Garip
01 Mayıs 2014, 16:36
Merhaba arkadaşlar..
Yeni motorum bajaj discover anlatmaya çalışacağım biraz..
önce resimler
http://i.hizliresim.com/4mlDDJ.jpg (http://hizliresim.com/4mlDDJ)
http://i.hizliresim.com/1Pd4YG.jpg (http://hizliresim.com/1Pd4YG)
http://i.hizliresim.com/W2Y4VN.jpg (http://hizliresim.com/W2Y4VN)
http://i.hizliresim.com/ElJbqD.jpg (http://hizliresim.com/ElJbqD)
http://i.hizliresim.com/rL9jVz.jpg (http://hizliresim.com/rL9jVz)
http://i.hizliresim.com/NVE3Wk.jpg (http://hizliresim.com/NVE3Wk)
http://i.hizliresim.com/ZNdWJz.jpg (http://hizliresim.com/ZNdWJz)
http://i.hizliresim.com/ZNdWJ0.jpg (http://hizliresim.com/ZNdWJ0)
http://i.hizliresim.com/6RnQ5N.jpg (http://hizliresim.com/6RnQ5N)
http://i.hizliresim.com/8n1kDr.jpg (http://hizliresim.com/8n1kDr)
http://i.hizliresim.com/lY1Lvl.jpg (http://hizliresim.com/lY1Lvl)
http://i.hizliresim.com/vz4mnO.jpg (http://hizliresim.com/vz4mnO)
boyum 1.96 m kilom 105
öncelikle motosiklet geçmişim,
Mondial Hs150 5.000 km
Honda cbf 150 10.000 km
Sym Gts evo 13.000 km
Honda CB125E 150 km
Scooter arıyorken araştırmalarım sonucu bu motoru seçtim..Seçme nedenim, az yakması ve bajaj kalitesi. Motorun görünüşü de çok hoşume gitti.çift buji ve 4 valfi ile 13 beygirlik güç üretmesi. en önemli sebep taksit yapması..3900 e 9 taksitle alabildim..Akbank kredi kartıma..
boxer olsun discover olsun parasını sonuna kadar hak eden , çin malı motosiklerlerden kat kat teknoloji ve kalitede olsun üstün olan bir motor. Genelde cbf e göre kıyaslama yapacak olursak,
Kalite ve fiyat
Fiyatına göre çok uygun bir motor. Kalitesi de öyle. süspansiyon olsun motorundaki çift buji 4 valf teknolojisi olsun on numara bir motor. böylece az yakmasının tek sebebi de budur. Böyle bir motor cbf 150 ybr esd 125 ile bile kıyaslanabiliyorsa, daha denecek birşey yok demektir. Cbf 5.500 tl. discover 3.850 tl. üstelik iş bankası kartlarına taksitli bu yönde + puan alır. tabiki honda cbf kalitesini aramamak gerekir..parasına göre kalitesi çok iyi, benim fikrim budur
Kuralkan'ın arkasında durması
Motorumda göstergede arıza çıktı, anında değiştirme talebim alındı ve gerekli çalışmalar başladı. bajaj pazarlama müdürü Ekrem bey bizzat konu ile ilgilendi. Bu yönü ile + puan aldı. Malının arkasında duruyorlar.
Yakıt
yakıt konusunda 1 lt ile 70-80 km gitmeler bize çok uygun olmaz. sinek gibi eziliriz yollarda, kamyoncular yokmu aaah onlar ah.. neyse.. bu 1 lt benzin ile 70-80 km gitme değerleri 5. vites 60km hızla sabit gittiğinizde oluyor. normalde benim bu cüsse ile yaktığım yakıt 1 lt ile 40 km.. tabi bu sakin kullanımda. rodaj yağını yeni değiştirdim.. tahminim 35 km götürür 1 lt benzin. en son 354 km gittim ve 10.1 lt benzin aldım. 2.8 lt demek 100 kmde. rodajdan sonra 2.5 lt civarına ineceğini tahmine diyorum + olarak göstergem bozuk uzun yolda km kontrol tabelalarından kontrol ettim, 5 km mesafe olan yer 4.7 km gösterdi bende. aa genel olarak ortalama rodajdan sonra 2.2-2.8 lt arası tamami ile kullanıma bağlı olarak yakar diye tahmin ediyorum.. Cbf de yakıtım 2.8-3.0 lt arasındaydı. Cb125e ile deneme fırsatım olmadı..
servis
bu konuda mondial olsun kanuni olsun servis konusunda berbat olduklarını hepimiz biliyoruz. tamami ile parayı hedef alan, emek sarfedilmeden kısayoldan para kazanmanın yollarına bakan servislerini herkesden duyuyordum. bu konuda da çekinmelerim oldu elbet..Tamam bajaj alıyorum kaliteli deniyor kullananlar var, 20-25 yıllık scooterları haala sokaklarda mevcut amaa servislerimiz kanuni servisleri olacak diyordum.. o önyargımı da kırmış oldum..Kanuni bu konuda servislerine çok baskı yapıyor. kimseyi tanımam, reklam yama gibi amacım da yok yanlış anlaşılmasın ama durum böyle. kırklarlindeki servisine gittiğimizde baya bir sıktıklarını, kanunnin bu işine kadar cittiye aldığını, bajaj işinde servis konusunda çok önem verdiklerini anladım.mesela ben hiçbir ilk rodaj bitim bakımında zincirin sökülüp baya batırdıklarını görmedim.. ama ülkemizin az nufuslu ilindeki servisinde bile bu oluyorsa, iş gerçekten citti anlamda benimsenmiş demektir. Ustam harika, motoru aldı, sağını solunu herşeyini kontrol etti, iş bittikt
en sonra aldı test etti, hatta yıkadı sildi ve öyle teslim etti. hatta, ilk bakım için servise gitmek bana 120 km + 120 km ye mal olduğu için ilk bakımdan ücret alınmadı.sırf kırklarelinde bile 2 haftada 4 ad. satıldı. 4 ad. de kurulumu yapılıyordu.yani ha satıldı ha satılacak. bu gayet güzel. Ben hiçbir serviste bunları, bu kadar özeni yaşamadım. Bunun Kuralkanın bajaj ı getirmesinin etkisi büyük. .Herhangibir olumsuz durumda Ekrem bey e iletilmesi halinde çözülmeyeceğini sanmıyorum.. bir de her 5.000 km de servise gidilecek olması da çok iyi.
Titreşim
Evet titreşim var. Honda Cb125E gibi titriyor. ama daha fazlası yok. Çok yüksek devirde popoda ayaklarda ve ellerde rahatsız etmeyecek kadar var. ama çok uzun süre bu şekilde gidildiğinde veya uzun yol yapıldığında diyeyim, bu konu bazı kişileri rahatsız edecek gibi. ama bu çok nadir görünür, motorda titreşim var evet ama çok ama çok rahatsız edecek türden değil. motor için ideal hız 80-90 km hız. bu hızlarda tireşim varla yok arası gibi birşey. Honda cb 125 e gibi diyebiliriz.benim şahsi görüşüm titreşim biraz var ama çok rahatsız edici değil..
hız
hız konusunda gayet başarılı. çift buji ve 4 valf teknolojisiyle yakıtın tamamını yakması sebebiyle 13 beygir güç üretiyor. Torku biraz yüksek devirde veriyor evet ama genel anlamda hızı, hızlanması tepkimesi tatmin edici. rahatlıkla 100-105 km hızlara ulaşabiliyor düz yolda. bu da bu motordan, 125 cc bir motordan beklenenin üstünde bir seviye. ama bu seviyelerde sürekli yol alarak 1 lt ile 60-70-80 km gitmeyi beklememek gerek.
konfor
-öncelikle süspansiyonlar çok mükemmel. nasıl anlatsam, kaldırım taşlı yollarda kötü zeminli yollarda giderken o konforu hissedebiliyorsunuz. eğer bir gün test etme fırsatınız olursa, bunu anlarsınız. özellikle kasislerden geçerken dikkat ediyorum, çok dare emici özellikte
-vites geçişleri mükemmel. cbf150 cb12e deki gibi tak tuk sesleri yok bu motorda. çok ama çok yumuşak. bu yönüyle bi + puan daha alıyor benden..
-oturuş şekli çok rahat. selesi özellikle,çok rahat.. bu motordan inip cbf ye bindiğim zaman koltuğun daha rahatsız olduğunu hissedebiliyorum. ama cbf 150 nin daha bi kaslı, daha "baba" bi oturuş şekli var. daha iri makine çünkü..
-gösterge aydınlatması çok mükemmel sade. özellikle karanlıkta yolculuk ederken çok hoş bir görüntüsü var parlak değil çok abartılı belirginsizlik de yok.Ama bajaj amblemi koyu lacivert yanıyor bu da sürekli "acaba uzunlar mı açık" diye göstergeye baktırıyor. uzun farlar açık kalmış gibi geliyor insana..
-Farlara gelirsek..uzun farlar mükemmel. heryeri aydınlatıyor.böylece gece önünüzü görerek hızlı yolculuk yapabilirsiniz. Ancak kısa farlar için öyle söyleyemeyeceğim. kısa farlar yetersiz kalmış. ayarı yapılabilir mi bilmiyorum..
-artçılı hiç kullanmadım..ama artçının da rahat ettiği birçok kişiden duyduğum . yüksek devirlerde ayaklarında titreşim olsa da rahatmış.
-frenleme tatmin edici..özellikle ön fren çok iyi gibi geldi bana diğer motorlara nazaran.
Lastikler
Bu konuda olumsuz yorumlarım olacak.lastikleri kötü. triplex lastik değil, iç lastiği olan şambrelli lastikleri var. triblex lastikleri olmalıymış kesinlikle. ama kuralkan Ekrem beyin söylediğine göre bu sorunu bajaj ile konuşup çözeceklermiş.Sonraki gelen motorlarda triplex lastik olacakmış..Ama servisin bana verdiği bilgi, Yakın zamanlarda lastiklere köpük basılacak ve bizim sorunlar bu şekilde çözülecek..bunun için çalışma yapılıyormuş..bekliyorum, görelim nasıl olacak..
Koruma demiri
koruma demiri işe yarıyor. önüme aniden araç çıktı, fren yaptım kaydı, tam durdum bu sefer de dengemi kaybedip motoru sağa yatırdım. Sürüklenmedi durduğu yerde yattı. ön far grenajının sağ tarafı çizildi ama koruma demiri işe yaradığından
Görümüm
Görünüm olarak çok güzel dizayn edilmiş.. çok hoş bir görünümü var. buna en büyük etken arka çamurluk bölgesi. çok güzel tasarlanmış.
yan demirleri ilk başta çok yadırgadım.ama sonradan anladım çok işe yarıyor. ufak tefek eşya çanta bağlanabiliyor. Dostum Mehmet (Permatiq59 ) dediğine göre o yan demirleri hindistanda bayanlar arkaya yan oturdukları için ayak koyması için tasarlanmış. gayet mantıklı..
jantları çok hoş bir görüntü veriyor motora..
Bujilerin biri sorun çıkardığında bir bujiyi söküp diğ
bir de son olarak ben siyah rengini aldım.. ama kırmızısı çok güzel daha gösterşli duruyordu bana göre..
olumsuz yönleri
Elbette var.. olmaz değil..
-Lastiklerinden dolayı yol tutuşu biraz zayıf geldi. virajlarda o güveni vermiyor. ama çok da kötü değil.Lastikleri kötü olsa da biraz yumuşak kauçuk gibi, yol tutuşu çok mükemmel değil, çok da iyi değil..
-Deposu tam olarak nerde doluyor belirsiz. Pompa otomatik attıktan sonra doluyor da doluyor haala kuyu gibi çekiyor.. o yüzden nerede fulleniyor anlaşılmıyor. ve 170 km yaptıktan sonra düşmeye başlıyor ibre. yaklaşık 180 km sonra da düşüyor dibe.
-CBF150 kadar kaslı ir görünümü yok.bunu üstüne oturduğunuzda anlıyorsunuz. ama selenin cbf den daha rahat olması bunu unutturuyor. en uzun mesafemi 250 km olarak yaptım 1 günde, hiç yormadı desem yeridir.
-aynaları kötü.benim için öyle.. çok geniş oluğum için tam arkama seyreden aracı göremiyorum.kör noktada kalıyor. bonbeli ayna takmak lazım yada değiştirmek gerek..
-gidon kilidine güvenmemek gerek. kilitleyip sağa sola zorladığım zaman kontak anahtarının oynadığını görüyorum.
-ayak marş kolu motorun sıcaklığını ayakkabımın sol tarafına verip ayakkabımı ertmişti. bu durum sadece bende oldu sanırım çünkü herkes buna nasıl olur düşüncesiyle baktı. (resimlerde gösterdim) Diğer ulanan arkadaşlar yaptıkları yoldan sonra elle kontrol ettiklerini herhangibir ısınma olmadığını belirttiler..sanırım sadece bende sorun var..zamanla anlayacağız. ben sanıyorum ki düşük km de sürekli gitmekten bu durum oldu..
http://i.hizliresim.com/b8bj5n.jpg (http://hizliresim.com/b8bj5n)
http://i.hizliresim.com/GnzEkv.jpg (http://hizliresim.com/GnzEkv)
http://i.hizliresim.com/Ry9E6j.jpg
http://i.hizliresim.com/VpX2gr.jpg
Şimdilik aklıma gelen bunlar..aklıma geldikçe yol yaptıkça yazarım.
sorularınız olursa özenden sorabilrsiniz..
herkese güvenli sürüşler.
Yeni motorum bajaj discover anlatmaya çalışacağım biraz..
önce resimler
http://i.hizliresim.com/4mlDDJ.jpg (http://hizliresim.com/4mlDDJ)
http://i.hizliresim.com/1Pd4YG.jpg (http://hizliresim.com/1Pd4YG)
http://i.hizliresim.com/W2Y4VN.jpg (http://hizliresim.com/W2Y4VN)
http://i.hizliresim.com/ElJbqD.jpg (http://hizliresim.com/ElJbqD)
http://i.hizliresim.com/rL9jVz.jpg (http://hizliresim.com/rL9jVz)
http://i.hizliresim.com/NVE3Wk.jpg (http://hizliresim.com/NVE3Wk)
http://i.hizliresim.com/ZNdWJz.jpg (http://hizliresim.com/ZNdWJz)
http://i.hizliresim.com/ZNdWJ0.jpg (http://hizliresim.com/ZNdWJ0)
http://i.hizliresim.com/6RnQ5N.jpg (http://hizliresim.com/6RnQ5N)
http://i.hizliresim.com/8n1kDr.jpg (http://hizliresim.com/8n1kDr)
http://i.hizliresim.com/lY1Lvl.jpg (http://hizliresim.com/lY1Lvl)
http://i.hizliresim.com/vz4mnO.jpg (http://hizliresim.com/vz4mnO)
boyum 1.96 m kilom 105
öncelikle motosiklet geçmişim,
Mondial Hs150 5.000 km
Honda cbf 150 10.000 km
Sym Gts evo 13.000 km
Honda CB125E 150 km
Scooter arıyorken araştırmalarım sonucu bu motoru seçtim..Seçme nedenim, az yakması ve bajaj kalitesi. Motorun görünüşü de çok hoşume gitti.çift buji ve 4 valfi ile 13 beygirlik güç üretmesi. en önemli sebep taksit yapması..3900 e 9 taksitle alabildim..Akbank kredi kartıma..
boxer olsun discover olsun parasını sonuna kadar hak eden , çin malı motosiklerlerden kat kat teknoloji ve kalitede olsun üstün olan bir motor. Genelde cbf e göre kıyaslama yapacak olursak,
Kalite ve fiyat
Fiyatına göre çok uygun bir motor. Kalitesi de öyle. süspansiyon olsun motorundaki çift buji 4 valf teknolojisi olsun on numara bir motor. böylece az yakmasının tek sebebi de budur. Böyle bir motor cbf 150 ybr esd 125 ile bile kıyaslanabiliyorsa, daha denecek birşey yok demektir. Cbf 5.500 tl. discover 3.850 tl. üstelik iş bankası kartlarına taksitli bu yönde + puan alır. tabiki honda cbf kalitesini aramamak gerekir..parasına göre kalitesi çok iyi, benim fikrim budur
Kuralkan'ın arkasında durması
Motorumda göstergede arıza çıktı, anında değiştirme talebim alındı ve gerekli çalışmalar başladı. bajaj pazarlama müdürü Ekrem bey bizzat konu ile ilgilendi. Bu yönü ile + puan aldı. Malının arkasında duruyorlar.
Yakıt
yakıt konusunda 1 lt ile 70-80 km gitmeler bize çok uygun olmaz. sinek gibi eziliriz yollarda, kamyoncular yokmu aaah onlar ah.. neyse.. bu 1 lt benzin ile 70-80 km gitme değerleri 5. vites 60km hızla sabit gittiğinizde oluyor. normalde benim bu cüsse ile yaktığım yakıt 1 lt ile 40 km.. tabi bu sakin kullanımda. rodaj yağını yeni değiştirdim.. tahminim 35 km götürür 1 lt benzin. en son 354 km gittim ve 10.1 lt benzin aldım. 2.8 lt demek 100 kmde. rodajdan sonra 2.5 lt civarına ineceğini tahmine diyorum + olarak göstergem bozuk uzun yolda km kontrol tabelalarından kontrol ettim, 5 km mesafe olan yer 4.7 km gösterdi bende. aa genel olarak ortalama rodajdan sonra 2.2-2.8 lt arası tamami ile kullanıma bağlı olarak yakar diye tahmin ediyorum.. Cbf de yakıtım 2.8-3.0 lt arasındaydı. Cb125e ile deneme fırsatım olmadı..
servis
bu konuda mondial olsun kanuni olsun servis konusunda berbat olduklarını hepimiz biliyoruz. tamami ile parayı hedef alan, emek sarfedilmeden kısayoldan para kazanmanın yollarına bakan servislerini herkesden duyuyordum. bu konuda da çekinmelerim oldu elbet..Tamam bajaj alıyorum kaliteli deniyor kullananlar var, 20-25 yıllık scooterları haala sokaklarda mevcut amaa servislerimiz kanuni servisleri olacak diyordum.. o önyargımı da kırmış oldum..Kanuni bu konuda servislerine çok baskı yapıyor. kimseyi tanımam, reklam yama gibi amacım da yok yanlış anlaşılmasın ama durum böyle. kırklarlindeki servisine gittiğimizde baya bir sıktıklarını, kanunnin bu işine kadar cittiye aldığını, bajaj işinde servis konusunda çok önem verdiklerini anladım.mesela ben hiçbir ilk rodaj bitim bakımında zincirin sökülüp baya batırdıklarını görmedim.. ama ülkemizin az nufuslu ilindeki servisinde bile bu oluyorsa, iş gerçekten citti anlamda benimsenmiş demektir. Ustam harika, motoru aldı, sağını solunu herşeyini kontrol etti, iş bittikt
en sonra aldı test etti, hatta yıkadı sildi ve öyle teslim etti. hatta, ilk bakım için servise gitmek bana 120 km + 120 km ye mal olduğu için ilk bakımdan ücret alınmadı.sırf kırklarelinde bile 2 haftada 4 ad. satıldı. 4 ad. de kurulumu yapılıyordu.yani ha satıldı ha satılacak. bu gayet güzel. Ben hiçbir serviste bunları, bu kadar özeni yaşamadım. Bunun Kuralkanın bajaj ı getirmesinin etkisi büyük. .Herhangibir olumsuz durumda Ekrem bey e iletilmesi halinde çözülmeyeceğini sanmıyorum.. bir de her 5.000 km de servise gidilecek olması da çok iyi.
Titreşim
Evet titreşim var. Honda Cb125E gibi titriyor. ama daha fazlası yok. Çok yüksek devirde popoda ayaklarda ve ellerde rahatsız etmeyecek kadar var. ama çok uzun süre bu şekilde gidildiğinde veya uzun yol yapıldığında diyeyim, bu konu bazı kişileri rahatsız edecek gibi. ama bu çok nadir görünür, motorda titreşim var evet ama çok ama çok rahatsız edecek türden değil. motor için ideal hız 80-90 km hız. bu hızlarda tireşim varla yok arası gibi birşey. Honda cb 125 e gibi diyebiliriz.benim şahsi görüşüm titreşim biraz var ama çok rahatsız edici değil..
hız
hız konusunda gayet başarılı. çift buji ve 4 valf teknolojisiyle yakıtın tamamını yakması sebebiyle 13 beygir güç üretiyor. Torku biraz yüksek devirde veriyor evet ama genel anlamda hızı, hızlanması tepkimesi tatmin edici. rahatlıkla 100-105 km hızlara ulaşabiliyor düz yolda. bu da bu motordan, 125 cc bir motordan beklenenin üstünde bir seviye. ama bu seviyelerde sürekli yol alarak 1 lt ile 60-70-80 km gitmeyi beklememek gerek.
konfor
-öncelikle süspansiyonlar çok mükemmel. nasıl anlatsam, kaldırım taşlı yollarda kötü zeminli yollarda giderken o konforu hissedebiliyorsunuz. eğer bir gün test etme fırsatınız olursa, bunu anlarsınız. özellikle kasislerden geçerken dikkat ediyorum, çok dare emici özellikte
-vites geçişleri mükemmel. cbf150 cb12e deki gibi tak tuk sesleri yok bu motorda. çok ama çok yumuşak. bu yönüyle bi + puan daha alıyor benden..
-oturuş şekli çok rahat. selesi özellikle,çok rahat.. bu motordan inip cbf ye bindiğim zaman koltuğun daha rahatsız olduğunu hissedebiliyorum. ama cbf 150 nin daha bi kaslı, daha "baba" bi oturuş şekli var. daha iri makine çünkü..
-gösterge aydınlatması çok mükemmel sade. özellikle karanlıkta yolculuk ederken çok hoş bir görüntüsü var parlak değil çok abartılı belirginsizlik de yok.Ama bajaj amblemi koyu lacivert yanıyor bu da sürekli "acaba uzunlar mı açık" diye göstergeye baktırıyor. uzun farlar açık kalmış gibi geliyor insana..
-Farlara gelirsek..uzun farlar mükemmel. heryeri aydınlatıyor.böylece gece önünüzü görerek hızlı yolculuk yapabilirsiniz. Ancak kısa farlar için öyle söyleyemeyeceğim. kısa farlar yetersiz kalmış. ayarı yapılabilir mi bilmiyorum..
-artçılı hiç kullanmadım..ama artçının da rahat ettiği birçok kişiden duyduğum . yüksek devirlerde ayaklarında titreşim olsa da rahatmış.
-frenleme tatmin edici..özellikle ön fren çok iyi gibi geldi bana diğer motorlara nazaran.
Lastikler
Bu konuda olumsuz yorumlarım olacak.lastikleri kötü. triplex lastik değil, iç lastiği olan şambrelli lastikleri var. triblex lastikleri olmalıymış kesinlikle. ama kuralkan Ekrem beyin söylediğine göre bu sorunu bajaj ile konuşup çözeceklermiş.Sonraki gelen motorlarda triplex lastik olacakmış..Ama servisin bana verdiği bilgi, Yakın zamanlarda lastiklere köpük basılacak ve bizim sorunlar bu şekilde çözülecek..bunun için çalışma yapılıyormuş..bekliyorum, görelim nasıl olacak..
Koruma demiri
koruma demiri işe yarıyor. önüme aniden araç çıktı, fren yaptım kaydı, tam durdum bu sefer de dengemi kaybedip motoru sağa yatırdım. Sürüklenmedi durduğu yerde yattı. ön far grenajının sağ tarafı çizildi ama koruma demiri işe yaradığından
Görümüm
Görünüm olarak çok güzel dizayn edilmiş.. çok hoş bir görünümü var. buna en büyük etken arka çamurluk bölgesi. çok güzel tasarlanmış.
yan demirleri ilk başta çok yadırgadım.ama sonradan anladım çok işe yarıyor. ufak tefek eşya çanta bağlanabiliyor. Dostum Mehmet (Permatiq59 ) dediğine göre o yan demirleri hindistanda bayanlar arkaya yan oturdukları için ayak koyması için tasarlanmış. gayet mantıklı..
jantları çok hoş bir görüntü veriyor motora..
Bujilerin biri sorun çıkardığında bir bujiyi söküp diğ
bir de son olarak ben siyah rengini aldım.. ama kırmızısı çok güzel daha gösterşli duruyordu bana göre..
olumsuz yönleri
Elbette var.. olmaz değil..
-Lastiklerinden dolayı yol tutuşu biraz zayıf geldi. virajlarda o güveni vermiyor. ama çok da kötü değil.Lastikleri kötü olsa da biraz yumuşak kauçuk gibi, yol tutuşu çok mükemmel değil, çok da iyi değil..
-Deposu tam olarak nerde doluyor belirsiz. Pompa otomatik attıktan sonra doluyor da doluyor haala kuyu gibi çekiyor.. o yüzden nerede fulleniyor anlaşılmıyor. ve 170 km yaptıktan sonra düşmeye başlıyor ibre. yaklaşık 180 km sonra da düşüyor dibe.
-CBF150 kadar kaslı ir görünümü yok.bunu üstüne oturduğunuzda anlıyorsunuz. ama selenin cbf den daha rahat olması bunu unutturuyor. en uzun mesafemi 250 km olarak yaptım 1 günde, hiç yormadı desem yeridir.
-aynaları kötü.benim için öyle.. çok geniş oluğum için tam arkama seyreden aracı göremiyorum.kör noktada kalıyor. bonbeli ayna takmak lazım yada değiştirmek gerek..
-gidon kilidine güvenmemek gerek. kilitleyip sağa sola zorladığım zaman kontak anahtarının oynadığını görüyorum.
-ayak marş kolu motorun sıcaklığını ayakkabımın sol tarafına verip ayakkabımı ertmişti. bu durum sadece bende oldu sanırım çünkü herkes buna nasıl olur düşüncesiyle baktı. (resimlerde gösterdim) Diğer ulanan arkadaşlar yaptıkları yoldan sonra elle kontrol ettiklerini herhangibir ısınma olmadığını belirttiler..sanırım sadece bende sorun var..zamanla anlayacağız. ben sanıyorum ki düşük km de sürekli gitmekten bu durum oldu..
http://i.hizliresim.com/b8bj5n.jpg (http://hizliresim.com/b8bj5n)
http://i.hizliresim.com/GnzEkv.jpg (http://hizliresim.com/GnzEkv)
http://i.hizliresim.com/Ry9E6j.jpg
http://i.hizliresim.com/VpX2gr.jpg
Şimdilik aklıma gelen bunlar..aklıma geldikçe yol yaptıkça yazarım.
sorularınız olursa özenden sorabilrsiniz..
herkese güvenli sürüşler.