PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Debriyaj balatası



Burakesk
12 Ekim 2013, 13:22
Lifan yani normal bi çinli cuplarda debriyaj balata değişimi kaç liraya patlar bi bilgisi olan varmı ?


Ve debriyaj balatasını değiştirmek isteyişimde sebepler bunlar:
-Motor yarım gaz civarında belli bi devirde her viteste öyle bir titriyor ki zangır zangır üzerinden atlayasım geliyor.
-Son hızındada çok fark oldu artık eskisi gibi çabuk hızlanamıyor uzun yolda 3.cü viteste ibre 90-100 arasına gelirken şimdi artık gelemiyor gücü azaldı sanki basıyorum ama o çekiş o hızlanış kalmadı.
-1-2 vitesler aynı hızlarına gene geliyor ama onlarda o eski hızına geç ulaşıyor.


MOTORUM 11000 KMDE VE HİÇ DEBRİYAJ KUTUSUNU AÇTIRMADIM. HEM ARTIK ZAMANIMI GELDİ NE ? BU ALETLERİN DEBRİYAJ ÖMÜRLERİ NE KADAR OLUYORKİ SİZCE BAKTIRMALIMIYIM DEBRİYAJDAMI SORUN

Burakesk
12 Ekim 2013, 15:58
Yardımcı olucak yokmu

extrem_015
12 Ekim 2013, 16:41
debriyaj tamamen kullanıma bağlıdır 3-5.000 bin dede bitebilir 30-40 bin dede motosikletin eğer yüksek devir çeviriyor(bağırıyor) fakat bunu arka tekere aktaramıyor ise balataların bitmiş olabilir...

ogzcngdk
12 Ekim 2013, 16:43
eğer sorun balatadaysa motorun devri artar ama gitmez kalkışlarsa sarsıntı olur bu sorunlar varsa sorun büyük ihtimalle debriyaj balatandadır

porsche911tt
12 Ekim 2013, 21:05
cuplarda iki tane balata bulunur kalkış balatası ve vitese bastığında ayıran bir sac bir balata şeklindeki balata

kalkış balatası
http://denizmotortr.com/admin/uplfiles/B_77215204-08062012224857.jpg
http://c1211.hizliresim.com/13/l/g1kj7.jpg
fotoda 2 numara
kalkış balatan merkez kaç kuvvetiyle çalışır,dönmeye başlayınca dışındaki haznenin dönmesini sağlar (gaz vermessen sadece kendi döner) o da fotodaki 1 i döndürür o da sanzumanı
kalkışta geç yakalama hissi varsa sorumlu 2 numara .kalkışta hiç sorun yoksa sorumlu 1 dir.
ikisi birden 50tl vardır işçilik hariç fiyatta emin değilim