PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Tur Monster 796



Sayfa : [1] 2

okican
10 Mart 2015, 15:05
Herkese selamlar
1 yıl kadar ara verdiğim sürüşe 2014 ducati monster 796 abs ile devam edeceğim
Daha önce BMW f650cs abs, ducati monster 696 abs ve yamaha xj6n kullanmıştım.
Çok sevdiğim monster serisine 796 ile tekrar dönüş yaptım.
Herkese kazasız sürüşler.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11057256_10153149187527351_8595579899944137947_n.j pg?oh=dc197a45bed88b68688e77bcb0354086&oe=558237C1&__gda__=1434931902_e202f3bf5b0379b5986e9d77e41db82 1

https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11058400_10153149187587351_7252472252872511216_n.j pg?oh=250a5662b7f5ac059d2411150f73ac0b&oe=55776DA3

deep_far
10 Mart 2015, 15:33
Daha çok fotograf beklitoruz :) :)

overspeed
10 Mart 2015, 15:48
Hayırlı olsun kazasız belasız..
Şu tek gelen arka maşa, olayı bitiriyor zaten maşallahı var

biyeybaraküs
10 Mart 2015, 17:18
ağa mal sağlammış be :cat: maşallah motorun ferrarisi diye boşuna dememişler ducatiye bu yeni model galiba şöyle bol foto teknik özellik falan atta bizi üğraştırma net te

okican
10 Mart 2015, 18:18
teşekkürler
şu an arkadaşım yolda ve izmire doğru geliyor
daha sonra foto eklerim tabi
şimdilik teknik verilerle idare edelim:D

L2 803 cc
87 hp
78 Nm
5 kollu marchessini jant
brembo frenler abs ile
120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso ön lastik
180/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso arka lastik
sachs arka amortisör
188 kg ıslak ağırlık

Sabırsız
10 Mart 2015, 18:21
Hayırlı olsun hocam kazasız belasiz

BAIIHAN
10 Mart 2015, 18:47
Bunun kırmızı şasi mat siyah rengi arada aklıma giriyor. "ulan geçsem mi n'apsam" diyerek vazgeçiyorum.

2 hafta sonra bir daha aklıma giriyor.

okican
10 Mart 2015, 18:48
Bunun kırmızı şasi mat siyah rengi arada aklıma giriyor. "ulan geçsem mi n'apsam" diyerek vazgeçiyorum.

2 hafta sonra bir daha aklıma giriyor.pişman olmazsın

zerzura
10 Mart 2015, 19:10
Plakalık Rizoma sanırım :)
Hayırlı olasun.

okican
10 Mart 2015, 19:20
Teşekkürler
Yok orijinal plakalık
İtalyan klasik :)

Darkfriairs
10 Mart 2015, 20:24
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

okican
11 Mart 2015, 13:52
Bu da eve varmış hali
Pazar gününe kadar yatacak artık

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10676376_10153123810853879_3301303676053077038_n.j pg?oh=b3f6954bc8772557d76e9c8757dc9237&oe=55833AA0&__gda__=1434597109_2d7333d563aaffd7c53277b657ab9ff c

eçkideyi
11 Mart 2015, 14:19
maşallah güzel alet.hayırlı olsun.bu verilerle ve ağırlıkla sanırım iyi bir gidişi vardır.

rebel_punto
11 Mart 2015, 14:22
Hayılı olsun, tekeriniz düz bassın.

Pr0gedys
11 Mart 2015, 14:41
arka tekerin tek taraftan şaseye bağlanmasının + ve - leri varmı?
hayırlı olsun

atillatopal9
11 Mart 2015, 15:04
Hayırlı olsun hocam. kazasız belasız inş.

okican
11 Mart 2015, 15:51
arka tekerin tek taraftan şaseye bağlanmasının + ve - leri varmı?
hayırlı olsun
görüntü güzel:D
lastik ve zincir değişimi için servis biraz daha kolay
BMW ve ducatinin sık sık kullandığı bir sistem
bir tarafa tek kollu maşa diğer tarafa egzos vs gibi
daha çok dizayna yönelik bir çalışma gibi görünüyor bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------


maşallah güzel alet.hayırlı olsun.bu verilerle ve ağırlıkla sanırım iyi bir gidişi vardır.
son hızı 210-220 gibi ancak esas eğlenceli kısmı ara hızlanmalarında
yüksek tork ve düşük ağırlık benim seviyemde sürücüler için heyecanı oldukça yükseltiyor
0-100 ü 4 saniye civarında

S6453
11 Mart 2015, 15:56
Dostum kazasız belasız güzel günlerde kullan

Keyifli sürüşler :thumleft:

eçkideyi
12 Mart 2015, 00:20
görüntü güzel:D
lastik ve zincir değişimi için servis biraz daha kolay
BMW ve ducatinin sık sık kullandığı bir sistem
bir tarafa tek kollu maşa diğer tarafa egzos vs gibi
daha çok dizayna yönelik bir çalışma gibi görünüyor bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------


son hızı 210-220 gibi ancak esas eğlenceli kısmı ara hızlanmalarında
yüksek tork ve düşük ağırlık benim seviyemde sürücüler için heyecanı oldukça yükseltiyor
0-100 ü 4 saniye civarında


zaten önemli olan benim için son hız değil ara hızlanmalardır.keyif veren gerçekten bu.son hızı 200 geçtimi yeterli zaten malum rüzgar zorlar biraz.

berkcigdem
12 Mart 2015, 00:59
10 numara motor :))) kazasız belasız kullanman dılegıyle. ducatiyi çok beğenirim ve severim fakat şu italyanlar elektrik olayınıda çözerse süper olucak. bence ducatinin tek ve en önemli eksiği bu.

glock
12 Mart 2015, 01:22
Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Güzel bir seçim fakat; akrapovic ve rizoma sinyaller şart :)

okican
12 Mart 2015, 11:43
10 numara motor :))) kazasız belasız kullanman dılegıyle. ducatiyi çok beğenirim ve severim fakat şu italyanlar elektrik olayınıda çözerse süper olucak. bence ducatinin tek ve en önemli eksiği bu.
oldukça eletrikli bir model , hemen kendine çekiyor:D
teşekkürler, şu an Siemens, magneti marelii gibi componentler kullanılarak üretim yapılıyor, bilinen kronik bir sorunu yok. ancak serinin 2008 ve öncesi için durum biraz daha farklı olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------


Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Güzel bir seçim fakat; akrapovic ve rizoma sinyaller şart :)sinyaller kalsın da, akrap, termi, veya daha önce 696da kullandığım mivv eklemek güzel olur.

Murat.K.
12 Mart 2015, 13:07
maşallah Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin...

CompanERROR
12 Mart 2015, 13:21
yaw sen ne yapıyorsun ? nasıl kıyıyorsun buna binmeye alıp saklıcan bunu :D hayırlı olsun

EldekiDebryj
12 Mart 2015, 13:21
Hayirli olsun, motor cayır cayır :)

berkcigdem
12 Mart 2015, 14:32
[QUOTE=okican;3566288]oldukça eletrikli bir model , hemen kendine çekiyor:D
teşekkürler, şu an Siemens, magneti marelii gibi componentler kullanılarak üretim yapılıyor, bilinen kronik bir sorunu yok. ancak serinin 2008 ve öncesi için durum biraz daha farklı olabilir.[COLOR="Silver"]


benim dediğim sorun şuanda devam ediyor diye biliyorum. ktm nin servisi aynı zamanda ducati servisi monster 1200 vardı incelerken ahmet usta şu ducati elektrigi bir halletmedi hala dedi. bende ne gibi diye sordugumda yagmurda elektrık sorun cıkartıyor hala dedı. ama dıyorum ya 1 - ktm 2 - ducati benim için :)

okican
12 Mart 2015, 14:51
benim dediğim sorun şuanda devam ediyor diye biliyorum. ktm nin servisi aynı zamanda ducati servisi monster 1200 vardı incelerken ahmet usta şu ducati elektrigi bir halletmedi hala dedi. bende ne gibi diye sordugumda yagmurda elektrık sorun cıkartıyor hala dedı. ama dıyorum ya 1 - ktm 2 - ducati benim için :)ben tatlı su motorcusuyum yağmurda çamurda çıkmam hiç:D
yine de daha önce kullandığım 696da veya 5-6 yıldır bir arkadaşımın kullandığı 900s modelde bu tür bir problemle karşılaşmadık.
yağmur veya nem belki de buna neden oluyordur.

berkcigdem
12 Mart 2015, 14:54
ben tatlı su motorcusuyum yağmurda çamurda çıkmam hiç:D
yine de daha önce kullandığım 696da veya 5-6 yıldır bir arkadaşımın kullandığı 900s modelde bu tür bir problemle karşılaşmadık.
yağmur veya nem belki de buna neden oluyordur.

zaten tatlı su ise ooo tamamdır hıc bır sey olmaz:))) aynen yagmur ve nem zaten buna sorun oluyor. ducati suyu görmesin gibi birşey :D

okican
20 Nisan 2015, 15:15
hafta sonları yaptığım sürüşlerin sonuçlarına göre sanırım scooter a geçeceğim:D
elim kolum sırtım her yerim ağrıyor
kondisyon çalışmak şart
ciddi ciddi xmax bakmaya başladım

_kaan_
20 Nisan 2015, 16:02
Monsterlar güzel makinalar ama işte oturuş pozisyonu vs biraz yoruyor insanı.Konfor ön plandaysa maxiscooterdan başkası hikaye :)

sdirer
20 Nisan 2015, 16:04
Allah kaza bela vermesin

tyrung
20 Nisan 2015, 16:20
Gidonu yükseltebilirsin fakat kablolarda sorun çıkıyor, bi şekilde kabloları dolaştırıyorlar.
Benim 696 gidon yükseltme aparatı vardı yanında geldi. Adam çıkarmış çünkü tam sol yaptığında gaz veriyormuş. Kabloların bazılarıda farklı yerlerden geçiyor :)

Bende ilk aldığımda ağrıyordu gittikçe hafifliyor. Tabiki dik oturuşlu bir motosiklet karşılaştırılamz yine de :)

okican
20 Nisan 2015, 16:51
Gidonu yükseltebilirsin fakat kablolarda sorun çıkıyor, bi şekilde kabloları dolaştırıyorlar.
Benim 696 gidon yükseltme aparatı vardı yanında geldi. Adam çıkarmış çünkü tam sol yaptığında gaz veriyormuş. Kabloların bazılarıda farklı yerlerden geçiyor :)

Bende ilk aldığımda ağrıyordu gittikçe hafifliyor. Tabiki dik oturuşlu bir motosiklet karşılaştırılamz yine de :)otururken güzel görüneceğiz diye sırtımızı yolda bırakmamak lazım:D
yaş ve kondüsyon eksikliği tespitim oldu.
motosiklet kullanmak aslında ciddi fiziksel performans gerektiriyor.

yine de bu yılı 796 yla geçiririm büyük ihtimal.daha sonra maxi scooter mantıklı görünüyor.

Bugraaa
20 Nisan 2015, 17:03
Bel, sirt agrilarina Deger ya :) XJ6 Naked hakkindaki dusuncelerinizide yazabilirmisiniz?

tyrung
20 Nisan 2015, 17:44
Şimdi aklıma geldi scrambler düşünmez misiniz. Korlas da belki güzel bir takas yapılabilir.

KYorulmaz
20 Nisan 2015, 18:05
Kazasız belasız, hayırlı olsun :cat:

Ducati dendiğinde akan sular durur! :)

biyeybaraküs
20 Nisan 2015, 18:06
hafta sonları yaptığım sürüşlerin sonuçlarına göre sanırım scooter a geçeceğim:D
elim kolum sırtım her yerim ağrıyor
kondisyon çalışmak şart
ciddi ciddi xmax bakmaya başladım

olmadı be böyle kadar rahatsız mı bu motor yoksa yaş 50 artımı


şimdi baktım fotolara gidon bayağı aşağıdaymış

okican
20 Nisan 2015, 18:28
Bel, sirt agrilarina Deger ya :) XJ6 Naked hakkindaki dusuncelerinizide yazabilirmisiniz?ben de değer diyerekten 696 dan sonra dayanamayıp 796 yı almıştım:D
xj6n ile ilgili zaman zaman bişeyler yazmıştım tekrar hatırladığım kadarıyla;
uysal, sorunsuz, yakışıklı ancak irice bir commuterden pek farkı yok görsel olarak, sesi güzel, gidişi pek güzel, frenleri yeterli, amortisörler yeterli, göstergeleri güzel, malzeme ve işçilik kalitesi yeterli, made in japan olması teknik olarak iyi.
uzun yolda çok yormaz, titreşimn kıpraşım gibi şeyler bilmez.
200+ ile giderken dikiz aynalarında arka tarafı çok rahat izleyebilirsiniz.
ben fiyatı cazipken almıştım. şimdi 22 bin+ ödeyip alır mıyım bilemiyorum.
almak isteyene önerir miyim? evet.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------


olmadı be böyle kadar rahatsız mı bu motor yoksa yaş 50 artımı


şimdi baktım fotolara gidon bayağı aşağıdaymışyaş 41 ancak sürüş pozisyonu beni zorluyor. başka arkadaşlar için durum böyle olmayacaktır. çünkü 3 sene önce 696 yı kullanırken bu kadar şikayet etmemiştim.
gidon ve oturuş pozisyonu çok şık ve naked için fazlaca sportif.rahatsız demeyelim ancak belli bir kondüsyon istiyor. ducatiye laf söyletmemek için uğraşıyorum yine de:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------


Şimdi aklıma geldi scrambler düşünmez misiniz. Korlas da belki güzel bir takas yapılabilir.
xmax 250 abs iyidir diyorum ben :wiinkk:

Bugraaa
21 Nisan 2015, 01:32
Cevap icin tesekkurler, birde monster'a bir stomp grip falan taksaniz, bacaklariniza verseniz yuku belki sirt agrilari gecer.

okican
21 Nisan 2015, 09:54
Cevap icin tesekkurler, birde monster'a bir stomp grip falan taksaniz, bacaklariniza verseniz yuku belki sirt agrilari gecer.
depoyu dizlerle sıkıştırıyorum.
bütün sürüşlerimde zaten bering pantolon kullanıyorum.
diz korumaları oldukça iri ve depoyu kavramakta çok işe yarıyorlar.
buna rağmen spor bir oturuş pozisyonunda sürekli sürünce sırt, bel ve bilek ağrılarına yol açıyor.
boyum 175 cm. 5 cm daha uzun olsam kol ve sırt açısından daha rahat ederdim.
daha kısa sürüşler yaparak kullanmaya devam edeceğim sanırım.

okican
28 Mayıs 2015, 11:35
Kuşadası yolu, otoban çıkışı sonrası kısa bir gopro hero denemesi.
Depo üstüne yapışık aparatla kullanıyorum.
Görüntü kalitesi, ses ve titreşim testi.
1080p, 30fps.


http://youtu.be/fTHML040LXo

Mirable
28 Mayıs 2015, 12:27
Saçma gelebilir ama 696 ile 796'nın farkları nedir hocam ?

YBRMANİA
28 Mayıs 2015, 12:55
hayırlı,uğurlu olsun.

kazasız,belasız inşallah.


nice bıke :)

okican
28 Mayıs 2015, 13:25
Saçma gelebilir ama 696 ile 796'nın farkları nedir hocam ?motor hacmi 696-796 cc.
hp ve tork farklı haliyle.
üzerinde gelen stock lastikler farklı. 696 yı hatırlamıyorum ancak 796 da diablo rosso 2 geliyor.
jantlar farklı, 796 da daha hafif ve şekilli jantlar geliyor.
arka maşa 696 da klasik çift, 796 da tek maşa.
arka amortisör 696da daha standart bir modelken 796 da sachs marka olarak geliyor.
696 manuel, 796 otomatik jikleli.
birkaç küçük görsel artılar var 796da.

Mirable
28 Mayıs 2015, 14:15
motor hacmi 696-796 cc.
hp ve tork farklı haliyle.
üzerinde gelen stock lastikler farklı. 696 yı hatırlamıyorum ancak 796 da diablo rosso 2 geliyor.
jantlar farklı, 796 da daha hafif ve şekilli jantlar geliyor.
arka maşa 696 da klasik çift, 796 da tek maşa.
arka amortisör 696da daha standart bir modelken 796 da sachs marka olarak geliyor.
696 manuel, 796 otomatik jikleli.
birkaç küçük görsel artılar var 796da.

Korlas'ın sitesinde bütün detaylar birebir aynı da o yüzden sormuştum. Motor hacmi, tork vs herşey aynı.

http://www.korlas.com.tr/statics/product/monster_696_ducati.aspx

http://www.korlas.com.tr/statics/product/monster_796_ducati.aspx

okican
28 Mayıs 2015, 14:32
Korlas'ın sitesinde bütün detaylar birebir aynı da o yüzden sormuştum. Motor hacmi, tork vs herşey aynı.

http://www.korlas.com.tr/statics/product/monster_696_ducati.aspx

http://www.korlas.com.tr/statics/product/monster_796_ducati.aspx
sayfadaki değerler 796 için geçerli.
696 için yazmakla uğraşmamışlar, aşırı kurumsal yapılar :)

BAIIHAN
28 Mayıs 2015, 14:57
796 ve 1100 birbirine daha yakın.

696 giriş seviyesi oluşturabilmek için sağından solundan kırpılmış versiyon. zaten artık 696 gibi uygun fiyatlı monster yok. 821 ve 1200 var sadece.

okican
28 Mayıs 2015, 15:14
696da kullanılan kasayı 795 olarak ve 796 olanı da çeşitli serilerle ducati nin global sitesinde satışta görebilirsiniz.
1100 ise tamamen ortadan kaybolmuş.
bize ithalatı yapılmıyor sanırım artık.
821 ve 1200 serileri ise hem motor bloğu hem de birçok parça olarak bu serilerden oldukça farklı.

alpy83
01 Aralık 2015, 20:07
696da kullanılan kasayı 795 olarak ve 796 olanı da çeşitli serilerle ducati nin global sitesinde satışta görebilirsiniz.
1100 ise tamamen ortadan kaybolmuş.
bize ithalatı yapılmıyor sanırım artık.
821 ve 1200 serileri ise hem motor bloğu hem de birçok parça olarak bu serilerden oldukça farklı.

merhaba, 796 alma arifesindeyim ve bu motorla alakalı pek bilgi bulamıyorum. mt 07 den çok memnunum fakat monster da senelerdir istediğim bi motor. oturuş pozisyonu vs gibi eksileri ve artıları nelerdir acaba. mt 07 den geçtikten sonra bi pişmanlık yaşamak istemiyorum açıkcası. saygılar...

Green Arrow
01 Aralık 2015, 20:24
merhaba, 796 alma arifesindeyim ve bu motorla alakalı pek bilgi bulamıyorum. mt 07 den çok memnunum fakat monster da senelerdir istediğim bi motor. oturuş pozisyonu vs gibi eksileri ve artıları nelerdir acaba. mt 07 den geçtikten sonra bi pişmanlık yaşamak istemiyorum açıkcası. saygılar...

Monster kalite konusunda MT-07'den üstündür. Süspansiyon, fren, sürüş hissi, hissettirdiği ve gösterdiği kalite gibi bir sürü öğe sıralanabilir. Elbetteki her güzel şeyin birde negatif tarafları vardır. Monster hava soğutmadır trafikte ve sıcakta kullanıcıyı fazlaca bunaltabilir, manevra kabiliyeti dardır, oturuş pozisyonu bazılarını yorabilir hatta motordan soğutabilir. Bu model için konuşursak güzel bir göstergesi vardır ancak ne vites ne de benzin göstergesi mevcut değildir. Garip bir şey ama bana göre hem sınıfının en iyi hem de en kötü motosikleti :)