PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GT250 icin malzeme temini



EminYILDIRIM
02 Temmuz 2013, 19:07
Tum forum uyelerine merhaba.
Yeni aldigim 2007 Model Hyosung gt250 comet motosikletim icin gerekliligini bildigim ve bilmedigim birkac yedek parca temin etmeliyim cunku kismetse 15 Temmuzda istanbuldan bir ayligina muglaya gidecegim ...



Motosikletin egzantirik zincirinden ses geliyormus usta oyle seyledi degisirse ikisi birden degismek gerekirmis...netten bursada tanesi 35 tl ye buldum cin mali ama geri donen sikayet eden olmamis...


Tekerler zincirinin germe payi kalmamis en son ayarda zinciri bakla aldirarak yapmalimi yoksa degistirmelimiyim...en uygun fiyatli ve stabil çözüm ne olur nereden alinir ?



HASANPASADAKI NIYAZI USTA ( SANAL ALEMDE MESHURMUS FARKRTTIGIM KADARIYLA ) dinleyerek subap vs de gerek dedi 8 tane bunlarin temini ?

Ayrıca karburator , kompresyon ayari sifirmis bunun için meshur birine gitmeye gerek varmi ? Piyada ustalarida yaparmi?

On disli 2 dis buyutmek istiyorum acikcasi sehir ici cok cabuk vites istiyor makine bundan bi nebze kurtulmak istiyorum cunku iki yuz metrede bir isiklar var...


Buji degistirmek pek maliyetli olmaz sanirim performans ve yakit icin hangi bujiden kac tane almak gerekir ?


Arka lastigim geberik ancak sifir lastik motosiklete gore cok pahali cikma temiz 150/70/17 69h lastik nereden temin edilebilir ne kadara?


Yasli motosiklet sonucta govdede ufak tefek boya cikmalari cizikler var ayrica depoda iceri gocme var bunlarin tadilati nerede nekadara yapilir ?


Baska degistirmem gereken ne olabilir ? Fren balatalar iyi durumda ancak disk asindigi icin olsa gerek taslatmak gerekebilir...



Simdi bu sorunlari tek yerde halledebilecek bir atölye usta varmidir ?
Cunku kimisi taslama yapamiyor vs gerekirse rektefiye... asagi yukari derdimi anlatabildim sanirim cozum onerilerinizi bekliyorum

54RR
02 Temmuz 2013, 19:48
Sorduğun sorularla alakası yok ama bu motoru ne kadar ucuza aldın da bu kadar masraf yapman gerekiyor ?

EminYILDIRIM
02 Temmuz 2013, 19:55
Bukadar masraf yaomam gerekmiyor eksantrik ses ve lastik disinda bi oncelik yok motoru 4000tl ye aldim

merianne
02 Temmuz 2013, 20:23
zincir gerdirme payı kalmadıysa sağlığın açısından Zinciri değiştir...Orjinal Oringli zincir dişli seti 170 TL. Moturu düzgün kullanırsan 20 bin km dişli seti istemez.
Egzantirik zincirini kesinlikle orijinal al. Çifti 150 tl
2. el çıkma lastik alacağına;en ucuz işe yarar ÖN- Arka takım maxxis lastik toplamda 440 tl.Orijinal shinkolardan çok daha iyi onlardan al
Ön dişliyi 2 diş büyütmek arkayı 6 diş küçültmektir.Afedersin ama motor götünü kaldıramaz. Fazladan Yaklaşık 1500-2000 devir çevirmen gerekecek yoksa motor yürümez...aşırı yakıt tüketimi boşyere motoru yoracaksın.
İridyim CR8e buji alacaksın. 2 adet. Normal bujiye göre rölanti devirin yaklaşık 200dd düşecek..
diski taşlattırırsan ısınma kaynaklı disk yamulmaları gibi sorunun olacak,firen performansın düşecek..Bu şekilde disk iyice cortlayana kadar kullan..ön Diskin sıfırı 240 tl-arka 170 tl
diger göze hitap eden sorunların tamiri ustaya,boyacıya vsvs değişir..Subap karbürator gibi sorunlarına bişey diyemiyeceğim.Bana göre önceliğin zincir olsun,değiştirmeye bak

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

merkez yedekparça da aradığın her parça mevcut.Yerleri istanbulda. Bişey sorayım; motor kaçbinde ? arka lastik shinko mu ?

EminYILDIRIM
02 Temmuz 2013, 20:51
eyvallah üstad orjinal egzantirik seti nerede 150 tl hemen sipariş vereyim ben çinlisine 70 verecegime ...yarın sabahtan motoru garaja çekip depoyu indirtip üst motor açtıracagım orada duruma göre muhtemelen gerekli parçaları hemen sipariş verecegim gerekirse gelene kadar bekletmesse usta toplatacagım 50 lira işcilik anca alır gibime geliyor depo indirip üst kapak vs açıp eksik gedik nedir demeye sanırım...sonra hemen gerekli parçaları alacagım motor 46 binde on arka teker bridgestone ...shinko degil zaten maxxis alacagıma cıkma marka lastik almam daha mantıklı gibi geldi forumdan okuduklarımla yoksa sadece arka lastik lazım maxxis de alabilirim bütçemi zorlamaz çıkmaya göre açıkcası.. teker zinciri için gerdirme payı kalmamış ya bakla alınacak ya degişecek ama degişmek gerekli gibi zincir saglamda hani okadar uzattıysa ömrü tamamdır dedi usta...motor dedigim gibi 2007 model 2008/5 trafige çıkışlı 46.000 de arka frende ses ve motordaki o egzantirik şakırtısından başka sıkıntım yok ama dedigim gibi el atmışken biraz daha geniş çaplı yapayım dedim..egzantirik gerdirme payı varsa zaten gerilir heralde yoksada hemen sipariş verecegim...motorun dişlileriyle oynamaktan vazcaydım..son soru...çıkma lastik alırken lastigin durumu iyi olsa bile en eski kaç yapımı lastiklere bakmalıyım ? yazılan cevapların her harfi için teşekkürler bu işte daha kuzuyum ama anladım ki piyasa kurt dolu...