PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hiç büyük cc yle başlayan oldu mu?



Sayfa : [1] 2

Panter38
05 Ağustos 2013, 02:29
Forumdaslar aklima bise takildi tamam anladik bu ise büyük hacimli motorla baslanmayacagini ancak hic bu ise büyük motorla baslayan oldu mu ? ne biliyim r6 1000rr suzuki intruder 800 yani 250 cc ustu biseyle :queen:acaba bu kisiler anilarini zorlanfiklari yerleri korktuklari yerleri pismanliklarini heyecanlarini sevinclerini anlatsalar da ben ve ihtiyaci olab arkadaslarda feyz alsa bi kac kisiyle karsilasmistim forumda adam 1000rr almis eve goturemiyo korkuyo :D evet tecrubeli arkadaslar ve bu hataya dusenlerin ellerini klavyeye davet ediyoruz :bounce:

yiqit
05 Ağustos 2013, 02:40
Bi arkadaşımın patronu yaklaşık 10 km motor tecrübesiyle z800 kullanıyor vızır vızır geziyor hergün :cherry:

Panter38
05 Ağustos 2013, 02:42
Bi arkadaşımın patronu yaklaşık 10 km motor tecrübesiyle z800 kullanıyor vızır vızır geziyor hergün :cherry:

biz birak 800 luk makinayi 125 lik alsak patlariz biyere tecrübesizlikten ama elin zengini catir catir suruyo :D ne diyelim tekeri duz bassin :)

Phoenixs
05 Ağustos 2013, 02:45
:) bizim orada dondurmacının ilk motoru 2010 Hayabusa :) öyle hız dan çok güç seven birisi yani 299 kilit gitmez :) sadece keyif amaçlı sürüyor ve Hayabusa yı seviyor hayabusanın hakkını vermiyor orası ayrı konu :)

Panter38
05 Ağustos 2013, 02:49
:) bizim orada dondurmacının ilk motoru 2010 Hayabusa :) öyle hız dan çok güç seven birisi yani 299 kilit gitmez :) sadece keyif amaçlı sürüyor ve Hayabusa yı seviyor hayabusanın hakkını vermiyor orası ayrı konu :)

ozur dilerim ama yuh a.m! k tamam gucu herkes severde 200 tane beygirin hangi birini kontrol edecek dondurmaci bey :D galiba sizin k7 niz vardi suzi sizin tecrube var o nedenle 100 beygirin ustune cikmaya cesaret edersinizde 0 dan 200 hp ama dikkat etsin obur tarafin sogutuculari calismiyo dondurmayi kaynatarak yalatirlar ;)

Phoenixs
05 Ağustos 2013, 03:06
ozur dilerim ama yuh a.m! k tamam gucu herkes severde 200 tane beygirin hangi birini kontrol edecek dondurmaci bey :D galiba sizin k7 niz vardi suzi sizin tecrube var o nedenle 100 beygirin ustune cikmaya cesaret edersinizde 0 dan 200 hp ama dikkat etsin obur tarafin sogutuculari calismiyo dondurmayi kaynatarak yalatirlar ;)

:) evet aslında motor sürmek tecrübe ister ama biraz da zeka ve güç ister beygir çok çok önemli değil kontrollü sürdükten sonra :) ilk motorun seninde hayabusa olsun kontrollü sür :) hiçbirşey olmaz efendi efendi sürersin zamanla alışırsın geçen 3 motor geziyoruz diğerlerini geçeyim dedim 2. vites de asıldım biraz geçtim :) yol bitti yol bi sağa bi sola dönüyor karşıya gidiş yok asıldım frenelere :) tam yolun ortasında durdum :) arka kilit önde sadece kaymayacak kadar :) altımda hyosung varken de ben aynı olayı yaşadım :) yani demek istedim motor önemli olmasınada iş sürücü de bitiyor :)

Panter38
05 Ağustos 2013, 03:15
:) evet aslında motor sürmek tecrübe ister ama biraz da zeka ve güç ister beygir çok çok önemli değil kontrollü sürdükten sonra :) ilk motorun seninde hayabusa olsun kontrollü sür :) hiçbirşey olmaz efendi efendi sürersin zamanla alışırsın geçen 3 motor geziyoruz diğerlerini geçeyim dedim 2. vites de asıldım biraz geçtim :) yol bitti yol bi sağa bi sola dönüyor karşıya gidiş yok asıldım frenelere :) tam yolun ortasında durdum :) arka kilit önde sadece kaymayacak kadar :) altımda hyosung varken de ben aynı olayı yaşadım :) yani demek istedim motor önemli olmasınada iş sürücü de bitiyor :)

siz daha iyi bilirsiniz ama su an sizin sag bileginizin ayari oturmus durumda ama soyle dusunun ilk otomobil kulllanirken derlerya gaza hafifce dokun ama hafifin derecesini bilmedigimiz icin araba bagirir hayabusada gazi bj kac milim cevirmekle ucurur adami diye biliyorum ben ha suremezmiyim 0 tecrubeyle busa belki surerim cok yavasca ! kaldirarak sonra yavasca giderek (vitese hic girmiyorum zaten busanin 1 i bana yetr :) ) ama en saglami kucukle baslamak :)

astorojna
05 Ağustos 2013, 04:16
arkadaşım var dl1000 ile başladı ortalama 2-2,5 senedir sürüyor.

Wazaa.35
05 Ağustos 2013, 04:26
Kendini ve altındaki gücü bilen insan istediği her motorla başlar ben buna inanırım.Çok kişi tanıyorum 600-1000 ile başlayan fakat tavsiye etmiyorum.
Racing makina hiç tavsiye etmiyorum, ihtiyar amcaları bile yoldan çıkarıyo meret:P

Panter38
05 Ağustos 2013, 04:30
ihtiyar mihtiyrmar hrkesin kaninda var egzos sesi ile hiz :) haklsiniz her büyük motor alana bise olacak diye bise yok ama ben alsam bi 600 rr ksin patlarim biere :)

acayüp
05 Ağustos 2013, 04:39
Ben başladım pişmanım.

Ne kadar ufakla başlanırsa o kadar doğru eğitiliyor insan.
Büyük motora hükmetmesi zor ve acemilik zamanlarında olması gerekeni değil de kendine kolay geleni yapmaya çalışıp tüm reflekslerini ve tepkilerini yanlış eğitiyorsun.
Ve sonradan yanlışı düzeltmek mümkün olmuyor yada çok zor oluyor.

Panter38
05 Ağustos 2013, 04:46
Ben başladım pişmanım.

Ne kadar ufakla başlanırsa o kadar doğru eğitiliyor insan.
Büyük motora hükmetmesi zor ve acemilik zamanlarında olması gerekeni değil de kendine kolay geleni yapmaya çalışıp tüm reflekslerini ve tepkilerini yanlış eğitiyorsun.
Ve sonradan yanlışı düzeltmek mümkün olmuyor yada çok zor oluyor.

yanlis anlamayin :) ibret alinabilecek bir ornek olmussunuz Teşekkürler amacim buyuk cc almak isteyenlere biraz olsun gelecegi gostermek :)

Samet Ağır
05 Ağustos 2013, 04:52
motosiklet tecrübem olmasına rağmen,yıllar önce ilk ss motora (litrelik) bindiğimde 20-30 metre sonra durdum...:silent:

etraftaki çocuklar vaaawww abi o ne öyle filan diye koşuştular yanıma...

ama benim durma sebebim onlarla konuşmak değildi..:salut:

ayaklarımı koyacak yer bulamamıştım..:pr::joker:

çaktırmadan peglere baktım..vay anasını..bayağı arkadalarmış yahu...:pl:

yerini görüp ayağımın birini koyup kalktıktan sonra diğerini koyarak devam etmiştim..

dediğim gibi bayağı tecrübem (max 250 cc) olmasına rağmen yinede patinajdan kurtulamamıştım..

Panter38
05 Ağustos 2013, 05:05
motosiklet tecrübem olmasına rağmen,yıllar önce ilk ss motora (litrelik) bindiğimde 20-30 metre sonra durdum...:silent:

etraftaki çocuklar vaaawww abi o ne öyle filan diye koşuştular yanıma...

ama benim durma sebebim onlarla konuşmak değildi..:salut:

ayaklarımı koyacak yer bulamamıştım..:pr::joker:

çaktırmadan peglere baktım..vay anasını..bayağı arkadalarmış yahu...:pl:

yerini görüp ayağımın birini koyup kalktıktan sonra diğerini koyarak devam etmiştim..

dediğim gibi bayağı tecrübem (max 250 cc) olmasına rağmen yinede patinajdan kurtulamamıştım..

ben ilk ss e binisimde (surmedim sadece bindim :) ) harbiden pegler baya arkadaydi acaba ayaklarini nasi koyuyolar buna demistim bende :)

Guven
05 Ağustos 2013, 09:41
Ben başladım pişmanım.

Ne kadar ufakla başlanırsa o kadar doğru eğitiliyor insan.
Büyük motora hükmetmesi zor ve acemilik zamanlarında olması gerekeni değil de kendine kolay geleni yapmaya çalışıp tüm reflekslerini ve tepkilerini yanlış eğitiyorsun.
Ve sonradan yanlışı düzeltmek mümkün olmuyor yada çok zor oluyor.

İşin özeti...::alkiis::

Permatiq59
05 Ağustos 2013, 09:42
ankaradan 94 doğumlu bir kardeşimiz suzuki gsx r 1000 kullanıyordu.. gectiğimiz ay haberlerde vardı... düz yolda 300le seyir halindeki arabaya arkadan vurarak hayatını kaybetti...

acayüp
05 Ağustos 2013, 11:21
En basıtı dıkkat edın gercekten otorıte kabul edılen adamlar herzaman mumkun olan en ufak cc motosıkletı onerıyorlar . Bu adamların bır bıldıgı olmalı ...!!!
Rossı , sofuoglu vs bu adamlar yarısmaya 30-50 cc ıle cocukluktan baslıyorlar , f1 de agzımızın suyu akarak seyrettıgımız adamlar cocukluklarından genclıklerıne kadar kartıng sırtında yogruluyorlar .
Dıyıceksınızkı bız yarısmı yapacagız . Evet hemde daha zorlu . Onlar sadece rakıbı ıle yarısırken bız azraıl ıle yarısıyoruz . Onların 1. Oncelıgı yarısı tamamlamak , bızımkı eve sag salım donebılmek anamızı babamızı cocugumuzu aksam gorebılmek .
Eger sızın ıcınde durum boyleyse mantıklı olanı yapın .

Basladıgım donemde basıma gelenlerle ılgılı sayfalarca yazabılırım :) ama qwert benı strese sokar .

sbr
05 Ağustos 2013, 11:41
bizim ofisteki bi cocuk 600f ile basladı.. sonra onu ofisteki yenı baslayacak olan bı cocuga sattı, r1 aldı.. daha sonra o cocukta yıne bızım ofistekı yenı baslayacak olan bırıne daha sattı.. yani bildiginiz 600f, başlangıc motoru oldu çıktı..

batua7x
05 Ağustos 2013, 11:45
Hic tavsiye etmiyorum abi altindaki makina rahat 200 gorur racing 600-1000 cc olursa.Hadi kendini tuttun basmadin viraja girerken ne yapicaz motora viraji aldirmayip tahtali koye bilet aliriz.Aman uzak durun baslangic icin ben de cbr600 le baslarim dedim de kuzenim salak diyip bi tane gecirdi kendime geldim

Karlıyollar
05 Ağustos 2013, 12:41
Herkez motor sürmeden önce ben hızlı gitmem yavaş yavaş giderim diyor ama biraz alıştıktan sonra dip gaz gidiyorlar.100-125cc daha uygun başlangıç için

ferdinandd
05 Ağustos 2013, 12:58
Benim dört tane 1000cc ile başlayan arkadaşım var, gerçi biri arkadaşım diğerleri onun arkadaşlarıydı, dolayısıyla tanıyorum yani de neyse...

İkisi malesef sizlere ömür, birinde bolca platin mevcut ama eksik bir organı yok (motosiklete tövbeli),

Esas arkadaşımında ilk R1 i öğrenemeden, doyamadan çalındı (bence bu yüzden hala hayattasın dediğimde kızıyor :jocolor: ),

yıllarca aradan sonra sevdası hiç sönmediğinden 2. yi aldı ve çok kısa bir sürede pert olacak bir kaza geçirdi, Allah korudu kendisinin pek bişeyi yok diyebiliriz.

Halen bunca mesajı alsada, sağlık olsun kısmetse birgün yine olacak diyor :pr:

( 1-2 yıl düşük cc scooter tecrubesi var! Tabi 1000cc racing için buna tecrube denirse ama gel de anlat... )

Benimde MT-03 ile motosiklete yıllar önce giriş yapamamama sebep olan etkenlerin başında gelir bu vakalar, 125cc özellikle delikanlı çağlar için fazla bile, bunu şimdi anlayabiliyorum tabi :)

impressive
05 Ağustos 2013, 13:09
eğitim alırsan başlanır. ben hondanın eğitimlerine katılmıştım daha önce hiç 250 ccden büyük tecrübem yoktu; ve 250 cc ve altı tecrübemde toplasan 500 km geçmez. vitesli motorla olan ilişkim max 750 km dir oda şehir içinde binmekten ora bura gitmekten. yani sonuç olarak gsr600 le başladım direk ve en ufak sıkıntı çekmedim. yavaş yavaş 1 hafta gaz a alıştım,boş alanda slalomlar yaptım virajlara çalıştım son olarak,1 hafta uzun yol tamamdır 1 ayda çekirge gibi olmuştum. izmirden antalyaya motoru kendim getirdim ilk ay, tabi şimdi 7000 km tecrübem oldu motorun üstünde çok şey değişti . hatta okadar hoşuma gittiki şehiriçi hararet sorun olmasa 2010+ bi z1000 istiyorum aslında. sadece kendini bil öyle alışmadan etmeden olup olmadık gaz verme makaslara girme artislik hareket yapma edebinle bin zzr1400 bile sürersin. bu arada bu 7000 km esnasında sadece 1 kere düştüm oda motoru herzaman koyduğum yerde logar kapağı vardı inceğim yerde o açıkmış logar kapağına düştüm motordan inerken gece vakti görmeyerek. motor üstüme devrildi bacağım logara girdi başka bi sakatlık yaşamadım allaha çok şükür. trafik tecrüben ve biraz motor tecrüben varsa eğitim alarak direk 600cc ile başlayabilirsin 1000 ccyle bile başlayabilrisin. çok abartıyor insanlar tamam sonuç olarak insanın canı söz konusu ama okadar abartıldığı gibi değilmiş olay.

Panter38
05 Ağustos 2013, 13:45
eğitim alırsan başlanır. ben hondanın eğitimlerine katılmıştım daha önce hiç 250 ccden büyük tecrübem yoktu; ve 250 cc ve altı tecrübemde toplasan 500 km geçmez. vitesli motorla olan ilişkim max 750 km dir oda şehir içinde binmekten ora bura gitmekten. yani sonuç olarak gsr600 le başladım direk ve en ufak sıkıntı çekmedim. yavaş yavaş 1 hafta gaz a alıştım,boş alanda slalomlar yaptım virajlara çalıştım son olarak,1 hafta uzun yol tamamdır 1 ayda çekirge gibi olmuştum. izmirden antalyaya motoru kendim getirdim ilk ay, tabi şimdi 7000 km tecrübem oldu motorun üstünde çok şey değişti . hatta okadar hoşuma gittiki şehiriçi hararet sorun olmasa 2010+ bi z1000 istiyorum aslında. sadece kendini bil öyle alışmadan etmeden olup olmadık gaz verme makaslara girme artislik hareket yapma edebinle bin zzr1400 bile sürersin. bu arada bu 7000 km esnasında sadece 1 kere düştüm oda motoru herzaman koyduğum yerde logar kapağı vardı inceğim yerde o açıkmış logar kapağına düştüm motordan inerken gece vakti görmeyerek. motor üstüme devrildi bacağım logara girdi başka bi sakatlık yaşamadım allaha çok şükür. trafik tecrüben ve biraz motor tecrüben varsa eğitim alarak direk 600cc ile başlayabilirsin 1000 ccyle bile başlayabilrisin. çok abartıyor insanlar tamam sonuç olarak insanın canı söz konusu ama okadar abartıldığı gibi değilmiş olay.

logar kapagi ! gecmis olsun tamam abartilacak gibi degilde her insan siz degil kendine hakim olamaz bi kac ornek var yukarda 3/4 u pert oluyo genelde :)

impressive
05 Ağustos 2013, 13:52
logar kapagi ! gecmis olsun tamam abartilacak gibi degilde her insan siz degil kendine hakim olamaz bi kac ornek var yukarda 3/4 u pert oluyo genelde :)

teşekkür ederim.haklsınız tabi orasını düşünmedim ama söylediğim gibi "hakim olabilirse" tamamdır. hiçbirşey candan önemli değildir risk almaya değmez ama benimki gibi önüne geçilemeyen bi tutku haline gelmişse onu eninde sonunda alıyor insan ama tedbirli binmek önemli olan tabi eğitimler aldım pratikler yaptım vsvs yani üstüne düşmek gerekiyor .

Panter38
05 Ağustos 2013, 13:54
teşekkür ederim.haklsınız tabi orasını düşünmedim ama söylediğim gibi "hakim olabilirse" tamamdır. hiçbirşey candan önemli değildir risk almaya değmez ama benimki gibi önüne geçilemeyen bi tutku haline gelmişse onu eninde sonunda alıyor insan ama tedbirli binmek önemli olan tabi eğitimler aldım pratikler yaptım vsvs yani üstüne düşmek gerekiyor .

konu yavas yavas amacina ulaşıyor ben kendimi sakin olarak gorurum ama egzos sesini duyunca kanim tersine akiyo sakin olamıyorum sakin duran az kisi vardir kendinizi iyi tartip sonra buyuk ccye gecin arkadaslar :)

visamlord
05 Ağustos 2013, 13:57
Başlanmaz diye birşey yok ama cc büyüdükçe aldığın risk artar. Birde şu var adam başlangıç için 125r alıyo gaz kolu tepkisi düşük olduğundan açıyorda açıyor 10bin km sonra ben oldum abi piştim diyor 600cc de ilk virajda gg :thumleft: motorda kilometreye göre tecrübe bir yere kadar doğru... Her motor yeni bir tecrübe eşiği bence

initial-D
05 Ağustos 2013, 14:03
hayatımda hiç motora binmemişken 150cc ile 2 aylık tecrübem oldu.

2. ay sonunda 1200cc 130 hp makine aldım.750-800km yol yaptım şimdilik.

zorlandığım konu ağırlığı oldu 260 kg olmasından dolayı ama aldığım ilk haftanın sonunda istanbul trafiğine bile girebildim artçı ile.

hız ve güç başdöndürüyor gaza getiriyor ama daha 10.000 devirlik motorun 7-8000 devirden sonra nasıl gittiğini bilmiyorum.ilk 3 viteste tam gaz hızlanmasının nasıl birşey olduğunu bilmiyorum.henüz onları deneyecek tecrübe ve güvenim yok.

pişman değilim,keşke almasaydım demiyorum.araya bir 500-600cc sokulabilirdi ama sağ eline hakim olursan tehlikenin büyük çoğunluğunu ortadan kaldırmış oluyorsun.

ha bir de eğitim almıştım :)

Panter38
05 Ağustos 2013, 14:09
dogru birde egitim olayi varr barkin abi bir röportajda alabildiginiz kadar Eğitim alin diyodu :)

manners
05 Ağustos 2013, 14:15
herkez motora baslarken hayalini susleyen bir motoru oluyor ve bir an once onu almak istiyor, burasi gayet dogal, bendede oyle, ancak motorla alakasi olmayan yasadigim bir olay bana bu isi neden cok aceleye getireyim dedirtti aslinda.

burda cok buyuk bir roller coaster park var, ve icinde 10-12 tane super roller coaster var, bir tanesi dunyanin en hizlilarindan birisi (ozellikle onun icin oraya gitmistim) ama bir hata yaptim, gider gitmez ilk ona bindim, sonra ne oldu? geri kalan diger roller coasterlardan zevk alamadim, cunki kesmemisti heyecan olarak, ben motor isinede oyle bakiyorum, dilediginiz tarz motora uygun hangisi ise 125-250 cc herhangi (ikinci eli satmasi kolay parcasi uygun bir motor) ile baslayip o sekilde istediginiz motora dogru yonelmek bence bu isin hakkini daha cok vermenin yolu, ufak bir hesap yaparsaniz sececeginiz bu motorlarda ikinci el alim satimlarinda eger satisi kolay bir motor sectiyseniz ve temiz ise cok ta zarar etmiyorsunuz. tr ye seneye donunce ordada bir motor alicam ama yine 250lik birseyle baslayip 1200cc lik bir cruisere kadar arttira arttira,

impressive
05 Ağustos 2013, 14:24
ha birde söylemeyi unuttum 125 cc 250 cc bunların gaz tepkimesi veya çift silindirli motorlarla dört silndirli motorların gaz tepkimesi arasında dağlar kadar fark var. ufak cc motorla alışacağınız tek şey trafik, panik durumları. yoksa 250 cc ile 600 cc makine birbirinden bağımsız. tabi benim şahsi görüşüm bu :)

initial-D
05 Ağustos 2013, 14:27
ha birde söylemeyi unuttum 125 cc 250 cc bunların gaz tepkimesi veya çift silindirli motorlarla dört silndirli motorların gaz tepkimesi arasında dağlar kadar fark var. ufak cc motorla alışacağınız tek şey trafik, panik durumları. yoksa 250 cc ile 600 cc makine birbirinden bağımsız. tabi benim şahsi görüşüm bu :)

aynen 4. viteste 3-4000 devirlerde tam gaz çevirsem dikkatsiz artçıyı üstünden atar motor öyle bir gaz yiyiyor :)

VOLkann
05 Ağustos 2013, 14:45
Bu biraz kişinin kendi ile ilgili. AŞağıda yazacaklarım kesinlikle büyük CC ile başlamayı özendirmek amacıyla yazılmamıştır sadece kendi tecrübelerimi aktarıyorum.
Benim ilk motorum Kanuni Deer 152 idi. Oturuş pozisyonu normal motorlar gibi diye tercih etmiştim. ALdığımda 26 yaşında idim. Toplasan 3000 km kullanmamışımdır (ehliyetim yoktu).

Şu an 31 yaşındayım. İlk vitesli motorum CB600F Hornet. Bu konu ile ilgili müsait zamanda daha geniş bi yazı yazmayı düşünüyorum ama kısaca belirtmek gerekirse;

1.Honda'dan 1.kur eğitimi aldım (ilk vitesli motorumu orada kullandım)
2.İnternette bütün motosiklet kazalarını izledim.
3.İnternetten bulabildiğim bi çok Türkçe-İngilizce yazı-makale-test vs. okudum.
4.13 yaşından beri araba kullanıyorum, 20li yaşlardaki gazım alındı DURULDUM.
5.Motoru almadan önce bir scooter parası kıyafete (Dain.mont, ag. kask, beri.dain eldivenler ve bellikler, tec.. kevlar korumalı kot) para yatırdım. Bot alıcam en kısa zamanda.
6.Ehliyetimi aldım.
7.En son motoru aldım.

SONUÇ:
1.Eğer kendinizi seviyorsanız acemi olduğunuz her konuda olduğu gibi motor üzerinde de hata yapacağınızdan ya da başka öküzler tarafındandan yapılan hataların cezasını çekeceğinizden önce korumaları, ehliyeti tamamlıyoruz.
2.Küçük cc'de şansımızı deniyoruz.
3.Eğer sakin bi şekilde kullanmayı becerebiliyorsak büyük cc leri denemekten zarar gelmez
AMA;
HAtayı tolere etmesi, kullanım rahatlığı, yavaş hızlanması, az yakması, parçasının ucuz olması vs........ nedenlerle KÜÇÜK CC CANDIR.

Benim büyük cc tercihimdeki nedenler ise;
1. İstanbulda trafikte kamyonların otobüslerin 100km hızla gittiği ortamda küçük ccler max.120 km hız yaparken onlardan kaçmak çoooooook zordur çünkü öyle bir anda hızlanmak gerekmekte (yavaşlarım derseniz daha zor ve uzun sürer) kaçış manevrası için opsiyon yaratılmadır. Özellikle otoyola bağlantı yollarında en sağ şeritten gitseniz bile mecburen bir sol şeride açılmanız gerekmekte, düşük cc lerde bu sorun olmaktadır. Şahsi düşüncem binilecek makina rahat bi şekilde normal yol koşullarında 150km hızı görmelidir.
2.Büyük cclerin frenleri küçüklerden daha sağlamdır, önde genelde çift disk vardır daha güvenli durur.

Kısaca özetlemeye çalıştım ki bunlar benim şahsi düşüncelerimdir.
Sonuçta büyük cc alıp sokak arasında 100km ile gitmekte, küçük cc alıp sokak arasında 70 km ile gitmekte aynı aptallığın örnekleri olup ikisinin sonu da bellidir. Motorda artistlik maalesef araba gibi affedici değildir. Bütün hüner sağ eli kontrol edebilmekte.

Panter38
05 Ağustos 2013, 15:10
baslik tam istedigim gibi oldu :) hayabusayla baslayacaklara duyurulur bide soyle bir olay var diye biliyorum a2 aldiktan 2 sene sonrata kadar 33 beygirin ustunu surmek yasakmis ! Böyle bise dogru mu ?

impressive
05 Ağustos 2013, 15:34
yurtdışında o sistem ondada millet kabloyu koparıp aşıyor o sıkıntıyı :D

Panter38
05 Ağustos 2013, 16:07
bizdede olsa cok güzel olurdu :)

Pangea
05 Ağustos 2013, 16:54
CBF 600 ile başlayağanı tanıyorum.DAha patlamadı bakalım ama ileri sürüş eğitimi vardı.

acayüp
05 Ağustos 2013, 17:21
Hakım olmakmı :)

18 yasındasın 25 cm penısın var ve kız arkadasına yemın ederımkı sadece 10 cm sını kullanıcam demekle aynı sey.

O anda ( gazı ) koklersın arkadas bunun lamı cımı yok .

initial-D
05 Ağustos 2013, 17:28
Hakım olmakmı :)

18 yasındasın 25 cm penısın var ve kız arkadasına yemın ederımkı sadece 10 cm sını kullanıcam demekle aynı sey.

O anda ( gazı ) koklersın arkadas bunun lamı cımı yok .

işte öyle bir nefis ile kullanıyorum ben şuan.

şöyle düşün, 18 yaşındasın 25cm penisin var ve kız arkaşın hepsini istemesine rağmen, tamamen kopmasından korkarak 10 cm sokuyorsun :mrgreen:

gazı köklemek senin elinde ama birdaha kökleyemeyeceğini düşünmek aklı başında motorcunun standart donanımına dahil :)

VOLkann
05 Ağustos 2013, 17:32
işte öyle bir nefis ile kullanıyorum ben şuan.

şöyle düşün, 18 yaşındasın 25cm penisin var ve kız arkaşın hepsini istemesine rağmen, tamamen kopmasından korkarak 10 cm sokuyorsun :mrgreen:

gazı köklemek senin elinde ama birdaha kökleyemeyeceğini düşünmek aklı başında motorcunun standart donanımına dahil :)

:) Süper yaaa köklersen patlar bi daha binemezsin :):)

Felon
05 Ağustos 2013, 17:35
Vay arkadaş 25cm ler hava uçuşuyor burası türkiye kimse zenci değil şu ölçü birimlerini küçültelim, kötü örnek teşkil etmesin :P :)

acayüp
05 Ağustos 2013, 18:21
Anladıgımız dılden , buda ergenlerın en ıyı anlayacagı dıl .
Yoksa bıraz kaba saba oldu farkındayım :)

Pangea
05 Ağustos 2013, 18:28
Hafta da 3 kere V-pilis .BÜYÜK ZAFERLER BÜYÜK SİLAHLARLA KAZANILIR.

Panter38
05 Ağustos 2013, 19:35
5 dakka bakmadim bi coni reyiz gelmemis valla :P aslinda ornek cok mantikli ama :)

Mengu16
05 Ağustos 2013, 20:21
150'likle bile biraz gaza gelince keskin bi virajı zor dönüyosun. 600'lük bi motorla viraja kontrolsüz girdiğinde olacakları düşünmek istemiyorum :cherry:

Panter38
05 Ağustos 2013, 20:27
150'likle bile biraz gaza gelince keskin bi virajı zor dönüyosun. 600'lük bi motorla viraja kontrolsüz girdiğinde olacakları düşünmek istemiyorum :cherry:

Barkin abinin tiplemeleri geldi aklima :)

çekirgeee
05 Ağustos 2013, 20:51
yıllardır hayalim olan cbr600rr 'a şimdilik birkaç yıl boyunca maddi durumlardan kavuşamayacağımı bildiğimden,

yaklaşık 10 gün önce vitesli kullanmasını bilmeden (arabalarıda sevmediğimden hiç merak etmedim tamamen bilmeden yani :) )
ve nasıl getireceğimi bile düşünmeden parayı ayarlayıp ilanları karıştırıp bir 250destro almaya karar verdim
görünüşü ,kalın arka tekeri ,sesi ,tamamen büyülüydü benim için
neyse konuştuk görüştük motoru aldık
eve götürme sıkıntısınıda tamamen teorik bilgi
debriyajı hafif bırakarak hareket etmeye başlayınca gazla 1.viteste getirmeyi başardık :) (hararet yaptı merak etmeyın)
ikinci gün ;eve getiren yolda da götürür mantığıyla 2.3. viteside gördük ki ilk düşme burda oldu zaten, kimse frene birden asılma teker kitler kayar dememişti :)
kadıkoy bostancı bagdat caddesı trafıgı ve ısıkları sayesınde dur kalk vıraj hız egıtımlerımız az cok yerıne oturdu :9

cbr 600 ü alsam 0 bilgiyle makinadan çok kendime zarar vereceğimi anladım
ama olsada güzel olurdu be

flame
05 Ağustos 2013, 20:54
C90dan fzr600'e geçtim.Ailemin büyük kısmı motorcu ve çok karşı çıktılar.Dinlemedim bende tabi...Yaşadığım saçma kazalar başıma gelen abuk subuk olaylarla ilgili o kadar uzun yazarım ki...Tamam efendi binerek belki kaza ve düşme riski azalabilir ama altınızda 2 kg 1 beygir veren motosiklet olursa hepsi hikaye...En iyisi daimi ufak cc ile başlamak.Hiç olmazsa motosiklete kendini taşıtmayı öğrenmek..

Mengu16
05 Ağustos 2013, 20:58
yıllardır hayalim olan cbr600rr 'a şimdilik birkaç yıl boyunca maddi durumlardan kavuşamayacağımı bildiğimden,

yaklaşık 10 gün önce vitesli kullanmasını bilmeden (arabalarıda sevmediğimden hiç merak etmedim tamamen bilmeden yani :) )
ve nasıl getireceğimi bile düşünmeden parayı ayarlayıp ilanları karıştırıp bir 250destro almaya karar verdim
görünüşü ,kalın arka tekeri ,sesi ,tamamen büyülüydü benim için
neyse konuştuk görüştük motoru aldık
eve götürme sıkıntısınıda tamamen teorik bilgi
debriyajı hafif bırakarak hareket etmeye başlayınca gazla 1.viteste getirmeyi başardık :) (hararet yaptı merak etmeyın)
ikinci gün ;eve getiren yolda da götürür mantığıyla 2.3. viteside gördük ki ilk düşme burda oldu zaten, kimse frene birden asılma teker kitler kayar dememişti :)
kadıkoy bostancı bagdat caddesı trafıgı ve ısıkları sayesınde dur kalk vıraj hız egıtımlerımız az cok yerıne oturdu :9

cbr 600 ü alsam 0 bilgiyle makinadan çok kendime zarar vereceğimi anladım
ama olsada güzel olurdu be
En doğrusunu yapmışsın, destro250 zaten 250'liklere göre düşük bi güce sahip. Biraz fazla dikkatle 125'lik motor kadar güvenli kullanabilirsin yeni başlamana rağmen. Bide lastikleri Unilli veya biraz daha paraya kıyabilirsen Dunlop'la falan değiştirebilirsen süper olur.

Panter38
05 Ağustos 2013, 21:14
Vay be acaba ben ilk marşan sonra ne olaylar yassrim acaba :D

KeaSH-07
05 Ağustos 2013, 21:14
yapabilen olsa hep kafamda yamaha r6 alıp beyinden beygir ufalttırma var 35-45 beygir olsa yeterli
80-100 beygir çok fazla.vinn vinnnn 4 silindir sesi olsun ama çok gitmesin 250likleri geçsin yeter benim için
var mı konuda bilgisi olan ?