PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda 600rr arabada kaç beygire eşit



BmwM6
15 Ağustos 2013, 02:41
Honda 600rr Mercedes C63 6.3 lük arabaya nasıl yetişiyor

MotorKafa
15 Ağustos 2013, 02:52
c63 te kg başına 0,26 hp düşerken, 600rr'da 0,75 hp düşüyor.
Ağırlık meselesi yani

Alper Kaya
15 Ağustos 2013, 02:56
normalde kaç bg ise arabada'da okadar bg'e eşit :D

flame
15 Ağustos 2013, 03:18
Daha başka ne tuhaf sorular göreceğiz acaba...

selo9115
15 Ağustos 2013, 03:20
Daha başka ne tuhaf sorular göreceğiz acaba...

dostum sen tuhaf geörmemişsin bide şuna baksana:mrgreen:

http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/120425-ablamin-dugunu-var-ne-giyiyim-arkadaslar-oneri-lazim.html

İmportant
15 Ağustos 2013, 03:28
Aynı ağırlık beygir oranı hangi arabada varsa ona eşit.

flame
15 Ağustos 2013, 03:31
dostum sen tuhaf geörmemişsin bide şuna baksana:mrgreen:

http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/120425-ablamin-dugunu-var-ne-giyiyim-arkadaslar-oneri-lazim.html

Abooo...Termostad'da sorun var sanırım.Hararet 120lere dayanmış.

hisvarlar
15 Ağustos 2013, 03:33
Motor 100le giderken arabalar aslında 120 ile gidiyor. Otobüslerde 140 ile.

İmportant
15 Ağustos 2013, 03:35
Motor 100le giderken arabalar aslında 120 ile gidiyor. Otobüslerde 140 ile.

Kamyon 160 ile

ysn_erl
15 Ağustos 2013, 04:43
Kamyon 160 ile

tır 180 ile

alper_sahin
15 Ağustos 2013, 05:29
traktörler 200 ile

GP500-1st
15 Ağustos 2013, 05:47
Honda 600rr Mercedes C63 6.3 lük arabaya nasıl yetişiyor

600RR c63 amg ye nasıl yetişiyor değil nasıl madara ediyor olacaktı soru.

C63 480 hp 1760 kg bir araç 400m drag yarışını 12.5 saniyede alıyor 180 km süratle geçiyor çizgiyi

Honda CBR600RR 10.8 saniyede 205 kilometre ile geçiyor.

0-200 km hızlanmaları CBR600 9.8 sn Mercedes 14.5 saniye.

Başlığın cevabıda kabaca 700 beygirin altında bir aracın 0-200 km hızlanmasını 600cc bir yarış motorundan alamayacağı. Bu 700 beygirde ferrari porsche gibi 1400-1500 kg lik araçlar için geçerli.

1760 kg lik C63 ün 800 beygirin üstünde olması lazım:)

astorojna
15 Ağustos 2013, 09:17
traktörler 200 ile

excavator 230 ile.

erro
15 Ağustos 2013, 10:05
arabada 5, evde 15

phradrel
15 Ağustos 2013, 10:42
bu hepsini geçiyomuş, şu an hurda fiyatına satılık. ferrrari killer mış.

http://bearingdrift.com/wp-content/uploads/car-in-free-fall.jpg

Okan Sinan Ocan
15 Ağustos 2013, 11:13
Sevgili Kardeşlerim,

Motosikletlerimiz SS dahi olsalar aerodinamik olarak arabalardan çok daha kötü bir yapıya sahipler bu yüzden ağırlık/güç oranı ilk kalkışta büyük avantaj olmakla beraber hız arttıkça hiçbir avantajı kalmamaktadır.

Bu yüzden ;

600RR ın C63 ü ilk kalkış dışında geçebilmesinin hiçbir yolu yok . Hatta 1000RR dahi 300km hızlara yaklaşıldığında C63 tarafından rahatça geçilebilmektedir.

Sevgilerimle


http://www.youtube.com/watch?v=IXgMz_xZFwM

ErknOzyurt
15 Ağustos 2013, 11:51
Sevgili Kardeşlerim,

Motosikletlerimiz SS dahi olsalar aerodinamik olarak arabalardan çok daha kötü bir yapıya sahipler bu yüzden ağırlık/güç oranı ilk kalkışta büyük avantaj olmakla beraber hız arttıkça hiçbir avantajı kalmamaktadır.

Bu yüzden ;

600RR ın C63 ü ilk kalkış dışında geçebilmesinin hiçbir yolu yok . Hatta 1000RR dahi 300km hızlara yaklaşıldığında C63 tarafından rahatça geçilebilmektedir.

Sevgilerimle

[video]http://www.youtube.com/watch?v=IXgMz_xZFwM[/url]


C63 600 Lükle top speed'de kafa kafayadır.GPRS Verisi 281 Km/h Olan r6 yı nasıl 1000rr la denk tutabilirsiniz. :) Yani fark aralarında hiç açılmıyor motor gaz kesince c63 geçiyor.Motor gaza basınca mesefe hep sabit öndekide 280 motorda 280 gidiyor.

Yani motor önce kalkıcağı için hızıda top speed olarak düşünürsek aradaki farktan mesafe hep sabit kalıcak ve motor önde olucaktır 600 lük motor için knusuyorum :)

1000RR Sınıfının en yavaş ivmelenmesine sahip olan motor olsada GPRS verisi 312 Km/h dır.Digital kadranlar 299 da biter.Uluslar arasında bununla yasak konusunda bir madde var.ZX10 2013 336KM/H GPRS verisi vardır.Şimdi siz C63 ü geçin SWİTZER P850 HP GTR ı yiyen stock zx10 göstereyim :) Oda yetmesse 1500 hp lamboyu geçen 316 hp hayabusa göstereyim ( ROLL ON YARIŞ ) Giderken basıyorlar.GTBOARD'da göz atınız :)


http://www.youtube.com/watch?v=K8BQGsaFKeM

brtvrdrl
15 Ağustos 2013, 11:58
Tamamen fizik. "F=m.a"

600 luk motor 120 beygir 160 kilo

Bmw 500 beygir 1.5 ton.

Motor icin. 120=160.a. --> a=0.75

BMW icin. 500=1500.a --> a=0.3

Motorun hizlanmasi ve hizi 2.5 daha iyi

MotojeN
15 Ağustos 2013, 19:16
Motor kalkışta fark atar son hızına ulaştığında ise mercrdes zuuuuuuuuuuuu diye yanından geçer

Seko
15 Ağustos 2013, 20:20
Böyle bir karşılaştırma olmaz da, mesele tekerlek kuvveti ve ağırlıkla ilgili. Tabi ivlemenmeden bahsediyorum. Son hız için de motor gücü ve o gücün nereye harcandığı önemli. En çok harcandığı yer de zannedildiği gibi ağırlık değil malesef.

COQ
15 Ağustos 2013, 20:25
Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
Birak bmwyi mercedesi
begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
:)

[Turan]
15 Ağustos 2013, 20:30
Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
Birak bmwyi mercedesi
begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
:)

Bunu yapmıyacaktın. :mrgreen:

motorcu48
15 Ağustos 2013, 21:03
bunlara takılma eskiden en hızlıları motor sanırdım meğer arabalarmış.
serilik başka hızlılık başka .racingleri üst sınıf otomobiller geçiyor

zerzura
15 Ağustos 2013, 21:35
O değil de,
benim bir arkadaş vardı lisede. Kamyonların tekerlekleri arabalarınkinden daha büyük olduğu için, ikisi de 100 ile gitse, kamyonun daha hızlı olacağını iddaa ediyordu.
Serbest çağrışım.

alp_tunay
15 Ağustos 2013, 21:50
Motor kalkışta fark atar son hızına ulaştığında ise mercrdes zuuuuuuuuuuuu diye yanından geçer
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuw.... :)

y.akan
15 Ağustos 2013, 21:56
yahu adam gerçekten güzel bir soru sormuş. ama millet " ehu ehu ehu mala bak yağ" moduna girmiş.
biraz beyni olan insan soruyu anlar. 120 HP nasıl 500 hp dan daha hızlı olabilir ? Daha basit anlatımla 120 > 500 nasıl oluyor ?

COMTAN
15 Ağustos 2013, 22:05
http://www.youtube.com/watch?v=sDDFUQFydYk
1000hp araba bırakta motoru geçsin
diğer mesajlarda bahsdildiği gibi hesaplamasını yapmış arkadaşlar

alp_tunay
15 Ağustos 2013, 22:27
yahu adam gerçekten güzel bir soru sormuş. ama millet " ehu ehu ehu mala bak yağ" moduna girmiş.
biraz beyni olan insan soruyu anlar. 120 HP nasıl 500 hp dan daha hızlı olabilir ? Daha basit anlatımla 120 > 500 nasıl oluyor ?Şöyle oluyor...
500 beygir olan 1700 kg...
120 beygir olan 190 kg...
Hadi aralarında bir bağ kur... :bounce:

flame
16 Ağustos 2013, 02:39
Yahu konu nereye gelmiş...

Top speed yani son hızı 280km/h otomobil bu sürate aşağı yukarı 150saniyede top speedi 280 olan motosiklet bu hıza 60 saniye civarında çıkıyor(yuvarlama rakam)

Önde olan hep önde gitmez mi ? Bu düz yolda.Peki virajlı yollarda ara hızlanması iyi bir super sport bu tip bir arabaya nal toplatmaz mı ?

Yanlış anlaşılmasın modifiyenin her tipini severim.Otomobil dahil.İş gırtlağa kadar doldurmaya gelince tabii ki otomobiller önde fakat bugatti hariç hiç bir seri üretim otomobil 0-100+topspeed'de supersportları geçemez.Hele iş 1000+ olunca

Reşit
16 Ağustos 2013, 03:00
Drag için hazırlanmış 750+ hp turbolu hayabusayı geçsin bakayım. Stock 1000 cc motosikleti geçmek basit. :sunny:

alp_tunay
16 Ağustos 2013, 03:04
Drag için hazırlanmış 750+ hp turbolu hayabusayı geçsin bakayım. Stock 1000 cc motosikleti geçmek basit. :sunny:
0-400 için hazırlanmış motoru 20 km kullanamassın....
Dolayısı ile senin hayabusan yalan olur... :bounce:

flame
16 Ağustos 2013, 03:09
0-400 için hazırlanmış motoru 20 km kullanamassın....
Dolayısı ile senin hayabusan yalan olur... :bounce:

Aynen öyle.Hepimiz motorcuyuz.300+lar çekilmez oluyor...407km/h boru değil...Motosikletle çekilebilecek bir basınç değil...

Shrieker
16 Ağustos 2013, 03:54
Motorda sürücünün ağırlığını unutmayın hesap yaparken. 1.5 ton arabada 70-80 kilo yük çok önemli değil ancak 180-190 kg'lik bir motosiklette 70-80 kg ciddi fark yaratabilecek bir oran :wiinkk:

y.akan
16 Ağustos 2013, 08:19
Şöyle oluyor...
500 beygir olan 1700 kg...
120 beygir olan 190 kg...
Hadi aralarında bir bağ kur... :bounce:
yapma be. ciddi misin ? Bak kandırma beni ! Sen olmasan , Allahın hikmeti işte sual olunmaz diyecektim bağ mağ kuramayacaktım. iyi ki senin gibi akıllı üyeleri var bu forumun.
e be güzel kardeşim. adam sana bu soruyu, soruyor. illa cahile anlatır gibi 120 hp nasıl 500 hp geçiyor demek mi lazım cevap alabilmek için ?

Okan Sinan Ocan
16 Ağustos 2013, 11:18
C63 600 Lükle top speed'de kafa kafayadır.GPRS Verisi 281 Km/h Olan r6 yı nasıl 1000rr la denk tutabilirsiniz. :) Yani fark aralarında hiç açılmıyor motor gaz kesince c63 geçiyor.Motor gaza basınca mesefe hep sabit öndekide 280 motorda 280 gidiyor.

Yani motor önce kalkıcağı için hızıda top speed olarak düşünürsek aradaki farktan mesafe hep sabit kalıcak ve motor önde olucaktır 600 lük motor için knusuyorum :)

1000RR Sınıfının en yavaş ivmelenmesine sahip olan motor olsada GPRS verisi 312 Km/h dır.Digital kadranlar 299 da biter.Uluslar arasında bununla yasak konusunda bir madde var.ZX10 2013 336KM/H GPRS verisi vardır.Şimdi siz C63 ü geçin SWİTZER P850 HP GTR ı yiyen stock zx10 göstereyim :) Oda yetmesse 1500 hp lamboyu geçen 316 hp hayabusa göstereyim ( ROLL ON YARIŞ ) Giderken basıyorlar.GTBOARD'da göz atınız :)




Sevgili kardeşim,

Birincisi reel hız GPRS ile ölçülmez GPS verisi dir o yazdığın. GPRS cep telefonu şebekesi üzerinden data transfer etme yöntemlerinden birisidir. GPS ise (Global Positioning System) uydular yardımı ile "REEL" konum ve hız belirlemek için kullanılan bir sistemdir.

İkincisi,

Mesajımı iyi okumadığın gayet belli.

Ağırlık/Güç oranının iyi olması hızlanmayı etkileyen bir faktördür.

Ancak yukarıda sorulan soru "azami hız" le ilgilidir.

Azami hızı belirleyen en önemli faktör "rüzgar direncidir" .

Yüksek hızlarda makina rüzgar direncini yenmek zorundadır.

Aynı makinaya ,şasiye ve güce sahip bir motorun "naked" versiyonunun "SS" versiyonundan daha düşük hıza sahip olmasınında yegane sebebi budur.

Otomobillere göre motosikletlerin (SS bile olsalar) rüzgar dirençleri daha kötüdür.

flame
16 Ağustos 2013, 14:54
Sevgili kardeşim,

Birincisi reel hız GPRS ile ölçülmez GPS verisi dir o yazdığın. GPRS cep telefonu şebekesi üzerinden data transfer etme yöntemlerinden birisidir. GPS ise (Global Positioning System) uydular yardımı ile "REEL" konum ve hız belirlemek için kullanılan bir sistemdir.

İkincisi,

Mesajımı iyi okumadığın gayet belli.

Ağırlık/Güç oranının iyi olması hızlanmayı etkileyen bir faktördür.

Ancak yukarıda sorulan soru "azami hız" le ilgilidir.

Azami hızı belirleyen en önemli faktör "rüzgar direncidir" .

Yüksek hızlarda makina rüzgar direncini yenmek zorundadır.

Aynı makinaya ,şasiye ve güce sahip bir motorun "naked" versiyonunun "SS" versiyonundan daha düşük hıza sahip olmasınında yegane sebebi budur.

Otomobillere göre motosikletlerin (SS bile olsalar) rüzgar dirençleri daha kötüdür.

Dediğinize katılmıyorum.

Bende supersporttan nakeda geçiş yaptım.Rüzgardan düpedüz dayak yiyorum.topu topu 10km 200+ sürate ulaştım inanın öyle sersemledim ki sinek gibi bir aracın arkasına yapışacaktım...

Fakat Suzuki Ram Air(SRAD) sistemi otomobil dünyasını dahi değiştirmiştir.Bkz.havalanan klasik mclaren videosu.Ki buna kanıt boru gibi motogp'dir.Ulaştıkları tuhaf hızlardan bu anlaşılır.

Şimdi diyeceksiniz o teknoloji bir mi ? Son kasa R1'den itibaren(moto gp teknolojili motoru) firmalar yarışa girdi.Hepsi motogp teknolojisini direkt kullanıyor.

600rr kullanıcıları bunu bilir.2005 kasasıyla 2013 kasası arasında dağlar kadar fark var.

Ha derseniz ki kaç dakika top speedde gidilir kaç km dayanılır,o dediğinize katılıyorum.Uzun süreli o rüzgara dayanmak kolay değil.Ki 260+ oluşan baskı insan vücudunun sınırlarını zorluyor.

alp_tunay
16 Ağustos 2013, 16:35
yapma be. ciddi misin ? Bak kandırma beni ! Sen olmasan , Allahın hikmeti işte sual olunmaz diyecektim bağ mağ kuramayacaktım. iyi ki senin gibi akıllı üyeleri var bu forumun.
e be güzel kardeşim. adam sana bu soruyu, soruyor. illa cahile anlatır gibi 120 hp nasıl 500 hp geçiyor demek mi lazım cevap alabilmek için ?
..e be güzel kardeşim....
Adama daha önce anlatmışlar....
Aşağı yukarı aynısını bende yazdım....
Soruyu sorana cevap vermek kötümü oldu forumda...:bounce:
İyiki senin gibi laf sokucu akıllı üyelerimiz olmuş...
Ne iyi etmişde teşrif etmişsiniz....
Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz...

y.akan
16 Ağustos 2013, 20:11
..e be güzel kardeşim....
Adama daha önce anlatmışlar....
Aşağı yukarı aynısını bende yazdım....
Soruyu sorana cevap vermek kötümü oldu forumda...:bounce:
İyiki senin gibi laf sokucu akıllı üyelerimiz olmuş...
Ne iyi etmişde teşrif etmişsiniz....
Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz...
MotorKafa'dan sonra ki mesajları okudunuz mu ? "tırr 200 le gidiyooo zaaaa XD"
azıcık insan olan karşısındakiyle böyle dalga geçmez.
Haa siz ,kendini doğru anlatamayan insanlarla dalga geçilmesini doğru bulabilirsiniz. Ben bulmuyorum. Bu ayıbı sizinle paylaşmam kusura bakmayın. Ben en azından adamın sorusu doğru anlaşılsın istedim. O yüzden sordum. Sizin verdiğiniz cevapta yanlış değil ama çok eksik.

Ha derseniz ki tam olarak cevabı nedir ? Üzgünüm bu konuda uzman değilim. Cahil cesaretiyle cevap veremeyeceğim . Fakat luigi colani tam olarak bu işin uzmanıdır. bu abiyi google aratırsanız doğru cevabı bulursunuz.

ErknOzyurt
17 Ağustos 2013, 02:07
Hangi araba olursa olsun spor motosikletleri er ya da gecer.
Birak bmwyi mercedesi
begenmediginiz sahin bile rahat rahat gecer.
Cbr en fazla 150-200 km sonra benzin almak icin durmak zorunda çünkü
:)

Şakasına bile yazılcak şey değil :) Seviye düşürmeye gerek yok.150-200 km demek ne demek biliyormusun ? Benim 280 le gidip şahininde 280 le gelmesi lazım ki benzin için durunca geçsin beni :) Birde cevap yazıyorum millet yorumunu okumazken :)[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=p_JLu15TLoo

1500 HP VS 316 HP

Olay birazda pilotajda.Ben çok gördüm 1000rr a GSX-R a binip 260 280 le giderken kafasını depoya yapıştırmayan kekoları :) + 18 / 19 / 23 km top speed oynuyor.Hızlanmada 5 saniye fark ediyor.Direnç artıyor.Rüzgar daha kolay yarılıyor.Zaten sağlam pilotaj kaskıyla tulumuyla motoruyla kendini belli eder.

alp_tunay
17 Ağustos 2013, 02:13
http://youtu.be/Z5g5J4mq8nE

ErknOzyurt
17 Ağustos 2013, 02:16
bunlara takılma eskiden en hızlıları motor sanırdım meğer arabalarmış.
serilik başka hızlılık başka .racingleri üst sınıf otomobiller geçiyor

Nedense bana denk gelmedi :) Ruslar gibi zx14 e binip araba koltuğuna oturur gibi oturmuyoruz. :) Yatıyoruz.Ruslar kadar aptalca ve malca kullanan yeteneksiz motorcu görmdim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------


http://youtu.be/Z5g5J4mq8nE


http://www.youtube.com/watch?v=-LL9bTMwsUs