kinqdai
10 Şubat 2015, 03:59
Evet arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi NİKELAJ EGZOZ daki yanık,plastik lekeleri nasıl çıkar ? Genelde egzozun bitiş kısmında hep artçıların ayakkabı izi oluyor ve bir kaç iz kalmış çıkmıyor egzoz sıcakken silince. Artık her binene aynen şu şekilde söylüyorum daha binmeden;
-Kardeşim lütfen egzoza basma.
Artık bu duruma geldim yani fobi gibi bişey oldu. O lekeleri görünce gerçekten sanki çok kötü bişey olmuş gibi oluyor ve geçiremedim bir türlü sinir oldum. Ayrıca birde silindirden çıkan egzozun bağlantı yerinde de aynı izlerden var. Nasıl olduğunu anlıyamadım. Hadi tamam motor hızlı gidince yanma yapar simsiyah olmazki bir anda, kararması için motorun ömrünü biraz alman lazım hatta baya baya onuda ben hayatta yapmadım. Bulunduğu yer egzozun bağlantı yeri yani hafif tam çıkışı, motor sıkıştırılınca yanma fazla olduğundan olan leke ama arkadaki ayakkabı, plastik izlerinden farkli farkli o ön bölgelerde de var. Bugün dikkatimi çekti. Kendi kendime ulan burayada benmi ayağımı sokuyorum frene basayım derken filan diye ama pek imkan tanımadım çünkü ön teker tarafından bir tarafında da vardı. Hadi plastik sıçradı, yapıştı falan filan belki öyledir desek de ana konumuz bunu nasıl geçirecez ya araştırdım baya da tiner diyeni var benzin diyeni var henkel in bir boya sökücü tür bişey diyeni var, kimisi ise bir kaç gün geçti ise geçirilmesi imkansız diyor. Napcaz ya egzozumu değiştircez komple egzoz koruma şartmış bunu anladım ben. Egzozun yamulup kırılmasından çok üstüne basılmasından dolayı egzoz koruyucu gerçekten şartmış artçılar için. Yardımcı olabilcek arkadaşlara çok teşekkür ederim inş kesin ve doğru sonuç orantılı cevaplar gelir diye umuyorum. :cat: :cat:
Edit ;
Resim eski resim öndeki leke hafifden belli zaten dikkatli bakılırsa hafif bir sararma görülebilir o leke ve çevresinde ufak çaplı siyah lekeler var. Ve son kısmında belirttiğim yerde şuan belirgin lekeler var.
http://i.hizliresim.com/mG1pg8.jpg
-Kardeşim lütfen egzoza basma.
Artık bu duruma geldim yani fobi gibi bişey oldu. O lekeleri görünce gerçekten sanki çok kötü bişey olmuş gibi oluyor ve geçiremedim bir türlü sinir oldum. Ayrıca birde silindirden çıkan egzozun bağlantı yerinde de aynı izlerden var. Nasıl olduğunu anlıyamadım. Hadi tamam motor hızlı gidince yanma yapar simsiyah olmazki bir anda, kararması için motorun ömrünü biraz alman lazım hatta baya baya onuda ben hayatta yapmadım. Bulunduğu yer egzozun bağlantı yeri yani hafif tam çıkışı, motor sıkıştırılınca yanma fazla olduğundan olan leke ama arkadaki ayakkabı, plastik izlerinden farkli farkli o ön bölgelerde de var. Bugün dikkatimi çekti. Kendi kendime ulan burayada benmi ayağımı sokuyorum frene basayım derken filan diye ama pek imkan tanımadım çünkü ön teker tarafından bir tarafında da vardı. Hadi plastik sıçradı, yapıştı falan filan belki öyledir desek de ana konumuz bunu nasıl geçirecez ya araştırdım baya da tiner diyeni var benzin diyeni var henkel in bir boya sökücü tür bişey diyeni var, kimisi ise bir kaç gün geçti ise geçirilmesi imkansız diyor. Napcaz ya egzozumu değiştircez komple egzoz koruma şartmış bunu anladım ben. Egzozun yamulup kırılmasından çok üstüne basılmasından dolayı egzoz koruyucu gerçekten şartmış artçılar için. Yardımcı olabilcek arkadaşlara çok teşekkür ederim inş kesin ve doğru sonuç orantılı cevaplar gelir diye umuyorum. :cat: :cat:
Edit ;
Resim eski resim öndeki leke hafifden belli zaten dikkatli bakılırsa hafif bir sararma görülebilir o leke ve çevresinde ufak çaplı siyah lekeler var. Ve son kısmında belirttiğim yerde şuan belirgin lekeler var.
http://i.hizliresim.com/mG1pg8.jpg