PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ybr 125 ESD Karbüratör Değitirme



utkan35
23 Haziran 2013, 22:50
Arkadaşlar bir arkadaşımda ybr 125 esd 2012 war biz bunun karbüratörünü değiştirmek istiyoruz motor duzgun gaz yemıyor bu tps donanımı dalgasından dolayı yokuşlarda bayılıyor biz buna 2004 ybr karbüratörü takmayı dusunuyoruz bunun ustune elektronik hiç birşey yok ama bu 2005 den sonra çıkanlarda 2 tane soket fiş filan giriyormuş bunlar ne işe yarar bu 2012 esdede war 3 tane fiş giriyor bu yarı enjeksiyon olayı filan diyorlar biz simdi bu 2004 ybrinkini taksak fişleri filan hiç takmasak bi sorun olurmu yoksa 2005 lerin kindenmi alıp takalım bu 2004 ler 12 hp 2005 ler 10 hp o yuzden dıyorum 2004lerinkini takalım fişleri komple iptal edelim asıl soru bu fişler ne işe yarıyor birde bu ust kapakta katalizör yeri kapatmışlar sanırım ybr 2012 esd de orjinalde katalizör yeri kapalımı üst kapağın orda yoksa ordan boru filan cıkıyormu birde bunu merak ettim bizim driftlerden boru filan cıkıyor ybr esd si olan bi arkadaş bakarsa sevinirim birde egzozun ordan bır boru hava filtresine gidiyor buda geri donusum diyolar çok konuştum kusura bakmayın

---------- Post added at 21:50 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

http://img535.imageshack.us/img535/7094/cimg2540.jpg arkadaşlar 2 tane fiş war burda dikkatli bakarsanız bunlar ne işe yarıyor ybr esd de de 2 tane bundan 1 tanede büyük fiş war 3lü filan herhalde ne işe yarıor biraz araştırdım yarı enejksiyon gaz kelebeği konumu filan öyle yazmışlar biz 2004 ybr karbüratörü takmayı dusunuyoruz fişsiz soketsiz bi sıkıntı olurmu yoksa bu 2005 den sonraki olanlarımı takalım

zaferkarizma
23 Haziran 2013, 22:56
öncelikle kolay gelsin . bişey merak ettim tüm ybr lerdemi var bu sıkıntı çünkü tüm forumlarda ybr nin çok güzel olduğu hiç bir sorunun olmadığı kesinlikle arıza çıkarmadığından ( o yüzden yamaha servisleri ağlıyomş ) falan bahsediliyo doğrumu ?

utkan35
23 Haziran 2013, 22:58
öncelikle kolay gelsin . bişey merak ettim tüm ybr lerdemi var bu sıkıntı çünkü tüm forumlarda ybr nin çok güzel olduğu hiç bir sorunun olmadığı kesinlikle arıza çıkarmadığından ( o yüzden yamaha servisleri ağlıyomş ) falan bahsediliyo doğrumu ?

şöyle söyleyim bi arkadaşta 2012 ybr war ondan önce 2008 ybrsi warmış 80 le çıktığım yokuşu 60la cıkıyorum diyor ybr 125 esd yle o yuzden karbüratörü değitiriceğiz bu 2004 ybrlerde katalizör filan yok bu karbüratördeki elektronik sistem yok 12 hp yoksa motorda sıkıntı yok karbüratörde sıkıntı yok yani

zaferkarizma
23 Haziran 2013, 23:02
açıklamalarınız için çok teşekkür ederim bilgilerinize amadeyim.:)

F54
23 Haziran 2013, 23:03
bence satın o motoru hiç masraf etmeyin çok güzel ybr city ler var 2010 2009 onlardan alın 3250 3500 arası
evet 2012 modeller de biraz sıkıntı var ben de satıp 2012 alacaktım yetkili servisin ustası benim tanıdık aman abicim hata edersin senin motor 10 numara sıfır km olanlar senin motor gibi gitmez demişti karbüratör farkından dolayı
benim motor 2008 2kişi rampa ne ayılıyor ne bayılıyor:cherry:

utkan35
23 Haziran 2013, 23:15
bence satın o motoru hiç masraf etmeyin çok güzel ybr city ler var 2010 2009 onlardan alın 3250 3500 arası
evet 2012 modeller de biraz sıkıntı var ben de satıp 2012 alacaktım yetkili servisin ustası benim tanıdık aman abicim hata edersin senin motor 10 numara sıfır km olanlar senin motor gibi gitmez demişti karbüratör farkından dolayı
benim motor 2008 2kişi rampa ne ayılıyor ne bayılıyor:cherry:

aynen öyle dede satma dusuncesı yok karbüratörü değiscez bakalım bu karburatordeki 2 fiş ne peki sizin motordada war ?

F54
23 Haziran 2013, 23:19
aga ben bu motoru aldım alalı bi sıkıntıı çıkarmadı o yüzden ne neyin kablosu bilmiyorum:silent:
ben benzin koyup geziyom ybr böyle bi motor işte:cherry:

utkan35
23 Haziran 2013, 23:27
aga ben bu motoru aldım alalı bi sıkıntıı çıkarmadı o yüzden ne neyin kablosu bilmiyorum:silent:
ben benzin koyup geziyom ybr böyle bi motor işte:cherry:


anladım öyle tabi ya...

Uğur Gündüz
23 Haziran 2013, 23:44
Yakıttan tasarruf olsun diye yamahanın kendi yaptığı bir şeydir bu bilirsinizki motorlar rampada çok yakıt tüketiyor. Resmi açıklamalara göre bile zaten 9,47 TL ile 100 km yol gidebiliyor. Siz hız yapmak istiyorsanız karbüratörü değiştirebilirsiniz. :)

utkan35
24 Haziran 2013, 00:16
Yakıttan tasarruf olsun diye yamahanın kendi yaptığı bir şeydir bu bilirsinizki motorlar rampada çok yakıt tüketiyor. Resmi açıklamalara göre bile zaten 9,47 TL ile 100 km yol gidebiliyor. Siz hız yapmak istiyorsanız karbüratörü değiştirebilirsiniz. :)

evet biliyorumda işte bu 2004 lerde elektrik kablosu yok 2005 den sonralarada karburatorde 2 tane elektrk kablosu war hangisini alsak bilemiyoruz bu 2 kablo ne işe yarıyor bazısı yazmış yakıt enjeksiyon sensörü birisi yazmış otomatik jikle ile kızdırma hani dizel arabalardaki gibi elektrikle ısıtıyor havayı falan filan tam olarak ne işe yaradıgını anlasak ona göre alcaz karbüratörü

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

arkadaşlar yokmu bu 2 fişin ne işe yaradığını bilen ?

varan22
24 Haziran 2013, 01:40
Fişi bilmem ama 2004 ybr nin karbüratöründen başka hava filtreside farklıdır vede krankı komple diğer modellerine göre farklı ve satılan sitelerde 2004 uyumlu olduğu yazılır. 2004 kullanan biri olarak hız konusunda çok fark olmasada rampalarda yeni modellere göre kendini fark ettiriyor bu kesin.

utkan35
24 Haziran 2013, 02:14
Fişi bilmem ama 2004 ybr nin karbüratöründen başka hava filtreside farklıdır vede krankı komple diğer modellerine göre farklı ve satılan sitelerde 2004 uyumlu olduğu yazılır. 2004 kullanan biri olarak hız konusunda çok fark olmasada rampalarda yeni modellere göre kendini fark ettiriyor bu kesin.

öylede bu 2012 leri filan karbüratör çok etkiliyor katalizörüde egzozdan bir boruyla hava filtresine vermişler egzozda gücünü azaltıyor zaten bakalım o 2 fişin ne işe yaradıgını bılsek ya 2004 karburator alcaz yada 2005 densonrakılerınkini alcaz herhalde ısıtma cıklesıdıolar otomatik elektrikle ısıtıyor sanırım ole bisi

varan22
24 Haziran 2013, 19:18
2012 modele 2004 karbüratörü rahatlıkla takabilirsin bunda bir sıkıntı yok. Yapman gereken 2012 model ybr nin geri dönüşüm borusunu iptal etmen ve 2004 karbüratörle beraber 2004 manifold alıp veya kendi manifoldun ortadaki çıkışını uygun bir malzeme ile kapatarak çalıştırabilirsin. Benzinli motorda kızdırma veya ısıtma bana pek mantıklı gelmiyor. O soketleri iptal ettiğinde de motosiklet çalışmaya devam edecektir. Kızdırmadan ziyade hava yakıt ayarını dengeliyen bir mekanizma olma ihtimali daha yüksek.

utkan35
24 Haziran 2013, 19:26
2012 modele 2004 karbüratörü rahatlıkla takabilirsin bunda bir sıkıntı yok. Yapman gereken 2012 model ybr nin geri dönüşüm borusunu iptal etmen ve 2004 karbüratörle beraber 2004 manifold alıp veya kendi manifoldun ortadaki çıkışını uygun bir malzeme ile kapatarak çalıştırabilirsin. Benzinli motorda kızdırma veya ısıtma bana pek mantıklı gelmiyor. O soketleri iptal ettiğinde de motosiklet çalışmaya devam edecektir. Kızdırmadan ziyade hava yakıt ayarını dengeliyen bir mekanizma olma ihtimali daha yüksek.

bu gun taktık karbüratörü o nlar ısıtmaymış elektrikli ısıtma bu 2004 den sonrası olanları karburatorunu taktık motora walla biraz performansdan dusme oldu gibi ama motor 18 binde ilk defa karburator takıldı ondan once vakumlu karburator oldugundan zannediyoruz...