PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BAJAJ PULSAR 200'den Küçük Notlar



ramcixx
05 Mayıs 2014, 11:53
Arkadaşlar Merhaba;

Geçen Cuma bir arkadaşım Nazilli'den Bajaj Pulsar aldı, geldi. Akşam üzeri buluşalım dedim motoru bir CBR 250R kullanıcısı olarak merak ettim. Fuarda'da incelemiştik ama tabi kullandıktan sonra insanın fikirleri daha farklı oluyor. Neyse motorun üstüne bindim ve;

- Sele yüksek, ellerinizi gidona koyduğunuzda Racing motora binmiş gibi omuzlarınızdan kollarınıza bir yığılma oluyor.
- Garibime giden olaylardan ikincisi gidonun eni geniş. İki elimi yana açmışım gibi bir his verdi.
- Naked olmasından dolayı önde siper camı yok acayip rüzgar yiyorsunuz. Ben CBR dan alışmışım galiba dizlerim kollarım süratım her yerimden rüzgar yedim.
- Gaz kolu yumuşak, debriyaj orta sertlikte.
- Motoru ilk çalıştırdığınızda aynı inazuma gibi sessiz ve sakin çalışıyor.
- Gözterge paneli ve Devir saati klasik hint tasarımı. (Apache RTR 150 kullananlar yabancılık çekmeyecektir.)
- Titreşim var, şöyle ki. Rolanti'de çalışırken gaz verdiğinizde bacak aralarınızda haddinden fazla hissediyorsunuz.Yalnız Arkadaşım uzun yolda çok rahatsız edici olmuyor dedi. 6 vites'de devrini aldıktan sonra hissettirmiyor olabilir. Tabi tek silindirde titreşimden bahsetmeden olmuyor.
- Ön frenler biraz zayıf gibi geldi. İstenilen tepkiyi istediğiniz anda vermiyor. Arkaya biraz sert dokundum arka iyi. Ön pek güvenli gelmedi.
- Bajaj şunu güzel düşünmüş. Kontrol düğmelerine (Korna-Elektrikli Marş Düğmesi Uzunlar-Kısalar v.s) mavi bir ışıklandırma yapılmış. Arabalarda olduğu gibi. 250 sınıfında farklı bir fark olarak görüyorum.
- Ön far aydınlatması yeterli, Özellikle uzunlar beni çok şaşırttı. Arka Stop lambası'nın tasarımıda sıradışı.
- Ekstra olarak bildiğiniz gibi arka enduro çamurluk farklı bir görünüm kazandırmış.
- Motorun, motor Bloku üzerinde fabrika çıkışı koruma demiri var. Bayi'den alırken direk bunu artı olarak göz önünde bulundurabilirsiniz. Arkadaşa sordum ayrıca mı yaptırdın diye üzerinde orjinal olduğunu söyledi.
- Eksoz konusunda BAJAJ, eksozu gizlemeyi düşünmüş sanırım. Eksoz Ayak freni pedalının olduğu yerde bitiyor, Yani Orta ayak sehpanın olduğu bölümle, eksozun ortak bir noktada. Sağdan yada kuyruk altından çıkan bir eksoz göremezsiniz.
- Ön Çamurluk grenaj renginde (Parlak siyah) değil, mat siyah plastik.
- Aynalar arkayı göstermesi kişinin boyuna göre değişir. Ben pek aynalara dikkat etmedim.
- İşin ilginci motorun üzerinde "BAJAJ" ibaresini göremedik. :) Depo'da Pulsar yazıyor ama hiçbir yerinde BAJAJ yazısı yok.
- Ateşleme 3 buji olarak sağlanıyor.
- O-Ring zincir var.

Arkadaşım 7.300 TL' ye almış. Plaka Ruhsat işlemlerinin masrafları hariç.

... velhasılı kelam. PULSAR dedikleri makina bu özelliklerden ibaret. Alacaklara bu izlenimler duyurulur.

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/05/05/Pulsar200NSpicture.jpg (http://www.hizliresimyukle.com/image/N5l)

Garip
05 Mayıs 2014, 11:59
güzel bilgiler için teşekkürler.motoru Genel anlamda beğendiğinizi anladım .

rebel_punto
05 Mayıs 2014, 12:12
Oturuş pozisyonu olarak şöyle bir paylaşım yapayım:

http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/Bajaj-Pulsar-200NS-Ergonomics-Compared.jpg


Daha üzerine binmek nasip olmadı ama tvs apaçi den daha dik oturuş pozisyonuna sahip olduğu aşikar.

ahmetkzlgny
07 Mayıs 2014, 15:06
Eline saglık güzel yazmışın bende cuma günü teslim alıyorum makinayı görüşlerimi ve bilgilerimi paylaşıcam.

french press
03 Ağustos 2014, 01:12
Cuma günü bayide gördüm, montajı yapılıyordu siyah renk. Fotoğraftakinden çok daha güzel duruyor

ozkansedef
15 Ağustos 2014, 10:20
Güzel motor ama zamana ihtiyacı var gibi. Fiyatı kalite anlamında biraz düşündürüyor.