PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : keeway outlook 150 krank degişim resimli



HEROCAN35
03 Aralık 2013, 06:51
selam arkadaşlar malesef yeni motor yaptıkdan sonra krank ın canına okuduk birkaç gün beklemenin ardından parçalarım neyseki elime ulaştı artık operasyon vakti

gelen parçalar

http://imageshack.us/a/img29/1264/g7n7.jpg

http://imageshack.us/a/img543/9260/qtre.jpg

http://imageshack.us/a/img545/6886/ndo1.jpg

http://imageshack.us/a/img818/2039/ro3m.jpg

parçalama işlemi bu esnada malesef çok fazla fotograf çekemedim çünkü bi an evvel söküp izmir 1 sanaayiye gitmemiz gerekiyor zamanımız çok kısıtlı malum kış günü günler kısa

http://imageshack.us/a/img834/4626/e2oi.jpg

http://imageshack.us/a/img844/5151/9kig.jpg

en önemli kısım krank ı sökmeden önce uzun bi süre araştırma yapıp numaralarını kimsenin bilmedigi krank rulmanları neyseki rulmanlar halaa sıfır gibi çok iyi durumdalar rulman numarası 6207X2/C3 AYRICA HS VE P3 YAZISI MEVCUT

http://imageshack.us/a/img690/87/5mf7.jpg

yarına allah nasip ederse sabahdan girişicez toplama işlemine

polo34
03 Aralık 2013, 11:20
6207 C3 rulman'da sorun yok ama x2 olayını bilmiyorum:) standart 6207 ölçülerindeyse her yerde bulabilirsin, babam satıyor oradan biliyorum :) SKF, FAG, ORS açık kapalı metal lastik kapak vs ne istersen :)

satoyama
03 Aralık 2013, 13:34
canınız sağolsun toplarsınız.

HEROCAN35
03 Aralık 2013, 22:59
evet toplama işlemine başladık saat 10:30
http://imageshack.us/a/img716/4844/k4gu.jpg


http://imageshack.us/a/img850/8703/r2dj.jpg

krankımızı taktıkdan sonra devirdaim in ve yag pompasının oldugu bölümdeki zincir dişli setini monte ediyoruz

http://imageshack.us/a/img24/9149/rrcl.jpg

http://imageshack.us/a/img189/4159/ue3b.jpg

http://imageshack.us/a/img607/7750/ohho.jpg

statörün oldugu bölümdeki eski contayı temizlerken

http://imageshack.us/a/img13/3541/4gmn.jpg

http://imageshack.us/a/img812/1673/xod8.jpg

işimizi saat 19:00 gibi bitirebildik neredeyse tepeden tırnaga elden geçirdik motoru krank ı degiştirmemizin yanında silindir i tekrardan homlama yaptırdık segman pistonu yeniledik egzantrik zincirini degiştirdik kayışın oldugu bölüme bakım yaptık yaglama vs kavrama tasını açıp komple dagıttık balatalar bi hayli aşınmıştı ancak yenisini bulamadık tekrardan bi sipariş ile getirtticez yapıcak bişey yok

Permatiq59
03 Aralık 2013, 23:44
hadi geçmiş olsun :king:

HEROCAN35
04 Aralık 2013, 00:24
sagolasın mehmet işimiz geç bittigi için videosunu çekemedim sabaha nasipse krank degişmeden önceki videosunu çekmiştim öncesi sonrası şeklinde yarına eklerim

madlive
04 Aralık 2013, 00:41
kaç kmde motorunuz merak ettim. Yağsız kaldı diyemi böyle oldu?

satoyama
04 Aralık 2013, 03:11
işçilik sizden de olsa ayrıca bunlar ciddi para tutan parçalar masrafınız ne oldu?

HEROCAN35
04 Aralık 2013, 08:39
işçilik sizden de olsa ayrıca bunlar ciddi para tutan parçalar masrafınız ne oldu?

işçilik 120 tl
yakıt 50 tl (izmir e git gel için tamircinin arabaya)
parça 220 tl (krank conta takımı)
parça 55 tl (egzantrik zinciri buji motor yagı)
homlama 50 tl (segman piston la birlikte)

yani bi 500 tl yedi asıl benim canımı sıkan işçilik 100 tl diye konuşmuştuk iş bitimi 120 tl ye çıktı tüm iş boyunca bende bulundum

birde dandik bi buji taktı 5 tl likleren honda yoktu elinde P.O. yag 15 tl lik olanlardan bi egzantrik zinciri 35 tl tutmaması lazım gibime geliyo 55 tl aldı bu 3 parça için

velasıl kelam fazla samimiyet de iyi bişey degil şu kadarını söyliyim tamirciden fazla iş yaptım şahsi bi iki işini hallediverdim bugün

tamircimi degiştirmemin zamanının geldigini düşünüyorum olay 40 =50 tl fazla vermekden ziyade insanın kendini kandırılmış ve saf yerine konmuş hissetmesi

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------


kaç kmde motorunuz merak ettim. Yağsız kaldı diyemi böyle oldu?

motor şuan 18 bin e yakın ilk conta yakınca silindir içine su girdigi için karıncalanma olmuş bizde madem açtık bi rektefiye yapalım dedik sonrasında üst sıkı olunca krankada hiç bi işlem yapmadıgımız için kranka zarar verdi

HEROCAN35
04 Aralık 2013, 16:55
ÖNCEKİ HALİ


https://www.youtube.com/watch?v=txVT9p_oY-U

KRANK DEGİŞİM SONRASI ARKA VARYATÖR DEN (KAVRAMA TASI) SES GELİYOR


https://www.youtube.com/watch?v=tMfY3RVXROY

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------


https://www.youtube.com/watch?v=tMfY3RVXROY

advanced
07 Mart 2014, 23:02
Egsoz cikisinda siyah siyak nokta seklinde kurumlanma var senin motordada benim motordada aynisi var ve yag eksiltiyor.