PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : k&n hava filtresi kullananlar bakabilirmi?



KTM07
22 Temmuz 2013, 13:15
Filtre aldım
henüz elime geçmedi de,
Merak ettiğim paketten çıktığı gibi takiyormuyuz yoksa yağlamamiz gerekyormu?

xawa
22 Temmuz 2013, 14:09
Aldığın gibi takıyorsun.

Ufuk İnkaya
22 Temmuz 2013, 14:23
AS 950 Kamyon mu bu yağlayıp takacaksın :queen: iyi güldürdün hee, şaka bi yana paketten çıktığı gibi takıyorsun.

KTM07
22 Temmuz 2013, 14:47
Bakım seti de var bakımları kac km de bir yapsam iyi olur

canerol
22 Temmuz 2013, 14:56
tozlu topraklı yollarda gidiyorsan en temizi 2500 de bir yapman
ama yook ben cadde çocuğuyum alsfattan inmem derse :) 5000 de bir temizle :)

brooklynnn
22 Temmuz 2013, 20:06
yağlayıp takıyorsun

blamir
22 Temmuz 2013, 20:18
KN kendinden yağlı gelir zaten. Bakım periyotlarıda 10.000KM de birdir. Aldığın gibi takıyorsun.

brooklynnn
22 Temmuz 2013, 20:33
atamotoda yaglayıp taktılar

ogzcngdk
22 Temmuz 2013, 20:40
atamotoda yaglayıp taktılar


hepiniz apışıp kaldınız yaplayıp takmışlar bakın :)

blamir
22 Temmuz 2013, 21:16
O zaman cakma taktilar. Kn zaten kendinden yagli gelir. Ilk actiinda za ten anlarsin dokununca. Bu arada kn bakim periodlari 50.000 milmis . 3-5.000 km degil yani.

canerol
22 Temmuz 2013, 21:56
O zaman cakma taktilar. Kn zaten kendinden yagli gelir. Ilk actiinda za ten anlarsin dokununca. Bu arada kn bakim periodlari 50.000 milmis . 3-5.000 km degil yani.

sen tozlu topraklı yollara gir bakalım 50bin milde motoru eline alırısn ne olur yani zaten 2 vida tutuyor filtreyi bi hava vur temizle yerine tak bu kadar.
o toz toprak 50bin milde nereye toplanıyor o kadar temiz duruyorsa.... toz toprak motora gidiyor mantiken

flame
22 Temmuz 2013, 21:59
Aha iyi bildiğim yerden soru :D Yağlama filan yok.Geldiği gibi takın.Bakımları normalde 10.000 bir der ustalar ama siz kendiniz yapacaksanız 5000de bir girişin nede olsa ktm duke dağ taş gidersiniz.Üzerinde yağ var zaten hissetmişsinizdir.Bakım aparatlarının olması da lazım.Kullanım klavuzu basittir.Uygulanabilir.

En doğru seçimi yapmışsınız.İlk marşa bastığınızda farkı anlayacaksınız.Bmc ve K&N bu konuda tektir.

blamir
22 Temmuz 2013, 22:40
sen tozlu topraklı yollara gir bakalım 50bin milde motoru eline alırısn ne olur yani zaten 2 vida tutuyor filtreyi bi hava vur temizle yerine tak bu kadar.
o toz toprak 50bin milde nereye toplanıyor o kadar temiz duruyorsa.... toz toprak motora gidiyor mantiken

Telden uzunnn uzuna yazamiyorum . KN nin periyodik araligini soyledim sadece. Muhakkak temiz USA yollari icin belirlenmis standarttir. Sunuda belirteyim o kadar tiz toprak diyorsun ya Klx250 kullanicisiyim 1 yildir girmedigim toz camur kalmadi ama her hava filtresini temizlemeye yeltendigim de tertemiz kaldigini goruyorum.

Motorlarin cogunda hava filtresine dogrudan hava girisi yoktur. Bukuk hava yollarindan gecer vs vs.

KTM07
22 Temmuz 2013, 22:42
Temizleme spreyi var bakimdan bakima sıkıyormuşuz az bekletip ılık suyla yikiyormusuz
bide kurudukdan sonra sıkmak için yağı var onuda sıkıp kuruttukdan sonra takıyormuşuz.
iyi ya umarım az da olsa performansı artırır nette videoda sesi biraz daha iyi çıkıyor gibime geldi.

brooklynnn
22 Temmuz 2013, 22:46
doğru
cakma mal kakalamıslar bana tuh nabcam sımdı ? !!

flame
22 Temmuz 2013, 22:48
Temizleme spreyi var bakimdan bakima sıkıyormuşuz az bekletip ılık suyla yikiyormusuz
bide kurudukdan sonra sıkmak için yağı var onuda sıkıp kuruttukdan sonra takıyormuşuz.
iyi ya umarım az da olsa performansı artırır nette videoda sesi biraz daha iyi çıkıyor gibime geldi.

Ktm'de ne yapar bilmiyorum...125 cc de çok büyük fark olmaz ama hissettirir tahminimce...Biraz da yakıt sistemi oynanır ve egsoz değişimine gidilirse o motosiklet gider gibi geliyor bana :)

KTM07
22 Temmuz 2013, 22:54
Egzoz parası hazır
leo vince düşünüyorum
ama tırsıyorum arkadaş
bağlayan polis bağlayan a
masraf cikar başıma,

blamir
22 Temmuz 2013, 22:57
Ktm'de ne yapar bilmiyorum...125 cc de çok büyük fark olmaz ama hissettirir tahminimce...Biraz da yakıt sistemi oynanır ve egsoz değişimine gidilirse o motosiklet gider gibi geliyor bana :)
Z750 de two bross + kn filtre ile son hizda +10kmh kazandim. Elimde dyno testing yok maalesef. Defalarca testini yaptim son hizda dark yaratti.

flame
22 Temmuz 2013, 22:58
Egsoz konusunda 1 2 fikrimi belirtmiştim başka bir başlıkta...Hatta üretici bir ustamızla anlaşmazlık yaşadık.Ben inatla akrepten şaşmayın diyorum.Amaç performanssa tabi.Komple akrep olmalı ki bir işe yarasın.Leo vince kullanmadım hiç bir bilgim yok...

ogzcngdk
22 Temmuz 2013, 23:19
Egzoz parası hazır
leo vince düşünüyorum
ama tırsıyorum arkadaş
bağlayan polis bağlayan a
masraf cikar başıma,

polis olan yerden geçmiyceksin :) kontrol noktaları belli zaten ben aylardır çevirmeye yakalanmadım mesela acemiliğimde 2-3 kere yakalandım ceza yemedim sonra dank etti :)

KTM07
22 Temmuz 2013, 23:21
Nasıl belli ya adamlar kafalarına göre yapıyo biliyorsan banada söyle
:D

Syanur
23 Temmuz 2013, 00:24
Sizin motora takacağınız leovince benim motorun orjinal halinin çıkardığı sesin yarısını felan çıkartacaktır büyük ihtimalle. Şuana kadar bir sorun yaşamadım. (yakinen haftalardır duke200 ile birlikte sürüş yapıyorum :wiinkk: )

KTM07
23 Temmuz 2013, 09:00
Duke 200 orjinal 98 db ses 125 i 89 büyük bi fark yok ama bizim burda çok ceviryolar ondan