PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cg dişli küçülttüm motor 5 vites hızlanmıyor



hayrosoke
26 Nisan 2014, 04:42
Arkadaşlar motorum as 125cg motor 2650 km'de ve ön dişli 15 ti 16 yaptım,arka dişli 38 di 34 yaptım.Ve motorun vites araları iyice yükseldi.sorunum şu motor
1.vites 40
2.vites 80
3.vites 100
4.vites 110
da kalıyor ve devir ne yükseliyor ne düşüyor sizce bu motor açık olmadğından mıdır eğer motor açık değilse nasıl açabilirim yardımşarınızı bekliyorum:silent:

Sepetçioğlu
26 Nisan 2014, 05:00
Her iki dişli ile oynamasan iyiydi.
Sadece bir tanesini değiştir öyle dene.

hayrosoke
26 Nisan 2014, 05:31
Her iki dişli ile oynamasan iyiydi.
Sadece bir tanesini değiştir öyle dene.

Seperçioğlu motor kapalı diye olmasın bide dediğini ypıcam.

boora
26 Nisan 2014, 06:50
standart 125 o disliyi kaldirir mi yahu. ben silindir felan degistum biraz ugrastim on disliyi 18 yaptim onu bile kaldirmadi. 16 taktim iyi oldu. modifiye etnedikce disli isi fasa fiso soyliyim tak 200 luk set bak keyfine

adem80
26 Nisan 2014, 06:59
Motorun gücü okadar. Ne kadar küçültürsen küçült, ne kadar büyütürsen büyüt daha hızlı gitmez. Sadece motoru hantallaştırırsın.

kuroscu
26 Nisan 2014, 08:10
sadece arka dişliyi bi diş ufaltırsan az da olsa fark görebilirsin motorun gücü az oldugu için dişliyle oynaman faydasız son hızı o ya 5 de görürsün ya 4 de görürsün deyişen bişey olmaz

rebitek
26 Nisan 2014, 10:09
cc büyütmen gerek?

Tİme_shİft42
26 Nisan 2014, 10:12
4ncü vitesi 5nci vites yapmıssın 4 de ibreye göre 110,
Son viteslere dogru devir yuksek olsa bile tork yemez devir yukselmez
Ön disliyi eski haline getir arkayi iki dis kucult yada arkayi eski haline getir ön 16 t de dursun

merianne
26 Nisan 2014, 10:28
Motorun %19.2 çekişten kaybı olmuş,haliyle hızlanmaz tabi

yiqit
26 Nisan 2014, 10:30
Daha ne yapsın istiyorsun bizimki de öyle bi fark yok 125cc sonuçta :)

Uğur
26 Nisan 2014, 10:33
Sadece önü 16'ya çıkarın,arka dişliye dokunmayın. 1-2-3-4.viteslerde +10 km kadar hız artısı,vites aralığında uzama avantajı olur,tork biraz düşer ama uzun yolda 15 ön dişliye göre daha rahat gider. 5.viteste hızlanamamasının sebebi motorun gücüyle alakalı.

Ramazan0707
26 Nisan 2014, 13:23
bndede asya 125 cg var aynı sorun bndede var ama kardeşim senin motor yine 110 yapıyor benimki 100 gecmiyor benim ön dişili 17 arka 38 ama değiştircem ön 16 yapıcam gerek yok arka dişliyi 31 yapablirsin bir süre kullandıktan sonra cok iyi olur bnce bn 2 ay flan 31 dişli kullandım düzde 110 yapıyordu şimdi orjinal yaptım 100 gecmiyor 125 cc 17 dişli takma ya 16 tak öne yada arkaya 31 yap

hayrosoke
26 Nisan 2014, 15:47
Ramazan0707 rüzgar benden yana olunca düzde 120 falan dayanıyo ama bayır aşşa 150 gördüm belkide km saati bozultur.arkadaşlar ilginiz için sağolun dediklerini uyguluacm.

Ramazan0707
26 Nisan 2014, 15:51
bayır aşağı benimkide görüyor 145 falan ama dişliyi 16 yap motorunu acmaya bak

ronnytechno
26 Nisan 2014, 15:59
145 yapıomuş ) fazla oynama dişlilerle zaten 180 den sonra ses yapmaya başlıo .

hayrosoke
26 Nisan 2014, 18:09
bayır aşağı benimkide görüyor 145 falan ama dişliyi 16 yap motorunu acmaya bak

Motoru nasıl açabilirim yardım ederseniz bu konuda çok iyi olur :D

eLated.*
26 Nisan 2014, 18:12
Nedir bu CG'lerden istediğiniz? Alın bir tane eli yüzü düzgün hız motoru onunla hız yapın. CG'ler hız için yapılmamıştır. He uzun yola gidiyorum amaç biraz daha stabil gitmek derseniz tabi değiştirin ama konuya gelen 1-2 arkadaş motoru zorlayıp hız yaptırmaya çalışıyor bu lafım onlara gidip bi 600-1000 cc motosiklet alıp bir zahmet onunla hız yapsınlar.

hayrosoke
26 Nisan 2014, 18:14
Nedir bu CG'lerden istediğiniz? Alın bir tane eli yüzü düzgün hız motoru onunla hız yapın. CG'ler hız için yapılmamıştır. He uzun yola gidiyorum amaç biraz daha stabil gitmek derseniz tabi değiştirin ama konuya gelen 1-2 arkadaş motoru zorlayıp hız yaptırmaya çalışıyor bu lafım onlara gidip bi 600-1000 cc motosiklet alıp bir zahmet onunla hız yapsınlar.

Para olmadığı için cg alıyoruz

eLated.*
26 Nisan 2014, 18:20
Şimdi anlarım herkesin bir maddi durumu var. Ama 0 CG'lerin parası zaten 2.el YBR CBF TVS vs. almaya yetecek yüksekliğe geldi. En azından dağ taş tepede gezersiniz. Hiç sorunda çıkarmaz. Zaten CG'de harcadığınız para motosikletin parasını geçecektir.En azından YBR-CBF-TVS aldığınızda o harcadığınız parayla benzin koyar gezersiniz.

hayrosoke
26 Nisan 2014, 18:36
Şimdi anlarım herkesin bir maddi durumu var. Ama 0 CG'lerin parası zaten 2.el YBR CBF TVS vs. almaya yetecek yüksekliğe geldi. En azından dağ taş tepede gezersiniz. Hiç sorunda çıkarmaz. Zaten CG'de harcadığınız para motosikletin parasını geçecektir.En azından YBR-CBF-TVS aldığınızda o harcadığınız parayla benzin koyar gezersiniz.

kardeş anlıyom senide bizde motoru peşin almadık varsa 2.el elden taksitle verekcek alalım.

Afyonlu_Cash
26 Nisan 2014, 19:46
Para olmadığı için cg alıyoruz

Hem hızlı olsun hemde ucuz olsun mantıgı ?. İkisi bir arada olamayabilir. Ne Yazıkki İbreler Gerçegi Göstermiyor. Hangi motorda Olursa Olsun Sapmalar oluyor. Ben cup'um Da 145 görüyorum. Ama Gerçek Hızımın Ne yazık Ki 145 Olmadıgınıda Biliyorum. Bu Tür Motorlarda Gerçek Hızların 90-100 Olması Bence Çok ideal Fazla bişey Beklememek Gerekiyor.

shooter1
26 Nisan 2014, 20:22
Hem hızlı olsun hemde ucuz olsun mantıgı ?. İkisi bir arada olamayabilir. Ne Yazıkki İbreler Gerçegi Göstermiyor. Hangi motorda Olursa Olsun Sapmalar oluyor. Ben cup'um Da 145 görüyorum. Ama Gerçek Hızımın Ne yazık Ki 145 Olmadıgınıda Biliyorum. Bu Tür Motorlarda Gerçek Hızların 90-100 Olması Bence Çok ideal Fazla bişey Beklememek Gerekiyor.
vay be döktürmüşsün ama yazarken bazı harfleri büyük yazmak zor olmuyor mu

hayrosoke
26 Nisan 2014, 21:31
cg 150 yapmak için kaç tl masraf gider tahminen arkadaşlar.(çok soru soruyorum kusura bakmayın)

shooter1
26 Nisan 2014, 21:52
motoru sat daha büyük bir şey al bu senin için daha karlı olur

hayrosoke
26 Nisan 2014, 22:48
motoru sat daha büyük bir şey al bu senin için daha karlı olur

Motor daha 4 aylık sıfır o yüzden kaç tl masraj gider diye soruyorum.Hemen yapacağımdan değil garinti bittikten sonra.

shooter1
26 Nisan 2014, 22:57
AhmetAbi den alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-kapagi-141596437/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-silindir-piston-seti-141596505/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-mars-rublesi-124670286/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-debriyaj-gobegi-komple-141596558/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-xvs250-v-motor-beyin-cdi-unite-141807447/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-krank-komple-orjinal-145454252/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-takimi-141596687/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-subap-sibop-piano-seti-141596668/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-karburator-manifoldu-141596643/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner-200-konjektor-regulator-141596589/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-eksantrik-mili-124673840/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-motoser-luleburgaz-dan-monero-pionner200-subap-piano-horoz-seti-124673284/detay

cenkito
26 Nisan 2014, 23:18
Motor daha 4 aylık sıfır o yüzden kaç tl masraj gider diye soruyorum.Hemen yapacağımdan değil garinti bittikten sonra.

krank uyumlu ise sadece silindir piston masrafın olur 75-100 lira bişey + işçilik

hayrosoke
27 Nisan 2014, 02:51
Fiyat makul seviyede(bir motoru nasıl açabilirim yardım ederseniz motor benim daha açık değil)

boora
27 Nisan 2014, 11:27
motoru açmak diye bir şey yok sürtünen parçaların eskimesi ile rahat hareket etmesiyle oluşan daha fazla devir çevirme var. şimdi sekmanlar sıkıdır o yüzden devir çevirmez 40-50 km kadar 8500 devirden den aşağı inmeden kullan yani yakın bi ilçeye felan git gel. açılır ama dediğim gibi taş çatlasa 1000 devir ekstradan çevirir motora hararet yaptırırsan pistonun alt etekleri şişecektir bu da silindire sürterse ilk önce silindir çizileceğinden motorun yağ yakar sonradan devam edersen motorun performansının düştüğünü göreceksin dahada sıkıştırırsan piston kitleyip kol çıkaracaktır motorun. motora hararet yaptırmamaya bak. ayrıca karbüratör iğne ayarı ile oynarsan çok farkeder motoru sattım satarkende üzerinden çıkan karbüratörü felanda verdim elimde olsaydı resimlerle gösterirdim

hayrosoke
27 Nisan 2014, 18:09
motoru açmak diye bir şey yok sürtünen parçaların eskimesi ile rahat hareket etmesiyle oluşan daha fazla devir çevirme var. şimdi sekmanlar sıkıdır o yüzden devir çevirmez 40-50 km kadar 8500 devirden den aşağı inmeden kullan yani yakın bi ilçeye felan git gel. açılır ama dediğim gibi taş çatlasa 1000 devir ekstradan çevirir motora hararet yaptırırsan pistonun alt etekleri şişecektir bu da silindire sürterse ilk önce silindir çizileceğinden motorun yağ yakar sonradan devam edersen motorun performansının düştüğünü göreceksin dahada sıkıştırırsan piston kitleyip kol çıkaracaktır motorun. motora hararet yaptırmamaya bak. ayrıca karbüratör iğne ayarı ile oynarsan çok farkeder motoru sattım satarkende üzerinden çıkan karbüratörü felanda verdim elimde olsaydı resimlerle gösterirdim

İğne ayarı nasıl oluyor birde motor hareret nasıl olur ki motor sanırsam hava soğutmalı.

boora
27 Nisan 2014, 18:22
cok isininca yani cok sikistirinca hararet yapiyor. bende de mg deluxe vardi. yani bildigin cg uzun sure dip gaz gittim hatta rampa asagi 12 bin devir gittim bir muddet. silindiri degistirrcegim zaman baktimki pistonun alt. kisimlari silindire surtunmus. igne ayari karburatorun gaz teli giren kismindan yapiliyor motorcuya git bes dk da yapar sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

en altin bir ustune alsin ayari yani benzin fazla gitsin motora

hayrosoke
27 Nisan 2014, 19:37
cok isininca yani cok sikistirinca hararet yapiyor. bende de mg deluxe vardi. yani bildigin cg uzun sure dip gaz gittim hatta rampa asagi 12 bin devir gittim bir muddet. silindiri degistirrcegim zaman baktimki pistonun alt. kisimlari silindire surtunmus. igne ayari karburatorun gaz teli giren kismindan yapiliyor motorcuya git bes dk da yapar sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

en altin bir ustune alsin ayari yani benzin fazla gitsin motora

Tamam boora uyarıların için sağol

cem_bloodz
28 Nisan 2014, 17:18
ön dişliyi orjinale çevir sen hacı boşver öyle son hızı falan sıkıntı çıkar biyerlerden