PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki 750 Tiger Egsoz



flame
10 Ağustos 2013, 03:19
Selamlar arkadaşlar.Kawasaki zx10r'ımı sattım...Üzülere pek gönlüm olmayarak emekter dostumla buraya kadar dedik ve ayrıldık.2 Haftadır 2010 model z750 kullanıyorum.

Egsoz alma niyetim var.Tiger egsozlar hakkında bilgisi olanlar iletebilir mi acaba ? Türkiye'de kolay temin edilecek egsoz arıyorum aslında.

Aklımdan geçen komple akrep fakat sadece slip-on modeli mevcut ve o kadar gürültülü birşey istemiyorum.Leo vince tüp 1800 dolar civarı onuda direk geçtim...

Tiger hakkında bilginiz veya 2010 uyumlular hakkında yorumunuz tavsiyeniz nedir ?

astorojna
10 Ağustos 2013, 03:33
2004 model z750 arkadaşımda var ve üstündede tiger egzoz var. bence sesi çok tatminkar kendide beğeniyor. ben tavsiye ederim görmüş ve duymuş biri olarak tavsiye ediyorum.

flame
10 Ağustos 2013, 03:39
Teşekkürler.2010 biraz farklı ateşleme ve yakıt sistemi olarak.Ses nasıl olur acaba...

tr_select
10 Ağustos 2013, 04:00
Ömrümü çürüttün alperim. 2 haftadır bir karar kıldıramadım sana. Şu dediğim teflon devile bakalım ?

flame
10 Ağustos 2013, 04:10
Aga mail attım 2 yere ama bakalım ptesi gezicem bizim buradaki motorcuları.Belki bulurum

tr_select
10 Ağustos 2013, 04:22
Dediğim teflon kafana yattı ise araştırıp buliyim kardeşim istersen ?

wolrath
10 Ağustos 2013, 04:40
tiger kullanıyorum.(250de de kullandım) ecnebı rakıplerınden farkı bıraz daha hayvansı sesi olması :) kalıtesız demıyorum abartı dıyorum. agırlık olarak cok ıyı.ozellıkle yenı nesıl carbonlar fecı hafıf. pc - fıltre ıle 3asagı5yukarı aynı degerler alınır. 2-3katı para vermeye gerek yok.

flame
10 Ağustos 2013, 04:59
Dediğim teflon kafana yattı ise araştırıp buliyim kardeşim istersen ?

Bu hafta alacağım adamım...Bakarsan minnettar olurum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:56 ----------


tiger kullanıyorum.(250de de kullandım) ecnebı rakıplerınden farkı bıraz daha hayvansı sesi olması :) kalıtesız demıyorum abartı dıyorum. agırlık olarak cok ıyı.ozellıkle yenı nesıl carbonlar fecı hafıf. pc - fıltre ıle 3asagı5yukarı aynı degerler alınır. 2-3katı para vermeye gerek yok.

Sitesine baktım hiç açıklayıcı değil ya.Komplesi filan varmı ? Sadece tüp ile ne kadar hava yakıt ayarı yapılır muamma.Uygun filtre ve yazılım işi nasıl olacak...

Görüntüleri çok iyi gerçekten.Pazartesi gidip fiyat filan alayım en iyisi ben.Genelde olumlu şeyler duyuyorum.

wolrath
10 Ağustos 2013, 05:00
komple 125-250 & tek sılındırlıler ıcın vardı hatırladıgım kadarıyla.

bu arada pc-fıltre-headers z750 ıcın ne denlı gereklı onu da dusunmedım degıl. getırısı-goturusu pek mantıklı gelmedı bana :)
asırı besleme olmadıgı ıcın yuksek sıkıstırma da olsa hacımsız motorlar bu tur ufak modlara pek cevap vermıyor.hele kı z serısı gıbı agır bır sporcu ıcın ;)
ses yeterlıdır.carbon tıger 10 numara olur...

flame
10 Ağustos 2013, 05:18
komple 125-250 & tek sılındırlıler ıcın vardı hatırladıgım kadarıyla.

bu arada pc-fıltre-headers z750 ıcın ne denlı gereklı onu da dusunmedım degıl. getırısı-goturusu pek mantıklı gelmedı bana :)
asırı besleme olmadıgı ıcın yuksek sıkıstırma da olsa hacımsız motorlar bu tur ufak modlara pek cevap vermıyor.hele kı z serısı gıbı agır bır sporcu ıcın ;)
ses yeterlıdır.carbon tıger 10 numara olur...

Hacimsiz ? Hacimsiz 750cc olurmu :) Bende tam tersine her türlü modifiyeye yanıt vereceğine inanıyorum.

İnanın hiç zorlanmadan tek solukta 255km hıza ulaşabildim...Zaten gereğinden fazla agresif.Hiç Naked kullanıyormuş hissi vermiyor.Ağırlığı,haddinden fazla,ara hızlanması ve top speedi hiçte Naked tadında değil.Ki bana bunları dyno kanıtlı 220 hp zx10rdan sonra söylettiriyor.

Bende performans peşinde değilim şu anlık yeterli.Öyle olsaydım zaten komple motor bloğu,debriyaj ve yakıt sistemiyle uğraşırdım.

Şu anlık niyetim biraz daha hoş ses.Fakat orjinal egsoz değişimden sonra adam akıllı bir yazılım ve uygun filtre gerekli...Motosikletin sağlığı ve yakıt hava karışımı için şart...

İmportant
10 Ağustos 2013, 05:42
http://www.feyizoglu.com/Kawasaki-Z-750-07-EVO-II-CARBON-Eksoz_46462.html#0

wolrath
10 Ağustos 2013, 15:11
Hacimsiz ? Hacimsiz 750cc olurmu :) Bende tam tersine her türlü modifiyeye yanıt vereceğine inanıyorum.

İnanın hiç zorlanmadan tek solukta 255km hıza ulaşabildim...Zaten gereğinden fazla agresif.Hiç Naked kullanıyormuş hissi vermiyor.Ağırlığı,haddinden fazla,ara hızlanması ve top speedi hiçte Naked tadında değil.Ki bana bunları dyno kanıtlı 220 hp zx10rdan sonra söylettiriyor.

Bende performans peşinde değilim şu anlık yeterli.Öyle olsaydım zaten komple motor bloğu,debriyaj ve yakıt sistemiyle uğraşırdım.

Şu anlık niyetim biraz daha hoş ses.Fakat orjinal egsoz değişimden sonra adam akıllı bir yazılım ve uygun filtre gerekli...Motosikletin sağlığı ve yakıt hava karışımı için şart...

ben tum motorları kastetmıstım sadece 2tekerlerı degıl.sonucta bu 3 luyu yaparsanız kazancınız %10 bıle olmayacak bunu da dyno gıbı adam degılsenız anlamanız zor.egzozun psıkolojık artıları dısında :)
hıc zorlanmadan 255kmh yı duyunca yıne bı ırkıldım :) zorlasan kac gorecektın dıye merak etmedım degıl,hele ki ruzgardan gına gelen bı nakedda.
o halde bi video ve bikac deger koyayım da, rahat edeyım dıye dusundum :)

stock z750... 50 sanıyeden uzun bı surede 200-245 yapıyor.255 yapamıyor yapsa bı 50sn daha surer heralde :) zorlanmaktan kastınız nedır onu bılemedım.
http://www.youtube.com/watch?v=aodENUAiOC8

gearingcommander'a gore 10.000dd de 220 yapıyor.e z750 106 hp @ 10500 rpm ise gucunuz bu devırden sonra dusecek demektır.yanı yaklasık 230dan sonra kagnı gıbı gıdecektır.zorlamadan 255 bıraz zor yani.zorlamak lazım :D

***

220hp zx10'un hazırlanısı & detayları & videosu var mı? varsa lınk ısterım. bayılıyorum yuklu makınalara , ozellıkle bu kadar ıddıalı olanlara :) ben de nıyetlıyım ama yarıs sonrası cıkma parcalar bakınıyorum. zira parcalar 600cc lık makına ıcın pahalı gercekten.

flame
10 Ağustos 2013, 15:53
Pardon o vakit ben yanlış anlamışım hacimsiz olayını.

Bu tip rpm hesabı yapıyorsanız şöyle diyebilirim bende 6000rpm 6.vites 133kmh.Yani 12000rpm de redline'a girerse 260kmyi geçiyor.Bana sorarsanız zorlamak bu olur.

Sürekli 10.000rpm de top speed görmek için vites değiştirirseniz uygun şartlarda yani ters rüzgarın olmadığı ortamda 255kmh görmek gerçekten çok basit.İzmir-Aydın istikameti,tünel öncesi son düzlükte.Rüzgar almayan bir orası var zaten.Genelde deneme amaçlı orayı kullanıyorum.Çeşme otobanı bu konuda biraz rahatsız.Hele camı dahi olmayan nakedla...Tabi bu basitlik altınızda ki cbr 600rr'ın 255 basitliği gibi değil.Yıllardır aksiyon kamerası almadım umarım yakın bir gelecekte alıp bende paylaşacağım videolarımı:flower:

Yolladınığınız videoda vatandaş ise 6. viteste sürekli gaz açıp kapatıyor.Bu şekilde anca zaten bu süratlere ulaşılır zaten.

Zx10r'a gelince ah ah...Özelden konuşsak daha mutlu olurum.El emeği göz nuruydu benim için :) Sanırım çok pişman olacağım...

wolrath
10 Ağustos 2013, 20:24
kamera hakkında cıddı dusundugunuzde bana da haber verın.ucuz yollu kalıtelı bısey olursa :P
cok kararsızım.yeni s4 aldım bi de black edıtıon ıcın 1xxx lıralar verırsem bosanma sebebı olur :D

*basit demek bırak benım yarı lıtrelıgı , tam lıtrelık (:D) ve ustlerının , ıstedıgı devır-vıteste cok zaman gecmeden ( 10a kadar saymadan ) soyledıgımız suratlerı gormesıdır.yoksa dagdan atınca turlu turlu suratler goruluyor :) bana mesela top speed soranlara 250-260 dıyorum. duzlukte ha dıyınce yaptıgı surat bu.sonrası da vardır elbet ama bekle anam bekle bana gore degıl.oyle bı yol yok cunku tr de. ben tırsıyorum baska deyısle araba vs cıkınca.

flame
10 Ağustos 2013, 21:32
Ya var niyetim...Az buz akrobasiylede ilgileniyorum açıkcası...Kaydetmeyi paylaşmayı istiyorum...

Tabi dediğinizde doğru ama kullandıklarımız performans makineleri :) Biraz ciğerini sökmek lazım :)