PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motorsiklet devirleniyor ama gaz yemiyor..



Sayfa : [1] 2

Osırıs
08 Mayıs 2014, 14:36
Herkese merhabalar,motorumda son 2 haftadır bu durum var.Daha önce kasmadan 115 120 gördüğüm yolda şuan aynı devirde 105 ancak görüyorum + resmen bağırıyor motor.. devir sonda geziyor ama hızlanmıyor,3 yere gösterdim
1.si silindir segman egsantirik zincirine bakılacak dedi
2.si karbürator diyaframı+debriyaj balatası
3.yerde (Pendik itfaiye karşısındaki motorcu) Şöyle binip gezdi sadece karbüratör diyaframı geri kalanda hiçbirşey yok motor gayet sağlıklı dedi.. Zaten seriliğinden ve çekişinden bişey kaybetmedi,sadece devirlenip gitmiyor 90 dan sonra..

Şimdi servisinden geliyorum diyafram yarın gelecekmiş,50 tl + birde zincir dişlilerine bakılacak ön dişliden tıkır tıkır ses geliyor değiştirelim dedi.

Bunun haricinde bir sıkıntısı olduğunu düşünen varsa lütfen yazsın :) serviste şoka girmeyelim..

Bu arada başlık saçma oldu sanki :P Devirleniyor ama yapması gereken hıza ulaşmıyor olacaktı

seljukdemir
08 Mayıs 2014, 14:52
Bence debriyaj balatası kaçırıyor olabilir...

Osırıs
08 Mayıs 2014, 15:03
Sanmıyorum,usta bindi gezdi debriyajda sıkıntı yok diyafram değişecek dedi..

brtvrdrl
08 Mayıs 2014, 16:50
Eskiden devir 10.000 de iken 120 yapiyor, simdi 10.000 de iken 100 yapiyorsa yani ayni devirde hizlar farkliysa kesinlikle sorun debriyaj balatindan kaynaklaniyor..

COMTAN
08 Mayıs 2014, 16:59
küçük vitslerde fark görmeyebilirsin fakat vites büyüdükçe ve gaza bastıkça devir artar fakat hız yükselmez. şayet km göstergesi veya devir göstergesi sağlamsa.ustaya sorsaydın, usta devir yükseliyor gitmiyor ne alaka karbüratörle diye ayrıca silindir sekman zincir cart curt diyen ustada yoruma göre cep düşmanına benziyor dikkat et sorunun büyük olasılık debriyaj balatası..

cenkito
08 Mayıs 2014, 17:15
motorun ön lastiği duvara dayayıp yavastan debriyajı bırakıp balataları kontrol edebilirsiniz

kavrama noktasından sonra belli eder

Osırıs
08 Mayıs 2014, 17:18
küçük vitslerde fark görmeyebilirsin fakat vites büyüdükçe ve gaza bastıkça devir artar fakat hız yükselmez. şayet km göstergesi veya devir göstergesi sağlamsa.ustaya sorsaydın, usta devir yükseliyor gitmiyor ne alaka karbüratörle diye ayrıca silindir sekman zincir cart curt diyen ustada yoruma göre cep düşmanına benziyor dikkat et sorunun büyük olasılık debriyaj balatası..

Şimdi yarın balataya mı yoksa diyaframa mı baktırayım ben? Hatta şimdi başka biyere gidip karbüratöre bi baktırayım... diyafram sağlamsa dediğin gibi direk balataya odaklanalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------


motorun ön lastiği duvara dayayıp yavastan debriyajı bırakıp balataları kontrol edebilirsiniz

kavrama noktasından sonra belli eder

Onu denedim,stop etmiyor ama zorlanıyor duman atıyor.

cenkito
08 Mayıs 2014, 17:21
Şimdi yarın balataya mı yoksa diyaframa mı baktırayım ben? Hatta şimdi başka biyere gidip karbüratöre bi baktırayım... diyafram sağlamsa dediğin gibi direk balataya odaklanalım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------



Onu denedim,stop etmiyor ama zorlanıyor duman atıyor.

arkadasım bence diyaframda olsa butun viteslerde ve her devirde belli ederdi kendini.

beslemede sorun olsa motorda tekleme olur yada devirde artma olmaz.

bence de balatadan olabilir.

motora fazla agırlık vermeden yaptıysnız ve o halde iken patinaj etmeyipde zorlanıp devirleniyorsa bence balatadır

motor yuksek devirde daha fazla yaglama yapacagından yuksek hız ve devirde kacırma olayını fazla yapıyor olabilir

COMTAN
08 Mayıs 2014, 17:21
Şimdi yarın balataya mı yoksa diyaframa mı baktırayım ben? Hatta şimdi başka biyere gidip karbüratöre bi baktırayım... diyafram sağlamsa dediğin gibi direk balataya odaklanalım..
motorun çalışmasında tekleme ve devir almasında herhangi bir sorun yoksa karbüratörle bir alakası yok boşuna kurcalatma mundar ederler iyice.motorun kaç km de

Osırıs
08 Mayıs 2014, 17:47
motorun çalışmasında tekleme ve devir almasında herhangi bir sorun yoksa karbüratörle bir alakası yok boşuna kurcalatma mundar ederler iyice.motorun kaç km de

Motorum 32 binde şimdiye kadar anahtar değmedi biyerine.
Ayrıca tekleme,sabah çalıştırmada güçlük vs yok.. tek marşta alıyor.

Motork08
08 Mayıs 2014, 17:55
Debriyaj konusunda bildigim birşey var yaylarinda değişimi yapilmasi gerekirmiş bazi ustalar balata değişimin de ona gerek duymuyormus belki seninkide bundan sebeptir ama -muş dedim pek fazla bilgim yok belki işine yarar diye söylemek istedim

COMTAN
08 Mayıs 2014, 17:55
Motorum 32 binde şimdiye kadar anahtar değmedi biyerine.
Ayrıca tekleme,sabah çalıştırmada güçlük vs yok.. tek marşta alıyor.
ozaman karbüratörüne elletme mesela şöylede yapabilirsin motoru orta ayaklığa al çalıştır ve 5. viteste motoru devirlendir gaza basarken arka frene basmaya başla ve bu oranı yavaş yavaş artır motor zorlanıp devir düşecekmi yoksa frene bastığın oranda devir hala yüksekmi bir bak debriyajda kaçırma varsa frene basıp zorladığında bile devir frene bastığın oranda yüksek kalır.ayrıca debriyajın kavrama noktası nerede çok yukarıda ise kaçırma yapabilir her üretici debriyajın kavrama noktası için debriyaj levyesinde bir boşluk bırakılmasını önerir varsa kullanım kitapcığına göre ayarla şayet kılavuz yoksa bu durumu 1-1,5cm olarak ayarlayabilirsin.

cenkito
08 Mayıs 2014, 18:23
Motorum 32 binde şimdiye kadar anahtar değmedi biyerine.
Ayrıca tekleme,sabah çalıştırmada güçlük vs yok.. tek marşta alıyor.

iyi bir ustaya debriyaja baktır.

debriyaj göbeginide değişmek gerekebilir.

çünkü balatalar ortadan saclara en alt ve en üstte ise alimunyum göbege sürter.

oralardada asınma sonucu incelme olmussa, sıfır balata takılınca dahi 1-0 yenik baslanır.

çünkü gerektiği kadar balatalara baskı oluşmaz.

markaya göre tipi değişiklik gösterebilir ama temsili olarak parca resmi bu.

http://i.hizliresim.com/7mq2El.jpg

işaretlediğim yerler balataya temas eden yüzeyler

en saglıklısı kesin debriyaj dan oldugu anlasılırsa ki suan öyle gözüküyor.

bu parcalar+balatalar+saclar+yaylar hepsini yenilemendir.

canerol
08 Mayıs 2014, 18:39
Herkese merhabalar,motorumda son 2 haftadır bu durum var.Daha önce kasmadan 115 120 gördüğüm yolda şuan aynı devirde 105 ancak görüyorum + resmen bağırıyor motor.. devir sonda geziyor ama hızlanmıyor,3 yere gösterdim
1.si silindir segman egsantirik zincirine bakılacak dedi
2.si karbürator diyaframı+debriyaj balatası
3.yerde (Pendik itfaiye karşısındaki motorcu) Şöyle binip gezdi sadece karbüratör diyaframı geri kalanda hiçbirşey yok motor gayet sağlıklı dedi.. Zaten seriliğinden ve çekişinden bişey kaybetmedi,sadece devirlenip gitmiyor 90 dan sonra..

Şimdi servisinden geliyorum diyafram yarın gelecekmiş,50 tl + birde zincir dişlilerine bakılacak ön dişliden tıkır tıkır ses geliyor değiştirelim dedi.

Bunun haricinde bir sıkıntısı olduğunu düşünen varsa lütfen yazsın :) serviste şoka girmeyelim..

Bu arada başlık saçma oldu sanki :P Devirleniyor ama yapması gereken hıza ulaşmıyor olacaktı
1.ustaya bi daha gitme...
2.usta gene biraz bişeler biliyor..
3.ustanın işleri karışık :)
dediklerin doğrultusunda debriyaj balatası gözüküyor.birde şöyle bir test edermisib..mesela 3veya 4.vitestesin devir 3 4binde falan birden gaz açtığında devir saati yükselipte motor gitmiyormu yoksa ıkınaıkına hızlanmayamı başlıyor.

Osırıs
08 Mayıs 2014, 19:58
Arkadaşlar az önce e5 de motoru bi yokladım tekrar,hafif yokuşta 112 ama nasıl 112.... Çığlık atıyor resmen,devir sonda motor biyere kadar ivmelendi sonra bıraktı hızlanmayı ama o hızı önceden 7 8 bin devir aralığında görüyordum... Galiba debriyaj balatasından,anlamak için birde sizin yöntemleri bi deniyim şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------


ozaman karbüratörüne elletme mesela şöylede yapabilirsin motoru orta ayaklığa al çalıştır ve 5. viteste motoru devirlendir gaza basarken arka frene basmaya başla ve bu oranı yavaş yavaş artır motor zorlanıp devir düşecekmi yoksa frene bastığın oranda devir hala yüksekmi bir bak debriyajda kaçırma varsa frene basıp zorladığında bile devir frene bastığın oranda yüksek kalır.ayrıca debriyajın kavrama noktası nerede çok yukarıda ise kaçırma yapabilir her üretici debriyajın kavrama noktası için debriyaj levyesinde bir boşluk bırakılmasını önerir varsa kullanım kitapcığına göre ayarla şayet kılavuz yoksa bu durumu 1-1,5cm olarak ayarlayabilirsin.

Orta ayaklığa alıp 5. viteste 6 bin devirde sabitleyip frene bastım,basar basmaz düştü devir.birdaha denedim sert bastım anında stop etti

cenkito
08 Mayıs 2014, 20:22
Arkadaşlar az önce e5 de motoru bi yokladım tekrar,hafif yokuşta 112 ama nasıl 112.... Çığlık atıyor resmen,devir sonda motor biyere kadar ivmelendi sonra bıraktı hızlanmayı ama o hızı önceden 7 8 bin devir aralığında görüyordum... Galiba debriyaj balatasından,anlamak için birde sizin yöntemleri bi deniyim şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------



Orta ayaklığa alıp 5. viteste 6 bin devirde sabitleyip frene bastım,basar basmaz düştü devir.birdaha denedim sert bastım anında stop etti

en iyisi yuk altında denemeniz. orta ayaklıkta iken yksuz oldugundan daha kolay tepki verebilir.

ama yolda üstünde sürücü varken toplam agırlıkla orantılı kinetik enerjiden-momentumdan dolayı farklı tepki verebilir.

son sürat harici baska sorun yok ise biryerleri değiştirmek için acele etmeyin.

usta eline düşerseniz cıkısınız zor olur

Osırıs
08 Mayıs 2014, 20:38
en iyisi yuk altında denemeniz. orta ayaklıkta iken yksuz oldugundan daha kolay tepki verebilir.

ama yolda üstünde sürücü varken toplam agırlıkla orantılı kinetik enerjiden-momentumdan dolayı farklı tepki verebilir.

son sürat harici baska sorun yok ise biryerleri değiştirmek için acele etmeyin.

usta eline düşerseniz cıkısınız zor olur

Tamam birde dediğiniz gibi deniyorum hocam..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:29 ----------

Kaldırıma dayadım üzerine oturdum birde öyle denedim hatta video çektim,gaz verip elimi debriyajdan yavaş yavaş çektim yüke binince stop ediyor.


http://www.youtube.com/watch?v=8Ik-G-3QDxU&feature=youtu.be

Arkadaşlar şu işi bugün çözelim yoksa sabah servis açtı kucağını beni bekliyor.. kafadan 200 lira... sorunun ne olduğunu hala çözebilmiş değilim

cenkito
08 Mayıs 2014, 20:56
valla usta debriyaj normal görünüyor :silent:

bence hiç elletme bu sekil kullanmaya devam et

Osırıs
08 Mayıs 2014, 20:59
valla usta debriyaj normal görünüyor :silent:

bence hiç elletme bu sekil kullanmaya devam et

O zaman neden eski devrinde gitmesi gereken hızda gitmiyor + daha düşük hızda redline girip bağırıyor :silent:

SolidRider
08 Mayıs 2014, 20:59
Ya moruk ne kadar sıkmışsın canını,yahu rüzgardan o be ya.Bak havalar yumuşasın o zaman görücez bi de zincir gergin mi ? :bounce:

Osırıs
08 Mayıs 2014, 21:03
Ya moruk ne kadar sıkmışsın canını,yahu rüzgardan o be ya.Bak havalar yumuşasın o zaman görücez bi de zincir gergin mi ? :bounce:

Hacı 95 100 arası giriyor redline.. Daha önce 110 120 yapardım kasmadan,şuan k*çını yırtıyorum anca 112 gördüm o da yokuş aşağı. ara hızlanmalarda ivmelenmede torkta hiçbir sıkıntı yok.

cenkito
08 Mayıs 2014, 21:04
O zaman neden eski devrinde gitmesi gereken hızda gitmiyor + daha düşük hızda redline girip bağırıyor :silent:

o dediklerin bence

cok küçük bir ihtimal km saatinde yıpranma (yanlıs gösterme), devir saatinde anormallik yada debriyaj kacırmasından olur

ama videoya göre de debriyaj normal gibi.

birde serkanADH13 ustaya sor istersen bu durumu, bir mesaj at istersen ona

http://www.motosiklet.net/forum/members/serkanadh13-25774.html

Osırıs
08 Mayıs 2014, 22:01
o dediklerin bence

cok küçük bir ihtimal km saatinde yıpranma (yanlıs gösterme), devir saatinde anormallik yada debriyaj kacırmasından olur

ama videoya göre de debriyaj normal gibi.

birde serkanADH13 ustaya sor istersen bu durumu, bir mesaj at istersen ona

http://www.motosiklet.net/forum/members/serkanadh13-25774.html

Km saatini karşılaştırdım bi yanlışlık yok,arkadaşımda da aynı motor var o 120 125 bana mısın demiyor. hatta ben diğer motorum cb125 in peşinden yetişemedim yahu kafayı yemek üzereyim..... mesaj attım gürcan abiye inş çare bulur,gerekirse gopa giderim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

Birde yokuş yukarı biyere denk geldiğimde,atıyorum 3.viteste rahatça çıkmam gerekirken 1.vitese kadar düşüyorum,gaz yemiyor orada devirde düşüyor gaz kolunu çeviriyorum 3.vitesten sonra tepki yok

cenkito
08 Mayıs 2014, 22:11
depoya su karısmıs olabilirmi? çünkü bu olay yakıtla-beslemeyle alakalı

hava filtresi temiz mi? jıkle tam kapalımı, buji saglıklı mı?

Osırıs
08 Mayıs 2014, 22:22
depoya su karısmıs olabilirmi? çünkü bu olay yakıtla-beslemeyle alakalı

hava filtresi temiz mi? jıkle tam kapalımı, buji saglıklı mı?

Hocam yeni ngk bujiyle de denedim,şuan üzerinde yine ngk iridyum var hava filtresi yeni, yağı yeni,yağ filtresini 2 yağ değişiminde bir değiştiriyorum.benzinide hep opetten alıyorum. yakıtla alakalı diyorsanız ben yarın bu diyaframı değiştiriyorum. Çünkü 3.gösterdiğim yer; tvslerde diyafram belli kmden sonra yırtılıyor parça yarın gelecek başka yerini kurcalatma motor gayet sağlıklı dedi...

cenkito
08 Mayıs 2014, 23:30
Hocam yeni ngk bujiyle de denedim,şuan üzerinde yine ngk iridyum var hava filtresi yeni, yağı yeni,yağ filtresini 2 yağ değişiminde bir değiştiriyorum.benzinide hep opetten alıyorum. yakıtla alakalı diyorsanız ben yarın bu diyaframı değiştiriyorum. Çünkü 3.gösterdiğim yer; tvslerde diyafram belli kmden sonra yırtılıyor parça yarın gelecek başka yerini kurcalatma motor gayet sağlıklı dedi...

valla hocam cg olsa motor, kendim ellemedik yerini bırakmadım, modifiye ettim vs vs. ama tvs olunca bişey diyemiyorum.

madem tvs lerde böle birsey kronikmiş , kesin garantisini de verecekse düşünmeden baktır derim

Samet Ağır
08 Mayıs 2014, 23:34
haftasonu bakabilrim.. ama sen şunuda dene..
mesela çık sahile...50-60 km hıza kadar çık...
4 viteste bu hızda giderken debriyaja bas,5 e tak ama gazı hiç bırakma...devir sonda olsun..debriyajı birden bırak...
bu durumda devir saatin tak diye düşüp sabit kalıp hızlanmayla beraber yükseliyorsa sorun yok..ama debriyajı birden bıraktığın halde devir (gaz vermeyi bırakmadığın için dalgalanma gibi biraz yada yavaşça düşüyorsa debriyajın kaçıtrıyordur..
anlatması zor,cumartesi müsait olursak bakarız...

motor gaz yemese boğulsa diyafram beyin ateşleme v.b şeylere bakılır,ama devirlendiği halde gidemiyorsa kesinlikle debriyajdandır...
devir yada km saati arızalı değilse tabi...
kendim denesem onlar hiç olmasa bile kaçırıyor kaçırmıyor derim sana..ama hafta sonu yada ..
yarın akşam 17:00 18: 30 arası pendik sahilde dumankaya caminin orada olacağım..gelirsen bakabilirim...

serkanADH13
08 Mayıs 2014, 23:42
motorun bağırması ve gitmemesi demek DEBRİYAJ anlamına gelir,
mantık şu,
MOTOR ESKIDEN 10 DEVİRDE 10 METRE GİDİYORSA,
debriyaj balatası bittiğinde veya balata yandığında,
kavraması düşeceğinden 10 DEVİR YİNE DÖNÜYOR AMA TEKERE GİDENE KADAR GÜÇ 8'e düşüyordur,,,

motorun km durumuna göre debriyaj iç göbeğindede sorun oluşmuş olabilir,

diafram motorun gaz yemesi ile alakalı bişiydir,
durup dururken stop etmesi demektir,

Samet Ağır
08 Mayıs 2014, 23:48
motorun bağırması ve gitmemesi demek DEBRİYAJ anlamına gelir,
mantık şu,
MOTOR ESKIDEN 10 DEVİRDE 10 METRE GİDİYORSA,
debriyaj balatası bittiğinde veya balata yandığında,
kavraması düşeceğinden 10 DEVİR YİNE DÖNÜYOR AMA TEKERE GİDENE KADAR GÜÇ 8'e düşüyordur,,,

motorun km durumuna göre debriyaj iç göbeğindede sorun oluşmuş olabilir,

diafram motorun gaz yemesi ile alakalı bişiydir,
durup dururken stop etmesi demektir,

Eee biz ne deduk??? :joker::joker:::koop::::koop::::koop::

pardon gelmek istersen telefonum 535 302 44 24..14:30 dan sonra arayabilirsin...

cenkito
08 Mayıs 2014, 23:49
motorun bağırması ve gitmemesi demek DEBRİYAJ anlamına gelir,
mantık şu,
MOTOR ESKIDEN 10 DEVİRDE 10 METRE GİDİYORSA,
debriyaj balatası bittiğinde veya balata yandığında,
kavraması düşeceğinden 10 DEVİR YİNE DÖNÜYOR AMA TEKERE GİDENE KADAR GÜÇ 8'e düşüyordur,,,

motorun km durumuna göre debriyaj iç göbeğindede sorun oluşmuş olabilir,

diafram motorun gaz yemesi ile alakalı bişiydir,
durup dururken stop etmesi demektir,

ve beklenen insan hosgeldin :) ::alkiis::

abi peki rampada güç kaybı neden oluyordur?

eskiden 3 de cıktıgı rampayı şimdi 1 de cıkabiliyormus motor ?


Eee biz ne deduk??? :joker::joker:::koop::::koop::::koop::

pardon gelmek istersen telefonum 535 302 44 24..14:30 dan sonra arayabilirsin...

e bizde balatadır dedik ama uzaktan olmuyor

Samet Ağır
08 Mayıs 2014, 23:52
ve beklenen insan hosgeldin :) ::alkiis::

abi peki rampada güç kaybı neden oluyordur?

eskiden 3 de cıktıgı rampayı şimdi 1 de cıkabiliyormus motor ?
debriyaj kaçırmaları vites yükseldikçe daha berbat hale gelir..
1 vites yüksek devir çevirdiğinden kaçırmayı maximum tolere eder ve yavaşda olsa çıkarabilir...
belli bir zamandan sonra gaza bastığı anda devir yükselecek ama motorun gidişinde bir değişiklik olmayacak,daha sonra ise hiç yerinden kalkamayacak...

cenkito
08 Mayıs 2014, 23:57
haklısınız üst vitesde tekeri cevirmek için gereken güç yada lastiğin ters kuvveti daha fazla olacagından kacırma artar

ama arkadas cekmiyor devir de düşüyor demiş :silent:


Km saatini karşılaştırdım bi yanlışlık yok,arkadaşımda da aynı motor var o 120 125 bana mısın demiyor. hatta ben diğer motorum cb125 in peşinden yetişemedim yahu kafayı yemek üzereyim..... mesaj attım gürcan abiye inş çare bulur,gerekirse gopa giderim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

Birde yokuş yukarı biyere denk geldiğimde,atıyorum 3.viteste rahatça çıkmam gerekirken 1.vitese kadar düşüyorum,gaz yemiyor orada devirde düşüyor gaz kolunu çeviriyorum 3.vitesten sonra tepki yok

Osırıs
09 Mayıs 2014, 00:01
Abiler çok sağolun :) Samet abi yarın geleyim yanına? ondan önce debriyaj manetinide değiştiricem iyice laçka oldu. eğer dediğin gibiyse ihya motorda yaptırsam sonradan sıkıntı yaşarmıyım?

Bu arada serkan abi gaz yiyor o konuda sıkıntım yok,hatta ilk günkü seriliği üzerinde ama vites yükseldikçe ciyak ciyak bağırıyor ama içerde kimse yok...


haklısınız üst vitesde tekeri cevirmek için gereken güç yada lastiğin ters kuvveti daha fazla olacagından kacırma artar

ama arkadas cekmiyor devir de düşüyor demiş :silent:

Devir aşırı düşmüyor ama,rampada hız düştükçe devir de ona paralel düşüyor..

cenkito
09 Mayıs 2014, 00:05
Abiler çok sağolun :) Samet abi yarın geleyim yanına? ondan önce debriyaj manetinide değiştiricem iyice laçka oldu. eğer dediğin gibiyse ihya motorda yaptırsam sonradan sıkıntı yaşarmıyım?

Bu arada serkan abi gaz yiyor o konuda sıkıntım yok,hatta ilk günkü seriliği üzerinde ama vites yükseldikçe ciyak ciyak bağırıyor ama içerde kimse yok...



Devir aşırı düşmüyor ama,rampada hız düştükçe devir de ona paralel düşüyor..

bakıp, sorunu bulunca , çözünce buraya tekrar yazında çatlamayayım meraktan :)

serkanADH13
09 Mayıs 2014, 00:06
Aynı sorun bendede var,
Motoru son gaz 120,,130 gidiyorum,
Motor öksürmeye başlıyor ve PIT...PAT,,PAT ,,,PAT,,,PUSSSS yaparak stop ediyor,

depoya baktığımda depoda yakıt kalmadığını görüyorum,
bu durumda arka lastik havası azalmış hissediyorum,

sonra merak ediyorum neden depoda benzin kalmayınca stop ediyor,
Küfürde ediyom ama ŞEYTAN DOLDURMUYOR ?
Varmı bunun bir yolu acep ?

Osırıs
09 Mayıs 2014, 00:18
Aynı sorun bendede var,
Motoru son gaz 120,,130 gidiyorum,
Motor öksürmeye başlıyor ve PIT...PAT,,PAT ,,,PAT,,,PUSSSS yaparak stop ediyor,

depoya baktığımda depoda yakıt kalmadığını görüyorum,
bu durumda arka lastik havası azalmış hissediyorum,

sonra merak ediyorum neden depoda benzin kalmayınca stop ediyor,
Küfürde ediyom ama ŞEYTAN DOLDURMUYOR ?
Varmı bunun bir yolu acep ?

Sorun balatadanmış beyler dağılabiliriz :)

Samet Ağır
09 Mayıs 2014, 00:18
Dediğim saatte gel.önce ara dolanma boşuna.

serkanADH13
09 Mayıs 2014, 00:21
Dediğim saatte gel.önce ara dolanma boşuna.

Farklı saatlerde gelinse BELEŞ yeme içme olursa ÇoooK müşterin olur SAMET ABİ :)
Kendi adıma BELEŞ'E bayılırım :)

Misal::: BEDAVA POĞAÇA DEDİLER YALOVAYA GİTTİM :)

Samet Ağır
09 Mayıs 2014, 00:26
Farklı saatlerde gelinse BELEŞ yeme içme olursa ÇoooK müşterin olur SAMET ABİ :)
Kendi adıma BELEŞ'E bayılırım :)

Misal::: BEDAVA POĞAÇA DEDİLER YALOVAYA GİTTİM :)

Desene mevlutu geçtin.:) gel sende yemek beleş tabii.

Osırıs
09 Mayıs 2014, 18:17
Bugün yağmur fena yağıyor abi :) yine de gelebilirsem arıcam seni

rahmi34
09 Mayıs 2014, 18:22
Farklı saatlerde gelinse BELEŞ yeme içme olursa ÇoooK müşterin olur SAMET ABİ :)
Kendi adıma BELEŞ'E bayılırım :)

Misal::: BEDAVA POĞAÇA DEDİLER YALOVAYA GİTTİM :)
nerde beleş oraya yerleş biz :))

Samet Ağır
09 Mayıs 2014, 18:47
bizde sahil programını iptal ettik zaten....

farketmez gelirsen eve gel...süreyya paşa caddesinde...parmaklı caminin yakınında...

cenkito
10 Mayıs 2014, 12:58
Herkese merhabalar,motorumda son 2 haftadır bu durum var.Daha önce kasmadan 115 120 gördüğüm yolda şuan aynı devirde 105 ancak görüyorum + resmen bağırıyor motor.. devir sonda geziyor ama hızlanmıyor,3 yere gösterdim
1.si silindir segman egsantirik zincirine bakılacak dedi
2.si karbürator diyaframı+debriyaj balatası
3.yerde (Pendik itfaiye karşısındaki motorcu) Şöyle binip gezdi sadece karbüratör diyaframı geri kalanda hiçbirşey yok motor gayet sağlıklı dedi.. Zaten seriliğinden ve çekişinden bişey kaybetmedi,sadece devirlenip gitmiyor 90 dan sonra..

Şimdi servisinden geliyorum diyafram yarın gelecekmiş,50 tl + birde zincir dişlilerine bakılacak ön dişliden tıkır tıkır ses geliyor değiştirelim dedi.

Bunun haricinde bir sıkıntısı olduğunu düşünen varsa lütfen yazsın :) serviste şoka girmeyelim..

Bu arada başlık saçma oldu sanki :P Devirleniyor ama yapması gereken hıza ulaşmıyor olacaktı

evet son durumlar nedir? varmı durumda gelişme

Osırıs
10 Mayıs 2014, 14:15
evet son durumlar nedir? varmı durumda gelişme

Yağmurdan inemedim ki aşağıya........ durmadı bi türlü

Osırıs
13 Mayıs 2014, 21:29
Az önce yolum servise düştü,diyaframı değiştirdim zaten iyice kendini salmış bollaşmıştı kesin bundandır dedim ama havaalanı yolunda olmadığını anladım... 107 dedi sonra başladı bağırmaya... üzerine yattım km artmadı bile iyice kafam bozuldu ne yapcam şimdi neresine baktırıcam bu motorun....

Samet Ağır
13 Mayıs 2014, 22:08
Yahu arkadaş gelsene buraya bi bakalım işte...

yarın akşam saat 17:30 gibi gelebilirsen bakalım..ama neredeyse kesinlikle debriyajdan...
ama balatadan,ama yaylardan ama yağdan ama telinden...

ama kesinlikle debriyajdan...:P

Mertcan39
13 Mayıs 2014, 22:16
abi hazır konu burda bende birşey danışmak isterim o debriyaj telinin motora bağlanan kısımda çektiği bi aparat var orda heralde bir conta var ordan hafaf yağ kaçırıyor onu değişmek sıkıntımı sıkıntıysa komple debriyajla değiştireyim diyorum komple açılıcaksa birde mesela rolantide yarım debriyaj yapıyorum devir düştüğünde debriyajdan tıkır tıkır yapıyor neden olabilir motor 18000 km de

Osırıs
13 Mayıs 2014, 23:00
Yahu arkadaş gelsene buraya bi bakalım işte...

yarın akşam saat 17:30 gibi gelebilirsen bakalım..ama neredeyse kesinlikle debriyajdan...
ama balatadan,ama yaylardan ama yağdan ama telinden...

ama kesinlikle debriyajdan...:P

Tamam abi yarın yanındayım,gece uykum kaçıyor yahu :P O değil 1 haziran yuvacık yolunda millet toz yutturacak onu düşünüyorum :))

Samet Ağır
13 Mayıs 2014, 23:42
abi hazır konu burda bende birşey danışmak isterim o debriyaj telinin motora bağlanan kısımda çektiği bi aparat var orda heralde bir conta var ordan hafaf yağ kaçırıyor onu değişmek sıkıntımı sıkıntıysa komple debriyajla değiştireyim diyorum komple açılıcaksa birde mesela rolantide yarım debriyaj yapıyorum devir düştüğünde debriyajdan tıkır tıkır yapıyor neden olabilir motor 18000 km de
Sıkıntı değil ama yağın boşaltılıp kapağın sökülmesi gerekli..eğer keçe aşındıysa değişir ama burçlu ise burç yada yuva aşındıysa biraz sıkıntı olabilir..

Tamam abi yarın yanındayım,gece uykum kaçıyor yahu :P O değil 1 haziran yuvacık yolunda millet toz yutturacak onu düşünüyorum :))
senin duruma bakalım,ayrıntıları konuşuruz...neden olur,nasıl giderilir v.s...

heia2654
14 Mayıs 2014, 00:43
Osırıs, başlığın tümünü okuyamadım şu anda, eminim birileri daha aynı şeyi söylemiştir ama umarım geç kalmamışızdır. Kimsenin günahını almayayım ama eğer o ustaya da aynen böyle anlattıysan, sonra da sana debriyaj balatası demeden motorun orasını burasını söktüyse bir daha kapısından geçme, verdiğin parayı da artık helal edersin etmezsin sana kalmış... Böyle durumlarda pek teknik bilgisi yoksa insanın önce bi foruma danışmakta fayda var... Ya da en azından google açıp iki kelam yazmakta...