PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Oylama Sonucuna Göre Yeni Motorumu Alacağım..



bekirulucan
15 Mayıs 2014, 14:06
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba mt ailesi. Maddi durumlardan ötürü uzak kalmak zorunda kaldığım motosiklet yaşantıma haziran ayının gelişiyle tekrar devam etmek istiyorum. şu an motosiklete min 3000 max 3100 tl ayırabiliyorum ögrenciyim malum. gelin görün ki kararsızlık bastırdı iyice. aşağıda yazacagım seceneklerden hangisi en çok oyu alırsa o motosikleti almayı düşünüyorum. lütfen öğrenci olusumu ve maddiyatı göz önünde bulundurunuz. yaş 22 mt tecrübesi 8 yıl toplam km tecrübesi 30 ila 40 bin arası..

2008 2009 - 30 40 bin km arası CBF 150
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125
2013 sıfır ayarında - Kanuni GT170
2014 sıfır Mondial Mh125 Drift
2013 sıfır ayarında RKS Titanic 150

oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.. lütfen mantıklı açıklamalarla yardımcı olunuz çok sağolun şimdiden..

fabialife
15 Mayıs 2014, 14:09
anket açsaydın oyu nereye vereceğiz?

APALA
15 Mayıs 2014, 14:12
Sıfır bir motosikletin bakımları yapıldıkça ve hırpalanmadıkça epey dayanileceğine şahit oluyoruz.
Kaldı ki, 125mh drift sanki çinli değil.
Drift ile Avrupa turu yapan abiyi, bizzat tanıyorum.
Bence en mantıklısı, sıfır, mondıal 125 MH drift.

bekirulucan
15 Mayıs 2014, 14:14
yorum olarak açıklamasıyla yazılsın diye böyle bıraktım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

2012 yılında sıfır mcx 150 alıp kullanmış biri olarak katılıyorum aslında.. bakalım diğer yorumlar ne yönde olacak..

cenkito
15 Mayıs 2014, 14:16
bencede sıfır olsun benim olsun mantiğı iyidir

belki ilk baslarda biraz daha fazla ilgilenmeniz gerekebilir.

ama sonrasında fiyatına göre cok iyi modeldir drift

memduhb
15 Mayıs 2014, 14:16
diğerleri hakkında yorum yapmıcam ama GT170 den uzak dur derim 50 km gidemezsın ellerin uyuşur kaldıkı ben bı apache kullanıcısıyım benı bıle rahatsız etti.

Garip
15 Mayıs 2014, 14:17
maddi açıdan öncelikla bajaj boxer ı öneririm.. tipi de klasik hem.

ama illa seçenekler arasında dersek,

CBF al desem çok eski olur.. temizini bulmak zor..

YBR derdim.. Oyum ybr ye

ahmetersoz1
15 Mayıs 2014, 14:18
Bende mondial var gün içinde 600 km yol bile yaptım (Balıkesir-Karabük) fakat yinede bu tarz uzun yol ve gezilerde kafanın rahat olması açısından CBF 150 yada YBR 125 derim. Tüm motorlarda her an her arıza olabilir tabi ama bence çin motorlarda bu ihtimal daha yüksektir. Son olarak tavsiyem temiz bir CBF150

bekirulucan
15 Mayıs 2014, 14:24
cbf150 alabileceğim minimum km. 30 binlerde oluyor tamam cbf kalitesini kanıtlamış bi motosiklet ama 2008 model ve 30 bin km biraz kurcalıyor kafamı.. ben onu satarken 40 45 bin olacak orası da var..

ake
15 Mayıs 2014, 14:29
drift için hepiyi şeyler duyuyorum, okuyorum.

Karachali
15 Mayıs 2014, 14:30
Hocam al Mh drift sorun olmaz iyi bakarsan. Hiç binmedim ama sağlam motor diyolar, senin kafanı karıştırmak istemem ama oyum Drift'e.

Zuzuuw
15 Mayıs 2014, 14:31
cbf150 alabileceğim minimum km. 30 binlerde oluyor tamam cbf kalitesini kanıtlamış bi motosiklet ama 2008 model ve 30 bin km biraz kurcalıyor kafamı.. ben onu satarken 40 45 bin olacak orası da var..

30.000 km yapmış bir YBR veya CBF ha bire dökülmeye başlayacak. Yani 25.000 km daha dayanabilecek mi mekanik parçaları onu düşünmek lazım.
Apaçi çıkması olmayan 0 km bir mondial alırsan sen 25.000 km sıkıntısız götürür eğer adam gibi bakımlarını yaparsan. CG beyni taktırıp benzine tiner karıştıracaksan 5.000 km de yapmaz.

bekirulucan
15 Mayıs 2014, 14:36
drift in beyaz modelini alıp 2 adet michelin lastik ve güzel bi aydınlatma sistemi eklersem beni baya idare eder diye düşünmüyor değilim aslında..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:31 ----------


30.000 km yapmış bir YBR veya CBF ha bire dökülmeye başlayacak. Yani 25.000 km daha dayanabilecek mi mekanik parçaları onu düşünmek lazım.
Apaçi çıkması olmayan 0 km bir mondial alırsan sen 25.000 km sıkıntısız götürür eğer adam gibi bakımlarını yaparsan. CG beyni taktırıp benzine tiner karıştıracaksan 5.000 km de yapmaz.

ben aksine orjinalciyim. el atacağım tek husus lastik ve aydınlatma sistemi olur gerisi fabrikadan nasıl çıktıysa öyle dursun.. onun mühendisinden iyi bilemem sonucta motorun en ideal halinin ne olacagını..

C.Kaan
15 Mayıs 2014, 14:40
Bu Listedeki Motorlardan Hiç Birini Kullanmadım Ama Önümüzdeki Sezon Başı Bende Bu Liste Arasında Bir Seçim Yapacağım ve Epey Araştırdım Konuyu.

CBF'yi Parça Fiyatlarının Çok Yüksek Olmasından Dolayı Eledim.

Kanunu GT170'i Listeye Bile Koymadım.

Geriye Kalıyor YBR - Drift - Titanic.

YBR'ler Zaten Efsane Motor'dur Ama 2. Elleri Bayağı Bir Hırpalanmış Okuyor Gördüğüm Kadarı İle.
Benim Aklıma Yatan Drift İdi Lakin Titanic'i Görene Kadar o Duruş, o Zarafet Vay Be Adamlar Yapmış Dedim, Hem Driftten'de Kalıplı.

Ben Hala Drift - Titanic Arasında Karar Veremedim Lakin Gönlüm Titanic'ten Yana.

Henüz 600 Km'de Olan Bir Titanic Sahibine '' Nasıl Motor'dan Memnunmusun ? '' Diye Sorduğumda '' Abi Çok İyi Dedi ve Eski Kasa 125 CBR'yi Göstererek CBR'dan İyi Bak Oda Arkadaşın Dedi '' Ne Derece Doğrudur Bilemem Artık :)

fabialife
15 Mayıs 2014, 14:47
kusura bakma listede yok ama ben senin gibi öğrenci adama bajaj boxer derim başka bir şey demem.

emRRe79
15 Mayıs 2014, 14:59
salcano wolf 125 s :)

dr.asc
15 Mayıs 2014, 15:07
kanuni hariç hepsini kullandım cbf ybr driftle binlerce km yaptım. bu kararı senin önceliklerin belirlemeli bence.
cbf en rahat kullanımı olan en ağır ve en yavaş(ilk defa motor alacaksanız çok hızlı bile gelebilir bu 3 model arasında diyorum..) fakat yakıtta çok iyi. ybr red line hastalğın yoksa çok sağlam.dişli ve sıkıştırma oranları bence cbf ten daha iyi 130 u görebiliyo en azından yokuşta da olsa.cbf ten hız konusunda iyi rahatlık olarak ta kapışır o da çok rahat ve daha hafif. bu iki motorda mondial e göre kaliteli tabiki.ama fiyat farkını da biliyosunuz.
drift e gelince fiyat olarak en makul olanı olduğu için bende bu tercihler arasında kalıp bu sefer yeni olsun diyerek 2012 drift aldım geçen sene 1 senedir 8000 km yaptım. diğerlerine göre daha ufak ama kesinlikle daha hızlı ve daha torklu. malzeme kalitesi belki honda gibi değil ama hiç te kötü de değil yani. rahat olmasına rahat yani birgünde 300 km de yapsanız çok yorulmazsınız ama cbf ve ybr nin yanına yaklaşamaz o konuda.hem koltuğu daha dar ve sert. yedek parça olarak en uygunu. cbf in grenajlı kafalığı kırılsa orjinali 630 tl. driftle takla atsan 250 tl masraf çıkıyo :) bir de arabada ki tipo misali modifiye drift e çok yakışıyo ki orjinalde de yakşıklı motor.
sonuç olarak ben efendi sürerim kaliteyi severim rahatıma düşkünüm dersen cbf al
kaliteli olsun da ara sıra atraksiyonda yaşayım süsleyim rahat rahat gezeyim dersen ybr al.
biraz apaçi ruhlu olabilirim hızı severim teker yapcam modifiye yapcam basınca gitsin biraz düşe kalka öğrenirim ucuz olsun dersen de drift al :)
benden de bu kdr :)

MaMi_33
15 Mayıs 2014, 15:14
Listeye cb 125ide ekle 2.elde cok temizini alabilirsin.

mekan67
15 Mayıs 2014, 15:21
arkadaşım ben mondial 150 mr kullanıcısı olarak sadece bu motor ıle 16000km yol aldım...yaptıgım tek sey.bujı ğişimi hava fıltre yıkamaişlemi ve her 1000kmde yağ değişimi...

ve ınan motoruma guvenıyorum ve imkanım olsa ülke turuna cıkarım korkmadan.maşallah denilesi bir makina.drift ile motor aksamı aynı kalite.oyum DRİFT KİNG.

Karachali
15 Mayıs 2014, 15:27
Sıfır bir motosikletin bakımları yapıldıkça ve hırpalanmadıkça epey dayanileceğine şahit oluyoruz.
Kaldı ki, 125mh drift sanki çinli değil.
Drift ile Avrupa turu yapan abiyi, bizzat tanıyorum.
Bence en mantıklısı, sıfır, mondıal 125 MH drift.

Kim o? Link falan var mı merak ettim

dr.asc
15 Mayıs 2014, 15:29
daha önce mcx kullandıysan sıfır drift yerine temiz bi mcx te alabilirsin he daha yüksek ve daha rahat hemde torku çok çok iyi. diğerlerine göre fazla yakar tabi...

rahmi34
15 Mayıs 2014, 15:31
yerinde olsam seçenekler arasından drift i tercih ederdim sanırım.

papazkemal
15 Mayıs 2014, 15:37
Alabilirsen cbf
olmadı ise

sıfır olarak bunu al derim http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model_detay&cl=touring&l=125MHDRIFT&i=495

2move
15 Mayıs 2014, 16:09
2011 honda cb125e tavsiye ederim. titreşim vardır biraz ama çok çok az yakar

cbfsalih
15 Mayıs 2014, 17:07
bende 2009 model 12 binde var satıyorum zaten ilanda şuanda zonguldak ereğlide ararsanız tek ilan benimki çıkacakdır kırmızı renk michelin lastikli

ferdinandd
15 Mayıs 2014, 17:31
Maddi durumlardan ötürü uzak kalmak zorunda kaldığım motosiklet yaşantıma haziran ayının gelişiyle tekrar devam etmek istiyorum.

Şu an motosiklete en fazla 3100 TL ayırabiliyorum, ögrenciyim.

Lütfen öğrenci olusumu ve maddiyatı göz önünde bulundurunuz. yaş 22 mt tecrübesi 8 yıl toplam km tecrübesi 30 ila 40 bin arası..

2008 2009 - 30 40 bin km arası CBF 150
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125
2013 sıfır ayarında - Kanuni GT170
2014 sıfır Mondial Mh125 Drift
2013 sıfır ayarında RKS Titanic 150

lütfen mantıklı açıklamalarla yardımcı olunuz, sağolun şimdiden.

2012-2014 Honda CB 125 E, bahsettiğin fiyata hatta zaman zaman detaylı arayışla daha bile uygun fiyatlara, koruma demiriyle, çantasıyla... bile bulunabiliyor.

Bir depo yakıt ile 640 km gitmişliğim vardır, yer yer hesapladığım depolarda 1.7 lt / 100km ortalama yakalamışlığım vardır...

+70.000 km kurye dayılarca kullanılmışları bile tek marş çalışır ve yola gider.

Far aydınlatması yüksek cc motosikletlerin birçoğuna bin basar, otomobil farının tek hali tadındadır, uzun yol zifiri karanlıkta dahi en ufak sorun yaşatmaz.

Yağ yakmaya dair ennnn ufak bir şikayet yoktur.

Nispeten genç bi duruşu vardır.

Gösterge aydınlatması nefistir (gereksiz bi detayda olsa, nefismi nefiss :cherry: )

Jigle sol elcikte konumlu, yan ayak güvenlik müşürü v.s gibi detaylar atlanmamıştır.

Tecrubeli olduğun için kullanmayacağın bir detay fakat vites göstergesi çok güzel konumlandırılmıştır.

Bugün öğrenciliğime dönsem tekrar alırım, hesaba vurunca akbilden uyguna Honda ya binmek... Tavsiye edilir :cat:

Öneriye açık değilim, listem belli illa ki bu listeden seçiniz diyorsan, eski kasa bi Ybr öğrenci adamı pek üzmez heralde :silent:

Karachali
15 Mayıs 2014, 17:40
Honda 125 cb sanirsam 9 bg ybr den güçsüz son hızı 90 km/h Ybr 110 km hizlara cikabiliyo ivmelenmesi daha iyi kiyaslarsak.

APALA
15 Mayıs 2014, 17:48
Kim o? Link falan var mı merak ettim

Sym 400,
sym 250,
ve drift ile gittiler geçen yaz. Bu yaz yine gidecekler. Daha uzun olacak diğerinden.
Bu abiler, hatta amcaları buradan tanıyorum. Yan ilçeden.
Birinin buraya üyeliği var, geziyi paylaşmıştı. Ama drift kullanan abinin var mı bilmiyorum.
Bir bakayım, araştırayım, konuyu bularsam buraya link atarm.

ferdinandd
15 Mayıs 2014, 17:49
Honda 125 cb sanirsam 9 bg ybr den güçsüz son hızı 90 km/h Ybr 110 km hizlara cikabiliyo ivmelenmesi daha iyi kiyaslarsak.

Ben sakin bir kullanıcı olarak bir, bilemedin iki kez orhangazi bursa yolunda ( düz yol ) gaz açmışımdır.

Ben bile gazı açıp 122km/h görmüşsem son hızı 90 diyemem, ki 90 bile olsa alırdım orası ayrı :)

Ybr de aynı süratleri görebiliyor, bizzat denemedim fakat fotoğraf ve videolarını gördüğümüz bi motosiklet :)

Ivmelenmesi tabi ki Honda CB' den daha iyi değil, CB nin %10 a yakın torku yüksektir.

yamaha-motor.eu

Maksimum güç___7.3 kW 7,800 dev/dk.
Maksimum tork___9.5 Nm @ 6,000 dev/dk.

honda.tr

Maks. Güç_______7,6 kW / 7.750
Maks. Tork______10,4 Nm /6.250 dev/dak

Salih_T
15 Mayıs 2014, 17:50
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba mt ailesi. Maddi durumlardan ötürü uzak kalmak zorunda kaldığım motosiklet yaşantıma haziran ayının gelişiyle tekrar devam etmek istiyorum. şu an motosiklete min 3000 max 3100 tl ayırabiliyorum ögrenciyim malum. gelin görün ki kararsızlık bastırdı iyice. aşağıda yazacagım seceneklerden hangisi en çok oyu alırsa o motosikleti almayı düşünüyorum. lütfen öğrenci olusumu ve maddiyatı göz önünde bulundurunuz. yaş 22 mt tecrübesi 8 yıl toplam km tecrübesi 30 ila 40 bin arası..

2008 2009 - 30 40 bin km arası CBF 150
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125
2013 sıfır ayarında - Kanuni GT170
2014 sıfır Mondial Mh125 Drift
2013 sıfır ayarında RKS Titanic 150

oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.. lütfen mantıklı açıklamalarla yardımcı olunuz çok sağolun şimdiden..

Listede yok ama Ybr yerine Salcano Wolf öneriririm sıfır, Kendini kanıtlamış kaliteli bir motosiklettir.. Ben Aldım. almasa idim. listemde Rks ve Drift ve mcx vardı..

-Mcx çok yaktığı için ve fiyat olarak daha pahalı olduğu için vazgeçtim denebilir.
-Rks ebatları bana uymadı.. boyum 1.82, Boyun 1.75 in üzerinde ise uygun olmayabilir. Mutlaka dene. Kaliteli motosiklet.
-Driftin torku yakıtı güzel tek sevmediğim ön kafa idi.. :)

İllaki listemdeki arasından söyle dersen, boyun uyarsa RKS, olmadı, sıfır en iyisi derim DRİFT.

cenkito
15 Mayıs 2014, 18:46
Kim o? Link falan var mı merak ettim

mondial max ile yapılan avrupa turundan bir kacsey

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/97268-mondial-150-x-treme-max-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-160.html#post3118214

buda gazete haberi

http://i.hizliresim.com/ElPpQZ.jpg

daghas
15 Mayıs 2014, 18:56
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba mt ailesi. Maddi durumlardan ötürü uzak kalmak zorunda kaldığım motosiklet yaşantıma haziran ayının gelişiyle tekrar devam etmek istiyorum. şu an motosiklete min 3000 max 3100 tl ayırabiliyorum ögrenciyim malum. gelin görün ki kararsızlık bastırdı iyice. aşağıda yazacagım seceneklerden hangisi en çok oyu alırsa o motosikleti almayı düşünüyorum. lütfen öğrenci olusumu ve maddiyatı göz önünde bulundurunuz. yaş 22 mt tecrübesi 8 yıl toplam km tecrübesi 30 ila 40 bin arası..

2008 2009 - 30 40 bin km arası CBF 150
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125
2013 sıfır ayarında - Kanuni GT170
2014 sıfır Mondial Mh125 Drift
2013 sıfır ayarında RKS Titanic 150

oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.. lütfen mantıklı açıklamalarla yardımcı olunuz çok sağolun şimdiden..



Öncelikle kesinlikle sıfır olmalı , gerek cbf modeli gerekse ybr modeli kurye motoru olarak geçer , ayrıca km düşürme işlemi yapılıp yapılmadıgından asla emin olamazsın , motoru tanıdık bildiğin birisinden almadıgın sürece nasıl kullanıldıgındanda emin olamazsın. Geriye kalan 2 seçenek olan mondial ve rks arasındada fiyat farkı var , bütçe 3100 lira ise zaten alabileceğin marka geriye mondial 125 MH Drift kalıyor zira fiyatı sitesinde 3167 geçiyor ve 3000 tl ye bulabilirsin. Pilaka ve ruhsat masraflarınıda ekstradan 400 civarı yandan üstüne koy her aldıgın motorun.
Şimdi soru şu bu para mondiala verilir mi ? Ben 2 senedir kullanıyorum 150 mcx modelini , eger aldıgında zamanı geldiğinde gerekli bakımlarını yaptırırsan ve onun 135 cc oldugunu bilir ona göre hırpalamadan kullanırsan rahat rahat uzun yıllar kullanırsın ,hiç bir sıkıntı yaşamazsın , bu çinli markaların scoterleri çok çabuk dagılıyor helede kanuni modelleri tamamen katliam. Ama vitesli büyük motorlarından korkma.
RKS 150 liliği seçenek olarak sunmuşsun ama arada fiyat farkı var. Site satışı 3905 tl hadi indirim yaptı bayi olacagı 3800 tl ayrıca ruhsat pilaka olur 4.200 tl. Ben bu 4.200 üde verebilirim zorlarım diyorsan ve mondial mı RKS mi dersen ben o zaman RKS derim , (Sadece 2 model arasında) RKS yi daha üstün görüyorum.
Fiyat avantajı ile Mondial Mh125 Drift tin çok alıcısı oldu , çoğu kişide fiyatına göre memnun gibi , RKS ise çok güzel satıyor sessiz ve derinden 200 lüğünü almaya niyetlendim ortalama 3 hafta önce ana deposunda kalmamıştı ve yeni kasaları haziran gibi gelicek, begenildi demek ki. Alamadım yani.
Ha sana bi seçenekte benden olsun seçenegin 3 e çıksın KUBA CR1 modeli. Bunada bi göz at derim , genç kardeşimizsin bunun da kasası sana yakışır.
Son olarak bu üç motorunda burada kullanıcıları var biraz incele , daha sonra bu motorların bayilerine gidip bizzat canlı canlı gör üstlerine otur , içlerinden birine zaten tav olacaksın , yeterki Allah'ım kaza bela vermesin , geriye kalan herşey hallolur , kal sağlıcakla , saygılarımla.

Samet Özkan
15 Mayıs 2014, 18:57
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125 tavsiye edebilirim. Uzun yıllar arkanıza bakmadan götürebilcek bir motosikletsiz sizi üzmez yormaz temizi denk gelirse. 80-90 km hızlarla uzun yolda da yorcağını pek sanmıyorum seleye yumuşak bir yastık tarzı birşey konulduğunda.

6PaTLaR
15 Mayıs 2014, 19:54
bajaj boxer...bakım aralığı çok uzun.

twona
15 Mayıs 2014, 21:01
Bajaj Boxer 150...

Karachali
15 Mayıs 2014, 21:09
Bajaj Boxer 150...

ben listeye gore Drifte verdim oyumu ama bajaj Boxer'a bakmadan gecme, arkadasin motoruna 1 saat bindim, o paraya dahz iyisi bulunmaz. Tipi berber hüseyin gibi ama bana sorun olmaz dersen git Boxer al. Yok ben yakisikli istiyom dersen Drift.

ronnytechno
15 Mayıs 2014, 22:46
Belki alakasız olacak belkide sadece bizim buralarda böyledir (Tekirdağ) bilmiyorum ama ben hiç kafasında kaskı olan üzerinde montu olan drift süren arkadaş görmedim

nayken81
15 Mayıs 2014, 22:58
Ben bir ay önce ikinci motor olarak honda cb125e aldım.2012 model,2013 trafiğe çıkışlı 3500 km de.Fiyatı 3000 tl idi.Daha önce cbf ve ybr motorlarımda oldu,bence cb onlardan kalitesiz bir motor değil.Bütçene göre mantıklı bir seçim olucaktır diye düşünüyorum.

bekirulucan
15 Mayıs 2014, 23:28
son elemelerden sonra listeyi değiştirmeye karar verdim..

honda cb125e
mondial mh125 drift
tvs apache 2012 2013 max. 15 bin km
rks titanic 3.250 ye filan var 2013 model 2 3 bin km de pazarlıkla onu da dahil edebiliriz belki..

Tüm yorum yapan arkadaşlara tek tek teşekkür ediyorum..

mcskngr
16 Mayıs 2014, 05:25
son elemelerden sonra listeyi değiştirmeye karar verdim..

honda cb125e
mondial mh125 drift
tvs apache 2012 2013 max. 15 bin km
rks titanic 3.250 ye filan var 2013 model 2 3 bin km de pazarlıkla onu da dahil edebiliriz belki..

Tüm yorum yapan arkadaşlara tek tek teşekkür ediyorum..

Üstüne 200-300 TL daha koy sıfırından Titanic al derim.
Sitede 3900 yazıyor ama bayilerde sıfır 2014 fiyatı 3400-3700 arası değişiyor.
2014 modellerde analog gösterge var ama bayiilerin hepsi olmasa da çoğu istek üzerine göstergeyi dijital monte edebiliyor.
Apache kadar kalıplı ve asil, ayrıca bence gayet de kaliteli.

deprogadias
16 Mayıs 2014, 07:44
sıfır motor her zaman ikinci elden iyidir. aklında soru işareti kalmaz. acaba rodaj nasıl yapıldı? acaba eski sahibi nasıl kullandı, nerde muhafaza etti diye uzar gider bu sorular. bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur derler. bakımlarını eksik etmediğin ve düzgün bi şekilde kullandığın sürece drift sana sıkıntı çıkarmaz. en azından ilk sen bindiğin için tekrar söylüyorum aklında soru işareti kalmaz kafan rahat olur. ben drift diyorum.

Tİme_shİft42
16 Mayıs 2014, 09:17
Üstüne 200-300 TL daha koy sıfırından Titanic al derim.
Sitede 3900 yazıyor ama bayilerde sıfır 2014 fiyatı 3400-3700 arası değişiyor.
2014 modellerde analog gösterge var ama bayiilerin hepsi olmasa da çoğu istek üzerine göstergeyi dijital monte edebiliyor.
Apache kadar kalıplı ve asil, ayrıca bence gayet de kaliteli.

Titanik kalıplımıydı yw :thumright

bekirulucan
16 Mayıs 2014, 09:56
Üstüne 200-300 TL daha koy sıfırından Titanic al derim.
Sitede 3900 yazıyor ama bayilerde sıfır 2014 fiyatı 3400-3700 arası değişiyor.
2014 modellerde analog gösterge var ama bayiilerin hepsi olmasa da çoğu istek üzerine göstergeyi dijital monte edebiliyor.
Apache kadar kalıplı ve asil, ayrıca bence gayet de kaliteli.

titanic 150 nin üzerine çıktım birkaç gün önce daha çalışır çalışmaz sanki titreşimi çok fazla gibi geldi bana.. tabi ben 150 cc oldugu için benim eski mcx ile kıyasladım direk doğal olarak.. ne düşünüyorsunuz titanic in titreşimi konusunda bi drifte yada mcx e oranla?

jackonbir
16 Mayıs 2014, 11:14
bajaj boxer 150

yürekçe
16 Mayıs 2014, 11:26
MONDİAL 150 VULTURE YA DA MCX ROADRACER TAVSİYE EDERİM...

rebel_punto
16 Mayıs 2014, 11:36
Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba mt ailesi. Maddi durumlardan ötürü uzak kalmak zorunda kaldığım motosiklet yaşantıma haziran ayının gelişiyle tekrar devam etmek istiyorum. şu an motosiklete min 3000 max 3100 tl ayırabiliyorum ögrenciyim malum. gelin görün ki kararsızlık bastırdı iyice. aşağıda yazacagım seceneklerden hangisi en çok oyu alırsa o motosikleti almayı düşünüyorum. lütfen öğrenci olusumu ve maddiyatı göz önünde bulundurunuz. yaş 22 mt tecrübesi 8 yıl toplam km tecrübesi 30 ila 40 bin arası..

2008 2009 - 30 40 bin km arası CBF 150
2008 2009 - 15 20 bin km arası YBR 125
2013 sıfır ayarında - Kanuni GT170
2014 sıfır Mondial Mh125 Drift
2013 sıfır ayarında RKS Titanic 150

oylarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.. lütfen mantıklı açıklamalarla yardımcı olunuz çok sağolun şimdiden..

Biraz yakın olsan Benim 2014 Mart çıkışlı Drift i verirdim sana. 270 km de. Beyaz. Alarm uzaktan kumandadan çalıştırma vs. 2600 TL

2006 model Ybr kullandım, sana drift öneririm. Hem güç - performans olarak hem de yakıt olarak ybr den iyi geldi.

bekirulucan
16 Mayıs 2014, 12:57
Biraz yakın olsan Benim 2014 Mart çıkışlı Drift i verirdim sana. 270 km de. Beyaz. Alarm uzaktan kumandadan çalıştırma vs. 2600 TL

2006 model Ybr kullandım, sana drift öneririm. Hem güç - performans olarak hem de yakıt olarak ybr den iyi geldi.

vallahi drift alınasıymış senin :) yüzde 90 driftte karar kılcam gibi geliyor bana ama hadi hayırlısı :)

NECOCAN
17 Mayıs 2014, 00:02
sıfır almakta fayda var tabi:cat:

JafJaf
17 Mayıs 2014, 04:34
bajaj boxer

mustbe
17 Mayıs 2014, 23:27
Rks beyaz güzeldir ama İkinci eli zayif . cbf hiç değer kaybetmiyor maşallah :) yok başım ağrımasin aklımda soru işareti kalmasın dersen çoğu kişi gibi sıfır uygun birsey al.