PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ybr 125 esd krank bilyası sorunu



ilker86
19 Haziran 2013, 13:30
merhaba arkadaslar daha öncede konu açmıstım motor 100 ü geçmiyodu diye bende ybr var 100 ü zarzor görüyor 21500 de 2010 model ustaya götürdüm krank bilyalarından ses gelmeye basladığını söyledi 10.000 20.000 daha gider dedi acaba krank bilyalarından cekis ve hız düser mi bilyaları dğistireyimmi ilerde büyük hasar verir mi motora

adem80
19 Haziran 2013, 16:34
benim ybr kopyası wolf tan ses gelmeye başlamıştı. Ufak bi ses yüzünden 540 tl masraf yaptım. Salcano wolf son iki sayfada yazılı. Parçalar ve fiyatları. Hep ybr parçası kullandım. Bi okur, ziyaret edersen faydalanabilirsin. Bence yaptır. Zarar büyümeden. Yolda kitleyip kazaya sebebiyet vermeden.

maxi97
20 Haziran 2013, 02:13
benim ybr düzde 80i geçemiyor, 90ı zor görüyor. 100 gene iyiymiş. sorunun cevabını bulursan bana mesaj atabilir misin? 10 tane ustaya gittim kimse çözemedi. hem 100 kmde 3 litreden aşağı yakmıyor hem de gitmiyor.

serkanADH13
20 Haziran 2013, 10:24
motorun gitmeme sebeplerinden en büyük etken DEBRİYAJ'dır,
sürekli debriyaj balatası değişimi iş görmeyebilir,
nedeni ise,
nasılki ön disc'lerin izerinde incelme oluyor ise debriyaj ,ç göbeğindede incelme olur,
buda hali hazırda 12,5 mm gelen balata kalınlıgını sıkıştırıldığı zaman daha az basmasına sebep olur,
buda çekişten düşürür,
Subapların uzun süre ellenmemiş olması subaplarda kaçırmaya sebep olur buda KOMPRESYONUN düşmesi demektir motorun çekişi gidişi düşer,
Subap ayarları yeterlı degıldır motor zamanında açık kapatma yapamıyordur (sente kayıklığı değil ilk ve son subap baskı anları) çekişten düşer,

Motorun KOMPRESYONU DÜŞÜK İSE SEGMANLAR KAÇIRIYORDUR buda çekişe gidişe engeldir...
Teker bilyaları fren balataları aşırı sıkıyordur bunlarda çekişe gidişe ve yakıta etkendir,,

Bilginize Sunulur ;)

varan22
20 Haziran 2013, 15:16
125 lik bir motordan 150 km hız beklememek gerek. Ybr hafif bir motosiklet ani bir durumda hatayı kabul etmiyecek kadar hafif. Arızayı bence hız için değilde motosikletin daha büyük bir problem çıkarmaması veya yolda bırakmaması için gidermek gerek.

satoyama
20 Haziran 2013, 16:14
motosikletlerinize otomobil yağı koymayın...

ilker86
22 Haziran 2013, 13:47
araba yağı koymuyorum yamahanın orjinal yamalube yağını koyuyorum yazın 20 50 4S kışın 10 40 4S.krank bilyalarından ses gelmesi motorun cekisini düşürür mü.balataları yeni deiştirdim

mterayes26
22 Haziran 2013, 14:18
motorun gitmeme sebeplerinden en büyük etken DEBRİYAJ'dır,
sürekli debriyaj balatası değişimi iş görmeyebilir,
nedeni ise,
nasılki ön disc'lerin izerinde incelme oluyor ise debriyaj ,ç göbeğindede incelme olur,
buda hali hazırda 12,5 mm gelen balata kalınlıgını sıkıştırıldığı zaman daha az basmasına sebep olur,
buda çekişten düşürür,
Subapların uzun süre ellenmemiş olması subaplarda kaçırmaya sebep olur buda KOMPRESYONUN düşmesi demektir motorun çekişi gidişi düşer,
Subap ayarları yeterlı degıldır motor zamanında açık kapatma yapamıyordur (sente kayıklığı değil ilk ve son subap baskı anları) çekişten düşer,

Motorun KOMPRESYONU DÜŞÜK İSE SEGMANLAR KAÇIRIYORDUR buda çekişe gidişe engeldir...
Teker bilyaları fren balataları aşırı sıkıyordur bunlarda çekişe gidişe ve yakıta etkendir,,

Bilginize Sunulur ;)

,
Debriyaj tası o hale gelmesi için yağsız kullanım gereklıdır .
Subab ayarına hep ayar olmuşumdur subab öyle hemen ayar bozmaz , ayrıca eksantrikte atlak yoksa subab açılıp kapanmasında geç veya erken kapanma olmaz .

unutmayınız kaçıran sekman yağ yakar , dolayısı ilede sılındırın ustunde ınce bır yağ tabakası yoksa emiş kuvvetli olmaz çekiş düşer
Saygılarımla