PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial servis sorununu nasıl aştım-önemlı bılgıler.



safak52
03 Haziran 2006, 00:45
Arkadaşlarherkese selam.yaşadığım bir sorunu sizinle paylaşmak istiyorum.1 ay önce (05.05.2006) mondial 110FT motorumun uzun kısa far düğmesi çalışmıyordu.izmirdeyim servise gittim.yani 05.05.2006 sağolsun ilgilrndiler.söktüler baktılar sorunun düğmede olduguna karar verdiler.arıza formu yazıp aydın nazilli fabrikasına gönderdiler.bu arada farsız biniyorum.3 hafta oldu gelmedi.en son carşamba gittim dun yani.31.05.2006.Hala gelmedi diyince ben delirdim artık.bakın dedim servise ben sizimi mahkemeye vereyim yoksa ugur firmasınımı ne bu sacmalık alt tarafı bir düğme.1 ayda gelmezmi.siz arıza formunu gönderdinizmi yoksa göndermedinizmi dedim sinirle.onlarda ben kızınca şikayet mikayet diyince korktular.Abi biz gönderdik formun burda dedi servis.sen ver dedimo formu bana fotokopi çektircem elimde delil olsun dedim çünkü belge niteliği taşıyor vede 30 iş gününü gecmek üzere.ben kızınca formu verdi hemen gidip fotokopisini çektirdim.ardından hemen aydın nazillideki ana servis mondialı aradım.Karsıma cıkan görevliye aynı sertlıkte izmirden aradığımı far düğmesi sipariş ettiğimizi 30 iş günü dolmak üzere olduğunu (30 iş günü içerisinde arızalı parca teslım edilmezse bir çok hakkımız doğuyor.anında şikeyet edebiliyoruz.)gönderip göndermiyeceklerini eger göndermıyeceksenız elimdeki arıza formu belgesi(eger bu belge elımde olmasaydı asla hiçbir şekile hak talep edemem vede sikayet hakkım dogmaz bu cok önemli)sayesinde gereken butun resmı kuruluşlara şikayet edeceğimi söyledim.hemen görevli ilgilenmeye başladı.adımı soy adımı mesleğimi yaşımı sordu ne alakaysa sonra kayıt etti.ve ardından parca pazartesi gunu kesın elınızde dedı.ardından kapattım teli.bakalım pazartesi gelıcekmı.kısacası arkadaslar arızalı parca teslım ederken mutlaka servısten doldurdukları arıza formunun bır fotokopısını alın.cok ama cok ıse yaracaktır.bu belge nıtelıgı tasır.30 iş gunu ıcerısınde arıza gıderılmezse tuketıcı koruma derneklerıne hemen sıkayet edın..ben 10 ytl degerınde dugme ıcın 1000 ytl bıle harcayıp mahkemeye gıtmeyı bıle dusundum.hakkımızı sonuna kadar arıyalım arkadaslar.bız bu motorlara para verıyoruz.bedava almıyoruz.almadan once cok sey vaat edıyorlar.vaatların hepsını sonuna kadar yasal yollarla temın edebılırız.bı bır far dugmesi değlde cok daha onemlı bır parcada olabılırdı.unutmadan motor yurumeyecek kadar arıza yaptıysa vede arıza gıderılmesı 5 ış gununden fazla surecekse bıze ıdareten motor temın etmek zorundalar.yeterkı arıza formunun fotokopısını alalım.

Kemal
03 Haziran 2006, 00:49
Bu arada not dava süresince harcadığın paraları yasal faiziyle alıyorsun

logaritma
03 Haziran 2006, 00:54
arkdaşım bunun benzeri bir topicde ben açmışdımda insanlar kazık yemeyi seviyoe yedilermide bana şöyle böyle yaptılar başıma bu geldi almayın sakın demeyi biliyorlar hiç biri sormuyor hakımız hukkukumuz nedir diye.
elerindeki gücün farkında değiller tüketici olarak mağdur oldukları vakit firmayı kapatmaya kadar gider ben bir cep telefonu bayiisinin bayiliğini iptal ettirttim böyle..

safak52
03 Haziran 2006, 01:01
ben dıyorumkı ınsallah pazarteside gelmezde sunlarla bıraz ugrasayım.bugun gıttım tuketıcı koruma dernegıne ızmır subesıne.benımle gayet ıyı ılgılendıler.daha 30 ış gunu dolmadıgını dolar dolmaz hemen sıkayet dılekcenızı yazacaklarını soyledıler.sanırım 9 unda doluyor.

TheRockula
07 Eylül 2006, 15:22
sonuç ne oldu peki onu yazmamışsında ?