PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cbr 125'ten Hyo gt250r geçiş



Joe Barbaro
05 Aralık 2013, 14:52
Arkadaşlar meraba
5-6 aydır cbr 125 kullanıyorum artık beni tatmin etmemeye başladı yaza doğru cbr 125 satıp hyosung gt 250r alma fikri aklıma girdi ama hyosung da bana tam anlamıyla güven vermiyor açıkçası. Alırsam 2013 model almayı düşünüyorum. Sizce hondadan hyoya geçmek attan inip eşeğe binmek mi yoksa iyi bakıldığı takdirde uzun yıllar kullanılabilir mi? Kullanan arkadaşlardan biraz bilgi alabilir miyim?

MrMaydec
05 Aralık 2013, 15:09
Bende ybr 125 den gt250r yada cbr250r a gecicem çok kararsızim banada gt250r pek güven vermiyor servis yedek parça frenler vs. Yapılan yorumlar sayesinde.

Tsubasa
05 Aralık 2013, 15:09
Arkadaşlar meraba
Sizce hondadan hyoya geçmek attan inip eşeğe binmek mi

böyle bişi yok, bunları birileri attı ortaya, hyosung kırank kırak, honda yag yakar suzuki egzantirikten ses gelir diyip duruyorlar..
o bindiğin motosiklet hondanın, fakat japon malı değil bunu biliyorsun değil mi?
hyosung un sıkıntısı servis ve parcaydı, parca sıkıntısı artık yok. hyosung source ve bir dünya parca satan getirten adamlar var.
serviste tanıdık güvendiğin bir v motor ustası varsa hiç bir sıkıntı cıkarmaz.
binlerce kilometre sıkıntısız binenler var, bakımını zamanında yap sıkıntı cıkmaz..

İmportant
05 Aralık 2013, 15:10
Hyosung krank kırar, honda yağ yakar, yamahada doğru düzgün 250cc yok, suzukiye hiç bulaşma. Mondial mct250 güzeldir.

ques1
05 Aralık 2013, 15:11
isteklerine cevap vericek motor inazuma
hyoyu 1 kere sürdüm sonra bir daha binmemek üzere indim gidiyor durmuyor
lakin şöylede birşey var frene modifikasyon yaparsan her türlü işini görür

MrMaydec
05 Aralık 2013, 15:17
Hyo beni ondan korkutuyor frenler iyi değilmi gerçekten ?

langırt
05 Aralık 2013, 15:17
2008 den oncesınde enjeksıyon yok ve bıldıgım kadarıyla kırank kırma olayı o modellerde oluyo ben ılk aldıgımda red lıne dan cıkarmadın takı baktım benzını ıcıyo redlıne ıcın konusuyorum normal kullanmaya basladım frenlerınde bende sıkıntı yoktu acıl durumlarda kompresorle durduruyodum temızını bulup alırsan cıdden ıdeal makına 30 bın km kullandım tavsıye ederım

Felis Leo
05 Aralık 2013, 16:17
Arkadaşım yapman gereken ilk iş barkın bayoğlunun hyosung videosunu seyret başka yorum okumana gerek yok.

agrasiwe
05 Aralık 2013, 16:26
hocam ben ss tipe hastaydım, sonra anladımki tip deil sağlamlık önemliymiş, şimdi cbr125 aldım, sonra geçeceğim model cbr250 olucaktır, sağlam kendini ispat etmiş, sorunsuz motor gidin onu alın bence.

BatuhanK
05 Aralık 2013, 16:40
gt250r in frenlerine laf ettirmem! :) 2013 gtr aldim tek - yani arka suspansiyonun artci icin konforsuz olmasi ama spor bi motosiklette ''cok'' da konfor aramam. Gucu, kasasi zaten tartisilmaz ama su fren tutmuyor mevzusuna ayar oluyorum. Sert frende 2 kisi stoppie yapabilen bir motordan bahsediyoruz, ya da sert frende sırtına binen ve herkesin nasıl freni var bunun dedigi bi motosikletten

Joe Barbaro
05 Aralık 2013, 16:47
Hyo 2013 tasarımını harika yapmıs beni benden aldı. Ss takıntım yok ama naked da olsa yüksek depo sivri kuyruk asi bakıs bekliyorum bu yüzden inazuma düşünmüyorum şimdilik. Barkının izlemediğim videosu yok bu arada. 2013 te tasarım değişmiş biraz belki frenler virajlar falan düzelmiştir diyerek kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum

ques1
05 Aralık 2013, 17:23
frenajı nasıl yapıyorsunuz orasını bilemem lakin bana cidden kötü geldi frenajı

KrioterS
05 Aralık 2013, 17:28
Bende 2012 Hyosung kullanıcısıyım.Frenlerinden de gayet memnunum Hyosung'u soran herkese tavsiye ederim. Honda,Suzuki,Yamaha vs. al veya alma demem ama Hyosung'a da laf ettirmem...

Joe Barbaro
05 Aralık 2013, 18:49
Yağ hava soğutma bildiğim kadarıyla. Su soğutmadan farkı nedir hararet durumu falan nasıldır

Pistolero_10
05 Aralık 2013, 20:54
Arkadaşlar meraba
5-6 aydır cbr 125 kullanıyorum artık beni tatmin etmemeye başladı yaza doğru cbr 125 satıp hyosung gt 250r alma fikri aklıma girdi ama hyosung da bana tam anlamıyla güven vermiyor açıkçası. Alırsam 2013 model almayı düşünüyorum. Sizce hondadan hyoya geçmek attan inip eşeğe binmek mi yoksa iyi bakıldığı takdirde uzun yıllar kullanılabilir mi? Kullanan arkadaşlardan biraz bilgi alabilir miyim?
cbr 125 ten sonra Hyosung alırsan eşekten inip ata binmiş olursun.Bende hem 2012 Hyosung hemde CBR 600 F var.Honda dan inip Hyosung'a binince attan inip eşeğe binme durumu olmadı bende hiç.Frenleri de on numara hyonun en az 600f kadar hemde

Linwelin
05 Aralık 2013, 22:44
Allahtan AEA bi fren dedi videosunda, herkes yardiriyor fren diye.. Ben sahibi olup da yok fren tutmuo diyen gormedim, kullanan degil ama sahibi olan. Kullananlar da ustune sanki fren onyargisiyla oturuolar gibi..

ques1
05 Aralık 2013, 23:48
kardeşim motorunuzu korumak adına konuşuyorsunuzda yanlış bilgi vermeyin gözünüzü seveyim bir inazumanın frenajı bir cbr ın frenajı yok o makinada kim ne derse desin

2013 kasayı kullanma fırsatım olmadı ne gibi değişiklikler var bilmiyorum lakin eskisi gibi ise gene beş para etmez lastikleri ve frenleri ile o makinaya binmem almak isteyeninde aklını çelerim

naked modeline hasta oldugum halde almadım çünki biliyorum başıma geleceği lakin dediğim gibi fren modifikasyonu ile başarılı bir hale getirilebilir şunuda söylemek isterim ki makina ağır cıbır gibi hafif değil

cıbır oturuş pozisyonu şu şekilde ( hyoda bu şekilde / hatta daha yatık bir vaziyet

Pistolero_10
06 Aralık 2013, 00:25
kendim kullandigim devamli kiyaslama yapabildigim icin tekrar yaziyorum hyonun fren problemi yok var diyenler kulaktan dolma bilgilerle buraya yaziyorlar

Emodog
06 Aralık 2013, 01:47
isteklerine cevap vericek motor inazuma
hyoyu 1 kere sürdüm sonra bir daha binmemek üzere indim gidiyor durmuyor
lakin şöylede birşey var frene modifikasyon yaparsan her türlü işini görür

Arkadaşımın hyosung'una artçı olmak istermisin ? Her frende sırtına çıkmak istersen benim iletişime geçebilirsin fren konusunu o zaman tekrardan tartışırız.Bende hyosung durmaz diyordum ama artık çok değişti kararım.

Blackeagletr
06 Aralık 2013, 01:56
Hyosung'un frenine laf eden arkadaşlar, herhangi kıyasladığınız ve Hyosung'dan iyi dediğiniz aynı sınıftaki bir motorda, shinko lastikle fren yapın, bakalım aynı şey mi ? Barkın abinin frenine laf söylediği motorun lastikler shinko nylon lastik. Bir çift kaliteli lastik ve fren balatasıyla denemenizi öneririm.

ea1925
06 Aralık 2013, 01:57
isteklerine cevap vericek motor inazuma
hyoyu 1 kere sürdüm sonra bir daha binmemek üzere indim gidiyor durmuyor
lakin şöylede birşey var frene modifikasyon yaparsan her türlü işini görür

Gidiyor ve durmuyor? 1 defa kullandığınız bir motosikletle ilgili nasıl bu kadar kolay fikir sahibi oluyorsunuz anlamıyorum nadir görülen bir yetenek olsa gerek

EMREGTR
06 Aralık 2013, 02:21
cbr 125 ten sonra Hyosung alırsan eşekten inip ata binmiş olursun.Bende hem 2012 Hyosung hemde CBR 600 F var.Honda dan inip Hyosung'a binince attan inip eşeğe binme durumu olmadı bende hiç.Frenleri de on numara hyonun en az 600f kadar hemde

al sana ikisinide kullanmış adamın yorumu. biz söleyince hyoyu koruyormuşuz gibi oluyor adam 600f ile karşılaştırdığında frenlerin gayet iyi olduğunu söylüyor. Neden hala bu kötüleme olayı devam eder anlamam bilmeden kullanmadan görmeden konuşan ne çok adam var ya ilginç.

Pistolero_10
06 Aralık 2013, 02:39
al sana ikisinide kullanmış adamın yorumu. biz söleyince hyoyu koruyormuşuz gibi oluyor adam 600f ile karşılaştırdığında frenlerin gayet iyi olduğunu söylüyor. Neden hala bu kötüleme olayı devam eder anlamam bilmeden kullanmadan görmeden konuşan ne çok adam var ya ilginç.
ben artık kesinlikle art niyet arıyorum bu konuda.Bence milletin asıl niyeti kötüleyip 2.el piyasasını öldürmek ucuza motor kapmak.

Joe Barbaro
06 Aralık 2013, 23:28
Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım

Linwelin
06 Aralık 2013, 23:54
Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım

Alır sen değiştirirsin lastikleri en olmadı. 8500-9500. mükemmel abilerimiz 10500-11000 bile yazıyor. şu an sıfırı mağazadan 10200 yazıyor sahibinden de gitsen en kötü ihtimal 10bine baglarsın yani. 0ından pahalı satmak nedir?

merianne
07 Aralık 2013, 00:24
hala bu motoru almamak için fireni bahane adamlar var ya. Ben 22 bin km kullandım sattım. Orjinal lastik şinkolar yeri tutmuyor, iki kişi yüklü olarak ön fireni sıkınca teker kitleniyor kayıyor,lastik tutmuyor.. orjinal firen balatası Mondial 250 zat ile aynı balata.. Ön lastiği ve ön firen balatalarını değiştirin bir de o zaman kullanın..

ques1
07 Aralık 2013, 00:34
hala bu motoru almamak için fireni bahane adamlar var ya. Ben 22 bin km kullandım sattım. Orjinal lastik şinkolar yeri tutmuyor, iki kişi yüklü olarak ön fireni sıkınca teker kitleniyor kayıyor,lastik tutmuyor.. orjinal firen balatası Mondial 250 zat ile aynı balata.. Ön lastiği ve ön firen balatalarını değiştirin bir de o zaman kullanın..
hay ağzın bal yesin bunu anlatmaya calısıyorum anlamıyorlar millet direk savunmaya geçiyor

PysLre
07 Aralık 2013, 00:41
http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ Al kardeşim Barkın abim sağolsun en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Bu adamdan daha usta varsa pist onda :)

Pistolero_10
07 Aralık 2013, 02:40
http://www.youtube.com/watch?v=-GTUULb_VKQ Al kardeşim Barkın abim sağolsun en ince ayrıntısına kadar anlatıyor. Bu adamdan daha usta varsa pist onda :)
Bu kadar da cahillik olmaz.AEA 'ın kullandığı hyonun durumu hakkında bilgin var mı?Fren balataları ne durumda?Fren hidroliği gerçekten değişti mi?Nihayetinde bu motora 50tl lik balata da var 5 tl lik mondial balatasıda uyuyor.Testin yapıldığı yıl 2011.Motor 2007 model hemde orijinal lastikleri zaten kötü olmakla birlikte üzerindeki lastiklerde 4 yıllık.Keşke geçen seneki 250 cc karşılaştırma videosunda Barkın abi kendi test etseydi motorlarıda bu polemikler olmasaydı

EMREGTR
07 Aralık 2013, 03:04
ben artık kesinlikle art niyet arıyorum bu konuda.Bence milletin asıl niyeti kötüleyip 2.el piyasasını öldürmek ucuza motor kapmak.

Dostum ya art niyet var yada insanların kafaya girmiyor :) Kullandığım aleti ( motosikletimi ;) ) bana anlatıyorlar ya şaşıyorum doğrusu.

Pistolero_10
07 Aralık 2013, 03:28
Dostum ya art niyet var yada insanların kafaya girmiyor :) Kullandığım aleti ( motosikletimi ;) ) bana anlatıyorlar ya şaşıyorum doğrusu.
aynen hocam ben 2007 sinide kullandım 2012 sini hala kullanıyorum krank muhabettine döndü bu fren işi artık

EMREGTR
07 Aralık 2013, 03:31
aynen hocam ben 2007 sinide kullandım 2012 sini hala kullanıyorum krank muhabettine döndü bu fren işi artık

dostum krank işini çözdükleri için yeni modellerde artık onu söyleyenler arkadan takip edenler :D yeni nesil frene yükleniyor :)

Herkesin beylik silahı kendine göre hedef vurur. Sen sıkmayı bilmezsen silah ne yapsın ;)

CEM.
07 Aralık 2013, 03:32
fren muhabbeti uzar gider bence hiç açmayın arkadaşlar :mrgreen:

Bi ara bende cbr 250nin frenleriyle hyo'yunun ön frenini karşılaştırmıştım ne polemik ne polemik işin içinden çıkamadık :cherry:

hyosung güzelmi iyimi alsammı almasammı diyen arkadaşlara ve açılan konulara yorum yapmaktan ben yoruldum.

Bu arkadaşları hyosung topigini baştan sona okumaya davet ediyorum çok zor bişi olmasa gerek.

Topigi okusa hyosung hakkında sorulan sorulara bile cevap verebilir.

saygılar forumdaşlar.

yusufozugenc
07 Aralık 2013, 15:55
Yaza doğru bi 2013 almak yattı kafama yorumlardan sonra. 2013 modelinde lastikler değişmiş mi acaba? Bir de temiz 2013 piyasada aşağı yukarı ne kadara gider ona göre biriktirmek lazım

Lastikler yine shinko. Ama ben shinkolardan çok memnunum pilot activli gtr'ın kaydığı yerde arkasından kaymadan gittiğimi biliyorum. Tabi bendeki shinkolar 2013 üretimiydi, hamuru gayet güzel. İki haftada bir lastik basınçlarını düzeltirsen hiç sorun olmaz. ön 29 arka 32. Frenleri kötü diyenlere hiç bakma ben gayet memnunum yapışıyor yere. 2013lerin arka süspansiyonu, ecusu farklı, gösterge aydınlatmaları turuncu.

Tsubasa
07 Aralık 2013, 16:02
3-5 mal bayır aşagı kesicisiz motorla krank kırdılar motor yagsız kaldı cok abandılar diye
şimdi herkes aynı terhaneyi söyluyor hyo krank kırar.
bunu diyen adam motordan zerre kadar almıyordur.
ikinci ele geldimi olay hyonun kralı 7 eder 7.5 eder derler
aferin diyorum itin bi yerine soktunuz hyoyu
böyle devam edin.
biri de cıkmış attan inip eşege biniceksin demiş
bilgi kirliliğisiniz sırf başka bişi değil

EMREGTR
07 Aralık 2013, 16:06
eski hyosung lar ile 2013 lerin shinkoları farklı değildir sanırsam. Sadece üretim yılı olarak fark eder ama hem eskiyi hem yeniyi kullanan biri bu konuda daha iyi yorum yapabilir tabiki. Belki shinkoda bişeyleri değiştirmiştir sanmıyorum ama :)

Olayıda çok uzatmanın anlamı yok. Sıkabiliyorsan (becerebiliyorsan) alıştıysan makinaya duruyor. Ama her ihtimale karşı fren balataları ve lastikler değiştirilebilir sonuçta bir çok makinada olduğu gibi fabrika çıkışı lastikler kalite olarak para verip alacağın lastiklere göre kalitesizdir.

Pistolero_10
07 Aralık 2013, 16:52
3-5 mal bayır aşagı kesicisiz motorla krank kırdılar motor yagsız kaldı cok abandılar diye
şimdi herkes aynı terhaneyi söyluyor hyo krank kırar.
bunu diyen adam motordan zerre kadar almıyordur.
ikinci ele geldimi olay hyonun kralı 7 eder 7.5 eder derler
aferin diyorum itin bi yerine soktunuz hyoyu
böyle devam edin.
biri de cıkmış attan inip eşege biniceksin demiş
bilgi kirliliğisiniz sırf başka bişi değil
Aslında yeni kasa Hyosung test ettirmek lazım Barkın abiye ama o da artık uğraşmak istemez 250 liklerle

ogzcngdk
07 Aralık 2013, 18:47
shinkolar kuru zeminde ısındığı zaman çok güzel tutuyor bence..

BatuhanK
07 Aralık 2013, 18:57
benim motosikltimdeki shinkolar fabrikadan taze taze cikmis. Lastik sogukken bile rahatlikla tirnak giriyor. Guzel asfaltta duz yol bile olsa cok guzel isiniyor, tirasli yolda viraj yapinca kenarlarda tirasli yolun izleri gorunuyor ve sicakligini nasil yapiyorsa diger nylon lastikler gibi hemen kaybetmiyor. Cam gibi asfaltta bile yeni michlenin lastikli er5ten guzel duruyor. Belki bu yumusakligi 2 3 ayda kaybolur, bilemiyorum.
Shinko benim icin tamamen surpriz oldu. Ama su da var ki islak zeminde guveni birakin bir kenara, korku veriyor. Kurudan yasa gecmek ise tam bir adrenalin patlamasi.

EMREGTR
07 Aralık 2013, 19:02
Ama su da var ki islak zeminde guveni birakin bir kenara, korku veriyor. Kurudan yasa gecmek ise tam bir adrenalin patlamasi.

Islakta berbat katılıyorum heleki yol sulaması falan varsa bir ıslak bir kuru yerse, bir bu dünyayı bir diğer dünyayı görür gibi oluyorum :S

Tsubasa
07 Aralık 2013, 20:04
Aslında yeni kasa Hyosung test ettirmek lazım Barkın abiye ama o da artık uğraşmak istemez 250 liklerle
hacı ben barkınla tanışma fırsatı buldugum için kendimi şanslı sayıyorum
senin gelmediğin gün konferanstan sonra 1 saat kadar konuşma şansı buldum.
hyosung hakkında konuşurken ön yargıları var bunu kendi de kabul ediyor, fakat test ettiğin motor patlaktı dediğimde de yeni kasasında ne değişmiş ki dedi.
parca ve servis konusunda haklı, dedikleri az cok dogru
fakat motorun hakkını yiyor diyebilirim.
honda yamaha neyse hyosungda onlar gibi benim gözümde.
heleki 11 den sonrası baya iyi

yusufozugenc
07 Aralık 2013, 20:12
Shinkolar beklediğimden daha iyi çıktı açıkçası. Belki o da kaliteyi 2013te arttırmıştır. Kuruda gayet güzel. Sağanak yağışta da çok kullandım sıkıntı çıkarmadı. Hatta yağışta vites düşürdüğünüzde arkasını çok tatlı gezdiriyor :cherry:

Tsubasa
07 Aralık 2013, 20:16
Shinkolar beklediğimden daha iyi çıktı açıkçası. Belki o da kaliteyi 2013te arttırmıştır. Kuruda gayet güzel. Sağanak yağışta da çok kullandım sıkıntı çıkarmadı. Hatta yağışta vites düşürdüğünüzde arkasını çok tatlı gezdiriyor :cherry:
shinko lastiklerin virajı filan iyi
tek sıkıntısı ömürlerinin kısa olması

Pistolero_10
07 Aralık 2013, 20:53
hacı ben barkınla tanışma fırsatı buldugum için kendimi şanslı sayıyorum
senin gelmediğin gün konferanstan sonra 1 saat kadar konuşma şansı buldum.
hyosung hakkında konuşurken ön yargıları var bunu kendi de kabul ediyor, fakat test ettiğin motor patlaktı dediğimde de yeni kasasında ne değişmiş ki dedi.
parca ve servis konusunda haklı, dedikleri az cok dogru
fakat motorun hakkını yiyor diyebilirim.
honda yamaha neyse hyosungda onlar gibi benim gözümde.
heleki 11 den sonrası baya iyi

Barkın abi nin test ettiği motorun frenlerinde ciddi sorun oldğu aşikar.Ama bunu bütün hepsine mal etmek yanlış.Sakız oldu milletin ağzına.Zaten bu kadar kötü olsa firma aptal değil ya muhakkak bir değişiklik yapardı.Eski Gt 650 serisinde gt250nin fren kaliperleri vardı yetersiz görüldü ki '11 model ve üstünde ön fren kaliperleri değiştirildi.Servis konusuna bende katılıyorum.Parça konusunda ise ahım şahım bir sıkıntı olmaz saatten sonra.Çünkü bu motorlar piyasaya gireli 9 yıl oldu.En kötü hyosungsource'den,ebayden getirtirsin.

Wazaa.35
07 Aralık 2013, 21:34
Tekrar söylüyoruz.! Frenleri test etmek isteyen varsa izmirdeki arkadaşları beklerim.
Gt650 gt250 ile aynı kaliperleri kullanıyor,Batuhan.K arkadaşımızdada 2013 gt250r bulunmakta.
80km/h ile artçılı arka teker yerden nasıl kesilir gösterebilirim. tabi hala arkadaysa :)

Tsubasa
07 Aralık 2013, 21:43
Tekrar söylüyoruz.! Frenleri test etmek isteyen varsa izmirdeki arkadaşları beklerim.
Gt650 gt250 ile aynı kaliperleri kullanıyor,Batuhan.K arkadaşımızdada 2013 gt250r bulunmakta.
80km/h ile artçılı arka teker yerden nasıl kesilir gösterebilirim. tabi hala arkadaysa :)

tam anlayamadım ?

Wazaa.35
07 Aralık 2013, 21:49
tam anlayamadım ?

Üzerindeki lastikler michelin pilot power balatalar ise orjinal, bende diyorum ki,lastikleri ısıtıp sağlam bir yolda frenaj yapıp frenlerin nasıl oldugunu gösterebilirim.
Buna stoppie denmez ama arka lastiğin yerden kesilişini hissedebiliriz.

Pistolero_10
07 Aralık 2013, 21:55
Tekrar söylüyoruz.! Frenleri test etmek isteyen varsa izmirdeki arkadaşları beklerim.
Gt650 gt250 ile aynı kaliperleri kullanıyor,Batuhan.K arkadaşımızdada 2013 gt250r bulunmakta.
80km/h ile artçılı arka teker yerden nasıl kesilir gösterebilirim. tabi hala arkadaysa :)

2011 ve üstü modellerde GT 650/Gt 650R serisinin ön fren kaliperleri değiştirildi

http://www.youtube.com/watch?v=Clj_lFtMXBo

Wazaa.35
07 Aralık 2013, 22:22
2011 ve üstü modellerde GT 650/Gt 650R serisinin ön fren kaliperleri değiştirildi
http://www.youtube.com/watch?v=Clj_lFtMXBo

Bunu biliyorum,benim motorum 2007 modeldi 250 serisi ile aynı kaliper bulunuyordu.Şuan kendi grubumuzdan bir abiye 8000km de sattım lastiklerinide değiştirdi ve dediğim gibi frenlerine kimse laf söyleyemez diğer balataları bilmiyorum fakat üzerindeki orjinal balataları ses yapsada performansı çok iyi denilebilir.Gold veya ebc ile daha iyi olur eminim.

Joe Barbaro
07 Aralık 2013, 22:56
fren muhabbeti uzar gider bence hiç açmayın arkadaşlar :mrgreen:

Bi ara bende cbr 250nin frenleriyle hyo'yunun ön frenini karşılaştırmıştım ne polemik ne polemik işin içinden çıkamadık :cherry:

hyosung güzelmi iyimi alsammı almasammı diyen arkadaşlara ve açılan konulara yorum yapmaktan ben yoruldum.

Bu arkadaşları hyosung topigini baştan sona okumaya davet ediyorum çok zor bişi olmasa gerek.

Topigi okusa hyosung hakkında sorulan sorulara bile cevap verebilir.

saygılar forumdaşlar.

Dostum yorulduysan yorum yapmamaya davet ediyorum ben de seni. Bilmem kaç sayfalık topiğin içinden geyik muhabbetini ayıklayıp bilgi alıcak vaktim de yok kusura bakma. Tabi ki göz gezdirdim konuya zaten yukarda da yazmısım