PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Mondial 250 X-Treme Enduro’nun Fiyatı Belli Oldu!



admin
17 Temmuz 2015, 18:04
Uğur Motorlu Araçlar A.Ş bünyesinde Mondial markasıyla temmuz ayının başında ürün gamına eklenen ve cross modelleri arasında yerini olan 250 X-Treme Enduro, artık cross tutkunları ile buluşmak için hazır.

250 cc, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, üstten çift eksantrikli motor yapısı, yol ve yol dışı tüm arazi şartlarında güçlü yapısıyla her daim sizinle olan 250 X-Treme Enduro’nun fiyatı 8.990 TL’den belirlendi.

Mondial250 X-Treme Enduro, yeni nesil tasarımı ve kendinden emin duruşu, performanslı yapısıyla cross kullanıcılarını kendine bağlayacak. Cross yapısına uygun ve geliştirilmiş Fast Ace Taiwanamortisör ve disk fren özellikleri ile doğa da ve tüm arazi koşullarında ulaşılması zor olan yerleri keşfetmenizi sağlayacak.

Aerodinamik yapısı, etkin motor gücü ve güçlü yapısıyla size eşsiz yolculuklar yaşatmaya hazır Mondial 250 X-Treme Enduro, cross sınıfına yeni bir heyecan katmaya geliyor.

Detaylı bilgi için: www.mondialmotor.com.tr

Volteria
17 Temmuz 2015, 18:32
Biraz fazla gibi geldi tabi üretici gözüyle bakmıyorum (bu arada üretici kim, montajcı diyelim) ama tüketici olarak çok geldi gibi. O fiyata alacak seçeneklerim biraz daha artıyor o yüzden ilk tercih olması zor

MANKU
17 Temmuz 2015, 19:27
O fiyata pulsar var ama aynı kategoride değiller. Şu da var: Pulsarla dağ taş gezende az değil yani.

Mengu16
17 Temmuz 2015, 20:28
O fiyata pulsar var ama aynı kategoride değiller. Şu da var: Pulsarla dağ taş gezende az değil yani.
Pulsar ile bi kere parke taşlı yoldan dağa çıktım 10 dakka yokuş çıktım içim dışıma çıktı. 2 gün baş ağrısından öldüm süspansiyonları çok sert, yoldaki her çıkıntı direk kafana vuruyo.

cenkito
17 Temmuz 2015, 20:31
Biraz fazla gibi geldi tabi üretici gözüyle bakmýyorum (bu arada üretici kim, montajcý diyelim) ama tüketici olarak çok geldi gibi. O fiyata alacak seçeneklerim biraz daha artýyor o yüzden ilk tercih olmasý zor

Uretici black cat le ayni cinli sineray
bunuda vitrinde gorup incelemek lazim

papazkemal
17 Temmuz 2015, 22:36
Bu fiyata Rx3 ü vereydiler kafadan alırdım

Sherno
18 Temmuz 2015, 00:03
rx3 olsa bu fiyattan ben de alabilirdim.

biyeybaraküs
18 Temmuz 2015, 10:02
biz sevmiyor karbüratör

Seko
18 Temmuz 2015, 10:15
Bunun torku acayip yüksek (24 Nm / 6000 devir), çok iyi hızlanıyordur. "250 cc motor en fazla 108 yapıyor, benim 100 cc CG bile 130 yapıyor" diyecek arkadaşları başlığa bekliyoruz.

Bence güzel motor, keşke cross kasalı olmasaydı da biraz artçı konforu olsaydı.

efendy06
18 Temmuz 2015, 11:57
Var mı inceleme fırsatı bulan?

13yolcu
18 Temmuz 2015, 14:23
O fiyata pulsar var ama aynı kategoride değiller. Şu da var: Pulsarla dağ taş gezende az değil yani.

enduro & cross kullanan arkadaşlar gülüyordur dostum bu yaklaşımına.

teknik özelliklerine bakarsak, fiyat bir japona göre fena sayılmaz eksiği her zaman ki gibi servisi olacaktır.

ninja h2
18 Temmuz 2015, 15:26
Bu nedir mondiale bak sen bunlara ne oluyor anlamıyorum 2011 yılında cbr250 bu fiyattı temelli cıvıttılar insalar keriz değil bu parayı mondiale bağlasın resmen rezillik arkadaş .

Zuzuuw
19 Temmuz 2015, 15:09
Adamlar resmen piyasadaki 250'lik boşluğunu görüp Caponlara rest çektiler. Önce enduro şimdi de kros getirip, rakipde olmayınca sattıkları paralara bak.

:)

CompanERROR
19 Temmuz 2015, 15:15
Motoranin kroslarina göre daha kaliteli gözüküyor ama fiyat 7000 gayet makul olurdu x treme kullananlar 4300 veriyorsa yükseltmek icin tercih edilebilirdi :)

M_S_T
20 Temmuz 2015, 08:34
arkadaşlar biz türk milleti olarak neden bu kadar ön yargılıyız bu motor üzerinde bir honda veya yamaha logosu olsa kaç para verirdik acaba yok black cat modeli ile yanyana incelemek lazım falan black cat modeli cg 150 motor bloğu ile aynı neyi ne ile karşılaştıracağımıza bilmiyoruz ki o zaman da rx 3 modelini extreme max ile karşılaştıralım fiyat kalite v.s o zaman rx 3 çok pahalı.. bence motordan anlayanda anlamayanda yorum yapmakta, yok pulsar mış...dağda hopla,zıpla sen pulsarla. her motorun kullanım yeri ayrı ben bunu anlatmaya çalıştım ama yapılan yorumları okurken çok alakasız görüş oldukları oldukça belli..

Seko
20 Temmuz 2015, 09:14
Bana göre de fiyatı anormal değil. Hele ki enjeksiyonlu olsa tam olurdu. Evet 2011 yılında CBR o fiyata satılıyordu ama bu motor da 2011 yılında satılsa 6000 TL olurdu. Üstelik 2011 yılında satılan CBR ile şimdiki arasında kalite farkı yokken, 2011 yılında satılan üst seviye Çin motorsikletleri ile şimdikiler arasında kalite farkı var. Köylü motorlarını, cub'ları falan ayrı tutuyorum, onlar 10 sene sonra da aynı kalacaklar.

Karacocuk
20 Temmuz 2015, 09:27
biz sevmiyor karbüratör

Arazide biz daha çok seviyor kabüratör.

ozrace
20 Temmuz 2015, 09:44
resimlerde görüldüğü üzere malzeme ve motor bloğu çok kaliteli gözüküyür.tabi genelde resim ile canlısı nedense aynı olmuyor,bi gelsinde canlı görelim şunu.
piyasaya göre fiyatı makul gibi,hava soğutmalı dandik cross lara bile 6000TL fiyat çekiyorlar...

Macit250
20 Temmuz 2015, 22:58
Gene mondialin getirdiği amaçsız bir motosiklet.Yahu anlamadığım olay şu ,getiriyorsun her sene bir iki model, satamıyorsun adam akıllı ,üstüne birde plastik motosiklete 9000 lira istiyorsun.

Alacak adam hangi özelliğiyle alacak bu krosu.Kros bu abi düz yolda binmeyeceksin buna .Buna plaka vs dahil 9500 tl verip dağa bayıra çıkınca sarsıntıdan dağılmazsa birşey bilmiyorum.

Çöp buda istediğin kadar (ç)alıntı motosiklet ürettir ,malzeme kalitesi teknolojisi olmadıkdan sonra scooterla kross yapmak daha mantıklı

Karacocuk
21 Temmuz 2015, 01:40
Scooter la cross iyimiş :D
Teknoloji belli aga, içten yanmalı benzin motoru. Senin Kawa dada bu var CG125 tede, fark yok yane. Farkı fiyatı. Varsa paran alırsın 20-30 binlik cross u, yoksa s... s... alıcan bunu. Mesele bu, noktayı kaçırmayalım. 250 lik crosslar 5-6 binden başlıyor, onlarda hava soğutma 16-17hp. Eh bi üst kademesi sıvı soğutma 24-25 hp. Oda 2 tane var memlekette onlarda başlıyor 8 küsürden. Hala neyin teranesini yapıyorsunuz?

35emre35
21 Temmuz 2015, 13:59
piyasada 9bin TLden başlayan 1-2 yaşında düşük kilometreli CRF250L ler varken, 2.el crf almak yerine bu motora şahsen ben 9000tl verip almam. 5-6bin tl olsa düşünülebilir ama aynı fiyata sıfır gibi CRF'ler var yahu.
eskiden üzerine biraz daha koyup, 10-15 yaşındaki japon motor alınması tavsiye edilirdi. oysaki şimdi üzerine koymadan aynı fiyata, kız gibi bir CRF alınabiliyorken bu motor satmaz rx3 gibi ellerinde patlar. 10-15 yaşındaki japonlar hala tafikte yürüyor, 10-15yaşında çin gören var mı yollarda??!!!

ilkadam
21 Temmuz 2015, 14:19
takip edelim alan neyin olur belki.

Macit250
21 Temmuz 2015, 15:09
Mondial satış rakamlarını açıklasın ,sonra neyin teranesini yaptığımız belli olur zaten.Bu motosiklet crf nin yanında kedi yavrusu gibi kalır.Bırakın sağlamlığını vs konuşmuyorum .Bu çinli kullanıyorum diye ,çinli lafı geçince öz kardeşi gibi korumaya geçenlerede ayrı bir ayar oluyorum.

berkaye
21 Temmuz 2015, 15:24
Adamlar resmen piyasadaki 250'lik boşluğunu görüp Caponlara rest çektiler. Önce enduro şimdi de kros getirip, rakipde olmayınca sattıkları paralara bak.

:)

Hah seneye KTM 600 cc altı endurolar yapacak :) 250 390 felan :)

cemmoto41
22 Temmuz 2015, 10:52
motor güzel ama crfnin yanında pek şansı olmayabilir hem honda açıklama yapsa mondial bizden daha iyi üretiyor diye millet yine honda alır

Karacocuk
22 Temmuz 2015, 16:02
Şimdi aga CRF tavsiye eden arkadaşlar kullandınız mı CRF? Yok yani kullandıysanız bile bahse konu mondial modelini de kullamışsınız ki bu olmaz CRF daha iyi tavsiyesi geliyor.
Bu şekilcilikten, markacılıktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Neden kimse fiyat/performans değerlendirmiyor acep?
Bu makine off-road. Sağlamlık senin kullanımın ile doğru orantılı, bam güm düşüp kalkıcan sürekli, orası burası kırılıp yamulacak, hondanın tamir ücretleri ile mondialin tamir ücretlerini karşılaştırdınız mı? Orta vade de hangisi daha mantıklı olur mesela?
9000 liraya sıfır motosiklet almak varken neden gidip 2. el alıyoruz mesela?
CRF ile arasında 4200 liralık fark var bu para ile ekipman alsak daha mantıklı olmaz mı?
Çoğu karşılaştırmada CRF nin on-off road olduğu gibi tecrübeler var, off-road ağırlıklı kullanıcaksak Mondial daha mantıklı olmaz mı?
Gibi gibi soruların yanıtlarını da yazarsanız CRF tavsiyelerinin sebebini de anlarız en azından.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------


piyasada 9bin TLden başlayan 1-2 yaşında düşük kilometreli CRF250L ler varken, 2.el crf almak yerine bu motora şahsen ben 9000tl verip almam. 5-6bin tl olsa düşünülebilir ama aynı fiyata sıfır gibi CRF'ler var yahu.
eskiden üzerine biraz daha koyup, 10-15 yaşındaki japon motor alınması tavsiye edilirdi. oysaki şimdi üzerine koymadan aynı fiyata, kız gibi bir CRF alınabiliyorken bu motor satmaz rx3 gibi ellerinde patlar. 10-15 yaşındaki japonlar hala tafikte yürüyor, 10-15yaşında çin gören var mı yollarda??!!!

10-15 sene önce çinli motormu vardı be hocam laf seninkide.

MANKU
22 Temmuz 2015, 23:34
Keşke supermoto seçeneği de olsaydı.

ertanbaysal
23 Temmuz 2015, 21:34
Gösterge paneli X-Treme 150 ile uyumlu mudur acaba ?

vladimir
24 Temmuz 2015, 15:32
Şimdi aga CRF tavsiye eden arkadaşlar kullandınız mı CRF? Yok yani kullandıysanız bile bahse konu mondial modelini de kullamışsınız ki bu olmaz CRF daha iyi tavsiyesi geliyor.
Bu şekilcilikten, markacılıktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Neden kimse fiyat/performans değerlendirmiyor acep?
Bu makine off-road. Sağlamlık senin kullanımın ile doğru orantılı, bam güm düşüp kalkıcan sürekli, orası burası kırılıp yamulacak, hondanın tamir ücretleri ile mondialin tamir ücretlerini karşılaştırdınız mı? Orta vade de hangisi daha mantıklı olur mesela?
9000 liraya sıfır motosiklet almak varken neden gidip 2. el alıyoruz mesela?
CRF ile arasında 4200 liralık fark var bu para ile ekipman alsak daha mantıklı olmaz mı?
Çoğu karşılaştırmada CRF nin on-off road olduğu gibi tecrübeler var, off-road ağırlıklı kullanıcaksak Mondial daha mantıklı olmaz mı?
Gibi gibi soruların yanıtlarını da yazarsanız CRF tavsiyelerinin sebebini de anlarız en azından.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------



10-15 sene önce çinli motormu vardı be hocam laf seninkide.

Kesinlikle katılmıyorum Bu motora 9.000 Tl vermeyin, güvenilmez, herhangi bir argeye dayanmadan testten geçirilmeden piyasaya sürülen üreticisi bile belli olmayan hangi etiketi yapıştırırsan o marka olan onlarca motordandan biri daha.

Fiyat trajikomik, gerçekten uyanık olmalıyız. Aklınızdan dahi geçirmeyin acaba diye bile düşünmeyin derim.

Karacocuk
24 Temmuz 2015, 16:44
Türkiye piyasasında hangi tür olursa olsun 250cc su soğutması olan bir motosikletin fiyatının nerelerde olduğundan bir habersiniz. Vergilerimizden bir habersiniz. 2. el aldığın motora nasıl güvenebiliyorsunuz? Eğer güvenebiliyorsanız bu motosikletin 2. elini 5 6 bine alsak gene arada uçurum olacak değil mi? Tamam ben caponun kalitesine laf etmiyorum. Adam yapmış taş gibi motor. Ama bu taşın birde fiyatı var. Bu fiyatı verebilmek meselesi var. Benim öne çıkarmaya çalıştığım konu bu. CRF nin kasası mı değişti, motor bloğu mu değişti, amortisörü mü değişti? Fiyatı neden değişti? Ben 13200 veremiyorsam bu benim kabahatim mi? Diyorum ki bana fiyat/Performas orantısında yardım edin hangisi daha iyi ise onu almak tabii ki mantıklıdır. Ama şöyle bir cevap "capon al, capondan şaşma, çinliye para mı verilir" laf etti bal kabağı........ dan başka bir anlam ifade etmiyor kusura bakmayın.

Seko
27 Temmuz 2015, 13:23
Kesinlikle katılmıyorum Bu motora 9.000 Tl vermeyin, güvenilmez, herhangi bir argeye dayanmadan testten geçirilmeden piyasaya sürülen üreticisi bile belli olmayan hangi etiketi yapıştırırsan o marka olan onlarca motordandan biri daha.

Fiyat trajikomik, gerçekten uyanık olmalıyız. Aklınızdan dahi geçirmeyin acaba diye bile düşünmeyin derim.

Ar-Ge'ye dayamadığını, testten geçirilmediğini nereden biliyorsunuz ? 2006 model Çin motorlarından mı ?

Çinlilerin hala yerinde saydığını varsayarsak eleştirilerin hepsi doğru ama yerlerinde saymıyorlar. Bu motorla, eski jenerasyon denilebilecek X-Treme Max arasındaki resimlerde bile anlaşılan kalite farkını görmemek için kör olmak gerekir. Ayrıca CRF 250 ile aralarında 4200 TL fark var. Öyle yazılıyor ki sanki 1000 TL fark var da millet Mondial almak istiyor gibi... Ayrıca bizim milletin "Nasılsa arazı motoru rodaja falan gerek yok, vur dağa çıksın" kafasıyla kullandığı ikinci el CRF'den ne kadar hayır gelir ? Bu arada ikinci el CRF'lere bakıyorum da 6 bin km'de motorlar 12 bin TL. Buyrun içinize sinerse alın.

Karacocuk
27 Temmuz 2015, 15:50
Ar-Ge'ye dayamadığını, testten geçirilmediğini nereden biliyorsunuz ? 2006 model Çin motorlarından mı ?

Çinlilerin hala yerinde saydığını varsayarsak eleştirilerin hepsi doğru ama yerlerinde saymıyorlar. Bu motorla, eski jenerasyon denilebilecek X-Treme Max arasındaki resimlerde bile anlaşılan kalite farkını görmemek için kör olmak gerekir. Ayrıca CRF 250 ile aralarında 4200 TL fark var. Öyle yazılıyor ki sanki 1000 TL fark var da millet Mondial almak istiyor gibi... Ayrıca bizim milletin "Nasılsa arazı motoru rodaja falan gerek yok, vur dağa çıksın" kafasıyla kullandığı ikinci el CRF'den ne kadar hayır gelir ? Bu arada ikinci el CRF'lere bakıyorum da 6 bin km'de motorlar 12 bin TL. Buyrun içinize sinerse alın.

Anlatmaya çalıştığım şeyi kısaca özetlemişsiniz. Ben yanlış cümle kuruyorum sıkıntım o.
Tamam kalitenin bir fiyatı var anladık da mesele o fiyatı verebilmekte, veremiyorsan boş ver alma ya getiriliyor konu. Asıl mesele fiyat/performans. Kimsenin olur vermediği dayanmaz dediği çinli KUBA Black Cat ile ne maymunluklar yaptım hepsinin ağzı açık kaldı "Nasıl dağılmıyor yahu bu motor" tepkilerine alıştım. Daha tık demedi(ateşleme kablosunun soketinden çıkması dışında). Şimdi karşımda böyle bir örnek varken CRF gereksiz pahalı geliyor bana.

iptaluyelik01
27 Temmuz 2015, 16:32
Çokta kötü durmuyor.

leventmotor
02 Ağustos 2015, 21:43
Daha önceki buna benzeyen 250 XTREMEYİ arkadaşım almıştı 2012'de.Fakat getiren FiRmA YEDEK PARÇAlarını getirmeyi UNUTmuştu(250 xtremenin).Herhalde motor kaliteli-sağlam bunun yedek parçaya ihtiyacı olmaz diye düşündüler:)

kenan41
03 Ağustos 2015, 15:30
Arkadaşlar bu motoru çıktığı gün izmit bayisinden hemen aldım.Sürekli kullanıyorum.41BN093 .Yorumları okuyunca üzülüyorum.2014 ducati multistrada sahibiyim.41BF640.Şehir içi yamaha xenter 150 scoter kullanıyorum.41BK653.Yaşım 55.eğer fotoğraf koymayı bilsem onuda yapardım.Kısaca filrim şu..2006 model hurda ramzeylerin altın olduğu bu dönemde başka ne alsaydık..sıfır ramzey 6900 tl.ne su sogutma var ne şase.İnsanların her motordan beklentileri farklı.crf 250 l motorumda oldu .bir hafta zor dayanıp sattım.olmuyo gağda işte.kötü motor mu hayır tabiki...kasabadan şehre git gel harika makina.Segmentler farklı.kıyas rks ramzey yuki bunlarla olmalı bence.Ha bide karbüratör dağda artı...Teşekkürler mondial benden bu kadar...Saygılarımla.Rabbim bütün motorcuları korusun...

cenkito
03 Ağustos 2015, 15:47
Arkadaşlar bu motoru çıktığı gün izmit bayisinden hemen aldım.Sürekli kullanıyorum.41BN093 .Yorumları okuyunca üzülüyorum.2014 ducati multistrada sahibiyim.41BF640.Şehir içi yamaha xenter 150 scoter kullanıyorum.41BK653.Yaşım 55.eğer fotoğraf koymayı bilsem onuda yapardım.Kısaca filrim şu..2006 model hurda ramzeylerin altın olduğu bu dönemde başka ne alsaydık..sıfır ramzey 6900 tl.ne su sogutma var ne şase.İnsanların her motordan beklentileri farklı.crf 250 l motorumda oldu .bir hafta zor dayanıp sattım.olmuyo gağda işte.kötü motor mu hayır tabiki...kasabadan şehre git gel harika makina.Segmentler farklı.kıyas rks ramzey yuki bunlarla olmalı bence.Ha bide karbüratör dağda artı...Teşekkürler mondial benden bu kadar...Saygılarımla.Rabbim bütün motorcuları korusun...

hayırlı olsun ilk fırsatta fotografları bekliyoruz

Karacocuk
05 Ağustos 2015, 02:08
Bende kasım aralık gibi almayı düşünüyorum kendiminkini satabilirsem tabi.

felix_bjk1903
05 Ağustos 2015, 02:36
Benim de bir arkadaşımda eski jenerasyon xtreme 250 var, adam istanbul'dan Aydın-Nazilli'ye bunla geliyor, düşünün:)
Araziye de giriyor ve de çok çok memnun kaç senedir.
Çin motorlarını seven, kullanan biri değilim fakat CRF250L ile bunu karşılaştırmak saçmalık bence.
Madem karşılaştıracaksınız, klx250 ile WR250 ile karşılaştırın, sonra da fiyatları karşılaştırın. Fiyat/Performans olarak da gayet iyi.
Ben bile almayı düşünüyorum..

Seko
05 Ağustos 2015, 08:53
Arkadaşlar bu motoru çıktığı gün izmit bayisinden hemen aldım.Sürekli kullanıyorum.41BN093 .Yorumları okuyunca üzülüyorum.2014 ducati multistrada sahibiyim.41BF640.Şehir içi yamaha xenter 150 scoter kullanıyorum.41BK653.Yaşım 55.eğer fotoğraf koymayı bilsem onuda yapardım.Kısaca filrim şu..2006 model hurda ramzeylerin altın olduğu bu dönemde başka ne alsaydık..sıfır ramzey 6900 tl.ne su sogutma var ne şase.İnsanların her motordan beklentileri farklı.crf 250 l motorumda oldu .bir hafta zor dayanıp sattım.olmuyo gağda işte.kötü motor mu hayır tabiki...kasabadan şehre git gel harika makina.Segmentler farklı.kıyas rks ramzey yuki bunlarla olmalı bence.Ha bide karbüratör dağda artı...Teşekkürler mondial benden bu kadar...Saygılarımla.Rabbim bütün motorcuları korusun...

Hayırlı olsun. Motor nasıl peki ? Biraz bilgi verebilir misiniz ? Çekişi, titreşimi frenleri, konforu vs...

nines
05 Ağustos 2015, 09:06
Beyler şimdi bunun fiyatına sevinen çıkabilir aman dikkat rx3'tede aynısını yaptılar. büyük ihtimalle aletler 2016'da gelir buraya kur farkı zart farkı deyip farkın 3 katı kadar zamlayıp 11binden satarlar bunu.

Karacocuk
17 Eylül 2015, 16:29
Beyler şimdi bunun fiyatına sevinen çıkabilir aman dikkat rx3'tede aynısını yaptılar. büyük ihtimalle aletler 2016'da gelir buraya kur farkı zart farkı deyip farkın 3 katı kadar zamlayıp 11binden satarlar bunu.

Aynen öyle oldu zaten kur farkı senin benim bile göz ardı edemeyeceğimiz kadar yüksek yapacak bişey yok

Karacocuk
09 Ekim 2015, 16:25
Alıp kullanan olmadı mı henüz?

erhan_karagoz
19 Ekim 2015, 13:31
Merhabalar.

Öncelikle yorumlara bakıp cidden ne haldeyiz diyerek üzüldüm yakından görmediğiniz motora tü kaka denmiş neden çinli .

Öncelikle xtreme 250 versiyonunun ilk serisi yani eski versiyonunu kullanıyorum 1 yılı geçti dag taş uzun yol hart enduro yaptık motorun gücü yettiğince kimisi dökülür diyor evet dökülüyor o kadar zorlamaya yuvanlanmaya sadece bir karenaj parçası ve egzoz kırabildim dökülme dediğiniz bunlarsa araştırılmadan yorum yapmak kolay ülkemizde

Ön amortisörler yapısı itivari ve kullanılan malzemelerde crf450 x in aynısı tabi daha yumusak crf250l de amortisör yok dersiniz yan yana kıyaslarsanız aynı sekilde arka amortisörde ayarlı ve ktm kopyası amortisor leri hiç bi çinli ile mukayese edemezsiniz haksızlık olur kaldıki saseye gelelim o kadar hard enduro yapmamıza ragmen egilme bulamazsınız gidondan bahsetmiyorum dahi crf deki bükülmüş boruyla kıyaslanamaz kalkışta performans olarak crfile aynı uzuyor 110 dan sonra crf gidiyor dişli farkı diye bakıyorum son hız düşük mondialde 140 in üzerine çıkamadım artı eski versiyondan bahsettiğimi belirtmek isterim tekrardan

Şasesi ktm kopyası kaynak işcilikleri yakından görmelisiniz alel ade yapılmış işcilik değil kendim avrupa standartları belgeli kaynakçıyım beni dahi şasırtan derecede bir çok yeri tig kaynagı tartışılamaz .

Motor blogu eski honda ax-1 motor blogu söylentilere göre hondanın ürettimi durdurfugu tezgahı alıp tekrardan faliyete geçirmişler araştırmalarımda ulaşılan sonuç buydu.

Malzeme kalitesi gayet tatminkar tek sıkıntı mondial firmasının getiriyor olması bence .

Yakıta gelir isek uzun yol da 13 kurusu gecemedim karburatör olmasına nazaran crf de var o biraz daha fazla yakıyor aynı yolda 24 lira ben benzin alıyorum mesela crf 26 lira alıyor .

Bir arkadaş crf nin yanında küçük kalır demiş ama öyle değil oldukca heybetli 180 boydan aşagısına tavsite etmem benim ayaklarım yetişmiyor yere 180 boyum ve crf sümsük kalır diyebilirim .

Komfor arayanların motoru degil lakin amortisörler ile crfden çok fazla komforlu.

Bir başka husus modifiye konusu motosikletin aliexpreste her türlü modifiye parçası var crfde 305 cc piston silindir 1500 lira mondial dier orjinal adıyla shineray x2 versiyonunu 500 tl gibi bir rakama halledersiniz ..

Velhasılı kelam çok yazılacak sey varda bizim memlekette çinliyse kötüdür mantıgı varken fazlasını yazmak zaman israfı

Ufak bi not da ekleyeyim

2 ayda 7 000 km yol yaptım tık demedi teker rulmanı değiştim sadece oda 17 bin km ye gelmişti hoplamaya zıplamaya dayanamadı rulman napsın çifti kaliteli alınırsa 20 tl

Saglıcakla kalın . Kullanıcı yorumları merak ediyorum açıkcası yeni serisini düşünebilirim satıp.

Karacocuk
23 Ekim 2015, 12:02
Merhabalar.

Öncelikle yorumlara bakıp cidden ne haldeyiz diyerek üzüldüm yakından görmediğiniz motora tü kaka denmiş neden çinli .

Öncelikle xtreme 250 versiyonunun ilk serisi yani eski versiyonunu kullanıyorum 1 yılı geçti dag taş uzun yol hart enduro yaptık motorun gücü yettiğince kimisi dökülür diyor evet dökülüyor o kadar zorlamaya yuvanlanmaya sadece bir karenaj parçası ve egzoz kırabildim dökülme dediğiniz bunlarsa araştırılmadan yorum yapmak kolay ülkemizde

Ön amortisörler yapısı itivari ve kullanılan malzemelerde crf450 x in aynısı tabi daha yumusak crf250l de amortisör yok dersiniz yan yana kıyaslarsanız aynı sekilde arka amortisörde ayarlı ve ktm kopyası amortisor leri hiç bi çinli ile mukayese edemezsiniz haksızlık olur kaldıki saseye gelelim o kadar hard enduro yapmamıza ragmen egilme bulamazsınız gidondan bahsetmiyorum dahi crf deki bükülmüş boruyla kıyaslanamaz kalkışta performans olarak crfile aynı uzuyor 110 dan sonra crf gidiyor dişli farkı diye bakıyorum son hız düşük mondialde 140 in üzerine çıkamadım artı eski versiyondan bahsettiğimi belirtmek isterim tekrardan

Şasesi ktm kopyası kaynak işcilikleri yakından görmelisiniz alel ade yapılmış işcilik değil kendim avrupa standartları belgeli kaynakçıyım beni dahi şasırtan derecede bir çok yeri tig kaynagı tartışılamaz .

Motor blogu eski honda ax-1 motor blogu söylentilere göre hondanın ürettimi durdurfugu tezgahı alıp tekrardan faliyete geçirmişler araştırmalarımda ulaşılan sonuç buydu.

Malzeme kalitesi gayet tatminkar tek sıkıntı mondial firmasının getiriyor olması bence .

Yakıta gelir isek uzun yol da 13 kurusu gecemedim karburatör olmasına nazaran crf de var o biraz daha fazla yakıyor aynı yolda 24 lira ben benzin alıyorum mesela crf 26 lira alıyor .

Bir arkadaş crf nin yanında küçük kalır demiş ama öyle değil oldukca heybetli 180 boydan aşagısına tavsite etmem benim ayaklarım yetişmiyor yere 180 boyum ve crf sümsük kalır diyebilirim .

Komfor arayanların motoru degil lakin amortisörler ile crfden çok fazla komforlu.

Bir başka husus modifiye konusu motosikletin aliexpreste her türlü modifiye parçası var crfde 305 cc piston silindir 1500 lira mondial dier orjinal adıyla shineray x2 versiyonunu 500 tl gibi bir rakama halledersiniz ..

Velhasılı kelam çok yazılacak sey varda bizim memlekette çinliyse kötüdür mantıgı varken fazlasını yazmak zaman israfı

Ufak bi not da ekleyeyim

2 ayda 7 000 km yol yaptım tık demedi teker rulmanı değiştim sadece oda 17 bin km ye gelmişti hoplamaya zıplamaya dayanamadı rulman napsın çifti kaliteli alınırsa 20 tl

Saglıcakla kalın . Kullanıcı yorumları merak ediyorum açıkcası yeni serisini düşünebilirim satıp.

Bu anlattığım motosiklet turuncu olan yeni çıkan değil sanırım.

erhan_karagoz
26 Ekim 2015, 19:49
Aynen bir önceki jenarasyonu ve gözle görülür farklsr var iyi yonde eski modeli anlattım yenisi de aşagı kalacak değildir

srmt17
27 Kasım 2015, 11:59
biraz vakit geçmiş ama buralarda olan varmı bu motorun kullanıcısı olan, bu motoru beğeniyorum ve kullanıcı yorumları olsa fena olmaz :)

HE1SENBERG
10 Şubat 2016, 19:46
aynen tek tük satılmıştır herlde, yokmu koca camiada alan kullanan.

hercul3367
10 Eylül 2016, 20:10
aynen tek tük satılmıştır herlde, yokmu koca camiada alan kullanan.

alındı 3500 km ye gelindi.cross ve enduro yapıldı.hiç bir sorun yok,gayet yeterli tork ve güçte.tek sıkıntı uzun yolda sele sertliği.ikinci elleri uygun fiyatlarda bulunursa düşünmeden alınır.parası olan varsa wr tercih edilebilir,ama offroad yapılacaksa cfr l ye o kadar para vermeye değmez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

'' var crfde 305 cc piston silindir 1500 lira mondial dier orjinal adıyla shineray x2 versiyonunu 500 tl gibi bir rakama halledersiniz ..'' bu kısmı biraz açılarmısın kardeş.modifikasyonla motor güçlendirilebilir mi acaba.

Karacocuk
16 Aralık 2016, 10:31
Selam arkadaşlar. Bu motorun arka jantı 2.15 mi 2.50 mi bilen bakan duyan var mı? Çapı değilde genişlik ölçüsü lazım bana, jant ölçüsü yani lastik değil.

cenkito
16 Aralık 2016, 11:27
Selam arkadaşlar. Bu motorun arka jantı 2.15 mi 2.50 mi bilen bakan duyan var mı? Çapı değilde genişlik ölçüsü lazım bana, jant ölçüsü yani lastik değil.

Muhtemelen 2.15 dir
Benim max a orjinal lastiklerini taktim
Max in orjinal lastikleriyle aynı durdu
2.50 olsa belli ederdi