PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yüksek kilometreli Japonmu sıfır Çin mi



Sayfa : [1] 2

batuhan anıl
28 Kasım 2015, 17:59
Merhaba merak ediyorumda 50 60 bin kilometreli japon motorsıkletımı yoksa sıfır çin motorsıkletımı almayı tercih edersiniz ( fiyat farksız yakın cc li )

M.Cankurt
28 Kasım 2015, 18:03
Kardeşim şöyle söyliyeyim ben başlangıç motoru olarak YBR-125, CBF-125 ve RKS 150 Titanic arasında kalmıştım ama ilk motorum olacak sıfır almak istiyorum 4.500 lira Rks tercih ettim hem diğer ikisinden daha karizma (benim fikrim).Hemde anıyorum ki yarın birgün sıkıntı cıkacağında honda yada yamahadan daha uyguna tamir ettiririm. Benim fikrim.

s103r
28 Kasım 2015, 18:10
Bence Herzaman Sıfır Olan İyidir Tabi İstisnalar dışında Mesela Neden 0 focus Parasına 300 kusur bınde bır mercedes almıyoruz :)

AWESQME
28 Kasım 2015, 18:16
Çok km'li alet ne olursa olsun sıkıntılı. 50-60 bin km'ye kadar kim bilir neler yaşadı? Hangi parçalar değişti? Parçalar çıkma mı orjinal mi? Ne tür sorunlar yaşadı? Bunlar tamamen piyango. Ancak 0 alınan bir alet çinli bile olsa en azından motor nedir ne değildir biliniyor. Ben olsam 0 çinli alırdım.

batuhan anıl
28 Kasım 2015, 18:34
Sorunum nedenı tanıdık olduktan sonra 50 60 bin bence onemlı degıl temız kullanıldı dıyelım el degistirmedi sonucta bi çinli kadar seni yarı yolda bırakmaz japon

seta34
28 Kasım 2015, 18:37
Sorunum nedenı tanıdık olduktan sonra 50 60 bin bence onemlı degıl temız kullanıldı dıyelım el degistirmedi sonucta bi çinli kadar seni yarı yolda bırakmaz japon

+1 tanidigindansa japon daha iyidir. Yagina suyuna bakip adam gibi kullaninca 160 bin km giden cbr var kullanim cok onemli

Darkcity2000
28 Kasım 2015, 18:37
Japonu 2. El ayacaksinda ne alacaksın?

DKN
28 Kasım 2015, 18:49
motor bloğu olmasa bile japon :)

CİHAN
28 Kasım 2015, 19:12
Işe gitmek için küçük cc li motosiklet araştırmaya başladım ve hiç düşünmeden 2006 model 63 binde ybr 125 aldım ve 4 bin km oldu alalı tek bir sorun yok.
Tavsiye ederim alacaklara
http://i.hizliresim.com/nmLaVM.jpg (http://hizliresim.com/nmLaVM)

berkcigdem
28 Kasım 2015, 19:29
50- 60 bim km sağlam bir motor için hiç bişi... Allah aşkına bırakın şu motor 20 bine geldi eskidi laflarını.Tabi bizim memlekette motoru alıp canını çıkartarak kullandıkları için 10 bin km deki motor 100bin km deki motor gibi oluyor. adam gibi bakılan motorların ömürleri en az 200 bin km civarında. Tabi bu demek değildir ki hiç bir parçası değişmicek o zamana kadar. Ömrü gelen parçalar değişicek.

COQ
28 Kasım 2015, 20:10
Az önce 68 bin km'de 2010 model bir VFR 1200 için el sıkıştım.
Motosikletin ufak tefek taş vs. gelen yerlerine karbon kaplama yapmak istiyordum.
Satın almak için bugün bir motosiklet mağazasına gittim.
Satılık ikinci el motosikletlere bakarken VFR'yi gördüm.
Çıktığı günden beri bu motosiklete hevesim var.
Kullandım da.
Ama elimde tutamadım.
Makina çıktığında 17 bin Euro'ya satılıyordu.
Bende o zaman CBR vardı ve 14.900 Euro'ya almıştım.
Kullanmaktan zevk aldığım bir motosikletten daha fazla bir paraya ne olduğunu bilmediğim bir motosiklete o kadar para vermek istemedim açıkçası.
Üstelik 17.500 Euro'ya Ducati 1098 alabiliyorsun.
Bu nedenle çok hoşuma gittiği halde alamadım VFR'yi.
Ama bugün 4900€ etiketi görünce getirin dedim şunun evraklarını.
Temiz, bakımları yapılmış lastikler gıcır gıcır daha ne isteyeyim.
İçinde ne kadar sıvı varsa boşaltıp değiştirin dedim.
Salı akşamı hazır olur dediler.
Yarın benim motorun karbon işlerini halledeceğim.
Salı günü de ona girişirim. :)
Şimdi niye anlattım bunu.
Aynı paraya 600cc japonların sıfırını alabilirim.( veya az bişey ekleyerek)
Yine aynı paraya sıfır km ve çok hoşuma giden Royal Enfield'in Cafe racerini de alabilirim.
Ama ben VFR'yi istiyorum ve bütçeme uygun olanını buldum aldım.
Bu motosiklet için yıllık 15 bin km normal kabul edilir ve eski sahibide hakkını vermiş motorun.

Kısacası beğenileriniz önemli.
Bütçeniz de...
Ama bu motor dökülüyor olsaydı bedava verseler yine almazdım.
Sıfır diye hoşuma gitmeyecek bir motosiklete binmektense hiç binmesem de olur. Çünkü motosiklet benim için bir ihtiyaç değil, zevk aracı.
Motosikletinden zevk alırsan çıkardığı problem çokta dert değil o da ayrı konu...

karşıyaka57
28 Kasım 2015, 20:11
50-60.000 km diyorsunuzda kim bilir o motosiklet nasıl kullanıldı?Her parçasının ömrü ve kalitesinde azalma olmuş olmuyor mu Japon, Alman, İtalyan her ne ise artık

Şahsen geçen sene ybr esd bakıyordum.Ybr ye sorunsuz hatasız kaliteli demelerine rağmen 10.000 km üzerine bakmıyordum kim bilir nasıl kullanıldı diye içim rahat etmedi.

Motosikletin üzerinde mi zıpladı, 10.000 km redline mi yaptı? Soğuk motoru kesiciye mi soktu kim bilir naptı?Yağını 5.000 km de bir mi değiştirdi?

O yüzden km çok önemli benim için.

hasmet
28 Kasım 2015, 20:13
Yüksek km'de Honda lardan yana hiç bir sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. 32 bin km'de CB900F alıp, bir sürü de ben kullandım. Motor sesi alıyor en de, satıyorken de, sıfır CB900F'den farksızdı. Hiç yağ eksilmedi. Sahip olduğum süre zarfında sadece yağ, filtre, lastik ve zincirleme değiştirdim.

En son yeni KTM aldım. Fren sürtüyor. Sadece bakmak için motoru 1 saat uzaktaki bir yere birkaç gün bırakmamı istiyorlar. Eminim Çin daha iyi değildir.

İlker41
28 Kasım 2015, 20:22
cihan kardeş en iyi cevabı yazmış zaten ikinci bir japon bir çinliden oldukça sağlamdır bendede honda titan var şu an 23 binde olukça memnunum beş aydır kullanıyorum beni üzmedi sadece soğuk havalarda çalıştırırken bazen zorlanıyorum okada jikleyi çektiğim zaman o sorunuda hallettim çok şükür ama mct 250 iyi çıkmıştı baya memnundum ama yinede terciğim japon

Granis
28 Kasım 2015, 20:23
Motosikletten anlayan (binici degil mumkunse tamirci) biriyle gidilirse 100 bin km ye kadar japon alinir.

karşıyaka57
28 Kasım 2015, 20:30
20.000 km 5 senelik ybr alcağıma 3000 km de 3 aylık çinli z-one-s 180 aldım ve 8.000 km dir pişman değilim.Totalde 12.000 km ye az kaldı :)

IRau
28 Kasım 2015, 20:31
Bir japon atasozu der ki.
Cin mali alicagina yuksek kmli japon al

shooter1
28 Kasım 2015, 20:41
şuna dikkat et yıkanmış allanmış pullanmış makineleri çok kakıtıyorlar
daha yağ değişiminin ne olduğunu bilmeyen japon kullanıcıları var motorun ömründen ömür yiyor

batuhan anıl
28 Kasım 2015, 21:20
cok guzel konusmussun valla aynen ole zevk ısı bende hosuma gıtmeyen motora bınmek ıstemıyorum gercı ama arızası bı ogrencı ıcın onemlı :) nabar ne eder hallolurda yolda kalmak ıstemıyor ınsan

BerkayGünönü
28 Kasım 2015, 22:07
Çin candır. Parçası ucuz, bulması kolaydır :)

essegesse
28 Kasım 2015, 22:33
İŞİN DOĞRUSU,İÇİNE SİNEN MOTOR EN İYİSİDİR.

Ben de 57000 km.de cb 900 hornet aldım.Şu an 64500 de.Hiç bir problemi yok.Sadece rutin bakımlar.

Ben diyorum ki,bu motoru satmam ve de bitiremem.Sıfır motora o parayı vereceğime,böyle bir motoru her türlü tercih ederim.

UNdocab
28 Kasım 2015, 22:38
Bakımlı olduktan sonra yüksek km sorun değil. Fakat değişim zamanı gelmiş parçalarıda maliyete ekleyerek seçeceğin 2.el motosiklete karar vermen lazım

hasmet
28 Kasım 2015, 22:40
Bakımlı olduktan sonra yüksek km sorun değil. Fakat değişim zamanı gelmiş parçalarıda maliyete ekleyerek seçeceğin 2.el motosiklete karar vermen lazım
Bu da önemli. Kaliteli lastik, kaliteli zincir ucuz değil. Ancak yeni Çin motosikletin parça kalitesi de tartışılır.

karşıyaka57
28 Kasım 2015, 22:51
一些在中国制造的产品可以是质量好。

UNdocab
28 Kasım 2015, 22:59
一些在中国制造的产品可以是质量好。

Bilmukabele :)

COQ
28 Kasım 2015, 23:10
Yahu kilometre önemli tabi ama o kilometre ayni zamanda motosikletin fiyatini da belirleyen bir etken.
Benim su an bindigim motosikletin sifiri 24 bin euro civariydi.
Bakinirken 3500km de ikinci elini 17bin euroya buldum aldim.
Ulem dedim ben bunu sifir alsam en az 20bin km yapmadan satmayacagim.
3500km de yeni sayilir.
Su an motorum 18bin küsür kilometrede.
Satmaya kalksam yapacagi en fazla 11bin euro.
30-40bin kilometrede olanlari var 7-8bin euro istiyorlar.
Yani ayni model bunlar ama kilometre binlerce euro fark ettiriyor.
Mesela bugün aldigim motosiklet bin kilometrede olsa en az bin euro yazarlardi.
Alirmiydim?
Hevesim varsa alirdim tabi bir de param!
Yani yok aga ben kilometreye bakarim hikayesi bütçe ile ilgili.
Ha!
Ayni model motosiklet ayni fiyata satiliyorsa,ikisi de bakimliysa tabi ki gidip düsük kilometrelisini alacaksin.
Ama bu isin baska modelle kiyaslamasi olmaz.
Hosuma gitmedikten sonra isterse japon olsun sifir aliyorum diye bir motosiklete niye onca para vereyim?

Burada amaç önemli.
Abi ben zevkinde degilim, ise ya da okula gidip gelmeye ayagimi yerden kesecek bir sey ariyorum diyorsan paran da yetiyorsa git sifir kilometre bir makine al gitsin.
Ama mesele zevkse, özeniyorsan, en kral sifiri da alsan aklin öbür modelde kalacaksa, yapma bunu.

Freye
28 Kasım 2015, 23:14
一些在中国制造的产品可以是质量好。

çin'de yapılan bazı ürünler kaliteli ola bilir dedi vatandaş :cherry: :P
Çok yaşa google çeviri :P
Bu arada sorunun cevabı alacağın motorun temizliğine göre değişir şahsen 60.000 de temiz bir ybr falan varsa al derim. :)

mobyby
28 Kasım 2015, 23:25
50 60 bin kilometreli japon

karşıyaka57
28 Kasım 2015, 23:27
çin'de yapılan bazı ürünler kaliteli ola bilir dedi vatandaş :cherry: :P
Çok yaşa google çeviri :P
Bu arada sorunun cevabı alacağın motorun temizliğine göre değişir şahsen 60.000 de temiz bir ybr falan varsa al derim. :)


:D :D :) Paso redlineda zorlayıp motorun canını alma, soğuk motoru kesiciye soka soka sürme, ön kaldırma, stoppie, 5.000 km de bir yağ değiştirme, bollaşmış zinciri germeden bakmadan yağlamadan kullanıp vites dişlileri kendini yemesi vs .Sonra satmadan 1 hafta önce bakıma sok tertemiz diyip sat.Japon diye güvendiğimiz sağlam motosikletler bu kadar hor kullanılmış olabilir.

Japon sağlam olsada tanımadığız kişilerden motosiklet alırken km arttıkça belirsizlik artar.Yani modeline göre sıfır bir çinli bazen daha mantıklı olabilir.Kendini kanıtlamış çinlilerde vardır :)

ferhatkars
28 Kasım 2015, 23:28
68.000 km de 2006 suzuki GSF 650 BANDİT S ABS aldım... motor yana devrilmiş... komple boyanmış...
ufak tefek düşmesi cokda umrumda değil...
ben de oldugu yerde 3-4 sefer devirdim...(önceki motorum 130 kg idi... bu 208 kg :D )
motoru açılmamış... sadece baskı balata yeni değişmişti... lastıkler zincir dişli set yeni...
temmuzda aldım suan 76.000 km de...şeytan kulağına kurşun daha tık yok makinede...

bu da sesini merak edenler için :bounce:
http://ok.ru/video/38170004022

hamzasimsek
28 Kasım 2015, 23:32
motormu alıyosun eşekmi ne bu ırkcılık paran neye yetiyosa git al 40 bin değil 15binde ebesi bellenen makineler var bu soru bir sonuca ulaşmazzzz

batuhan anıl
29 Kasım 2015, 00:12
Yahu kilometre önemli tabi ama o kilometre ayni zamanda motosikletin fiyatini da belirleyen bir etken.
Benim su an bindigim motosikletin sifiri 24 bin euro civariydi.
Bakinirken 3500km de ikinci elini 17bin euroya buldum aldim.
Ulem dedim ben bunu sifir alsam en az 20bin km yapmadan satmayacagim.
3500km de yeni sayilir.
Su an motorum 18bin küsür kilometrede.
Satmaya kalksam yapacagi en fazla 11bin euro.
30-40bin kilometrede olanlari var 7-8bin euro istiyorlar.
Yani ayni model bunlar ama kilometre binlerce euro fark ettiriyor.
Mesela bugün aldigim motosiklet bin kilometrede olsa en az bin euro yazarlardi.
Alirmiydim?
Hevesim varsa alirdim tabi bir de param!
Yani yok aga ben kilometreye bakarim hikayesi bütçe ile ilgili.
Ha!
Ayni model motosiklet ayni fiyata satiliyorsa,ikisi de bakimliysa tabi ki gidip düsük kilometrelisini alacaksin.
Ama bu isin baska modelle kiyaslamasi olmaz.
Hosuma gitmedikten sonra isterse japon olsun sifir aliyorum diye bir motosiklete niye onca para vereyim?

Burada amaç önemli.
Abi ben zevkinde degilim, ise ya da okula gidip gelmeye ayagimi yerden kesecek bir sey ariyorum diyorsan paran da yetiyorsa git sifir kilometre bir makine al gitsin.
Ama mesele zevkse, özeniyorsan, en kral sifiri da alsan aklin öbür modelde kalacaksa, yapma bunu.

abı cok guzel konustun tesekkur ederım yanı tecruben konusuyor butceden zıyade motoru fazla kullanmıcagım ıcın 50 60 bin japon dedım 1 2 sene suan baslangıc asamasındayım ktm duke 200 almak ıstıyorum veya yamaha r25 ama düşüp kalkma illah olucak olmadı dıyelım hep tedırgın olucam yatmıcam vs basmıcam korkıcam urkek olucam bu sefer hıc bısey ogrenemıcem ondan ucuz yollu japon gibi düşünüyorum ne diyorsun saygı deger abım

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

fazla sıkıntıyla ugrasmak ıstemıyorum yanı bı abımde var 50 60 bin kilometrede honda vites olayı kalkısı cok rahat cin motorlarında vitesler sert geciyo rahatsız edıyor ondan suphelı bakıyorum yanı heran yolda kalıcakmıs gıbı 1aylık motorun sozde mondıal extreme aslfaltta gıderken bılyelerı dagıldı servıste yattı 1 ay daha

Sti
29 Kasım 2015, 00:29
Bana gore ss tarzi ve bu apaci tayfanin eline dusmus,gece yarisi egzozundan cikan patirdamalarla butun sokagin kufurlerini almis,motora ekipman kask hak getire,saclarinin ust tarafi 55 numara yanlar 0 numara binen birisinden almadiysaniz km cokta sorun olmaz,ama dagilmayan cinlide var,motordan motora degisir sanirim,en iyi cevap bu.

ferhatkars
29 Kasım 2015, 00:32
ben onu bunu bilmem de...
japon motorun en güzel yanı
"durduğunuz yerde 1 yada 2 den boş vitese alabiliyorsunuzya" bundan daha güzel bir şey olamaz... :cat:

merianne
29 Kasım 2015, 00:40
3500 tl ye 94 model 3.kez saati devirmiş(99999x3)+ 45 bindeki japon malı kross aldım, 12 bin km ben kullandım..300 tl masraf ettim yay kaması kopmuştu..Ancak 350 bin deki motor gaza asılınca hala tekere gelmekte..Eski meski hiç düşünmez yinede japon veya kaliteli motor alırım..En kötü 125 lik kross motor 4 bin lira olmuş :) Alındığı hafta egzozu kırılan,arka diski yamulan..

DKN
29 Kasım 2015, 00:51
işte bütün güzel motorcular burada. şu dandik konuya bile ne güzel yorumlar yapmışlar, geç karşısına tekrar tekrar oku

COQ
29 Kasım 2015, 01:10
Bana direkt sorduğun için cevap yazıyorum.
Yoksa diğer arkadaşlarda işin doğrusunu yazmışlar.
Uğur'un koyduğu linki de bir oku.
Ben görmeden bilmeden bir motosikleti sana tavsiye edemem.
Yani bu işten anlayan birine motoru göster.
İyi derse al.
Madem bir süre binip satacaksın, en az zarar edeceğin seçimi yap.
Motor satılmaz diye bir şey yok.
Her motor satılır.
Yeter ki derdi az olsun bakımlı olsun.
Herkes bütçesi neye yetiyorsa onu almaya çalışıyor ve bu para denen meret herkesin cebinde bol olsaydı ikinci el diye bir şey olmazdı.
Sen hiç ikinci el tükenmez kalem gördün mü?
Yok!
Neden yok?
Çünkü herkeste yenisini alacak para var.
Pahalı bişey olsaydı sahinden de bir sürü kalem ilanı görürdün.
Sadece beyaz kağıtta kullanılmış, kulak ve burun karıştırılmamış muhayyer dosta gider tükenmez!!!!
:)

Anlaşılmıştır umarım.

ferhatkars
29 Kasım 2015, 01:18
Sadece beyaz kağıtta kullanılmış, kulak ve burun karıştırılmamış muhayyer dosta gider tükenmez!!!!
:)

arkası ağza alınıp kemirilmemiş :queen: :queen:

Tİme_shİft42
29 Kasım 2015, 03:20
Japon iyidir kilometresi yükseklerede fazla yanaşma gerekirse başka ilden getir

hasmet
29 Kasım 2015, 04:08
ben onu bunu bilmem de...
japon motorun en güzel yanı
"durduğunuz yerde 1 yada 2 den boş vitese alabiliyorsunuzya" bundan daha güzel bir şey olamaz... :cat:
Çin motorsikletleri böyle olmuyor mu?

berkcigdem
29 Kasım 2015, 04:39
Az önce 68 bin km'de 2010 model bir VFR 1200 için el sıkıştım.
Motosikletin ufak tefek taş vs. gelen yerlerine karbon kaplama yapmak istiyordum.
Satın almak için bugün bir motosiklet mağazasına gittim.
Satılık ikinci el motosikletlere bakarken VFR'yi gördüm.
Çıktığı günden beri bu motosiklete hevesim var.
Kullandım da.
Ama elimde tutamadım.
Makina çıktığında 17 bin Euro'ya satılıyordu.
Bende o zaman CBR vardı ve 14.900 Euro'ya almıştım.
Kullanmaktan zevk aldığım bir motosikletten daha fazla bir paraya ne olduğunu bilmediğim bir motosiklete o kadar para vermek istemedim açıkçası.
Üstelik 17.500 Euro'ya Ducati 1098 alabiliyorsun.
Bu nedenle çok hoşuma gittiği halde alamadım VFR'yi.
Ama bugün 4900€ etiketi görünce getirin dedim şunun evraklarını.
Temiz, bakımları yapılmış lastikler gıcır gıcır daha ne isteyeyim.
İçinde ne kadar sıvı varsa boşaltıp değiştirin dedim.
Salı akşamı hazır olur dediler.
Yarın benim motorun karbon işlerini halledeceğim.
Salı günü de ona girişirim. :)
Şimdi niye anlattım bunu.
Aynı paraya 600cc japonların sıfırını alabilirim.( veya az bişey ekleyerek)
Yine aynı paraya sıfır km ve çok hoşuma giden Royal Enfield'in Cafe racerini de alabilirim.
Ama ben VFR'yi istiyorum ve bütçeme uygun olanını buldum aldım.
Bu motosiklet için yıllık 15 bin km normal kabul edilir ve eski sahibide hakkını vermiş motorun.

Kısacası beğenileriniz önemli.
Bütçeniz de...
Ama bu motor dökülüyor olsaydı bedava verseler yine almazdım.
Sıfır diye hoşuma gitmeyecek bir motosiklete binmektense hiç binmesem de olur. Çünkü motosiklet benim için bir ihtiyaç değil, zevk aracı.
Motosikletinden zevk alırsan çıkardığı problem çokta dert değil o da ayrı konu...

Bayılıyorum vfr1200 e süper motor abi. ufak tefek taşların gelmesi vs çok normal ama dediğin gibi boya yaptırma kaplama yaptır.

Yıllık 15 bin dediğiniz km aslında pek birşey değil. işe gidip gelsen zaten ayda en az 500- 600 km yapıcaksın. ee birde tatile yada geziye sağa sola gittin desen yılda 15 bin yapmış oluyorsun ki çokda normal bir süre.

Eğer bundan önceki sahibi moturu hor kullanmadıysa o motorun daha en az 100 - 150 bin km ömrü var. Zaten değişme zamanı gelen parçalarıda orjinal olarak değiştirdiyse yemede yanında yat...

Bazı insanlar 5-10 bin km üzeri bakmıyorum çünkü nasıl kullanıldı diye bilgileri yokmuş,içleri rahat etmiyormuş,yada vs vs. Şimdi bana bir tane sıfır motor verin size o motoru ilk 1000 km de pert ediyim sonra ilana koyalım 1000 km diye. Bu şekilde düşünen insanlara o motoru sıfır parasına satarım.
Sonuç ?? sen 1000 kmde daha sıfır gibi motor aldığını zannediyorsun... Ben sana 1000 km gebermiş bir motor sattım...
İsterseniz 50 bin isterseniz 1000 km ikinci el motor alın , motordan anlamıyorsanız yada ciddi anlamda iyi bir ustanız yok ise tertemiz sandığınız motor başınıza bela olur yada dersinizki evet 50 binde ama 5000 km deki motorlara taş çıkartıcak bir motor aldım.

Geçen sene İngilterede yanlış hatırlamıyorsam 94 yada 95 model KTM adventure 640 kullandım ve 300 küsür bindeydi motor. Sahibiyle baya bir sohbet ettik. Adamın şöyledi şey şuydu " motor bloğu daha açılmadı ama bir çok parçası orjinali ile değiştirildi çünkü değişim zamanları gelmişti. " umarım km konusunda ne demek istediğimi bu çok daha rahat anlatır.

Şimdiden hayırlı olsun bu arada vfr1200 :)

hasmet
29 Kasım 2015, 10:08
İkinci elde yüksek km'den çekinen insanlar ortalama bir Honda denememişler muhtemelen.

Buna karşın sadece 8000 km'de denediğim bir Ducati Multistrada dökülüyordu resmen. Soğuttu beni markadan. Mutlaka sahibi kötü bakmıştır vs. ama zannetmiyorum isteseniz de bir Honda'yı o kadar süre içerisinde o hale getiresiniz.

Ancak arkadaşlara katılıyorum, sonuçta motorsiklet zevk işi. Honda'yı kaliteli ve güvenilir bulmama rağmen, ve daha problemli olduğunu bilmeme rağmen gidip KTM aldım. Ancak bütçem bu noktada kısıtlı olsaydı kesinlikle Japon dışına çıkmazdım.

yunusus
29 Kasım 2015, 10:39
Birbirine yakın cc dediğine göre düşük cc bir makina alacaksın..
Şimdi işin açığını konuşmak gerekir. Düşük cc makina alan insanlar genelde yeni başlayanlar oluyor ve muhtemelen acemi sürüşlere yersiz gazlamalara redlinelara ani vites düşürmelere ne bileyim yanlış debriyaj kullanımlarına epey bi maruz kalmış oluyor ikinci el düşük cc motorlar.
Ha üst sınıf dediğin zaman zaten adam dünya bir para saymış çok dikkatli kullanıyordur genelde ve acemi motorcu değildir. Bu sebeple düşük cc ikinci el japon yerine sıfır km çinliyi tercih ederdim.
Çin malı motorlar biraz da şans işi oluyor. Ayni model ayninseti motorun biri tık demeden yıllarca çalışırken kimisi haftasında sorunlar cikarip motordan sogutuyor.

serdar1547
29 Kasım 2015, 10:54
Üç tane sıfır ya da sıfıra çok yakın çin malı motor sahibi oldum, hiçbirinde de sorun yaşamadım, şimde de 80,000 de japon kullanıyorum, sorun yok... Siz motoru beğendikten sonra, motor da biraz temizse, bu işlerden de biraz anlıyorsanız sıkıntısız bir şekilde binersiniz

Tİme_shİft42
29 Kasım 2015, 11:13
Japon iyidir yüksek kmlilerde alınabilir ama gerek yok gerekirse git şehir dışından al gel daha mantıklı olabilir

mozgur
29 Kasım 2015, 11:38
Merhaba merak ediyorumda 50 60 bin kilometreli japon motorsıkletımı yoksa sıfır çin motorsıkletımı almayı tercih edersiniz ( fiyat farksız yakın cc li )

Dostum alacağın motordan beklentin ne? Ona göre hangisini seçeceğin bellidir zaten.

batuhan anıl
29 Kasım 2015, 14:01
Dostum alacağın motordan beklentin ne? Ona göre hangisini seçeceğin bellidir zaten.

beklentım ne mı beklentım vıtes rahat gecıcek benı yolda bırakmıcak dustugumde yatırdıgımda vs uzılmıcegım ve 1 sene falan kullanıcagım bı motor servıs le pek ugrasmak ıstemıyorum sıkıntılarıyla ondan

Ms_TunC
29 Kasım 2015, 14:07
beklentım ne mı beklentım vıtes rahat gecıcek benı yolda bırakmıcak dustugumde yatırdıgımda vs uzılmıcegım ve 1 sene falan kullanıcagım bı motor servıs le pek ugrasmak ıstemıyorum sıkıntılarıyla ondan

Hiç düşünme aradıgın cc varsa Bajaj al.

Arenli
29 Kasım 2015, 15:09
Az önce 68 bin km'de 2010 model bir VFR 1200 için el sıkıştım.
Motosikletin ufak tefek taş vs. gelen yerlerine karbon kaplama yapmak istiyordum.
Satın almak için bugün bir motosiklet mağazasına gittim.
Satılık ikinci el motosikletlere bakarken VFR'yi gördüm.
Çıktığı günden beri bu motosiklete hevesim var.
Kullandım da.
Ama elimde tutamadım.
Makina çıktığında 17 bin Euro'ya satılıyordu.
Bende o zaman CBR vardı ve 14.900 Euro'ya almıştım.
Kullanmaktan zevk aldığım bir motosikletten daha fazla bir paraya ne olduğunu bilmediğim bir motosiklete o kadar para vermek istemedim açıkçası.
Üstelik 17.500 Euro'ya Ducati 1098 alabiliyorsun.
Bu nedenle çok hoşuma gittiği halde alamadım VFR'yi.
Ama bugün 4900€ etiketi görünce getirin dedim şunun evraklarını.
Temiz, bakımları yapılmış lastikler gıcır gıcır daha ne isteyeyim.

Hayırlı olsun. Vfr 1200 ün hasarlısına bile 22000 TL istiyorlar. 4900 Euro (Yaklaşık 15500 TL) ya nerden buldun.

hasmet
29 Kasım 2015, 21:24
Yurt dışında yaşıyor olabilir.