PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Ninja 300 vs Yamaha R25



Sayfa : [1] 2

Smyrna35
26 Şubat 2015, 22:24
Sezona yaklaşırken bana artık çok küçük gelen cbr125'imi sattım ve cc büyütme olayına giriştim.1.85 boy ve 95 kilo olduğum için en başta gönlüm Hyosung'dan yanaydı,daha sonra çevremdekilerin ve Urla'daki Sabri Usta ve oğulları (bilenler bilir çok düzgün insanlardır) tavsiyesi üzerine -resmen sakın alma kanser olursun dediler- ben de bu iki model arasında kaldım.Ninja 300 gereksiz pahalı,dört tane ybr alırsın o paraya gibi yorumlardan ziyade daha bilgilendirici yorumlar bekliyorum :)
http://i.hizliresim.com/nAlOgM.jpg
http://i.hizliresim.com/RJDnV7.jpg

efendy06
26 Şubat 2015, 22:59
Olaya teknik olarak yaklaşmayacağım. Zira iki makinaya da hakim değilim. Ancak dışardan bakıldığında kawasaki tercih ederdim. Bir kere daha güçlü, zevkler tartışılmaz ama yeşili var malum :cherry:

Eh ss alani cbr125 yetmiyor diyen adamın güce ihtiyacı vardır, bu durumda tercihim kawasaki olurdu ::gazla::::gazla::::gazla::

Sonuçta arada ciddi bir hp ve tork farkı var.

Not: Fiyatlarını falan bilmiyorum bu arada, referans falan değil söylediklerim. Sadece görsellik üzerinden yaklaştım olaya. Bindiğin ss de kawasaki yazması ve yeşil olması farklıdır diye düşünüyorum.

GP500-1st
26 Şubat 2015, 23:34
fiyata takilma diyorsun ki bence atla deve degil o zaman tork candir diyelim.

ayrica se kawa fena guzel duruyor

kinqdai
26 Şubat 2015, 23:37
Bir kere yükselticeksin sonuçta seni ne zorlamıyacaksa ona yönel. 2 side kendini kanıtlamış makineler. Maddi sıkıntın yoksa Z300 alırsın 3-5 masrafla çok tatlı birşey olur eğer zar zor yetişiyorsa zaten R25 candır. Performans bakımından ahım şahım fark olcağını düşünmüyorum. Yani halkın tabiriyle aynı motorun yeşili :D

codeprof
26 Şubat 2015, 23:55
Ninja 300 derim ben.

Zira R25'e kafayı takmıştım bir ara sonra döndüm Ninja 300'e. Teknik verilerde her halükarda Ninja 300 daha iyi.Ninja'nın dezavantajları ise, Yıllık vergisi ve Radyatör Isısını göstermeyen gösterge. Yamaha lansmanı bile karşılayacak kadar motor getirmemiş, Parça ihtiyacını karşılayabilir mi emin değilim. Ninja 300 2 senedir satılıyor. az buçuk piyasası oturmuştur. yamulmuyorsam Ninja 300 2k daha az devir çeviriyor, bu da yine yamulmuyorsam düşük devirlerde güç demek oluyor.

Barkın'ın bu iki model için olan incelemelerini doğru bulmuyorum.

1. R25 videosunda Barkının arkadaşı Yamaha bayisi açtı, Yamaha ile dirsek teması arttı, Yok olana var demese bile normalde burun kıvaracağı şeyleri atlayarak yaptı bence incelemeyi
2. Ninja 300 için de Amortisörleri yermişti ama ben yabancı hiçbir mecrada buna değinildiğini görmedim. o yüzden yanıltıcı olabilir.

Shrieker
26 Şubat 2015, 23:56
İşin komik tarafı Ninja 300 %37'lik ötv dilimine girmese R25'den ucuz olacak iyi mi...

%18 KDV, %8 ötv'yle hesaplayınca bugünün euro kuruyla 12.930 TL ediyor Ninja 300. Honda'yla Yamaha hükümete dua etsinler R25 ve CBR 250 asla şu anki fiyatlarına satılamazdı saçma ve haksız vergilendirme olmasa.

codeprof
27 Şubat 2015, 00:00
Hocam ninja 300 İçin aldığım fiyat. R25den sadece 1300 Lira daha fazla...

Karalı
27 Şubat 2015, 00:00
Bütçe sıkıntı olmazsa ninja300 derim daha heybetli daha güzel depoyu tut kontrayı bas virajda r25 deposu çok ince

4Vaqrant
27 Şubat 2015, 00:04
Ninja 300 kullanicisi olarak kesinlikle öneririm paraniz yetiyorsa r 25 e bakmayin butceniz kısıtliysa degerlendirin derim. Tipi torku gucu gidisi ben sahsen r25 ten herhangi bi ozellikte geri oldugunu düşünmüyorum. Biri 14500 biri 16 17 civari butceniz el veriyorsa kesinlikle ninja 300. Ikinci elini 15 15.5 bulabiliyorsunuz zaten...

brooklynnn
27 Şubat 2015, 00:07
Ninja 15bin çeviriyor 13cepte. Sonrası redzone

tamerozkul
27 Şubat 2015, 00:08
Ninja 300 daha şık duruyor cocuklugumdan bu yana hep kawaları sevmisimdir sizin sevkiniz baska olabilir tabi-). Ne vergiymis arkadas ya devlet acından olecek gibi vergi aliyor simdi ninja 300 den net kac tl aliyor bizim devlet 5bin tl aliyormu?

ozgurakman
27 Şubat 2015, 00:11
bence r25. yakından görmeden karar vermeyin derim. özellikle ön takımın o kalın süspansiyonlarla güzel çalışacağını düşünüyorum. beğenmediğim tek yeri cılız deposu, onun haricinde her yerini çok beğendim. dört dörtlük olmuş. vergi farkı ve yüksek devir çevirebiliyor oluşu, üstüne de daha hafif oluşu aradaki küçüçük beygir farkını ortadan kaldırır (bence)

Smyrna35
27 Şubat 2015, 00:41
Fiyat önemli değil,tecrübem el verseydi mt 07 almayı düşünüyordum ama daha çok erken.Aslında ikisini de yan yana görmek lazım.Yamaha'nın şu saçma politikası olmasa ve motoru hemen teslim etseler r25 tercih edecektim ama şu an Ninja daha önde tercih olarak.

Sinan Er
27 Şubat 2015, 00:46
Kawasaki daha güçlü.

Maksimum gücüne 11.000 devirde ulaşırken Yamaha 12.000 devirde ulaşıyor ki bu çok önemli. Yüksek devir çevirmek motorun ömründen yemek demektir.

Ama yukarıdaki katalogda yanlış bir bilgi var. Kawasaki Z300 8 Valf Yamaha tr sitesinde 4 valf diyor.

Ayrıca yamahada abs yok.

Kawasaki abs siz 168 r25 166 kg

Shrieker
27 Şubat 2015, 01:04
Ninja 300 daha şık duruyor cocuklugumdan bu yana hep kawaları sevmisimdir sizin sevkiniz baska olabilir tabi-). Ne vergiymis arkadas ya devlet acından olecek gibi vergi aliyor simdi ninja 300 den net kac tl aliyor bizim devlet 5bin tl aliyormu?

Toplam fiyatı 5860 euro, yaklaşık 16.400 TL yapıyor. 6260 TL'si vergi. %18 KDV, %37 ötv. İşin trajikomik tarafı verginin vergisi alınıyor. Önce %18 KDV'li fiyat hesaplanıp sonra 1.37'yle çarpılıyor...

COQ
27 Şubat 2015, 01:09
Karsilastirmaya gerek yok.
250cc sport segmenti dünynin hiç bir yerinde tutmadi ve üretimden kalkti.
Yani bu yil ve önümüzdeki yillarda alacaginiz tüm 250cc ss ler geçen yilin makyajlanmis modelleri olacak ve Türkiye gibi satisi devam eden ülkelerde de tutmazsa muhtemelen satistan çekilecek.
Bu nedenle madem imkan var Kawasaki iyi bir tercih diyebilirim.

harung
27 Şubat 2015, 01:20
Kawasaki derim ben madem.yukseltiyorsun anlamlı bisey olsun..

Blindfire
27 Şubat 2015, 01:27
Türkiye de parası olan motosiklet kullanabilir. Yamaha bugünkü R25 fiyatından dolayı benim için bitmiştir. Vazgeçtim... Gücüm yetmiyor :(

Sinan Er
27 Şubat 2015, 01:51
Karsilastirmaya gerek yok.
250cc sport segmenti dünynin hiç bir yerinde tutmadi ve üretimden kalkti.
Yani bu yil ve önümüzdeki yillarda alacaginiz tüm 250cc ss ler geçen yilin makyajlanmis modelleri olacak ve Türkiye gibi satisi devam eden ülkelerde de tutmazsa muhtemelen satistan çekilecek.
Bu nedenle madem imkan var Kawasaki iyi bir tercih diyebilirim.

Sen böyle diyorsun ama, Yamaha R3 ü çıkarmış durumda. Tamamen yeni 320 cc 42bg lik motor üretmiş. Bunu 250 cc den devşirebileceğini düşünmüyorum.

COQ
27 Şubat 2015, 02:08
Sen böyle diyorsun ama, Yamaha R3 ü çıkarmış durumda. Tamamen yeni 320 cc 42bg lik motor üretmiş. Bunu 250 cc den devşirebileceğini düşünmüyorum.

Ben de onu diyorum zaten.
Kawa ve yamaha 300cc den devam ediyorlar.
Honda onu bile yapmayip direk 500cc ye atladi.
Kisacasi 250cc segmenti ölü dogdu çabuk geçti.
YArin vergi dilimlendirmeleri yeniden gözden geçirilse kimse 250cc getirmez.

Sj's
27 Şubat 2015, 02:24
Dostum fuara gelebilme ya da etrafindaki bayilerde ustune oturabilme sansin varsa ikisine de dokun derim. Burada kim ne yazsa bos, sen onlarin ikisine de oturup dokundugunda hangisi olacagini secersin :)

Sinan Er
27 Şubat 2015, 02:24
Ben de onu diyorum zaten.
Kawa ve yamaha 300cc den devam ediyorlar.
Honda onu bile yapmayip direk 500cc ye atladi.
Kisacasi 250cc segmenti ölü dogdu çabuk geçti.
YArin vergi dilimlendirmeleri yeniden gözden geçirilse kimse 250cc getirmez.

TR deki vergi sistemi ve alım gücüne 250cc çok uygun. Avrupadaki durum farklı olabilir. Yönü avrpa belirlediği için bize sadece kaderimize razı gelmek kalıyor.

Ha benim tercihim sorarsan kendi kanderimi belirlemekten yana :))

Blindfire
27 Şubat 2015, 07:50
Vergilendirme ve distribütör lerin kar hırsı yüzünden ülkemizde bir cacık olmaz. R25 bi fiyatıyla hayal oldu. :(

EmirŞengezer
27 Şubat 2015, 09:39
Pek çok kişi için hayal oldu, kimisi 2. elini bekleyecek ama peynir ekmek gibi de satacak bence. 13500'ü gözden cıkaran biraz daha sıkar 14500ü de verir gibi.

Bu arada kawanın mat siyah rengi gelse harika olurdu. Yeşili de süper gerçi.. Devamlı pistte kullanmayacaksanız konfor biraz daha ön plana çıkıyor. 2 motora da oturun ergonomisi uygun olanı alın derim. Onun dışında teknik olarak kawa döver :)

Seko
27 Şubat 2015, 10:00
Ninja 300 ile aralarında 1300 TL varsa Ninja almak daha mantıklı. Vergiler böyle olduğu müddetçe fiyat avantajından dolayı Türkiye'de 250 cc her zaman en mantıklı çözümdür. Fiyat farkı azsa düşünmeye gerek yok.

Bu arada onu geçtim de Hyosung konusunda Urla'daki bayi iyi salllamış. Bu kadar müşterisi olan ve çoğu da memnum olan bir markayı alırsa neden kanser olacakmışsın bir izah etsinler biz de öğrenelim ? Gidip 2007 senesinde bir tane sorunlu veya krank kırmış makina görüp notlarını vermişlerdir muhtemelen... Aradan 8 sene geçti, hiçbir firma yerinde saymıyor. Sorun Kuralkan derlerse ona bir sözüm yok, olabilir.

mephamd
27 Şubat 2015, 10:12
Ben de onu diyorum zaten.
Kawa ve yamaha 300cc den devam ediyorlar.
Honda onu bile yapmayip direk 500cc ye atladi.
Kisacasi 250cc segmenti ölü dogdu çabuk geçti.
YArin vergi dilimlendirmeleri yeniden gözden geçirilse kimse 250cc getirmez.

Türkiye babında düşünüyorsunuz ama yanlış yapıyorsunuz. avrupada ehliyet sistemi 250 ve 300 lükleri yani 48 bg e kadar olan makineleri zorunlu kılıyor.
tam tersine Honda da 2 silindir bir 250-300 cc üzerinde çalışıyor şimdi
Büyük sporlar ölüyor, ss motorun anavatanı italyada geçen yıl bütün markalardan toplam satılan 1000 cc lik ss makine sayısı 770 li bişeyler olmuş.
Küçükler yükselişte, büyükler gerilemede. Avrupada 1000 lik ss leri yasaklamayı savunan milletvekilleri dahi oldu.

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/japanese-reports-twin-cylinder-cbr250rr-planned/26180.html

YouSuffer
27 Şubat 2015, 10:54
Ninja akar hocam

copycat
27 Şubat 2015, 11:20
benim bildiğim 250 cc lerin kalkamasının sebebi tutmaması değil, birçok ülkede 250 cc ve altı motorların otobanlara ve şehirlerarası yollara çıkışının yasaklanması. trafik akışının temposuna ayak uyduramadığı gerekçesi ile böyle olduğunu biliyorum.

burada çözüm çok basit. madem türkiye avrupanın bir parçası olduğunu iddia ediyor biz de oradaki düzenlemelere uygun şekilde vergi dilimini 250 cc üstü değil 300 cc üstü olarak değiştirmeliyiz.

COQ
27 Şubat 2015, 11:39
Türkiye babında düşünüyorsunuz ama yanlış yapıyorsunuz. avrupada ehliyet sistemi 250 ve 300 lükleri yani 48 bg e kadar olan makineleri zorunlu kılıyor.
tam tersine Honda da 2 silindir bir 250-300 cc üzerinde çalışıyor şimdi
Büyük sporlar ölüyor, ss motorun anavatanı italyada geçen yıl bütün markalardan toplam satılan 1000 cc lik ss makine sayısı 770 li bişeyler olmuş.
Küçükler yükselişte, büyükler gerilemede. Avrupada 1000 lik ss leri yasaklamayı savunan milletvekilleri dahi oldu.

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/japanese-reports-twin-cylinder-cbr250rr-planned/26180.html
Tam tersine avrupa babinda düsûnûyorum.
Söylediginizin aksine 250cc ss satisi avrupada durdu.
Su an türkiye gibi bir kaç ülkede satisi devam ediyor.
O nedenle uyarmak için yazdim o yaziyi.
Ehliyet sistemi de düsündûgünüz gibi degil.

Bu 250cc ss konusunu biraz dessem iyi olacak galiba her ne kadar bizim millet hava atmak derdinde olsa da bir de bu isin yaris mecrasi kismi var.

capozzz
27 Şubat 2015, 11:52
Dostum, R25'i görmedik tabii ama Ninja 300 hakkında gözlemlerimi yazayım. En yakın arkadaşım geçen sene Ninja 300 aldı. Makineyi hem çok defalar kullandım, hem de yakından iyice inceleme şansım oldu.

Öncelikle malzeme ve işçilik kalitesini beğendim. Bu konuda çok kıl insanımdır, parça birleşim yerlerinde hatalar, çizgilerde tutarsızlıklar ararım, hepsine baktım böyle bir hata görmedim. Plastik kalitesi de güzel. Motorun duruşu zaten gayet iri, gören zx10 sanıyor, bir de gerçekten yakışıklı (Yamaha'da yakışıklı tabii). Aea Ninja 300 inceleme videosunda, artık motoru veren kişi nasıl kullanımşsa, o makinanın grenajları falan ayrılmış, Aea'da genelleyerek malzeme-işçiliğe laf etti ama bizde öyle bir şey yok. 1 sene oldu alalı, hatta bir iki defa acemiliğinden yere düşürdü arkadaşım. Motorda hiçbir şey yok, cillop gibi duruyor.

Gidişi de çok başarılı. Ben dragstar 1100 ün torkuna alışık biri olarak Ninja 300 ün gaz tepkilerine bayıldım. Düşük süratte yüksek viteste bile başarılı buldum. Bir defa kesintisiz 100 km civarı kullandım, Çeşme'ye gittim. Rüzgarlı yollarda Dragstar'la gittiğim kadarki kadar stabil olmadı tabii ama (benim makine 300kg+ben+artçım+çantalar toplam 440kg gibi bir ağırlıktan bahsediyoruz) rahatsız edici de olmadı. Üstelik üzerinde İrc lastikleri vardı, şimdi arkadaşım lastikleri Diablo Rosso 2 ile değiştirdi, söylediğine göre yol tutuşu mükemmel olmuş, daha yeni lastikleri ile deneme şansım olmadı.

Neticede senin yerinde olsam, parada da sıkıntım yoksa Ninja 300 alır geçerim. Zaten resimlerden de belli Kawa daha iri, sen de iri adammışsın hem altına daha çok yakışır, hem de R25 sana ne zaman teslim edilecek belli değil, Ninja 300'ü parayı verdiğin gibi teslim alırsın.

Murat.K.
27 Şubat 2015, 11:58
250cc ile 300cc karşılaştırması biraz garip olmuş. 2side farklı motorlar. ben ,im şahsi tercihim ninja olurdu (her zaman söylüyorum r25in teknik özelliklerine lafım yok sadece renklerini beğenmiyorum). r25 diğer 250 lik motorlardan farklı bir yerde tıpkı eski ninja 250r gibi. eninde sonunda kullanacak olan sensin. 2 makineninde üstüne bir çık, işçiliğine bir bak. hangisi içine sinerse onu al. biz değil sen süreceksin.

celikat
27 Şubat 2015, 12:00
Hocam ninja 300 İçin aldığım fiyat. R25den sadece 1300 Lira daha fazla...

bu durumda hiç ama hiç düşünmeden gidip ninja 300 alınır.

LynXMaSTeR
27 Şubat 2015, 12:00
ötv yi sıkıntı yapmıyorsanız kawasaki derim.

Smyrna35
01 Mart 2015, 11:02
Bir iki gündür sürekli bu iki motosikleti karşılaştırıyorum ve sanırım kararımı verdim.Kararımı vermemi sağlayan ise şu oldu

http://i.hizliresim.com/mGMgM2.jpg

Blindfire
01 Mart 2015, 11:23
%37 ötv olmasa iyimiş kawa 300 :(

EmirŞengezer
01 Mart 2015, 11:48
Fuarda baktım da ninja300 de z300 de gayet kalıplı makineler. r25in otoruş pozisyonu ve deposunun daracık olması hoşuma gitmedi.

tekoklava
01 Mart 2015, 13:12
iki motorunda gideri var
ikiside seni üzmez
ama ben olsam ninja=)

Motor_Derili
01 Mart 2015, 13:24
Kawasaki kalite olarak su goturmez. Gorunen malzeme ve iscilik kalitesinin yaninda fren, amortisor, mekanik vs. de o denli kalitelidir Kawa da.

DraQuila
01 Mart 2015, 13:39
r25 derim.. 50cc den düşük fark için bu ülke adamı enayi yerine koyuyor o kadar cc ye okadar fark vermem ben

ninja300 aea test ettiğinde amortisor yok dedi,1 senelik motor bağlantı yerlerinden ayrılıyor dedi sahibinde buna değindi bence paranı sokağa atma

Xavosa
01 Mart 2015, 14:02
bu durumda hiç ama hiç düşünmeden gidip ninja 300 alınır.

hocam benim bildiğim ninja 300 şu an 5860 euro ki bu 16 bin 480 tl demek. yani aradaki fark yaklaşık 2 bin tl. Bir de tabi bu paraları ne şartlar altında vereceğiniz önemli. kendinizi kasacaksınız kasacaksınız 13.500 biriktireceksiniz son nefesinizle, sonra o motor 14.500 olacak '' oeeh '' diyeceksiniz ve alternatifi 16.500 lük ninja 300 belirleyecekseniz olay biraz garip.

muhtemelen maddiyattan yana sorun olmadığı bir ortamda r25 den ninja 300'e kayılabilir. maddiyat karşılaştırmasıyla cebe zarar bir alternatif belirlenmeyecekse hafif bir geri vitesle ninja 250 sl çok daha iyi bir seçenek. ninja illa 300 olmak zorunda değil.

tubejh
01 Mart 2015, 16:07
Kawasaki Motorun üstüne oturtmuyordu ben de üstüne binip incelemediğim motoru neden alayım dedim adama. üstelik Ducati panigale 899 üstüne 2-3 kez oturmuşken ( fuarda döndüm dolaştım Ducati standına gittim) Ankara'da bayisi de getirmiyor ki gidip inceleyelim. kawasaki konusunda yiğidi öldür hakkını ver çok güzel motor z300 ve ninja 300 özellikle, ninja 250 ve z250 güzeldir ama ilgi mi çekmedi. Ninja 300 , Ninja 600 yanındaydı ayırd etmek için ön amortisöre bakmak gerekiyor çok kalıplı, z 300 ilk başta göremedim motorun yanında durduğumu bile fark etmedim adama sordum getiriyim mi diye saka yaptı yok mu dedim fuarda adam önün de ya dedi :D Barkın bey kawasaki baya eleştirmişti plastik ve amortisör konusunda Ben pek birşey göremedim salar mı salmaz mı bilemem. Amortisör konusu herkes bişey diyor, Bende kimseye güvenmiyorum :D fiyat 16.500 Tl geliyor. Z300 fiyatı umdum fiyat olsaydı düşünebilirdim. Yamaha fuara motoru almaya gittim, isim yazdırmaya filan ama 14.500 TL diyince üstüne oturu fotoğraf çektirmeden başka bişey yapamadım nakitte indirim filan yok mu dedim ama yok. Yzf- 25r depo plastik, bağlantı yerleri plastik depo ninja 300 kadar büyük değil , orda motoru inceleyen arkadaşlarda kablolar çok açıkta dediler ama o kadar incelemedim hala alıp almama konusunda kararsızım, Yamaha dylan bakayım bari onu alayım acemiliği atarım yazlığa götürürüm diye düşündüm onun fiyata da 6000 TL çektiler artık ordaki adama kızdım: ''bu ne ya ne kadar pahalı '' adam hala pahalı değil deyip duruyordu. Ktm Duke 200 fiyatı ederinden fazla olduğu için düşünmediğim bir motordu fuarda fiyatı 11.500 TL çekmişler bu hafta alma olasılığım baya yüksek :D

ELque
01 Mart 2015, 16:43
bu sene bi motora heves ettim olanlara bak :pale:

Yamaha 13.500 diyor ertesi ay 14.500 diyor.
Hyosung anlamadığım şekilde 14.700 diyor.
Cbr yine performans konusunda geride.
ninja 300 16 bin küsür tl.
ninja 250 sl'in boyutları küçük.

hellboys
01 Mart 2015, 17:36
Sezona yaklaşırken bana artık çok küçük gelen cbr125'imi sattım ve cc büyütme olayına giriştim.1.85 boy ve 95 kilo olduğum için en başta gönlüm Hyosung'dan yanaydı,daha sonra çevremdekilerin ve Urla'daki Sabri Usta ve oğulları (bilenler bilir çok düzgün insanlardır) tavsiyesi üzerine -resmen sakın alma kanser olursun dediler- ben de bu iki model arasında kaldım.Ninja 300 gereksiz pahalı,dört tane ybr alırsın o paraya gibi yorumlardan ziyade daha bilgilendirici yorumlar bekliyorum :)
http://i.hizliresim.com/nAlOgM.jpg
http://i.hizliresim.com/RJDnV7.jpg

eğer verdiğiniz teknik veriler doğruysa ninja 4 valf iki silindir yamaha iki silindir 8valf yani silindir başına 4 valf yamaha da bu onun yakıtının daha düşük olmasını ve performanslı olmasını sağlıyor yeni teknoloji benim için her zaman daha iyidir alimünyum forged pistonlar falan bunlar güzel şeyler kawasaki hakkında net bir bilgim yok yukarıdaki bilgiler ışığında konuşuyorum

Siyah&Beyaz
01 Mart 2015, 17:40
Fuarda Kawasaki standi ozellikle H2 nedeniyle cok ilgi goruyordu. 250.lik model resimlerden de anladigim gibi cok kalipsiz ve kucuk. Ninja300 30.yil versiyonu epey aklimda kaldi. Special edition gibi bu da cok guzel. Yamaha R25 e bakamadim bile deli bir ilgi vardi. Yanina gidip goz gezdirebildim sadece. Resimlerdeki gibi guzel ve cekici gelmedi bana. Honda standi bu sene cok kisiliksiz ve ozensiz hazirlanmis. Fuar genelinde her motorun uzerinde bir resmim olsun seklinde gezen ve muhtemelen motor tecrubesi dahi olmayan binlerce kisi olunca dogru duzgun inceleme sansi olmuyor. Ninja300 30.yil versiyonu ve abs.li versiyonun fiyati zihnimde kalarak guzelim Cbr250 mi daha cok sevmeye karar verdim :)

onurkaya
08 Mart 2015, 11:18
fuarda iki modelide inceledim. bence ninja 300 daha şık duruyor.

Siyah&Beyaz
08 Mart 2015, 11:40
Ninja 300 ozel 30.yil versiyonuna hayran kaldim. Tabii bundan sonraki motorum abs.li olsun isteyince ve bunun da abs.li fiyati epey yuksek olunca simdilik hayallerimde gezmeye devam ediyor. Dun esime gosterdim resimlerini tekrar. Baksana ne guzel diye. Bu cocuk oyuncagi gibi duruyor senin hondan cok daha guzel dedi. Bir anda elinden oyuncagi alinan cocuk gibi uzuldum :)

arrow
10 Mart 2015, 20:17
ikisi arasında kaldıydım ama ninja 300 ü canlı görünce gönlüm ninjaya kaydı :) ninja 300 special edition da siyahla yeşilin ahengi 600 lük motorları daha çok andırıyor. biraz açığım kaldı onu da tamamlayınca önümüzdeki ay alıcam inşalla ninjayı.

sdirer
10 Mart 2015, 21:36
r25 in alt devirlerinde aradığın çekişi bulamaya bilirsin, şehir içinde sıkıntı olabilir? şehir içinde kullanıp, bilenlere sormak lazım.

Yiğit_
10 Mart 2015, 22:02
Ninja 300r

Mustafa_Uz
10 Mart 2015, 22:33
Arkadaşlar ankette ninjaya oy verip R25 alan bir kullanıcı olarak fikirlerimi söylemek istiyorum. Öncelikle şunu belirteyim. Ben ninja hayranıyım 2 yıl boyunca 2 silindir ninja 250 cc. kullandım. Tam bir R başlangıç motoru. Tabiki R serisinin temeli olarak şehir içi ve uzun yolda yoruyor. (Oturuş pozisyonundan kaynaklı) R25 ise dış görünümde R serisi gibi görünmekle birlikte aslında kullanım rahatlığı olarak R serisi ile pek uyuşmuyor. Şehir içi çok rahat. Deponun ince olması ise aslında kontrada size dejavantaj değil avantaj sağlıyor. Bisiklet gibi motor ile istediğiniz gibi oynayabiliyorsunuz. Bence R25 ülkemiz şartlarında 250cc. katagorisinin lideri. Ninja 300 ile kıyaslamak çok da mantıklı gelmiyor bana. Ötv'ye aldırmıyor iseniz ve 2. el düşünmüyor iseniz ninja 300 alınır. Fakat daha ziyade artçıl ile motoru kullanacak iseniz ve 2. el değeri ile yakıt sizin için önemli ise r25 daha mantıklı geliyor bana.