamadan sonra linki ve resmi paylaşıyorum.
http://i.hizliresim.com/B6OL5V.png
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-benelli-her-yeri-sikintili-motor-250597479/detay

Sti
07 Aralık 2015, 01:59
Dusmanimi dusurmesinler bu servislerin eline,isini duzgun yapan adam sayisi iki elin parmagini gecmiyecek sayida kaldi artik,yazik. Ama adami tebrik ederim,acik acik yazmis herseyi,boyle durust saticida kalmadi denecek kadar az artik.

A.Türker
07 Aralık 2015, 02:20
Adamı tınlamayan o sözde ithalatçılar ilanı görür görmez düşman kesilirler. İnşAllah arkadaş hakkını alır.

feti_can
07 Aralık 2015, 14:47
Adamı tınlamayan o sözde ithalatçılar ilanı görür görmez düşman kesilirler. İnşAllah arkadaş hakkını alır.

Bence duymalarının zarardan çok faydası dokunur.
Hatta dur bakalım email adreslerini bulabilirsem bugün bi email göndereyim. Sahip çıksınlar

enable
07 Aralık 2015, 15:38
Benelli 2 yeni model çıkaracakmış koşun.
Distiler, servisler artık Türkiye'de bu işlerin böyle yürümeyeceğini öğrenmeliler.

Bosix
07 Aralık 2015, 16:26
Kısmetsızmıs arkadaş yazık parasının karsılıgını alamamak bu ulkede resmen kanıksanmış bır durum artık yazıklar olsun.

Buyuk kucuk hermarka urunde basa gelebılecek konu arızalı urun ama ayıb bunu getırıp yapamayan dıstı de !

berkcigdem
07 Aralık 2015, 16:43
Benelliye mail atsana direk. Sizin Türkiyedeki firmanız böyle böyle vs diye bir şikayet yazısı yazıp altınada bu ilanı koysana. hatta serviste yaşadığın sıkıntıların belgesi vs var ise onlarıda koy.

newmoto76
07 Aralık 2015, 16:52
Bu tip meselelerde bizim motosiklet distributorlerini anlamak mümkün değil. Kendi kendine mi çözülecek sanıyorlar bu sorunları??!!!

Kardeşim bir markaya talip olmuşsun. Bilmem kaç bin euro fiyat etiketi koyuyosun bunun JApondan Avrupalıdan farkı yok hatta sesi mesi o biçim diyosun.. İyi güzel..Ancak bir motoru 50 defa söküp takıp yapamayan servisin olunca hiçbir şey yapamıyosun!!!???

Bir tane merkez servis açıp içinde 3 tane "Benelli Uzmanı" teknisyen istihdam edip çözülemeyen sorunlarda bize gelin hatta motorunuzu biz alalım diyemiyosun ama ben Distributorum şöyle buyugum böyle pazarda iddialıyım diyosun..... Bu kadar basit birşeyi bile yapamayan distributor 25 bin Tl ye 600 lük makine satıyor. Şimdide Enduro falan getirecekmiş....

Arkadaşlar bunlar değilde en büyük sorun defalarca aynı hikayeyi yaşadıktan sonra yine aynı şekilde alış veriş yapmaya devam etmemiz...

bektanist
07 Aralık 2015, 22:47
Bu arkadaşın dobra dobra yazısını okuyunca
duyarsız kalamadım.
kendini kanıtlamamış makina almıyacaksın arkadaş 3 lira fazla olsun en azından adam gibi servisi distirübütörü olsun.

weirdo1
07 Aralık 2015, 23:06
Adam gibi servis distrubutor mu var Turkiye'de?

Blackeagletr
07 Aralık 2015, 23:46
Bu güne kadar hava soğutmalı basit karbüratörlü tek silindir dışı motor görmemiş bisikletçiden bozma tamircilere üstelik hiç bir eğitim vermeden enjeksiyonlu su soğutmalı 2 silindir motorun distribütörlüğünü verirsen olacağı bu. Adama FI ışığını göstersen o ne der.
Böyle büyük adımlar için büyük uğraşlar lazım.
Bu konuda Bajaj'ı tebrik etmek lazım. Bu işi sıkı tutanın Kuralkan olduğunu sanmıyorum, Bajaj şart koşup yaptırmıştır servis eğitimini, ilgiyi alakayı. Yoksa Bajaj'ın da Türkiye'deki akıbeti aynıydı.

alicebbar
08 Aralık 2015, 00:50
Ünlü Alman firması Bosch'un sahibinin bir sözü var, "Güven kaybetmekten ise para kaybetmeyi tercih ederim" diye. İşte bu sözü ülkemiz de para kaybetmekten ise diye çevirdikleri için bu insanlar böyle güzel mağdur ediliyor.