PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 4 secenek arasında kaldım sizce hangisi?



jooule
02 Temmuz 2015, 13:33
Merhabalar yeni bir motor alıçağım fakat karar veremiyorum secenekler aşağıda. Bana göre modellerini ve km lerini sıralardım. Sizlere göre hangisi tercih edilmeli nedeni ile yazarsanız sevinirim teşekkürler.


1) YAMAHA YZF-R6 ( bunu cok istiyorum fakat buradaki sorun maksimum 2008 model alabilirim digerleri çok pahalıya kaçıyor. Mesela görseldeki 2008 model ve 9000km de )
http://i.hizliresim.com/BMY6kj.jpg


2) YAMAHA Fazer 8 (ABS '12) Buda aşağı yukarı 9000km de

http://i.hizliresim.com/Oqg9m0.jpg


3) KAWASAKI ER-6f ABS ( 2014 model max 5000km e kadar olucak bu modelde )

http://i.hizliresim.com/kkoLm7.jpg


4) HONDA CBR 600 FA - ABS ( 2011 - 2012 model olacak ve maksimum 10.000km )
http://i.hizliresim.com/j5Z1mG.jpg

bektanist
02 Temmuz 2015, 13:46
yeni üye ilk konun 600 cc üstü racing makinalar yalnız fazer racing değildir yada şöyle yazmak daha doğru hem racing hem sport touring diğer adıyla P.Ç motor diye bilinir ikinci el bu makinaların yan yatmamış olanını bulmak çok zordur.
ben Yzf derim ama servisini görmeden alma derim.

Mr.Yldrmdmr
02 Temmuz 2015, 14:13
Az daha koy ybr al.
Trol çökertmek parayla mı ?

obarey
02 Temmuz 2015, 14:56
soldakini al

zaferce
02 Temmuz 2015, 14:58
Resimleri koyduğunuz iyi olmuş. Yoksa insanlar karıştırabilirdi.

obarey
02 Temmuz 2015, 15:00
soldaki iyi bence

okoca
02 Temmuz 2015, 15:49
3 numarayi al.

jooule
03 Temmuz 2015, 01:25
yeni üye ilk konun 600 cc üstü racing makinalar yalnız fazer racing değildir yada şöyle yazmak daha doğru hem racing hem sport touring diğer adıyla P.Ç motor diye bilinir ikinci el bu makinaların yan yatmamış olanını bulmak çok zordur.
ben Yzf derim ama servisini görmeden alma derim.

Yeni üye 600 cc üstü motorlar hakkında konu açamıyormu burada? Fazerin tam racinge kacmadığı biliyorum kullandım bir hafta boyunca ve sürüşü çok rahat diye listeme ekledim. Ben yurtdışında yaşıyorum burada bir heves ile motor alıp 5000km de sıkılıp garaja atan çok insan var.Keza şuan kullandığım MV agusta B4 de o şekilde 4000km de aldım tertemizdi fakat bunu satıyorum önümüzdeki ay ve daha düşük cc li bir motor arıyorum kendime.

Sokollu
03 Temmuz 2015, 01:30
CC düşüyorum diyip sıfır r6 almak :salut:

kivancern
03 Temmuz 2015, 01:33
Yurt disinda oldugunuz icin r6 diyorum ben.. tr de olsaydi o motor 80bin km olarak degerlendirmek lazimdi :D

jooule
03 Temmuz 2015, 01:50
CC düşüyorum diyip sıfır r6 almak :salut:

Sıfır R6yı kim alıyor? Şuan kullandığım motor 920cc.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------


Yurt disinda oldugunuz icin r6 diyorum ben.. tr de olsaydi o motor 80bin km olarak degerlendirmek lazimdi :D

Geçen hafta görseldeki motor ile iki saat sürüş yaptım. Garajcıma götürdüm test sonucları iyi cıktı fakat bujilerde sorun olduğunu söyledi onun dışında çok temiz motor 2008 model 9 binde

Sokollu
03 Temmuz 2015, 01:51
Sıfır R6yı kim alıyor? Şuan kullandığım motor 920cc.

İlk konuya ekleseydeniz bari millet de ona göre tavsiye de bulunurdu. Sürüş tarzınız nasıl ? Şehiriçinde sürmek için mi, haftasonları gazlamak için mi alıyorsunuz ?


r6 ve Cbr600'ü şehiriçindeki yakıtı ve rahatsızlığı nedeniyle eleyip Fazer veya Er6f modelini öneririm. Çift silindir olan Er6'da sürüş konforunu bilemem ama yolcu ve artçı selesi çok iyi malzemeden yapılmıştı. 9binden önce max tork ve beygiri verdiğinden fazla yakıt sarfiyatı olmaz diye düşünüyorum.

jooule
03 Temmuz 2015, 02:07
İlk konuya ekleseydeniz bari millet de ona göre tavsiye de bulunurdu. Sürüş tarzınız nasıl ? Şehiriçinde sürmek için mi, haftasonları gazlamak için mi alıyorsunuz ?


r6 ve Cbr600'ü şehiriçindeki yakıtı ve rahatsızlığı nedeniyle eleyip Fazer veya Er6f modelini öneririm. Çift silindir olan Er6'da sürüş konforunu bilemem ama yolcu ve artçı selesi çok iyi malzemeden yapılmıştı. 9binden önce max tork ve beygiri verdiğinden fazla yakıt sarfiyatı olmaz diye düşünüyorum.

Haklın ekliyorum onuda. Motorumu haftanın 6 günü kullanıyorum kesinlikle, aşırı yağmur buzlanma ve kar dışında kışında kullanıyorum yollar çok elverişli bu konuda. Bir çok model içinden eliyerek sadece 4 secenek bıraktım aslında Fazeri görüntü olarak begenmiyorum ama dediğim gibi bir hafta boyunca kullandım sürüşü çok rahattı frenleri çok sağlam,yavaş manevrası kolay ve amortisörler de çok iyidi öyle oluncada listeme ekledim. R6 dışındaki modelleri ne yazıkki kullanma fırsatım olmadı. Yakıtı da problem yapmıyorum burada benzinin fiyatı gayet uygun.

Tyranttt
03 Temmuz 2015, 17:26
2011 cbr600f im var, racing degil bikere motor sporttouring falan diye gecer, r6 ile aralarinda oturus olarak cok fark var, sehir ici rahat degildir demisler kesinlikle cok rahat kivrak, onceki motorumda fazerdi fz6fazer6 grenajli motor istrdigimden satip 600f aldim. 600f alicaksan km yi 10binle sinirlama zira alman motorrad dergisinin 50bin km testinin birincisidir. zaten motor kendini hornettede kanitladi. kullanis amacina gore tercihini yapabilirsin ben her sarta uydugu icin 600f i sectim

Levent
03 Temmuz 2015, 17:35
Hepsi birbirinden farklı aletler.

Haftada 1-2 çıkıp gaz açıp garaja koyucam derseniz, R6.
Motosikleti alıp uzun yol yapıcam derseniz Fazer rahattır.
Er6F veya 600F güclü,yormayan ve spor motosikletlerdir, oturuş pozisyonları racing kadar kötü değildir, ama şehir içinde beklemeye gelmeyen aletler, oldukça ısınırlar bu noktada rahatsızlık yok ise tercih edilebilir.

Dediğim gibi amaç çok önemli, beklenti ya da istek ne doğrultuda ise ona göre tercih edilmesi daha doğru olur.

Thracian
03 Temmuz 2015, 17:44
Yamaha YZF-R6 rahatsız bir oturuş pozisyonuna sahip bir Super Sport.Diğerleri ise kısmen daha rahat oturuş pozisyonu sahip Sport Touring diyebileceğimiz motosikletler.O yüzden en başta motosikleti hangi amaç ile kullanacağınızı söylerseniz bu motosikletleri bilen kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirler.Bir de en baştan kendizi biraz tanıtsanız daha önce hangi motosikletleri ne kadar kullandığınızı,ne kadar deneyiminizin olduğunu yazsanız 600 cc başlığı bu kadar tepki çekmez.Bu araya yeni üye olan ve 600 cc ile başlamak isteyip başlık açan arakaşların sayısı oldukça fazla.

jooule
04 Temmuz 2015, 01:59
2011 cbr600f im var, racing degil bikere motor sporttouring falan diye gecer, r6 ile aralarinda oturus olarak cok fark var, sehir ici rahat degildir demisler kesinlikle cok rahat kivrak, onceki motorumda fazerdi fz6fazer6 grenajli motor istrdigimden satip 600f aldim. 600f alicaksan km yi 10binle sinirlama zira alman motorrad dergisinin 50bin km testinin birincisidir. zaten motor kendini hornettede kanitladi. kullanis amacina gore tercihini yapabilirsin ben her sarta uydugu icin 600f i sectim

Peki olumsuz tarafı nedir senin için 600fin? Veyahut olumsuz bir tarafı varmı? Alman forumlarında 600F icin amortisörleri sağlam değil diyorlar. gidon amortisörleride bulmak zor bulsan bile stabil olmuyormuş. Gerçi şehir içi kullanım için gidona gerek yok ama yinede o şekilde bahsetmişler normal amortisörleri için

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------


Hepsi birbirinden farklı aletler.

Haftada 1-2 çıkıp gaz açıp garaja koyucam derseniz, R6.
Motosikleti alıp uzun yol yapıcam derseniz Fazer rahattır.
Er6F veya 600F güclü,yormayan ve spor motosikletlerdir, oturuş pozisyonları racing kadar kötü değildir, ama şehir içinde beklemeye gelmeyen aletler, oldukça ısınırlar bu noktada rahatsızlık yok ise tercih edilebilir.

Dediğim gibi amaç çok önemli, beklenti ya da istek ne doğrultuda ise ona göre tercih edilmesi daha doğru olur.

Uzun yol yapmıyorum, belki hafta sonları 4 saat filan turlarım onun dışında evden işe işten eve kullanıyorum. Şehir içinde trafik olmuyor pek bi şehir içinde bekleme durumu söz konusu olmuyor genelde. Sanırım R6 ve Fazeri eliyceğim. R6 2008 2009 arası alabilirim onun dışındakiler burada anlamsız pahalı.. 2008 2009 model bir motor diğer şartlara bakınca eski kalıyor.

osis
04 Temmuz 2015, 02:02
yamaha mt 07 mt 09 da düşün derim

jooule
04 Temmuz 2015, 02:07
yamaha mt 07 mt 09 da düşün derim

Mt 07 ilgimi çekmişti araştırdım neden bilmiyorum ikinci el neredeyse hiç yok diyebilirim, sıfırlarıda pahalıya geliyor malesef.

aslına bakarsan pahalı geliyor demiyelim de ben 2 - 3 yılda bir motorumu değiştiriyorum. Sıfır alıp satmak istediğimde çok zarar ediyorum burada o yüzden hep ikinci ellere yönelmeliyim

omer2to
04 Temmuz 2015, 02:17
Resimleri koyduğunuz iyi olmuş. Yoksa insanlar karıştırabilirdi.

abi sen on numarasın :D
Ailecek izliyoruz :D

asde06
04 Temmuz 2015, 03:03
kawasaki çok klas duruyor..

jooule
05 Temmuz 2015, 16:05
Sanırım kawasakiyi alaçağım kullananlardan çok olumlu geri bildirim aldım. Söylediklerine göre uzun sürüşlerden sonra motordan indiğinde bel bırk gidiyormuş onun dışında aynaları aşırı kötüymüş fakat buda mirror extender ile rahatca cözülebilir sanırım

copycat
06 Temmuz 2015, 09:23
2 ya da 4 numara.

akbird
06 Temmuz 2015, 09:29
içlerinde performansı en düşük olanı kawasaki, fz8 alırım ben olam. emmyede gelir gömmeyede.

Newbie2015
06 Temmuz 2015, 10:32
boy ve kilo, ayrıca kullanım amacı , kullanım sıklığı, kullanım yeri(yurtdısındakı her yol öyle 6 şeritli falan değil sonucta :) ), oturma pozisyonu isteğiniz neler ? bence bunları paylasırsanız forumda size daha yardımcı olabilirler.

ben birazda kişisel olacak bir soru sorayım tecrübeniz kaç km acaba ? kaç yıldır kullanıyorsunuz ?

saygılarımla

jooule
07 Temmuz 2015, 01:09
içlerinde performansı en düşük olanı kawasaki, fz8 alırım ben olam. emmyede gelir gömmeyede.

O yüzden kawazakiyi sectim diyebilirim. Şehir içerisinde çok fazla güçe ihtiyac duymıycağım için. Ama yinede hızlanması hiçte fena değil gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------


boy ve kilo, ayrıca kullanım amacı , kullanım sıklığı, kullanım yeri(yurtdısındakı her yol öyle 6 şeritli falan değil sonucta :) ), oturma pozisyonu isteğiniz neler ? bence bunları paylasırsanız forumda size daha yardımcı olabilirler.

ben birazda kişisel olacak bir soru sorayım tecrübeniz kaç km acaba ? kaç yıldır kullanıyorsunuz ?

saygılarımla

Haklısın yollar 6 şeritli filan değil fakat oldukca geniş ve ekstradan her her yolda otoban haric bisiklet yolu var. Şehirde rastlıyabilceğiniz tek çukur delik vs tramvayın demirleri olur onun dışında motora çok elverişli diyebilirim.Dim dik kalas gibi oturmak istemiyorum onun dışında motordan indiğinde belin bırkın ağrımayan bir sürüş isterim herkez gibi fakat bu pekte mümkün değil bence ama en aza indirilebilir.

2011 de motor ehliyetimi aldım ( burada ehliyet almak çok zor gercekten ) ve ekstradan 20 saatlik sürüş derslerinden sonra 250cc bir motorla başladım ve bu zamana kadar 4 motor değiştirdim. Çok tecrübeli sayılmam yani kendimi öyle görmüyorum.