PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Japonya Mail



rapidhacker5
01 Temmuz 2013, 20:41
arkadaşlar Honda türkiye koltuğun kopmasını garanti dışı bıraktı şimdi Honda Japonya ya bir mesaj ileteceğim.Güzelce anlatacağım ancak e-maili lazım HOnda tr den istedim ama sanırım yok diyecekler :D


http://www.honda.co.jp/motor/
siteyi çevirttim türkçeye ama bize ulaşın contac gibi yerler yine yok saygılarımla .
Honda artık gözümde bitmiştir satıp İnazuma alıyorum

sailor33
01 Temmuz 2013, 20:46
Koltuk nasıl koptu hocam. Yanlış anlama nasıl koptuğunu merak ettim

cool113
01 Temmuz 2013, 22:17
https://waigaya.honda.co.jp/user/enquete.do?grp=feedback&no=20120401

iletişim için

halil altın
14 Temmuz 2013, 05:14
https://waigaya.honda.co.jp/user/enquete.do?grp=feedback&no=20120401

iletişim için

Hocam buradan mail attığımda japonyaya gittiğinden kesin eminmisin?

rapidhacker5
14 Temmuz 2013, 09:06
Hocam buradan mail attığımda japonyaya gittiğinden kesin eminmisin?

hiç sanmıyorum alamadım

ilkerabi
14 Temmuz 2013, 10:31
Honda; çok uluslu, çok bölümlü, çok da büyük bir şirkettir...
Yani o kadar büyüktür ki.. Çalışanları bile mail'le ulaşamaz yukarı yani. O derece.
Mail'den daha iyisi..
Arızanın resmi ile beraber şikayetinizi zarfa koyup normal POSTA ile şikayete konu olan motorun distiribütörüne (dağıtımcı-ithalatçı) ve hangi ülkede hangi fabrikada yapılmış ise oraya göndermeniz çok daha etkili olur kanaatindeyim.
Direk Japonya muhatabınız değil zaten, ortadoğu veya asya-ortadoğu gibi bir bölümü vardır. Oraya ulaşın.
Üretim yapan overseas (denizaşırı) bölümlerden başka assembly factories (toplama fabrikaları) da var..