PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda CBR 250r izlenimler & test



94CanRR
26 Nisan 2014, 22:05
Merhabalar, 1 ay önce aldığım motorumu yurt dışı okul vs. derken adam gibi kullanıp test etme fırsatım oldu.2 günde 200 kilometre yaptım.Pazartesi de Antalya'dan Kıbrıs a yola çıkıyorum 400 km den fazla yol beni bekliyor.Neyse gelelim izlenim ve teste geçelim.

Daha önce gsxr 600, hayabusa f700&800 gs gibi motorların bende bıraktığı izlenimleri yazmıştım şimdi ilk defa kendi motorum olan cbr yi yazacağım.Önce motorun kontağını çevirdiğimde şık bir gösterge tablosu olduğunu fark ettim cız cuz diye ibre bi gidip geldi.Fonksiyon olarak gayet yeterli sadece vites göstergesi olsaymış daha hoş olurmuş.İlk çalıştırdığımda sesinin gayet uslu olduğunu hissettim aynı kendisi gibi.Neyse yola koyuldum oturuş pozisyonu beklediğimden daha spor geldi ama tam kararında.Gaz tepkisi epey çabuk honda nın bu enjeksiyon sistemini tebrik ettim.Tek silindir olması da alt devirlerde lineer güzel bi sürüş sağlıyor 6 bin devir civarında ise gerçekten güzel bi tork var.Motor rodajda olduğunda üst devirleri pek bilmiyorum bi kere 8 e kadar çıktım güç dağılımı çok lineer ve tatlıydı.Şehir içinde aralardan kaçmak için gayet hızlı otoban da ise diğer arabalara rahat ayak uyduruyor rodajdan dolayı hiç zorlamama rağmen özellikle benim gibi hafif bi adamı (68 kg) 110-130 arası çok rahat götürdü.Gelelim denge ve viraj performansına.Motor durur hızlarda sanki arkada beni sabitliyen iki lastik var gibi hissetiriyor hiç efor sarf etmeden neredeyse durmak üzeriyken bile dengede müthiş ! Virajlara gelirsek lastiklerin kötülüğünden pek istediğim performansı yakalamasam da ısıttıktan sonra virajları epey hızlı ve stabil dönebildim.İyi bi lastikle dizi değdirmemek elde olmaz :) Frenler de ön iyi fakat arkada beklediğim gücü ve hissi bulamadım sanırım lastiğin bunda payı büyük.İlk fırsattı rosso 2 takmak istiyorum.

https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1511398_10152326023137557_1628400573906714057_n.jp g


Kısaca bu motor : Uzun yolda hızlı gitmeseniz de sizi üzmez, kıvraklık denge ve virajı ile gönlümü feth etti gerçekten kullanım zevki sunuyor.İlk motor olarak belki, ikinci motor olarak müthiş bi motosiklet.He birde epey az yakıyor.Veri vermek istemiyorum çünkü rodajda fakat yinede çook az.İyi ki seni almışım küçük cbr !!!

OFG
26 Nisan 2014, 22:35
Ne motormuş be !

motorcrus
26 Nisan 2014, 22:38
Hayırlı olsun.

dionysos06
26 Nisan 2014, 22:42
Merhabalar, 1 ay önce aldığım motorumu yurt dışı okul vs. derken adam gibi kullanıp test etme fırsatım oldu.2 günde 200 kilometre yaptım.Pazartesi de Antalya'dan Kıbrıs a yola çıkıyorum 400 km den fazla yol beni bekliyor.Neyse gelelim izlenim ve teste geçelim.

Daha önce gsxr 600, hayabusa f700&800 gs gibi motorların bende bıraktığı izlenimleri yazmıştım şimdi ilk defa kendi motorum olan cbr yi yazacağım.Önce motorun kontağını çevirdiğimde şık bir gösterge tablosu olduğunu fark ettim cız cuz diye ibre bi gidip geldi.Fonksiyon olarak gayet yeterli sadece vites göstergesi olsaymış daha hoş olurmuş.İlk çalıştırdığımda sesinin gayet uslu olduğunu hissettim aynı kendisi gibi.Neyse yola koyuldum oturuş pozisyonu beklediğimden daha spor geldi ama tam kararında.Gaz tepkisi epey çabuk honda nın bu enjeksiyon sistemini tebrik ettim.Tek silindir olması da alt devirlerde lineer güzel bi sürüş sağlıyor 6 bin devir civarında ise gerçekten güzel bi tork var.Motor rodajda olduğunda üst devirleri pek bilmiyorum bi kere 8 e kadar çıktım güç dağılımı çok lineer ve tatlıydı.Şehir içinde aralardan kaçmak için gayet hızlı otoban da ise diğer arabalara rahat ayak uyduruyor rodajdan dolayı hiç zorlamama rağmen özellikle benim gibi hafif bi adamı (68 kg) 110-130 arası çok rahat götürdü.Gelelim denge ve viraj performansına.Motor durur hızlarda sanki arkada beni sabitliyen iki lastik var gibi hissetiriyor hiç efor sarf etmeden neredeyse durmak üzeriyken bile dengede müthiş ! Virajlara gelirsek lastiklerin kötülüğünden pek istediğim performansı yakalamasam da ısıttıktan sonra virajları epey hızlı ve stabil dönebildim.İyi bi lastikle dizi değdirmemek elde olmaz :) Frenler de ön iyi fakat arkada beklediğim gücü ve hissi bulamadım sanırım lastiğin bunda payı büyük.İlk fırsattı rosso 2 takmak istiyorum.

https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1511398_10152326023137557_1628400573906714057_n.jp g


Kısaca bu motor : Uzun yolda hızlı gitmeseniz de sizi üzmez, kıvraklık denge ve virajı ile gönlümü feth etti gerçekten kullanım zevki sunuyor.İlk motor olarak belki, ikinci motor olarak müthiş bi motosiklet.He birde epey az yakıyor.Veri vermek istemiyorum çünkü rodajda fakat yinede çook az.İyi ki seni almışım küçük cbr !!!

Seyahatin boyunca umarım bol fotolar çekersin ve bizlerle paylaşırsın. ;) Bu arada teşekkürler izlenimlerini paylaştığın için.

ilkervirlan
26 Nisan 2014, 22:52
Güle güle kullan. Çok da güzel anlatmışsın. Kazasız keyifli sürüşler dilerim.

ronnytechno
26 Nisan 2014, 23:06
Çok güzel motorunuz hayırlı olsun. Yeni aldığım TVS yi bikaç yıl kullandıktan sonra 250 cc almayı hedefliyorum ve bu sınıfta alınabilecek en mantıklı seçim CBR 250R gibi geliyor bana .

ccc67
26 Nisan 2014, 23:50
Merhabalar, 1 ay önce aldığım motorumu yurt dışı okul vs. derken adam gibi kullanıp test etme fırsatım oldu.2 günde 200 kilometre yaptım.Pazartesi de Antalya'dan Kıbrıs a yola çıkıyorum 400 km den fazla yol beni bekliyor.Neyse gelelim izlenim ve teste geçelim.

Daha önce gsxr 600, hayabusa f700&800 gs gibi motorların bende bıraktığı izlenimleri yazmıştım şimdi ilk defa kendi motorum olan cbr yi yazacağım.Önce motorun kontağını çevirdiğimde şık bir gösterge tablosu olduğunu fark ettim cız cuz diye ibre bi gidip geldi.Fonksiyon olarak gayet yeterli sadece vites göstergesi olsaymış daha hoş olurmuş.İlk çalıştırdığımda sesinin gayet uslu olduğunu hissettim aynı kendisi gibi.Neyse yola koyuldum oturuş pozisyonu beklediğimden daha spor geldi ama tam kararında.Gaz tepkisi epey çabuk honda nın bu enjeksiyon sistemini tebrik ettim.Tek silindir olması da alt devirlerde lineer güzel bi sürüş sağlıyor 6 bin devir civarında ise gerçekten güzel bi tork var.Motor rodajda olduğunda üst devirleri pek bilmiyorum bi kere 8 e kadar çıktım güç dağılımı çok lineer ve tatlıydı.Şehir içinde aralardan kaçmak için gayet hızlı otoban da ise diğer arabalara rahat ayak uyduruyor rodajdan dolayı hiç zorlamama rağmen özellikle benim gibi hafif bi adamı (68 kg) 110-130 arası çok rahat götürdü.Gelelim denge ve viraj performansına.Motor durur hızlarda sanki arkada beni sabitliyen iki lastik var gibi hissetiriyor hiç efor sarf etmeden neredeyse durmak üzeriyken bile dengede müthiş ! Virajlara gelirsek lastiklerin kötülüğünden pek istediğim performansı yakalamasam da ısıttıktan sonra virajları epey hızlı ve stabil dönebildim.İyi bi lastikle dizi değdirmemek elde olmaz :) Frenler de ön iyi fakat arkada beklediğim gücü ve hissi bulamadım sanırım lastiğin bunda payı büyük.İlk fırsattı rosso 2 takmak istiyorum.

https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/1511398_10152326023137557_1628400573906714057_n.jp g


Kısaca bu motor : Uzun yolda hızlı gitmeseniz de sizi üzmez, kıvraklık denge ve virajı ile gönlümü feth etti gerçekten kullanım zevki sunuyor.İlk motor olarak belki, ikinci motor olarak müthiş bi motosiklet.He birde epey az yakıyor.Veri vermek istemiyorum çünkü rodajda fakat yinede çook az.İyi ki seni almışım küçük cbr !!!
Montunuzun markası modeli ve linki varsa linki nedir.memnun musunuz?

papazkemal
26 Nisan 2014, 23:57
Hayırlı olsun, boyunuz nedir, parmak uçlarında gibisiniz..

94CanRR
27 Nisan 2014, 02:01
Teşekkürler herkese iyi dilekleri için.Boyum 1.67 iki ayağımı uzatınca parmak ucunda gibi gözükmüş de tam olmasa da biraz daha fazla basıyorum.Bir ayak frende olacak şekilde yani doğru şekilde tam basıyorum.Motor çok hafif kısa boylu kaygısı olan arkadaşlar merak etmesin hiç sorun yaşamıyorsunuz.Montum alpinestars viper air moto vento dan 600 liraya yakın bi fiyata almıştım pantolon da bmw babamdan kalma.Yolculukta bol bol fotoğraf çekip koyacağım.Montun linki : http://www.n11.com/alpinestars-motosiklet-ceketi-viper-air-kirmizi-beyaz-P18238663/?cid=604001_mk-shp-kiyafet-aksesuar&gclid=CMPnhqSU_70CFQoYwwodVJ4AKg

sSameT
27 Nisan 2014, 02:25
Hayırlı uğurlu olsun, darısı da isteyenlere tekerin düz basar İnşallah

agrasiwe
27 Nisan 2014, 04:09
hayırlı olsun, bende de var, aynı anlattığın gibi, 4 aydır bende, yalnız bu aralar SYM wolf' e taktım kafayı, napcam bilemedim, satıp wolfe geçmek istiyorum piyasada deneyecek wolf arıyorum bakalım hayırlısı.

Panther38
27 Nisan 2014, 11:22
Hayırlı olsun cıbır iyi motordur. Fabrika lastiklerini değiştikten sonra fıstık gibi olur. Kazasız keyifli sürüşler dilerim. ::gazla::

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------


hayırlı olsun, bende de var, aynı anlattığın gibi, 4 aydır bende, yalnız bu aralar SYM wolf' e taktım kafayı, napcam bilemedim, satıp wolfe geçmek istiyorum piyasada deneyecek wolf arıyorum bakalım hayırlısı.

Suzuki. İnazuma al rahat edersin sym yi boşver yada cıbırla devam et

94CanRR
27 Nisan 2014, 12:01
hayırlı olsun, bende de var, aynı anlattığın gibi, 4 aydır bende, yalnız bu aralar SYM wolf' e taktım kafayı, napcam bilemedim, satıp wolfe geçmek istiyorum piyasada deneyecek wolf arıyorum bakalım hayırlısı.

Bu değişimi yapmak istemenin nedeni sürüş pozisyonudur diye tahmin ediyorum malum cbr çokta rahat bi motor sayılmaz fakat konforlu bi 250 cc için inazuma ya bakmadan bir şey alma derim.Hayırlısı olsun.