PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Ninja 250SL, Z250 SL, Z300 Fiyatları Belli Oldu



Sayfa : 1 [2]

overcloud
03 Aralık 2014, 09:30
Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.


kusura bakma ama klavyeden atıp tutan bir tek seni görüyorum bu konu başlığında.

atillatopal9
03 Aralık 2014, 09:39
motor üstünde ben kendimi son derece güveniyorum diyen isen, yalan konuşuyordur. ne zaman nereden nasıl bir kazma çıkacağını hiç birimiz bilmiyoruz. Çoğumuz ALLAHA emanet gidiyoruz. ABS 125CC motorda da gereklidir. 100CC motorda da gereklidir. lastik kitleme olayı çok pis birşey, bunun önüne geçecek her önlem bizi kurtarmaya yönelik ileri götürür.

R25'in piyasa fiyatını bende bekliyorum
CBR 2015 250R çıkarıyormuş. tip aynı tercih edileceğini pek sanmam.
ama R25 gerçekten çok hoş duruyor. R1 'in minyatörünü deneyeceğiz. İnşallah piyasa fiyatı hondanın üstünde olmazda birşeyler alabiliriz belki.

screamaykut
03 Aralık 2014, 09:41
kawa tek sılındırlı motora baslangıc sevıyesı dıye bu fıyatları cekıyor ama yınede pahalı sadece ısım var dıye fıyatları abartmıslar

A.Volkan
03 Aralık 2014, 10:25
Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin

Aleyküm Selam r25'i bekle gerçi o çift silindir biraz daha pahalı olabilir.Ayrıca abs olayı çok güzel ama fiyat farkı biraz beni düşündürüyor.

brooklynnn
03 Aralık 2014, 10:25
Herkes kawasaki alacak diye bir şey yok arkadaşlar
12000 normal bence.
fazla diyen arkadaşlar pulsara yönelebilir

cece89
03 Aralık 2014, 10:27
Sa beyler bende sym wolf var hergece basiyom otobanda makkinanin cigeri temiz ama bn bu motoru gordum bence iyi görüyorum nede olsa makkina kawazasi.yesil alsam fiyakali olur herseyin hayirlisi memleket ist mekan bursa kolau gelsin

tamam sen devam et:thumright:thumright:thumright

A.Volkan
03 Aralık 2014, 10:28
Piyasanın şuan ki durumunu göz önünde bulundurursak, Kawasaki Z 250SL 'nin fiyatı pahalı değil. Göze de hitap ediyor. ABS'ye sahip olması ise büyük artı :) Yakıt tüketim değerlerini gösteren bir sitede gördüm ve tüketimi konusunda pek ekonomik olmadığını düşünmekteyim. (3.50 lt/km – 4.20 lt/km). Eee zaten Kawasaki'ye biniyorsan 3'e 5'e bakmamak lazım demi :)

Maddi konuda sıkıntısı olmayan, sportif bir naked isteyen, başlangıç için düşünen veya 2. motor olarak dursun diyenler alabilir bence :)

Bir daha baktım da , güzel makine vallahi :)


Tüketimi inazumadan fazla mı?

celikat
03 Aralık 2014, 11:50
firmaların abs kazığına gelmeyin arkadaşlar. üç kuruşluk abs koyup motoru daha da fahiş fiyattan çakmaya çalışıyorlar. yakında 50cc lere bile abs koyarlarsa şaşırmayın. bu kandırmacaya gelmeyin.

skystar
03 Aralık 2014, 12:10
Susun acemiler, Yok 250 lik motor 180 basarmış, Lan kaç beygirde 180 basacak?
Tecrübenüzün az, yaşınızında genç olduğunu anlıyorum bu yorumlardan, Şimdi hepinizden hem yaşça hemde tecrübece hemde kullandığı motosiklet sayısı ve modeli bakımından hatta 2008 de bir sezon yarışmış biri olaraktan bazı tavsiyelede bulunayım.
250 lik motora ABS gerekli görmüyorum, zaten hafif ve kolay hakim olunabilir bir motor, Hızlanması yavaş , üzerinde adam gibi bir takım lastik var ise ve üzerindeki pilotta sizin gibi acemi olmayan birisi ise ABS kesinlikle gereksizdir. Boşuna maliyettir, ağırlıktır, arıza çıkaracak parçadır.

Spor motosikletlerdede ABS gerekli değildir. Ancak yaşça , yaşlanmaya başlamış, kilo almış refleksleri zayıflamaya başlamış bir pilot güvenlik açısından ABS tercih edebilir spor motorda.

ABS nin en iyi uyduğu tarz ağır touring motorlarıdır. Bu makinalar spor makinalar gibi lastik, süspansiyon, yol tutuş, fren ..vs güvenilir değildir. O yüzden pilotaj harici makina zayıflıklarını kapatacak bir ABS sistemi çokta gerekli olmamakla birlikte olabilir.

Heleki Güç modları yada çekiş kontrol sistemi gibi zırvalıkları anlamak mümkün değil. Sonuçta profosyonel olarak bu işi yapmıyoruz pistte saliseler önemli değil bizim için, hepimiz hobiciyiz. Bu yüzden Motosiklette güç moduda, çekiş kontrolüde insanın elinin altındaki gaz koludur. Heleki 600cc supersportlarda kullanılan çekiş sistemleri , yarışçılar hariç kimseye gerekli değildir.

Son sözüm, klavyeden atacağınıza gidin biraz motosiklet sürün, antreman yapın, fren yapın bol bol, altınıza adam gibi bir lastik alın yağmurda özellikle sürüşe çıkın ıslak zeminde fren antremanı yapın. Biz 90 lı yıllarda 125 lik 2 zamanlı Gilera, Aprilla larımızla yağmur yağsada çıkıp ıslak kondüsyon yapsak diye beklerdik. ABS falan aramazdık.

Yahu gereksiz dediğin şey hayat kurtarır.Bu yazdıklarını nasıl kafayla yazıyorsun merak ettim.Sonuçta bu motoru alıcak adamlar 1000'lik ss ten inip buna binmeyecek.Bir çoğu 150 cc commuter kullanıcısı ve bir çoğuda ağır acemi ! bu lafta ne oluyorsa.
Sonuçta Türkiye'de yaşıyoruz asfaltımız malum en dandiğinden lastikler de çok yumuşak hamur olmadıkça iyi tutmuyor bu asfalt üzerinde.
Şimdi hayvan çıkıyor otobüs atlıyor aniden yola yaya fırlıyor istemsizde olsa freni limon sıkar gibi sıkmayıp çart diye frene abanabiliyoruz sonuçta bu 1-2 saniye içinde gerçekleşen bir olay.Sen istediğin kadar fren çalış istediğin kadar tecrübeli ol hiç beklemediğin anda önüne aniden fırlayan bir hayvan seni tedirgin edip freni cart diye asılmana neden olucaktır hele hızın yüksek ve yol şartları uygun değilse vay haline.Ama abs'de tekeri kitlemeden güvenli şekilde durabilirsin sonuçta her ne kadar çok hız yapmasada motosiklette kaporta biziz.En ufak bir kol çatlağı bile 40-50 günde iyileşiyor her ne kadar iyileşsede eskisi gibi olmuyor hani bunları aklınızdan çıkarmamanızı öneririm.

A.Volkan
03 Aralık 2014, 12:24
firmaların abs kazığına gelmeyin arkadaşlar. üç kuruşluk abs koyup motoru daha da fahiş fiyattan çakmaya çalışıyorlar. yakında 50cc lere bile abs koyarlarsa şaşırmayın. bu kandırmacaya gelmeyin.


Düşündürücü ve değişik bir bakış açısı

Seko
03 Aralık 2014, 13:45
ABS'den zarar gelmez. Önemli olan ABS olsa bile sanki yokmuş gibi fren yapmak. Yoksa her freni ABS desteğiyle yaparsanız, ABS'siz motor sürdüğünüzde vay halinize...

Cuhara
03 Aralık 2014, 14:49
Tüketimi inazumadan fazla mı?

Dediğim gibi ilgili sitede yazan veri bu şekilde :) Yine aynı sitede İnazuma için 3.28 – 3.66 lt /100 km değerini gösteriyor. İnazuma için kullanıcıları tarafından 15 adet değer girilmiş ve ortalamada 3.77 lt/100 km gibi bir rakam çıkmış. Tabi Z 250SL için böyle bir değer söyleyemeyeceğim :)

A.Volkan
03 Aralık 2014, 15:10
Dediğim gibi ilgili sitede yazan veri bu şekilde :) Yine aynı sitede İnazuma için 3.28 – 3.66 lt /100 km değerini gösteriyor. İnazuma için kullanıcıları tarafından 15 adet değer girilmiş ve ortalamada 3.77 lt/100 km gibi bir rakam çıkmış. Tabi Z 250SL için böyle bir değer söyleyemeyeceğim :)

Anladım üstat sağol