PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ktm Rc 390 Video İnceleme AEA



Ezio41
24 Eylül 2014, 00:27
Fiyatı keşke 15 16 bin civarında olsaydıda alabilseydik . Güzel motor yapmış adamlar fiyatı hariç :)

http://www.youtube.com/watch?v=rd_UEfuhP1s&list=UUef-j9u0IYllBZ955fCfa9A



http://www.youtube.com/watch?v=rd_UEfuhP1s&list=UUef-j9u0IYllBZ955fCfa9A

serseric
24 Eylül 2014, 00:41
Makine guzelde fiyat 18-19 olur ayrica millet madem vergi vericem 600 luk olsun der kisacasi duke 390 gibi tek tük satilir bence.

srknbdm
24 Eylül 2014, 00:48
adamlar 200 lük duke ye 15000 istiyo, 17 18 olur diye avutmayın kendinizi, en az 20000 gaymesi var bu motorun

Ezio41
24 Eylül 2014, 00:57
adamlar 200 lük duke ye 15000 istiyo, 17 18 olur diye avutmayın kendinizi, en az 20000 gaymesi var bu motorun

Abs'siz duke 200 şuan 12500 tl . 15000 değil . :) Rc 390'da 21 bin tl civarında olacak . Fiyat listesi spormoto'da var . http://www.spormoto.com/fiyat-listesi/ 7.500 euro'dan çıkacak motor .

zulu
24 Eylül 2014, 01:01
Cbr500 gibi numunelik görürüz sağda solda.. arkadaşın da dediği gibi en az 20 bin gaymesi var , edermi bence etmez... Bu arada AEA!nın videosuda saffetin garajı gibi olmuş , eski incelemeleri gibi gelmedi bana..

SULH
24 Eylül 2014, 01:05
burak inazumadan vazgeçtin mi :D

Ezio41
24 Eylül 2014, 01:10
burak inazumadan vazgeçtin mi :D

Hala aklımda inazuma var Tolga . Ama karar veremiyorum ne alsam diye . :mrgreen:

lickup
24 Eylül 2014, 01:26
Barkın bey kusura bakmasında o çıplak şasi haricinde iğrenç bi tasarımı var. Kafa karenajı 90'lardan fırlamış gelmiş. Ha altıma verseler binmez miyim? Yatağıma bile alırım :mrgreen:

Blackeagletr
24 Eylül 2014, 01:26
200'ü 13-14 bin civarına gelirse Cbr'a tercih edilebilir. 125 ve 390 pek yaşamaz gibi.

Cbr500 gibi numunelik görürüz sağda solda.. arkadaşın da dediği gibi en az 20 bin gaymesi var , edermi bence etmez... Bu arada AEA!nın videosuda saffetin garajı gibi olmuş , eski incelemeleri gibi gelmedi bana..

Bence yabancı ülkede çekilmesiyle alakası var. Ekipman ve eleman azlığı belkide, bence yine de fena değil.

Bugraaa
24 Eylül 2014, 01:31
Rc200 12.850tl rc125 ne kadar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Cbr250 13.500du eger zam gelmediyse ki buyuk ihtimal gelicektir, Rc200 12.850 bence alinabilitesi var ! Umarim kucuk cc pazari dahada buyuyecek

Ezio41
24 Eylül 2014, 01:35
Rc200 12.850tl rc125 ne kadar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Cbr250 13.500du eger zam gelmediyse ki buyuk ihtimal gelicektir, Rc200 12.850 bence alinabilitesi var ! Umarim kucuk cc pazari dahada buyuyecek

12850 değil hocam 13850 olacak rc 200 :)

Bugraaa
24 Eylül 2014, 01:38
Opss! Pardon :) genede yaptigim yorumu onayliyorum, bu sene ki fuarda bakmistim, begenmistim rc200 13.850 :mrgreen: hayirlisi olsun

SULH
24 Eylül 2014, 02:42
Hala aklımda inazuma var Tolga . Ama karar veremiyorum ne alsam diye . :mrgreen:

Seneye bana tenere uzak gibi duruyor. En azından 250cc alıp bi süre de ona binerim. Çiftlesek mi inazumaları napsak :)

redlion999
24 Eylül 2014, 02:56
Bunu bmw yapmış olsaydı barkın yorumları;

-Ufacık gösterge koymuşlar.. Tamam herşey var da okuyamıyosun ki!!Koysalar analog bir tane devir göstergesi..
-Bu tasarım ne şimdi? Gitmişler o s1000rr ın çirkin kafasını uyarlamışlar..
-Böyle motor yapıyorsun tek ön disk kullanıyorsun..
-Ee arkada sele varda insan oturamaz ki buna boşuna koymuşlar.. Ancak 50 kiloluk kız olacaksın binebilmek için..
-Her zaman ki bmw.. Ayarlı amortisör istersen gidip para bayılacaksın..
-Galeriden çıkarken ödenmesi gereken ücret korkunç..

Konu ktm olunca tarafsızlık kayboluyor bence.. Tamam adamı bu kadar gezdiren başka firma yok da bu kadarına gerek yok yaw..

Zuzuuw
24 Eylül 2014, 03:01
...bu şirket yarış manyağı, içerisi pisikopat dolu....

E-TEKİN
24 Eylül 2014, 04:06
frenler bybre..

Ezio41
24 Eylül 2014, 10:16
Seneye bana tenere uzak gibi duruyor. En azından 250cc alıp bi süre de ona binerim. Çiftlesek mi inazumaları napsak :)

Tenere alana kadar Crf 250 L almak daha mantıklı olur gibi :)

07mehmet07
24 Eylül 2014, 10:57
Abi 390'lık motor başlangıç motoru olamaz 250 cc'den sonraki geçiş motoru olur ancak ve 250 cc'den inipte 390'lığa binen adam 600'lüğede biner, ha nolur 390'lığa 2 ayda alışır 600'lüğe 3 ayda alışır, bence 22000 tl'ye gıcır gıcır 600'lükler var onlara bakmak çok daha mantıklı olur, yazıktır günahtır bu paralara, hadi aldın kullandın satmak isteyeceksin kaça gider gime gider sizce ? Bu motoru anca parası olupta ş.içinde 2. motor olarak kullanmak isteyen adamla zengin bebeleri alır başka da alan olmaz...

TAYFUNBORA
24 Eylül 2014, 11:03
Bu motoru yanlış algılamamak lazım.44 hp 160 kg.Çok iyi bir tasarım,donanım.Piyasada 200 kg veya üzeri yakın hp olan 600 lükler var.Onlar mı bundan iyi:)
Fiyata gelince.Arkadaşlar adamın parası vardır.Tecrübesi yeterlidir.Tasarımını beğenir alır biner.Motorun adı 390 diye, 600 lükten kötü algısı oluşmasın.
Bu motor kendine özgü bir sınıfta.Ülkemizde daha çok olsun istediğimiz 250 cc ile 600 cc arasında.Ne güzel işe Kawada 300 lük var Ktm de 390 Honda da 500.
Hem de harika bir performans sağlayan motoru,hafifliği,donanımı ve bence müthiş bir tasarımı.Jantlar,turuncu şasi,sele çok çekici.

atgatt
24 Eylül 2014, 11:04
gecen hafta sonu ktm ve mv agusta test surusu gunu vardi pistte (motor basina 6 - 7 tur) ve duke 200 u surdum. 390 i da biliyorum. tabi ktm superduke 1290 (the beast!), duke 690 ve ktm 1190 adventure i surdukten sonra.
vallahi, super duke 1290 ve duke 960 dan sonra hindistan mali 200 ve 390 esek! ustunde gibi hissettiriyor adama hem guc olarak, hem suspansiyon ve fren olarak.
Avusturya mali KTM ve Hindistan mali KTM arasinda bayagi fark var arkadaslar. ama rc 390 cok guzel gozukuyor ve belki suspansiyonalarda degisiklikler yaptilar(umarim!). arti sasi daha guclu rc390 da.

94CanRR
24 Eylül 2014, 13:20
AEA ya saygım sonsuz iyi ki var fakat lansmanlardaki yorumları normal testlerindeki yorumların yerini tutmuyor.Bu arada Rc serisinin tasarımı baya kötü bence özellikle sınıfındaki güzelliklere bakılınca özellikle kafa tasarımı çok çirkin geldi bana. Bilmem ahali ne düşünür

Darkcity2000
24 Eylül 2014, 13:54
tasarim harikasi olarak dusunuyorum muhtesem olmus...

xismailaydin
24 Eylül 2014, 14:14
AEA'nın lansman ve lansman dışı incelemelerinde farklılık olduğuna ben de katılıyorum. Hatırlarsanız MT-125 ve Tri-City'i tanıttığı videoda da çok iyimserdi. Yani KTM'ye özgü değil bu durum.

RC390'a gelirsek, ben tasarımını beğendim. Çok marjinal bir tasarım. Parça kalitesi kötü değilse, bence tercih edilebilir bir model.

Sonuçta Kawasaki Ninja 300 de Hindistan'da üretiliyor. Kalite farkı olarak aralarında uçurum olduğunu düşünmüyorum.

Son olarak, tasarım güzel ancak pratikte bazı sıkıntılar olabilir. Aynadaki ön sinyaller düşündürücü, karenajın alt kısmı kullanışsız izlenimi veriyor, ön çamurluğun kısa ve düz kesim olması sırıtıyor, arka çamurluk çok çamur atar :mrgreen:

MT-07'de de en çok şikayetçi olduğum şeyler arka çamurluğun olmayışı, oradaki plastiğin amortisörü bile çamurdan korumaması ve zincir korumasının kısa olması nedeniyle arka dişlideki yağın olduğu gibi tam üst kısmına gelen yere sıçraması.

smiles
24 Eylül 2014, 14:55
Tarzım olmasa da Motoru beğendim ve tanıtım 10 numara :cat:

Blackeagletr
24 Eylül 2014, 15:45
AEA ya saygım sonsuz iyi ki var fakat lansmanlardaki yorumları normal testlerindeki yorumların yerini tutmuyor.Bu arada Rc serisinin tasarımı baya kötü bence özellikle sınıfındaki güzelliklere bakılınca özellikle kafa tasarımı çok çirkin geldi bana. Bilmem ahali ne düşünür

Ben tasarım harikası olduğunu düşünüyorum, ön far kısmı biraz sıradışı. Kuyruk, çıplak turuncu şasi, alt grenaj ve egzoz uyumu bence mükemmel.

OnurTr
24 Eylül 2014, 16:22
Hayret!..."tek silindir" bir işe yaramaz..Mt alırım..RR alırım..gibi yorumlar yok :sunny: demek ki "kulaktan dolma forum söylemleri" yavaş yavaş demode oluyor...sevindirici:cat: Allah gönlünde olana alıp binmek ve kazasız mutlu mesut günler geçirmeyi nasip etsin...

tubejh
24 Eylül 2014, 16:48
Aslında o ön farları gizli yapsalar ön taraf daha şekil durabilirdi.

biyeybaraküs
24 Eylül 2014, 18:22
tek silindir maliyet düşük ama fiyatı çok fazla , far grubu benimde hoşuma gitmedi

Ezio41
25 Eylül 2014, 00:59
Ülkemizde bu vergi sistemi olduğu sürece büyük cc'li motosiklet sahibi olmak hayal olacak sanırım . Rc 390 7500 eurodan gelecek ülkemize . Bu fiyatın yüzde 37'si ötv , yüzde 18'i kdv . Toplam yüzde 55'i vergi oluyor . Halbuki ötv kalksa ve teşvik olarak motosiklet vergisi sadece yüzde 18'den yüzde 8 olsa , bütün 250 cc üzerinde ki motosiklerde muazzam bir patlama yaşanırdı diye tahmin ediyorum. :)