PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250cc yakışıklı, konforlu, ekonomik, performanslı motor tavsiyesi



Sayfa : [1] 2

erk1n
15 Eylül 2015, 20:56
Merhaba,

Şuanda Derbi STX 150 motosikletim var. İlk motosikletim 10,000km yaptıktan sonra 250cc motosiklet istiyorum.

Şehir içi ve 100km'lik şehir dışı turları yapıyorum. Çoğunlukla artçılı kullandığımdan dolayı kendi koforum haricinde artçı konforuna önem veriyorum. Yakışıklı olsun istiyorum, kim istemez ki? Ekonomik olması çok önemli. Şehirler arasında gideceğim sabit hız max 90km/h olur. Fazlasına ihtiyacım yok ancak artçılı iken yokuşlarda çok üzmesin isterim.

Şuanda Suzuki İnazuma F en dikkatimi çeken model. Ancak çok ağır olduğundan ekonomik olmadığı ve 400cc'lik motosiklet gibi yaktığını söyleyenler var. Doğru mudur? Diğer taraftan fiyatı için "uygun" diyemeyiz.

Anlattığım kullanım şeklim ve taleplerim göz önünde bulundurulursa hangi motosikletleri tavsiye edersiniz? Suzuki İnazuma için ne dersiniz?

Teşekkür Ederim

cbf 150
15 Eylül 2015, 21:04
innazumayı bende çok kafamda kurdum fakat motorun yanına gidince, o ihtişamlı anlatımları söndü gitti sizdede öyle olabilir bence bir yakından inceleyin belkide baktınız bilmiyorum ama, bendeki durum buydu :cyclopsan
tnt 250 derim ben bütçe müsaitse

avici
15 Eylül 2015, 21:21
Yok öyle bir motor. Her yeni başlayanın istediği şeyler bunlar ama yok yani, ayrıca bütçede yazmamışsınız fazla olduğunuda sanmıyorum. Bütçe varsa hyosung gv250 bir nebze bu özellikler taşıyor.

TR_96
15 Eylül 2015, 21:32
Tnt 250 olur alabilirsin şuanki fiyattan vede çok teknolojik.

potasyum
15 Eylül 2015, 22:44
bu arada suzukide ne zamandan beridir fiyat bilgisi yazmamakta
fiyatlarda güncelleme( iteleme :D ) var sanki ne dersiniz 15450 den ne kadar çıkar

bravetaxi
15 Eylül 2015, 22:49
Daystar 250 aldım memnunum hem görüntü hemde seri olmasından dolayı araştırmanı tavsiye ederim

Ezio41
15 Eylül 2015, 22:51
Yamasaki alabilirsin , yakışıklı, konforlu, ekonomik, performanslı motordur . :) 250 cc'de bu bahsettiğiniz özelliklerin hepsi aynı yerde yok ne yazık ki .

Mengu16
15 Eylül 2015, 22:56
CBR 250 demek isterdim ama çok çalınıyo, öyle böyle değil kapış kapış gidiyo alet. İstanbulda çalınan her 5 motordan 3'ü CBR125-250.

potasyum
15 Eylül 2015, 22:57
Yamasaki alabilirsin , yakışıklı, konforlu, ekonomik, performanslı motordur . :) 250 cc'de bu bahsettiğiniz özelliklerin hepsi aynı yerde yok ne yazık ki .

http://www.yamasakimotor.com/en/products.asp?SortID=14 ironi yaptın sanırım ama köre atıp şaşıyı vurmak mıydı atasözü :)

Ezio41
15 Eylül 2015, 23:01
http://www.yamasakimotor.com/en/products.asp?SortID=14 ironi yaptın sanırım ama köre atıp şaşıyı vurmak mıydı atasözü :)

Ahaha yamasaki evet çinli üretici bir firma . :) Ama ben lafın gelişi yamasaki dedim öyle bir motor yok gibisinden . :)

F54
15 Eylül 2015, 23:05
inan böyle bi motor olsa ben NC 700 almaz gider o motoru alırdım
Saydığın bütün Özellikleri taşıyan bi motor malesef daha üretilemedi :P

UNdocab
15 Eylül 2015, 23:08
Gv 250 artçı için de rahat olacak güzel bir motor dediklerinizin hepsini de karşılıyor inazunanın neredeyse yarı fiyatı.3.2 ile 4 litre arası yakar.
Sabit 105km hızda 3.2lt yakıyor. Yokuşta vites bile küçültmezsin 130 140 ile yokuş tırmanırsın.

sezgingulmez
15 Eylül 2015, 23:10
senin isteklerin bajaj pulsar 200ns yi tarif eder gibi

A.Türker
15 Eylül 2015, 23:34
Artçı demeseniz iyidi de artçı olunca bütün 250likler kaybediyor. Çinli pek önermiyorlar ama kuba sl200 olabilir.

serkan_emp
15 Eylül 2015, 23:56
250 lik maddesi yerine Güçlü, deseydiniz her dediğinizi pulsar karşılar nitelikte. İki gün önce sıfır aldım. Almadan önce etraflıca araştırdım okudum. Stop etme sorunundan tutun da denge sensörü zırıltısına, sert sele sorununa kadar herşey 2015 yeni partide çözülmüş. 300km yaptım. İnanın koltuğu beni çok memnun etti. Artçı selesine birkaç saat önce kuzenimi almıştım. Hiç birşey anlatmadan sadece rahat olup olmadığını sordum, ön yargı olmasın diye. Çok rahatım dedi. Zira Ön ve yolcu selesinin kalınlığı ve malzemesi değiştirilmiş.

Stop etme sorununun düzeltildiğini de biliyorum 2015 yeni partilerde. Stop edenlerin hangi senaryolarda bunu yaşadıklarını okudum, tek tek kendi motorumda denedim. Bu sorundan eser yok artık. Denge sensörü sesi sorununu da sensörün bağlantı yerini değiştirerek çözmüşler.

Bu sorunların hepsini sağdan soldan duyarsınız, ancaaak, eğer sıfır alacaksanız veya 2015 yeni parti nir motoru ikinci el alacaksanız bu sorunlar olmayacak.

Artçılı ve arka çanta tam dolu yük ile 90-110 arası hızlarda yurt dışı seyehatlerine gidip sorunsuz dönen tonla insan var. Tüm bu yazdıklarıma rağmen (nedendir bilinmez) pulsara çamur atmakla görevli de forumda tonla insan var :) Ben sahibi olarak herşeyi dosdoğru yazıyorum ve yazacağım.

Yakıt konusunda da söyleyeceklerim;
Az önce bahsettiğim gezilerden birinden dönen bir abimiz facebook da paylaşmıştı. Rakamlardan önce kullanım şartlarını sıralayayım ki rakamın değeri iyice açığa çıksın.
Motor daha rodajda iken.
Yetişkin bir sürücü ve artçı olarak eşi olmak üzere iki kişi.
Arka çanta ve yan çanta tamamen dolu.

Tüketim ise 2,47 litre idi. Abimiz 1500 kilometre de aldığı toplam yakıtı yazmıştı. 100km deki haline ben çevirip yazdım.

Green Arrow
16 Eylül 2015, 00:00
Bu anlattıkların göreceli şeyler. Ben bu anlattıklarını Hyosung GD250N modelinde buldum ve aldım. Bana göre bu sınıfta tek silindir olarak rakibi yok f/p olarak. Başkasına göre durum farklıdır bu yüzden sizin ne düşündüğünüz önemli.

serkan_emp
16 Eylül 2015, 00:09
Düzeltme ve ekleme. Tüketim ise 2,76 litre idi. Abimiz 1500 kilometre de aldığı toplam yakıtı yazmıştı. 41,52 Litre. 100km deki haline ben çevirip yazdım.

41,52 / 15 = 2,76 Litre 100km de.

Neden 15 e böldün derseniz, 1500 kilometrenin içinde 15 tane 100 kilometre var.

erk1n
16 Eylül 2015, 01:35
Pulsar'ı da düşünüyordum ama artçı selesinin inanılmaz rahatsız olduğunu duyunca vazgeçtim.

Benelli Çin motosikleti, İtalyanmış gibi algı oluşturarak hak ettiğinden yüksek fiyatla satılıyor gibi geldi bana. Yanlışsam düzeltin lütfen. 37hp olması ilgi çekici ama titreşim çok fazla mıdır acaba sorusunu getirdi aklıma.

Hyosung'un GD ve GT serileri ilginç tasarıma sahip. Ama konforlu değil gibi duruyorlar sanki. Gv serisi ise benim tarzıma uymuyor.

GezeGeze
16 Eylül 2015, 01:52
150'den 250'ye geçme "eşiğinizi" salt katetmiş olacağınız 10.000 km mesafeyle belirleyecek olursanız edinmiş olacağınızı sanacağınız tecrübeniz konusunda yanılıyor olabilirsiniz.

The-Rock
16 Eylül 2015, 02:02
150'den 250'ye geçme "eşiğinizi" salt katetmiş olacağınız 10.000 km mesafeyle belirleyecek olursanız edinmiş olacağınızı sanacağınız tecrübeniz konusunda yanılıyor olabilirsiniz.

Yani 150'den 250'ye geçmesi için daha bir fırın ekmek mi yemesi lazım arkadaşın? Bu mudur?

pikatel34
16 Eylül 2015, 03:43
motosiklet demissin gerci ama senin bu anlattiklarin x max i tarif ediyor

natila
16 Eylül 2015, 07:47
motosiklet demissin gerci ama senin bu anlattiklarin x max i tarif ediyor

yamaha x max gerçekten tam aradığın gibi...bu arada inazuma da sağlam yakar...

Seko
16 Eylül 2015, 08:01
Kendin yazmışsın zaten, Inazuma F...

oenaj
16 Eylül 2015, 08:52
Kişiden kişiye değişir ama tiplerini beğendiğim naked makinalar, Özellikle Pulsar ın kırmızı rengi çok yakışmış, Alacalı olan renklerini beğenmiyorum pulsarın, düz renk daha çok yakışıyor,

http://www.upmatik.com/m/2015/09/16/DUKE.jpg

http://www.upmatik.com/m/2015/09/16/KAWA.jpg

http://www.upmatik.com/m/2015/09/16/HYOSUNG.jpg

http://www.upmatik.com/m/2015/09/16/PULSAR.jpg

http://www.upmatik.com/m/2015/09/16/SYM.jpg

mozgur
16 Eylül 2015, 08:57
Dostum Hyosung GD 250 N derim . Bajaj'dır Benelli'dir uzak dur sana tavsiyem.

oenaj
16 Eylül 2015, 09:03
Hyosung da sele ile gidon arasında epey mesafe var gibi görünüyor, oturuş pozisyonu ss gibi mi acaba,,,

bulut59
16 Eylül 2015, 09:19
arkadaşım sana direk maxi öneriyorum. xmax, xcity, gts evoya da joymax senin ilacın gibi gözüküyor.

Green Arrow
16 Eylül 2015, 09:22
Hyosung da sele ile gidon arasında epey mesafe var gibi görünüyor, oturuş pozisyonu ss gibi mi acaba,,,

Değil hocam. Sadece dimdik değil az biraz ileri doğru eğimli oturuyorsunuz. SS ile alakası yok. Aşağıdaki linkte bir foto var bak tam olarak normal sürüş pozisyonu bu. İnternette göreceğin mavi,beyaz,turunce ve siyah renkler sadece 2014 modellerde çıktı. Güncel renkler artık farklı aşağı da onuda görebilirsin. Sele konusunda rahattır denemez ama beni rahatsız etmiyor. Artçı selesinde baya kısa ve küçük biri sadece rahat yolculuk yapabilir.

http://i.ytimg.com/vi/vmwLty5yR0E/maxresdefault.jpg
http://i.hizliresim.com/B0m19j.jpg
http://www.moto-one.com.hk/images/upload/Image/2014_hyosung_gd250n_x-5_test/2014_hyosung_gd250n_x-5_test_13.JPG

UNdocab
16 Eylül 2015, 09:54
Keşke birde adamın yazdıklarını dikkatli okusanız



Merhaba,

Şuanda Derbi STX 150 motosikletim var. İlk motosikletim 10,000km yaptıktan sonra 250cc motosiklet istiyorum.

Şehir içi ve 100km'lik şehir dışı turları yapıyorum. Çoğunlukla artçılı kullandığımdan dolayı kendi koforum haricinde artçı konforuna önem veriyorum. Yakışıklı olsun istiyorum, kim istemez ki? Ekonomik olması çok önemli. Şehirler arasında gideceğim sabit hız max 90km/h olur. Fazlasına ihtiyacım yok ancak artçılı iken yokuşlarda çok üzmesin isterim.

Şuanda Suzuki İnazuma F en dikkatimi çeken model. Ancak çok ağır olduğundan ekonomik olmadığı ve 400cc'lik motosiklet gibi yaktığını söyleyenler var. Doğru mudur? Diğer taraftan fiyatı için "uygun" diyemeyiz.

Anlattığım kullanım şeklim ve taleplerim göz önünde bulundurulursa hangi motosikletleri tavsiye edersiniz? Suzuki İnazuma için ne dersiniz?

Teşekkür Ederim

erk1n
16 Eylül 2015, 14:35
150'den 250'ye geçme "eşiğinizi" salt katetmiş olacağınız 10.000 km mesafeyle belirleyecek olursanız edinmiş olacağınızı sanacağınız tecrübeniz konusunda yanılıyor olabilirsiniz.

Cevabınız için teşekkürler.

İsveç'te bir tanıdığım ki kendisi 165 boylarında zayıf bir bayan, ilk motor olarak 600cc aldı. Kendisine 600cc motorun başlangıç için büyük olup olmadığını sordum. Bana ehliyet sınavında 750cc'lik motosikletler ile sınav yapıldığını anlattı.

2000km'lik 150cc scooter deneyiminden sonra 10,000km 150cc vitesli motosiklet deneyiminin 250cc'ye geçmek için yetersiz olduğunu mu söylüyorsunuz? Eğer öylese nedeni nedir acaba?

Yukarıda anlattığım taleplerim ve ihtiyaçlarımı göz önünde bulundurursanız 250cc motosiklet tavsiyeniz nedir?

Teşekkür Ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------


Keşke birde adamın yazdıklarını dikkatli okusanız

Yukarıda tavsiye edilen motosikletlerden hangilerinin artçı konforunu yetersiz buldunuz?

abeciMotoru
16 Eylül 2015, 15:16
Yukarıda tavsiye edilen motosikletlerden hangilerinin artçı konforunu yetersiz buldunuz?

Yukarıdaki motorların en rahatı Sym Wolf'tür, inazumadan sonra en rahat motor ve en az yakıt tüketen motor.
5500 devirde 100km hızla sabit giden başka bir 250 cc yok, yakıt püskürtme teknolojisi farklıdır, hararet ve şişme gibi bişey yaşamazsın, tek olumsuz tarafı yedek parçaları pahalıdır.

pulsarı falan direk geç, pulsar sayfasının %90'ı sorunlardan ibaret.

demirkan
16 Eylül 2015, 15:39
sym joymax 250İ kullanıyorum,

1-seramik silindir olduğu için kendi sınıfında en az yakan motor diyebilirim
2-artçı için konfor demişsiniz, hiç şikayet duymadım geniş olduğu için konforlu.
resim yükleyen arkadaşların motorları artçı için ne kadar konforlu bilgim yok. zira bu
motorlarda artçı rahatsız olabiliyor.
3-mat siyah yani görüntüsü dikkat çekici, çoğu zaman baktıklarını görebiliyorum.

artçı konforu, yakıt, motor görünümü için bunları söyleyebilirim.
diğer motorları kullanmadığım için yanlış bir şey söyleyip kafanı karıştırmak istemem. Allah gönlüne göre versin...

Sepetçioğlu
16 Eylül 2015, 15:49
Yukarıdaki motorları hepsinin üç aşağı beş yukarı artçı konforu iyi değildir, inazuma bunların hepsinden rahattır, tabi diğer etkenlerde (fiyat, yakıt, yedek parça, servis ) hesaba katılıp değerlendirilmeli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------


sym joymax 250İ kullanıyorum,

1-seramik silindir olduğu için kendi sınıfında en az yakan motor diyebilirim
2-artçı için konfor demişsiniz, hiç şikayet duymadım geniş olduğu için konforlu.
resim yükleyen arkadaşların motorları artçı için ne kadar konforlu bilgim yok. zira bu
motorlarda artçı rahatsız olabiliyor.
3-mat siyah yani görüntüsü dikkat çekici, çoğu zaman baktıklarını görebiliyorum.

artçı konforu, yakıt, motor görünümü için bunları söyleyebilirim.
diğer motorları kullanmadığım için yanlış bir şey söyleyip kafanı karıştırmak istemem. Allah gönlüne göre versin...

Yeri gelmişken, sanırım Wolf ile aynı motoru kullanıyor, yakıt tüketiminiz ne kadar?

abeciMotoru
16 Eylül 2015, 15:56
Yeri gelmişken, sanırım Wolf ile aynı motoru kullanıyor, yakıt tüketiminiz ne kadar?

Yeri gelmişken wolf ile tek depo 440 km kadar yapmıştım,
Sürüş zevki ve viraj kabiliyeti yüksek bir wolf senede 28 bin km yol yaptırabilir insana :D

nazım19
16 Eylül 2015, 16:16
Kardeş bende gezmeyi seven biriyim,hemen hemen aynı ihtiyaçları gözeterek tercihimi çinli Mondial RX3i EVO dan yana kullandım,insanlar hemen daha başından çinli diye karşı çıkacaklardır ama ben verdiğim parayı sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum.

Sepetçioğlu
16 Eylül 2015, 16:26
Yeri gelmişken wolf ile tek depo 440 km kadar yapmıştım,
Sürüş zevki ve viraj kabiliyeti yüksek bir wolf senede 28 bin km yol yaptırabilir insana :D

Şöyle daha açıklayıcı olsun, 100 km de 3.2 Lt civarı tüketimim oluyor, devir aralığım 6-8 bin aralığında kullanırım, 2012 ybr ile 2.5 l yakıyordum :)

schizo
16 Eylül 2015, 16:32
150 cc den 250 cc ye 10.000 km tecrübe yeterli değil diyenler neyin peşinde acaba? adam daha napsın 100.000 mi devirsin 150 cc ile?
neyse artçı için denediğim 3-5 motordan en konforlusu inazumaydı. dengeli rahat konforlu yakıt tüketimi de sanırım iyiydi. bi araştır istersen.

Sepetçioğlu
16 Eylül 2015, 16:38
150 ile 250 cc kullanım açısından çok bir fark yok aslında, 125-150 cc 50-60 Hp üzerinde bir şeye geçilirse sıkıntı yaşanabilir, onun içinde daha çok tecrübe gerektirir.

mephamd
16 Eylül 2015, 16:42
Kawasaki z250sl
yamaha mt25

kdiner
16 Eylül 2015, 17:36
tek tek bayileri gez, deneme imkanın varsa test et hangisi sana daha iyi geleceğine sen karar ver, tüm 250cc motorda artcılı binme şansın yok gibi birşey, herkes burda genelde kullandığı motoru önerir, önemli olan senin ne istediğindir, genel 250cc motorları tek tek incele ona göre hem siz hemde artcınız için en iyi kararı vereceksiniz.

abeciMotoru
16 Eylül 2015, 18:16
Artçılı binişde inazuma gibi bi gerçek var ortada, tam bir yol motoru, burda herkes kendi motorunu tavsiye edecek tabi çünkü herkes kendi motorunu en iyi biliyor, diğer özellikler için kıyas yaparsın, birinin rahatlığı vardır ötekinin gücü kudreti ön plandadır.

istenilen değerleri önceliğine göre sıralayıp ona göre motor almalısın kardeşim, kimisi ilk başa şekili koyar mesela, cicim ayları bitince de küfreder motoruna vs..

Bir çok parametre var, ne istediğine karar ver, ona göre bir yol izle.
Mt25 gelince hepimizi dövecek yalnız :D

Ayberk5423
16 Eylül 2015, 20:18
2016 yazında mt 25 gelicek bekleyin derim

acemi27
17 Ocak 2016, 20:48
Hero karizma r nasıl?
Ben de takipteyim.

dovahhkin
20 Ocak 2016, 18:25
Hocam sym wolf artıçı içinde gayet rahat ben sym diyorum

mehmetseza
20 Ocak 2016, 18:28
maxiscooter dusun
joymax xmax ılk akla gelen ıkı alet

rifatyontar
20 Ocak 2016, 19:58
fotorafta gördüğün motoru kullanmaktayım ve çok memnunum.youtube kanalımda elimden geldiğnce bahsetmeye çalıştımlink vereyim bir incele istersen ;)

link :https://www.youtube.com/user/rifatyontar


foto:
http://i.hizliresim.com/L1vn0o.jpg (http://hizliresim.com/L1vn0o)

Lukocan
20 Ocak 2016, 20:06
duke 200-250 öneririm. artçı konforu yok yalnız

jimi_hendrix
20 Ocak 2016, 20:12
Cevabınız için teşekkürler.

İsveç'te bir tanıdığım ki kendisi 165 boylarında zayıf bir bayan, ilk motor olarak 600cc aldı. Kendisine 600cc motorun başlangıç için büyük olup olmadığını sordum. Bana ehliyet sınavında 750cc'lik motosikletler ile sınav yapıldığını anlattı.

2000km'lik 150cc scooter deneyiminden sonra 10,000km 150cc vitesli motosiklet deneyiminin 250cc'ye geçmek için yetersiz olduğunu mu söylüyorsunuz? Eğer öylese nedeni nedir acaba?

Yukarıda anlattığım taleplerim ve ihtiyaçlarımı göz önünde bulundurursanız 250cc motosiklet tavsiyeniz nedir?

Teşekkür Ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------



Yukarıda tavsiye edilen motosikletlerden hangilerinin artçı konforunu yetersiz buldunuz?

abi avrupada 600 cc başlangıç olarak kabul ediliyor.

byzirvex
20 Ocak 2016, 20:56
http://www.mehmetorhan.net/wp-content/gallery/mondial-rx3i-evo/Mondial-Rx3-01.jpg

nzm75
20 Ocak 2016, 21:05
Dostum sym 250 ni tavsiye ederim kullanıyorum çok memnunum malzeme kalitesi Japonlarla yarisir çok az yakar son hız 160 km daha fazla surat bekleme