PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda cbr 250r bizımla değilsın :D



Sayfa : 1 [2] 3

celikat
03 Aralık 2014, 16:13
motosiklet aldığımda, şey zannediyordum şu yoldan geçerken selam verenler, yolda hata yaptımmı hatayı düzeltenler, kavgaya girdim mi peşimden gelenler, sağda durduğumda yardımıma koşan motorcular felan.. ama böyle şeyler yokmuş aldıktan sonra öğrendim, varsa da bu devirde herkes arkadaşına yardım ediyor :) ( istisnalar hariç )
medeniyetten kastınız buysa, aslında haklısınız.
tabi geçen günü plakam düştüğünde bir tane motorcu (600rr ile ) sağa çekmemi söyledi. birşey dicek sandım. fakat plakamın yarısı düşmüş tek vida üstündeydi, adam ne hikmetse bagajından vida çıkarıp taktı. böyle insanlar da var tabi. ama dediğim gibi istisnalar hariç.
şimdi yolda honda ile gidiyorsun, yanından yamahacı artistlik yapıyo geçiyor. yada yamaha ile gidiyorsun hondacı artistlik yapıp gidiyor.
marka taraftarı olmak, ne fayda... kenan sofuoğlumuyuz biz ki para kazanacağız marka ile :)
abartmadan kardeşliği ön planda tutmalıyız. chooper,SS,Computer vs vs. demeden dost edinmeliyiz. şimdi bakıyorum da, sen hondacısın git burdan dermiş gibi konuşmalar bile var :)
herkesin motoru kendisi için en iyi motordur. ben motorumdan memnunsam, karşim da ki ne derse desin. o değiştir dedi diye değiştirmem...
ama göz var nizam var, R25 Hakkaten iyi olmuş :)

2005 senesinde çin'liler piyasaya girmeden önce motosiklet kültürü denen şey fazlası ile vardı bu memlekette. ne zaman ki çin'liler geldi mertlik bozuldu. hatta şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, motosiklet camiamız feci rezil durumda. bunu özellikle motosiklet forumlarının mantar gibi bittiği 2006 ve sonrası yıllarda gittiğim geziler, katıldığım toplantılarda naklen gördüm. artık gezi, toplantı dendiği zaman koşarak uzaklaşıyorum mekandan.

C.Kaan
03 Aralık 2014, 19:43
Milletcek bir şeyi de abartmadan konuşmayı beceremiyoruz işte.
Japon mondial diyeni mi ararsın, r25'i daha görmeden, binmeden "yanında bisiklet kalır" diyeni mi.

internette bile r25 hakkında sadece iki üç video varken coşup coşturmalar falan...
Ben de r 25'i merakla bekliyorum, eğer parça kalitesi iyiyse almayı da düşünüyorum. Ama hele bi durun. 35 beygiri görür görmez vohahahvoha en süper motor bu demek biraz yanlış oluyor. Bakalım kronik problemleri olacak mı, rahatlığı, yakıt harcaması, servis ağı, yedek parça fiyatları ne durumda olacak.

Ayrıca 2014 model cbr250 gayet güzel bir motor. Bir şey süper, öteki şey berbat mantığından vazgeçin artık. Her şeyin artısı ve eksisi vardır.

Yamaha'dan bahis ediyoruz siz çıkmışsınız parça kalitesi - kronik problem - servis ağı - yedek parça fiyatları diyorsunuz :mrgreen:

Aha yazıyorum yedek parçaları CBR 250'den ucuz olacaktır ( Yamaha'nın parçası her zaman Honda'dan ucuzdur ), Yamaha'nın servisleri Honda servislerine 10 basar ilgi alaka - satış sonrası destek var, Honda'nın servisine gittiğinizde yüzünüze bakmadan paranızı alıyorlar.

Honda ticaret yapıyor Yamaha ise müşterilerine değerli olduklarını hissettiriyor :wiinkk:

atillatopal9
03 Aralık 2014, 19:52
Yamaha'dan bahis ediyoruz siz çıkmışsınız parça kalitesi - kronik problem - servis ağı - yedek parça fiyatları diyorsunuz :mrgreen:

Aha yazıyorum yedek parçaları CBR 250'den ucuz olacaktır ( Yamaha'nın parçası her zaman Honda'dan ucuzdur ), Yamaha'nın servisleri Honda servislerine 10 basar ilgi alaka - satış sonrası destek var, Honda'nın servisine gittiğinizde yüzünüze bakmadan paranızı alıyorlar.

Honda ticaret yapıyor Yamaha ise müşterilerine değerli olduklarını hissettiriyor :wiinkk:

çok doğru. kafa demiri değişti 60 TL İşçilik alındı 61 TL :) toplamda 121 TL paramı aldılar. motorum içeride 1 saat kadar süre kaldı.

rebel_punto
03 Aralık 2014, 20:15
Pulsar ı ancak mt 25 veya pulsar 400 ns ile değiştiririm.

Oda bu sene gelmeyecek. Seneye Allah(cc) kerim.

emre xt125
03 Aralık 2014, 20:22
16.250 fiyatı ile girer piyasaya r25..

ktm on numara olmuş.. yamaha r serisinde ki en şekil yoksunu motoru yapmış ilginç... ön çatal in ters olmamasınida hiç sevemedim..

koraycbr
03 Aralık 2014, 20:54
Cbr 250 ilk ciktiginda 8500 TL lik fiyatıyla ,yedek parcasinin bolluğu ve ucuzluguyla hepimize ilaç oldu. Saglamligiyla da yürüdü gitti. 2012 yaziyla birlikte soygun devrini baslatti.

Ninja 250Sl le fiyati, silindir sayisini ve beklentileri asagi çekerek Cbr 250 ye darbe vurma arayisinda.

Yamaha r25 adeta bir manken edasiyla görselleri süslüyor, hepimiz de onu bekliyoruz. Fiyati basta olmak üzere her şey muamma. 15 bin TL yi 10 yaşındaki 600 luklere vererek kumar oynamak istemeyenler ve 25 beygir alti motorlardan sıkılanlar için reçeteye yazilmis ilaç edasiyla bekleniyor.

Hero 139 kg kuru agirlik ve 32 beygirle çok iddiali,tabi gerçekte ne olur göreceğiz.

Gelelim simarik çocuk Bajaj a. 7300 TL den pulsar i cikarip gazi aldıktan sonra zam yapmaya geciktirmeyi. Bunun üzerine plasriklerine 2300 lira gibi bir rakam talep ediyor. İlla ki seveni,öveni, döveni ve de söveni olacaktır.

Ktm 200 cc yle giriş yaparak geride kaldi. Ktm bagimlilari tercih edecektir. 390 sa vergiden yanacak :)

lickup
03 Aralık 2014, 22:03
Hero süpermiş yav kuyruk altı egzoz falan. Tasarım cbr 1000rr kopyası ama.

Blackeagletr
03 Aralık 2014, 22:47
İlk çıktığında Cbr 125 de 250 de gerçekten fiyat/performans motoruydu. Yedek parçasının ucuzluğu ve fiyatı beğenileri çekmişti. Sanıyorum 8.5/9 bin arası bir fiyatı vardı. Hyosung'dan ucuzdu.
Bizimkiler çullandı tabi, fiyatı hızla yükseldi yükseldi. 5.000 zamlandı. 3 yılda 5.000 TL ? Aşağı yukarı %60 zam eder. Şimdi gelen yeni seri çift farlı Cbr'lerin parça fiyatının da fahiş olduğunu kullanıcıları belirtiyor. Yan karenaj 50 TL iken, şimdi 300 TL lerden bahsediliyor.

Cbr şuan piyasadaki küçük cc tek SS(sözde) kalsa bile, alınmaması gereken bir motor, gördüğü ilgiyle şımaran bir motor. Ederi EN EN FAZLA 11.000 dir.

12680
03 Aralık 2014, 23:13
Heronun ss'i çok iyiymiş. Özellikle benim gibi 55 kilo bir adam için en hafif seçenek. Güzel fiyattan gelirse gene kredi için bankaların kapısını çalacağız.

Siyah&Beyaz
04 Aralık 2014, 00:46
Dikkatinizi cekti mi bilmiyorum ama tabloda lakh olarak ifade edilen sey fiyat gostergesi ve yamahanin beklenen fiyati cbr fiyatinin neredeyse 2 katina yakin. Bu durumda yamaha ile cbr karsilastirmasi yapmak pek dogru olmayacaktir benden soylemesi...

Bune
04 Aralık 2014, 01:12
Dikkatinizi cekti mi bilmiyorum ama tabloda lakh olarak ifade edilen sey fiyat gostergesi ve yamahanin beklenen fiyati cbr fiyatinin neredeyse 2 katina yakin. Bu durumda yamaha ile cbr karsilastirmasi yapmak pek dogru olmayacaktir benden soylemesi...

Beklenen rakamlar bunlar insanlar kafalarına göre yazıyor bende aylardır pulsar 400 ss araştırıyorum o da 15 bin tl altı gözüküyor bu "expected" rakamlara göre. Daha geçen aya kadar siteler yamaha r25 için honda dan daha düşük fiyat veriyorlardı ne hikmetse kawasaki fiyat açıkladıktan sonra rakamlar coştu yamaha için bence çıksın öyle görelim ama mt07 nin fiyatı ortadayken bence r25 uçmaz o kadar :cat:

xbuky
04 Aralık 2014, 01:40
Beklenen rakamlar bunlar insanlar kafalarına göre yazıyor bende aylardır pulsar 400 ss araştırıyorum o da 15 bin tl altı gözüküyor bu "expected" rakamlara göre. Daha geçen aya kadar siteler yamaha r25 için honda dan daha düşük fiyat veriyorlardı ne hikmetse kawasaki fiyat açıkladıktan sonra rakamlar coştu yamaha için bence çıksın öyle görelim ama mt07 nin fiyatı ortadayken bence r25 uçmaz o kadar :cat:

Hocam demesinler o naked bu supersport fiyat bu canınız isterse :D

Tİme_shİft42
04 Aralık 2014, 07:59
Beyler dağılın 15-16 liralara

2 el Mt07,cbr600,cbf600,cbr600f,gsxr600,r6,zx6,dl650vst rom,wersys,transalp,fz6fazer,tenere,xj6,er6n,er6f, f650gs

alınır :cherry:

DKN
04 Aralık 2014, 09:03
o kadar paranız varsa gidin 2.el araba alın, böyle abudik kubidik motorları iteliyolar uzaktan bakınca ss motora benziyo diye :D

cx571
04 Aralık 2014, 09:21
Allah göstermesın kaza yaptığınızda 1 grenajına birşey olduğunda buralarda ağlayan sızlayanlarıda görmek mümkün olacaktır :) Honda servis işini geçtim , yedek parça sıkıntısı yaşatmayan fiyat uygun motosiklet. Bunu bilmek lazım. Bilen adam bunu düşünmeden alırsa ileride görür bişileri.

Bune
04 Aralık 2014, 10:10
Allah göstermesın kaza yaptığınızda 1 grenajına birşey olduğunda buralarda ağlayan sızlayanlarıda görmek mümkün olacaktır :) Honda servis işini geçtim , yedek parça sıkıntısı yaşatmayan fiyat uygun motosiklet. Bunu bilmek lazım. Bilen adam bunu düşünmeden alırsa ileride görür bişileri.

Bi önceki sayfada 50 tl olan grenaja yeni modelde 300 lira istedikleri 60 lira malzeme fiyatı olan koruma demirine 61 lira işçilik istedikleri de yazıyor bu mu uygun fiyat?

copycat
04 Aralık 2014, 10:42
eğer marka takıntınız yoksa kesinlikle 400cc bajaj. yakıt ekonomisi çok iyiymiş görüntü de hepsinden modern. youtube da güzel videoları var. bajajın en basit commuterını kullananlar bile çok kaliteli olduğun söylüyor. er6f, mt serisi gibi motorlara geçmek için de doğru bir adım.

A.Volkan
04 Aralık 2014, 10:42
2014 cbr için serviste yedek parça bekleyen vardı forumda yanlış hatırlamıyorsam

sebzelicorba
04 Aralık 2014, 10:53
Dikkatinizi cekti mi bilmiyorum ama tabloda lakh olarak ifade edilen sey fiyat gostergesi ve yamahanin beklenen fiyati cbr fiyatinin neredeyse 2 katina yakin. Bu durumda yamaha ile cbr karsilastirmasi yapmak pek dogru olmayacaktir benden soylemesi...

lakh hindistan, pakistan gibi ülkelerde kullanılan bir numaralandırma sistemidir. Fiyatı tahminini bunun üzerinden yürütmek doğru değil.
çünkü ninja 250 sl honda'dan daha yüksek gözüküyor oradaki lakh'a bakınca. fakat satış fiyatı daha ucuz.

atillatopal9
04 Aralık 2014, 11:10
Honda yedek parçalarını bulmakta sıkıntı yok. birinde yoksa ara diğerinde mutlaka vardr. yoksada 2 güne parçalar geliyor. servisleride hızlı ama ÇOK PAHALI Dünde söyledim. 60 TL lik kafa demirine 61 TL işçilik parası aldılar. ve 1 saatlik süreçti. bunu yapan HONDA D&B Motordur. ( Ümraniye de ki )

A.Volkan
04 Aralık 2014, 11:43
Honda yedek parçalarını bulmakta sıkıntı yok. birinde yoksa ara diğerinde mutlaka vardr. yoksada 2 güne parçalar geliyor. servisleride hızlı ama ÇOK PAHALI Dünde söyledim. 60 TL lik kafa demirine 61 TL işçilik parası aldılar. ve 1 saatlik süreçti. bunu yapan HONDA D&B Motordur. ( Ümraniye de ki )


Pahalı olması daha büyük sıkıntı.

Seko
04 Aralık 2014, 11:46
1 Lakh 100000 rupi oluyor. Adamların parası değersiz olduğundan böyle bir yöntem bulmuşlar. Bunun fiyatı 200000 Rupi falan ve 7300 TL civarı yapıyor. Bizde 15 - 16 bin TL olur. Bana göre görüntüsü diğerlerinden çok daha güzel ve gidonu oldukça yüksek konumlanmış :

http://www.zigwheels.com/gallery/bikesslideshow/bajaj-pulsar-ss400-in-pictures/17850/1

celikat
04 Aralık 2014, 12:31
İlk çıktığında Cbr 125 de 250 de gerçekten fiyat/performans motoruydu. Yedek parçasının ucuzluğu ve fiyatı beğenileri çekmişti.

cbr 125 ve 250 nin yedek parçaları ucuz mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

valla yahama r25 bu 250 cc SS olayı çok başka boyuta taşıdı. alet 14 bin devir çevirebiliyor. diğerleri gibi 10-11 binde redline a girmiyor. ulan bugün 1000 lik motora 13-14 bin çevirtiyorlar. ama gel görki SS diye lanse edilen 125 ve 250 cc ler 10-11 dedin mi bitiyorlar. ondan sonra al kardeşim bunlar SS demiyorlar mı sinir oluyorum.

kutsalkutlu
04 Aralık 2014, 12:55
ben nedense bunları sevmeyip hyosung alacağım :)

D e m i r
04 Aralık 2014, 13:35
R25 on numara olmuş, çift silindir 35 beygir gayet iyi, yüksek devirlerde sesi çok güzelleşiyor. Umarım uygun fiyatlı olur herkes alır biner

atillatopal9
04 Aralık 2014, 13:35
Pahalı olması daha büyük sıkıntı.

Kesinlikle öyle. motordan düştüğümde ilk motora bakıyorum bir şey oldu mu diye ( tabi işin espirisi )
ön sağ ve sol grenaj 400 TL sinyaller 60 TL aynalar 80 TL arka plakalık 150 TL vites pedali 60 TL pedal plastiği 3 TL Kafa demiri 60 TL ön kafa grenaj 450 TL vites gösterge ekrani 350 TL Koruma takozları 150 TL led sinyaller 150 TL ayaklık 163 TL vs vs bunlar aklımda olanlar ucuz olan kısımlarıda var tabi. ama genellikle hasar görünen ve değişen parçalar ciddi pahalı. bir bakım yaptırdım 300 TL para aldılar..

94CanRR
04 Aralık 2014, 15:17
cbr 125 ve 250 nin yedek parçaları ucuz mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

valla yahama r25 bu 250 cc SS olayı çok başka boyuta taşıdı. alet 14 bin devir çevirebiliyor. diğerleri gibi 10-11 binde redline a girmiyor. ulan bugün 1000 lik motora 13-14 bin çevirtiyorlar. ama gel görki SS diye lanse edilen 125 ve 250 cc ler 10-11 dedin mi bitiyorlar. ondan sonra al kardeşim bunlar SS demiyorlar mı sinir oluyorum.

Motorların silindir sayısına göre devir çevirebildiğini öğrenmelisin. Ducati lerde dediğin civarda red e girer çünkü 2 silindir. SS motoru çevirdiği devire göre belirlemek iyimiş. Ben sana söyliyeyim bunların hiç biri ss değil çünkü oturuş pozisyonları ss değil ondan. R25 güzel motor alana hayırlı olsun... Bir de şu daha üzerine oturmadığımız motorlar hakkında yorum yapmasak çok güzel olacak.

celikat
04 Aralık 2014, 16:01
Motorların silindir sayısına göre devir çevirebildiğini öğrenmelisin. Ducati lerde dediğin civarda red e girer çünkü 2 silindir. SS motoru çevirdiği devire göre belirlemek iyimiş. Ben sana söyliyeyim bunların hiç biri ss değil çünkü oturuş pozisyonları ss değil ondan. R25 güzel motor alana hayırlı olsun... Bir de şu daha üzerine oturmadığımız motorlar hakkında yorum yapmasak çok güzel olacak.

madem silindiri az olan az devir çeviriyor, o zaman r25 nasıl oluyorda 14 bin çeviriyor ona da bir açıklık getirirsin artık? veya sana SS diye 6 bin devirde red line a giren motoru verirler SS e biniyorum diye gezersin. ayrıca oturuş pozisyonu konusunda belki on kere yorum yaptım başka konularda zaten. amma velakin devir sayısı önemlidir. sütçü beygiri değil bu, SS kardeşim.

motorcu48
04 Aralık 2014, 16:30
gene sdik yarışı başlamış.yahu işte ne güzel rekabete girsinler belki içlerinde fiyatı en uygun düzeye getirip satıcak firmalar doğar sonuçta 250 cc kadar ötv indirimi var ama hiç kullanmıyorlar milleti kekliyorlar.ancak birini eleştirirken diğerinin fiyatını bilmeden ahkam kesmekte etik değil
vede servis konusunda söylenenler propagandadan öte değil.honda neyse yamaha da o derece serviste tuz atıyor aşa

genel kanı 250 cc lerin fiyatları ucmuş durumdadır insallah hintliler girer bu işe dedik onlarda ürettiği motorlarında hep bir problemi okuyoruz.var mı ucuza motor ???

94CanRR
04 Aralık 2014, 16:33
hay allah anlamadı :( bak abicim şimdi 250cc tek silindir ya mesela honda(11k) o yüzden az devir çeivriyor aynı cc olan kawa(13k) ve yamaha(14k) çift silindir daha fazla devir çeviriyor oldu mu ? Mesela r1 1000cc 14 çeviriyor ama ducati 1098, 11k çeviriyor çünkü 2 silindir. Silindir sayısı azaldı devir düştü

celikat
04 Aralık 2014, 16:38
yahu onu biliyoruz zaten ama benim işaret ettiğim tek silindirde 10500 devir nedir mesela cbr 250 de? çok az diyorum çok az. çocuk oyuncağı gibi bir şey bu? honda'nın 250 cc yarış makinası da tek silindir ama 13 bin çeviriyor.

94CanRR
04 Aralık 2014, 17:03
ben de sana az değil diyorum normal. 250 cc tek silindirli bi motorun 11k çevirmesi gayet normal. Yarış motoruyla kıyaslama yapamazsın moto gp de 1000cc de 17 görüyor ?! Devir ve beygir e bu kadar takılma 11k çeviren tek değil 14k devir çeviren çift silindir bi motorun sana avantajalarıda dezavantajlarıda olacaktır. Daha düşük devirde daha az tork olacağı için daha yüksek devir kullanırsın yakıt ekonomisinden kısarsın diğerinde top end gücün daha iyi olur vs vs. İyi ve kötü siyah ve beyaz olarak düşünme avantaj ve dezavantajı vardır her tipin. Mesela ducati de daha iyi tork var işte silindir patlamaları arasında daha fazla zaman daha iyi tutuş ama top end gücü daha zayıf gibi daha bir çok örnek. Bakış açını değiştirmeye çalışıyorum biraz komik oluyor cidden tek silindirle iki silindiri karşılaştırıp sonra 3 k devir için ohaaaa bu ne çocuk oyuncağı iğrençççç demek :)

Veya seri üretim 4 zamanlı tek silindir ve 11k da redline a girmeyen bi motor var mı örnek verebileceğin ki cbr a çok az diyorsun merak ettim

celikat
04 Aralık 2014, 17:08
ben de sana az değil diyorum normal. 250 cc tek silindirli bi motorun 11k çevirmesi gayet normal. Yarış motoruyla kıyaslama yapamazsın moto gp de 1000cc de 17 görüyor ?! Devir ve beygir e bu kadar takılma 11k çeviren tek değil 14k devir çeviren çift silindir bi motorun sana avantajalarıda dezavantajlarıda olacaktır. Daha düşük devirde daha az tork olacağı için daha yüksek devir kullanırsın yakıt ekonomisinden kısarsın diğerinde top end gücün daha iyi olur vs vs. İyi ve kötü siyah ve beyaz olarak düşünme avantaj ve dezavantajı vardır her tipin. Mesela ducati de daha iyi tork var işte silindir patlamaları arasında daha fazla zaman daha iyi tutuş ama top end gücü daha zayıf gibi daha bir çok örnek. Bakış açını değiştirmeye çalışıyorum biraz komik oluyor cidden tek silindirle iki silindiri karşılaştırıp sonra 3 k devir için ohaaaa bu ne çocuk oyuncağı iğrençççç demek :)

Veya seri üretim 4 zamanlı tek silindir ve 11k da redline a girmeyen bi motor var mı örnek verebileceğin ki cbr a çok az diyorsun merak ettim

arkadaşım ben yarış makinasındaki deviri koysun demedim ki zaten? 10.500 devir nerede 13.000 nerede dedim.

94CanRR
04 Aralık 2014, 17:11
Yarış teknolojisiyle o deviri yakalayabilirsin diyorum ben de yani yarış motoru oluyor. Cidden polemik için değil meraktan soruyorum : seri üretim 4 zamanlı tek silindir ve 11 k da redline a girmeyen bi motor var mı örnek verebileceğin ki cbr a çok az diyorsun

celikat
04 Aralık 2014, 17:13
Yarış teknolojisiyle o deviri yakalayabilirsin diyorum ben de yani yarış motoru oluyor. Cidden polemik için değil meraktan soruyorum : seri üretim 4 zamanlı tek silindir ve 11 k da redline a girmeyen bi motor var mı örnek verebileceğin ki cbr a çok az diyorsun

vardır illaki. eskiden 20 bin devir çeviren motorlar bile vardı. o zaman üretim kalitesi denen şey top noktadaydı ama. bir motor yap, on modelde kullan devri yoktu.

94CanRR
04 Aralık 2014, 17:17
Üstelik geçitik gaz tepkisi süspansiyon viraja girişler motor tepkisi dayanıklılık yakıt ekonomisi bi 3 bin devir mi bütün ihtyacımız gerçekten ? Neyse iyi forumlar herkes en istediği motora sahip olur umarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------


vardır illaki. eskiden 20 bin devir çeviren motorlar bile vardı. o zaman üretim kalitesi denen şey top noktadaydı ama. bir motor yap, on modelde kullan devri yoktu.

onlar iki zamanlıydı hocam iki zamanlı motorlar çok daha fazla devir çevirir her zaman.... ve 4 silindir cbr 250rr lar vardı onlar çevirirdi 20k yı...

celikat
04 Aralık 2014, 17:35
Üstelik geçitik gaz tepkisi süspansiyon viraja girişler motor tepkisi dayanıklılık yakıt ekonomisi bi 3 bin devir mi bütün ihtyacımız gerçekten ? Neyse iyi forumlar herkes en istediği motora sahip olur umarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------



onlar iki zamanlıydı hocam iki zamanlı motorlar çok daha fazla devir çevirir her zaman.... ve 4 silindir cbr 250rr lar vardı onlar çevirirdi 20k yı...

yahu SS kullanıyorum diyen adamın yakıt ekonomisi ile işi olmaz taa en baştan. bu düşünülerek SS üretilmez. bu çekincelerle üretilen motorlarda SS olmaz. dayanıklılık konusu ise ayrı iş. biz tek silindirli SS yaptık ama deviri dayanıklı olsun diyerek düşük tuttuk diyen firma küçük hacimli SS üretmesin bir zahmet. zamanında millet 600rr ın redline ı az diye homurdanmaya başlayınca 2007 senesinde çıkan yeni kasayı "daha çok redline" diyerek lanse etti honda. istenirse yapılır küçük hacim tek silindir ve yüksek devir. ama daha çok arge ister, daha kaliteli üretim ister. firmalar artık argeymiş filan bunlara çok bütçe ayırmak istemiyor. mesela honda aldı jazz motorunu böldü ikiye, motosiklet motoru yaptı hesapta. birde bu motoru bilmem kaç modelde kullandı. bu işler artık böyle yürüyor.

94CanRR
04 Aralık 2014, 17:47
yahu SS kullanıyorum diyen adamın yakıt ekonomisi ile işi olmaz taa en baştan. bu düşünülerek SS üretilmez. bu çekincelerle üretilen motorlarda SS olmaz. dayanıklılık konusu ise ayrı iş. biz tek silindirli SS yaptık ama deviri dayanıklı olsun diyerek düşük tuttuk diyen firma küçük hacimli SS üretmesin bir zahmet. zamanında millet 600rr ın redline ı az diye homurdanmaya başlayınca 2007 senesinde çıkan yeni kasayı "daha çok redline" diyerek lanse etti honda. istenirse yapılır küçük hacim tek silindir ve yüksek devir. ama daha çok arge ister, daha kaliteli üretim ister. firmalar artık argeymiş filan bunlara çok bütçe ayırmak istemiyor. mesela honda aldı jazz motorunu böldü ikiye, motosiklet motoru yaptı hesapta. birde bu motoru bilmem kaç modelde kullandı. bu işler artık böyle yürüyor.

Honda cbr 250r küçük hacimli bi ss değil, başlangıç motoru hafif spor, ufak, güzel bi motordur. 600rr ve 1000rr ile alakası yok. Onların küçük cc lisi hiç değil. Üretilirken hedeflenen krıterlerde alakasız müşteri profilide alakasız... O yüzden az yakması da önemli dayanıklılığıda önemli, alt devirlerde canlı olmasıda önemli. Bu arada 600rr 2004-2014 15 bin devir redline dır.

celikat
04 Aralık 2014, 18:08
Honda cbr 250r küçük hacimli bi ss değil, başlangıç motoru hafif spor, ufak, güzel bi motordur. 600rr ve 1000rr ile alakası yok. Onların küçük cc lisi hiç değil. Üretilirken hedeflenen krıterlerde alakasız müşteri profilide alakasız... O yüzden az yakması da önemli dayanıklılığıda önemli, alt devirlerde canlı olmasıda önemli. Bu arada 600rr 2004-2014 15 bin devir redline dır.

o zaman honda değil o model. ama çok net hatırlıyorum more red line cümlesini.

abeciMotoru
04 Aralık 2014, 18:50
yahu onu biliyoruz zaten ama benim işaret ettiğim tek silindirde 10500 devir nedir mesela cbr 250 de? çok az diyorum çok az. çocuk oyuncağı gibi bir şey bu? honda'nın 250 cc yarış makinası da tek silindir ama 13 bin çeviriyor.

Honda'ya atıp tutacağınıza bence biraz yol yapın canınız sıkılmış belli ki :D
R25 güzel motor belli zaten.

sezerh
04 Aralık 2014, 18:51
Beyler bazi yorumlar biraz abartilmis gibi oldu.hondayi kucumsemissiniz.honda yetkilileri bunu okusa ordan size biyerleriyle gulerler. Burda hondaya laf etceginize honda turkiyeye laf etmeniz lazim. Bu kadar fahis fiyatlarina satmasina kizmaniz lazim.guzel modelleri getirmemesine kizmaniz lazim.

hkn34
04 Aralık 2014, 20:11
hayırdır celıkat ve tunatour sız pek atısmazdınız napıyosunuz mılletı mı yemlıyosunuz anlıyamadım :)

Kara35
04 Aralık 2014, 21:24
Tartismasiz, en iyi parca ve iscilik kalitesi ktm de, en iyi frenler, sase, suspansiyonlar, yol tutus,aerodinami, tarz vs en iyisi ktm, ardindan tum bu kriterlerde yamaha geliyor.
Yukaridaki kriterlerde hic tartismasiz siralama:
1-ktm rc200
2- yamaha r25
3- kawasaki ninja 250 sl
4- honda cibir 250.
Bajaj ve hero rekabetci olamazlar malesef. Parca ve iscilik kaliteleri, ayrica sorunsuzluklari rakiplerine gore yerlerde surunuyor.

hkn34
04 Aralık 2014, 21:31
Tartismasiz, en iyi parca ve iscilik kalitesi ktm de, en iyi frenler, sase, suspansiyonlar, yol tutus,aerodinami, tarz vs en iyisi ktm, ardindan tum bu kriterlerde yamaha geliyor.
Yukaridaki kriterlerde hic tartismasiz siralama:
1-ktm rc200
2- yamaha r25
3- kawasaki ninja 250 sl
4- honda cibir 250.
Bajaj ve hero rekabetci olamazlar malesef. Parca ve iscilik kaliteleri, ayrica sorunsuzluklari rakiplerine gore yerlerde surunuyor.

hocam pardonda hero yu bılmemde pulsarı soyle bır kullandınızmı veya ınceledınızmı acaba baya bı asagılamıssınızda cınlı muamelesı yapmıssınız resmen bır bajaj kullanıcısı olarak uzuldum acıkcası. zira o 1. noya oturtugunuz ktm rc 200 aynı fabrıkada aynı ıscılerle aynı teknoloji kullanılarak aynı bantlarda hatta cogu parcası ortak olacak sekılde hatta hayati parca olan motor blogu dahıl bajaj tarafından uretılıyor. neye gore bajajı bu kadar kotuledınız anlıyamadım ...

not: kesınlıkle marka fanatıklıgı yapmıyorum yanlıs anlamayın kotuye kotu ıyıye ıyı ...

Bugraaa
04 Aralık 2014, 21:47
@94canrr noktalasiyla, virguluyle aciklamis bos yapmaya gerek yok...:king: kucuk sinif motosikletlerin artmasi cok guzel bi haber

beko12345
04 Aralık 2014, 21:53
@94canrr noktalasiyla, virguluyle aciklamis bos yapmaya gerek yok...:king: kucuk sinif motosikletlerin artmasi cok guzel bi haber

Katılıyorum.
Motorun çevirdiği devire göre , ıyy iğreeeeenç demek kadar saçma birşey yok.
Cbr 250r ss değilse R25 te ss değildir arkadaş. R25 e safkan ss denilmiş , hayret içindeyim.

R25 daha ülkemize girmemiş, Maşallah sanki 100 bin km yaptınız.
İsterse Ducati üretsin o motor 50.000 km yapmadan , benim için anlam ifade etmez.
Heleki daha gelmemiş bir motor için bukadar iltifat çok SAÇMA !

Zaten bu ben bilirim tavırları MT ye has sanırım. Diğer forumlarda pek rastlamıyorum.
En azından insanlar binmedikleri! motorlar hakkında konuşmuyor. Bindiklerini yorumluyor!

İbrahim
04 Aralık 2014, 22:03
Tartismasiz, en iyi parca ve iscilik kalitesi ktm de, en iyi frenler, sase, suspansiyonlar, yol tutus,aerodinami, tarz vs en iyisi ktm, ardindan tum bu kriterlerde yamaha geliyor.
Yukaridaki kriterlerde hic tartismasiz siralama:
1-ktm rc200
2- yamaha r25

dört dörtlükde demek doğru olmaz 390ı inceleme fırsatım olduda RCyi çok büyütmüşüm gözümde tipini özellikle farlarını çok beğendim, yamahada çift silindir ve beygiri çekici tipde fena değil :wiinkk:
1- RC200 ve R25
::plus1::

94CanRR
04 Aralık 2014, 22:06
Katılıyorum.
Motorun çevirdiği devire göre , ıyy iğreeeeenç demek kadar saçma birşey yok.
Cbr 250r ss değilse R25 te ss değildir arkadaş. R25 e safkan ss denilmiş , hayret içindeyim.

R25 daha ülkemize girmemiş, Maşallah sanki 100 bin km yaptınız.
İsterse Ducati üretsin o motor 50.000 km yapmadan , benim için anlam ifade etmez.
Heleki daha gelmemiş bir motor için bukadar iltifat çok SAÇMA !

Zaten bu ben bilirim tavırları MT ye has sanırım. Diğer forumlarda pek rastlamıyorum.
En azından insanlar binmedikleri! motorlar hakkında konuşmuyor. Bindiklerini yorumluyor!

Aynı dili konuşuyoruz hocam. Maalesef insanlar kim daha güçlü kim daha çok basıyo kafasından çıkamadılar... Bi motor daha satışa sunulmadan yüceltmek neyin kafası ben anlamıyorum. Üzerine otur en az bin km yap aynı viraja farklı motorlarla gir kıyaslama yap sonra konuş di mi ? Yok şekillü şüküllüyse çok basıyosa süper diğerleri tu kaka. Elbette r25 güzel bi motor olacağa benziyor elbette ilk görüşte aşık olabilirsin ama bu üzerinde şöyle iyi böyle iyi şunu döver bunun içinden geçer demek için yeterli değil. O kadar izliyosunuz altın elbiseli den biraz ibret alın adam mutlaka bi sürü şey bilmesine rağmen o motorla ilgili belli bi km yapmadan hiç bi yorum yapmıyor sen de yapma. Ama çevremden bile biliyorum daha dün motora binmeye başlayan arkadaşım burada gelip her motor hakkında bi değerlendirme yapabiliyor....

beko12345
04 Aralık 2014, 22:40
Aynı dili konuşuyoruz hocam. Maalesef insanlar kim daha güçlü kim daha çok basıyo kafasından çıkamadılar... Bi motor daha satışa sunulmadan yüceltmek neyin kafası ben anlamıyorum. Üzerine otur en az bin km yap aynı viraja farklı motorlarla gir kıyaslama yap sonra konuş di mi ? Yok şekillü şüküllüyse çok basıyosa süper diğerleri tu kaka. Elbette r25 güzel bi motor olacağa benziyor elbette ilk görüşte aşık olabilirsin ama bu üzerinde şöyle iyi böyle iyi şunu döver bunun içinden geçer demek için yeterli değil. O kadar izliyosunuz altın elbiseli den biraz ibret alın adam mutlaka bi sürü şey bilmesine rağmen o motorla ilgili belli bi km yapmadan hiç bi yorum yapmıyor sen de yapma. Ama çevremden bile biliyorum daha dün motora binmeye başlayan arkadaşım burada gelip her motor hakkında bi değerlendirme yapabiliyor....

Malesef birde şu silindir sayısı olayı bitiriyor beni.

Çift silindirse Helal , tek silindirse Haram oluyor.
Bir motor çift silindirse + ları ve - leri vardır tek silindire göre.
Yani 13 bin liraya tek silindir olunca at çöpe , çift silindir olunca Kral motor oluyor.

Ozaman Ducati de işi bilmiyor . Yapsaya habire 4 silindir. Nasılsa ne kadar silindir okadar iyi ya.

Motorun ağırlık merkezini vs tartışacağımıza silindir sayısını ve kaç devir çevirdiğini tartışıyoruz.
Üstelik 250 cc de !

celikat
04 Aralık 2014, 22:53
Katılıyorum.
Motorun çevirdiği devire göre , ıyy iğreeeeenç demek kadar saçma birşey yok.
Cbr 250r ss değilse R25 te ss değildir arkadaş. R25 e safkan ss denilmiş , hayret içindeyim.

R25 daha ülkemize girmemiş, Maşallah sanki 100 bin km yaptınız.
İsterse Ducati üretsin o motor 50.000 km yapmadan , benim için anlam ifade etmez.
Heleki daha gelmemiş bir motor için bukadar iltifat çok SAÇMA !

Zaten bu ben bilirim tavırları MT ye has sanırım. Diğer forumlarda pek rastlamıyorum.
En azından insanlar binmedikleri! motorlar hakkında konuşmuyor. Bindiklerini yorumluyor!

motor az devir çeviriyor diye ıyyy iğrenç diyen birisi varda ben mi kaçırdım? ha ama şu var, motor az devir çeviriyorsa ben ona SS demem dedim. ister tek silindir, ister iki farketmez. SS ise devir verecek bana. bu başkaları için sorun olmayabilir. bu durumda o arkadaşlara 9-10 bin devirde red line gören SS leri ile mutluluklar dilerim. commuter'da çeviriyor o kadar devri. peeh.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------


Malesef birde şu silindir sayısı olayı bitiriyor beni.

Çift silindirse Helal , tek silindirse Haram oluyor.
Bir motor çift silindirse + ları ve - leri vardır tek silindire göre.
Yani 13 bin liraya tek silindir olunca at çöpe , çift silindir olunca Kral motor oluyor.

Ozaman Ducati de işi bilmiyor . Yapsaya habire 4 silindir. Nasılsa ne kadar silindir okadar iyi ya.

Motorun ağırlık merkezini vs tartışacağımıza silindir sayısını ve kaç devir çevirdiğini tartışıyoruz.
Üstelik 250 cc de !

13 bin liraya tek silindir mi, evet at çöpe gitsin. hele ki o motor SS diye satılıyor ise iki kere at çöpe. tek silindirli SS motor olmaz mı, olur, hemde çok güzel olur ama piyasada satılanlar gibi ise olmaz.

ayrıca, SS dedin mi sıralı dört olacak, benim için ana kriter budur. ondan sonra oturuş pozisyonuymuş, ağırlık merkeziymiş falan filan tartışırım. ducati'nin iki silindirli SS leri bana gelmez. ha kötü motor mu, asla.