PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Tırlatmaya az kaldı :)



Unique693
01 Mayıs 2013, 18:47
Merhabalar.Bu tarz konulardan bende rahatsızlık duyuyorum ama yinede açmak zorunda kalıyorum :) İnce eleyen sık dokuyan biriyim (pimpirikli) :P 250 cc ye geçmek istiyorum.Biraz ss tutkunuyum onun için Cbr 250 ve Gt250 r arasında kaldım.Cbr tam ss denilemez st diyebiliriz.Ama hyosung tam ss kafamı karıştıran konu kime sorsam honda diyor kalitesinden ötürü ama bana itici gelen yanları tek silindiri görüntü olarak hyosung kadar çekici gözükmemesi.Hyosung ta görüntü ve vtwin motoru bana daha çok çekici geliyor.Tabi bunlara ragmen honda kalitesinden Cbr 250 leri araştırıyordum.CBR 250 konu başlığı altında epey sayfalar okudum ve birinin yağ yakmadan bahsettiğini gördüm.Ybr de rahatlığa alıştırdı iyice beni motor sağlamlığı konusunda ben kontrol edemem sürekli :P Ayrıca hyosung parça fiyatı konusunda daha cep yakıyormuş cbr a göre.Neyse her iki modelin kullanıcılarıda yorum yaparsa bana çok yardımcı olur.Herkeze iyi günler :)

suatt22
01 Mayıs 2013, 18:50
http://www.youtube.com/watch?v=x-bnBHoqkp8

kardeşim kendin nasıl hissediyorsan al gitsin başkasına sorma

umurcan
01 Mayıs 2013, 19:22
Hacı yazı tura at, para havada dönerken hangisinin gelmesini diliyorsan onu al :wiinkk:

suatt22
01 Mayıs 2013, 19:24
http://www.youtube.com/watch?v=Sfqf-5uTzM8

Unique693
01 Mayıs 2013, 19:27
http://www.youtube.com/watch?v=x-bnBHoqkp8

kardeşim kendin nasıl hissediyorsan al gitsin başkasına sorma

Tamam bu şarkıdan esinlenerek koydum konu başlığını ama lütfen cıvıtmayalım.

hisvarlar
01 Mayıs 2013, 19:29
Çok kafaya takma, temiz olduktan sonra ikiside üzmez. Beğendiğini al geç.

Garip
01 Mayıs 2013, 19:31
inan, başlığı açıp da içinden anlamsız birşeyler çıkması da beni tırlatıyor.. :)

suatt22
01 Mayıs 2013, 19:33
kusura bakma kardeşim biraz dalga geçer gibi oldu ama bence kendin karar ver

Unique693
01 Mayıs 2013, 19:38
inan, başlığı açıp da içinden anlamsız birşeyler çıkması da beni tırlatıyor.. :)

Sorma aha birşey yazmışlar diye giriyorum anlamsız anlamsız şeyler :pr:



MCN testleri bunlarda ingilizcem pek yok ama hyosung biraz önde görünüyor gibi.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-CBR250R-2011-current/

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Hyosung/Hyosung-GT250-Comet-2004-current-2/

viper17
01 Mayıs 2013, 19:45
Güç ve kalıp hariç honda önde.

seigen
01 Mayıs 2013, 19:46
Gerçekten tırlatmaya az kaldı, forumu araştır biraz, artık aynı konuların açılmasından bıktık.

ertuğrul66
01 Mayıs 2013, 19:50
Hacı yazı tura at, para havada dönerken hangisinin gelmesini diliyorsan onu al :wiinkk:

demek biliyormuydunuzu sizde takip ediyorsunuz ;) :wiinkk:

volkanocak
01 Mayıs 2013, 19:52
ss motor da rahat edemezsin,uzun geziler işkenceye döner.gelelim kıyaslamaya ben ikisinden de kullandım haysungh biraz daha fazla titriyor.eğer sıfır alacaksan ve illede ss binicem dersen ikisinede o paraları verme git o paraya herhangi bir 600 al gerçek manada ss e bin.

umurcan
01 Mayıs 2013, 19:54
demek biliyormuydunuzu sizde takip ediyorsunuz ;) :wiinkk:

Yok ben 9gag'da görmüştüm :mrgreen: Face'deki çoğu şey oradan hacılanıyor zaten

MeTaL
01 Mayıs 2013, 19:57
Güç ve kalıp hariç honda önde.

Ortalamada Hysoung önde, sadece kalitede, güvenilirlik (sanıyorum ki marka bazlı) ve piyasa değeri olarak CBR 250R ın 1 tık altında.

Şahsi görüşüm ama ben olsam Hysoung' u tercih ederdim. Bence racing dediğinde 2 değer önemli; hız, tork performansı ve frenaj ...

ertuğrul66
01 Mayıs 2013, 20:13
Yok ben 9gag'da görmüştüm :mrgreen: Face'deki çoğu şey oradan hacılanıyor zaten

Doğru :cat:

kasta37
01 Mayıs 2013, 20:35
İçinden hangisi geçiyorsa onu al

Unique693
01 Mayıs 2013, 20:36
Gerçekten tırlatmaya az kaldı, forumu araştır biraz, artık aynı konuların açılmasından bıktık.

Hocam nerden biliyorsun araştırmadığımı ?.Başka sitelerde dahil birçok konu okudum.Buradaki cbr 250 r kullanıcıları konusunda epey gerilere kadar okudum ve senin yağ eksiltme yazına kadar kararım honda idi.

KeaSH-07
01 Mayıs 2013, 21:41
çok zorlamassan yakmaz cbr 250r yağı ve benzini
tam ss gbi olsun diyorsan hyo
ama konfor kalite cbr tavsiye ederim

Emreerol
01 Mayıs 2013, 21:46
Öncelikle hoşgeldiniz ve kolaylıklar dilerim. Zor bir aşamadasınız sizde benim gibi. Ben de çok araştırdım şu malum en çok tutulan 3 250cc'lik motorları.

http://www.sportrider.com/bikes/146_1105_kawasaki_ninja_250r_honda_cbr250r_hyosung _gt250r_comparison_test/viewall.html

Adresinde çok güzel bir karşılaştırma var. Yeterli ingilizceniz yoksa amatör bir çevirimler birlikte sunayım, umarım yararı olur.

"HYOSUNG'UN ayak+bacaklar için alanı az. ön göğüs şişik olduğu için üstüne daha çok yatıyosun ama bileklere daha fazla ağırlık veriyo. ayrıca göğüs şişik olduğu için yanlardan, bacaklarını daha açık tutmak zorunda bırakıyor. Bu da onun kısa mesafe ve şehir içi kullanımını zorlaştırıyor. Cbr en dar göğüslü olanı, ninja çok az daha geniş ama daha güçlü.
Hyosung'un debriyajı sert. Ninja ve Cbr de tereyağıından kıl çeker gibi dokunur dokunmaz geçer. Gaza tepkiyi yüksek torku olduğu için en iyi Honda verir. Hyosung'la Nija torku düşük olduğu için daha çok gaz vermeniz gerekir. En iyisi 1. Honda 2.Hyosung 3.Ninja, gaz alma konusunda.

112 km.lik hızda Honda'nın osuruğu kesilirken Hyosung iyi idare eder ama ninja esas gücünü göstermeye başlar. Hırıltı konusunda Kawasaki en sessiz yumuşağıdır. Hyosung'da titreşim,uğultu fazladır 6000-9000 rpm'de ve uzun mesafede fazla yorar. Honda aynadan arkayı görmeyi en iyi sağlayandır açı olarak. Ninja ve Hyosungda dirsekleriniz ayna görüntüsünü fazlasıyla kapatır.

1 litre benzinle en uzun mesafeyi Honda'yla katedersiniz (yaklaşık 30km) ama deposu 13 litredir. Hyosung'la 1 litre benzinle 28.5 km civarı yol alırsın ve bir depoyla 400 km civarı devam edersin. Honda daha az yakmasına rağmen depo küçük olduğu için daha çok benzin molası verirsin. Deposu en büyük olan Ninja ama 1 litreyle 19.5 km yol yapar ve bir depoyla 322 km yol yapılabilir.

Süspansiyon konusunda en çevik Honda. Hyosung Ninja'dan 14 kg, Honda'dan 27 kg daha ağır, ayrıca dingil açıklığı da fazla olduğu için bu konuda en hantalı Hyosung. virajlara hızlı girişte en iyi Ninja idare eder, Cbr ve Hyosung sarsılır gezmeye başlar.

Fren olarak da en iyisi Ninja, İlk öğrenenler için aslında en rahatı honda.

Kawasaki'nin test notları :
-Diğerlerinden daha hızlı
-Durağan şasi, keskin fren,
-Yüksek devire ihtiyacı var
-En çok yakan

Honda'nın test notları :
-En hafif, en çevik ve kıvrak olanı.
-İyi orta mesafe, en iyi yakıt ekonomisi
-100'den itibaren zorlanıyor
-Lcd panel çok küçük
-En iyi kalkışı yapıyor

Hyosung'un test notları
-Büyük motor govdesi
-En uzun menzile sahip
-En ağır
-Motor titriyor, devirlerde yapışkan (ne demekse artık)
-vVrajlarda köşelerde biraz kaba

Amatör deneme sürüşü görüşleri; (hatun)
Honda:
Çok hafif ve kolay kontrolü olan bi motor. Kendi motorumu almaktan hep korkardım ama bu motoru denediken sonra okadar korkmama gerek olmadığını gördüm. Frenleri çok iyi , motor konforlu. Oturma pozisyonu ve elciklerin(ellerini koyduğun yer :) pozisyonu gayet iyi. Göstergelere çok dikkatli bakmazsan göremiyosun.

Hyosung:
Döndürmek için zorlamak zorundasın. Honda'ya göre daha çok hız yapabildim. Mandallar bence doğru yerde değil, bacaklarım zorlandı kramp gibi. Boyunuz belli bi boyun altındaysa bunu almayın. Motoru kesinlikle Honda'dan daha hızlı. Dijital göstergenin görülmesi kolaydı. frenler iyiydi , süspansiyonlar Honda'ya göre daha sert. Hyosung çok oynak değil , daha çok uzun mesafe için, en çok gücünü sevdim.

Kawasaki:
Manevra yapması kolay. S şeklinde bir dönüşü 80le giderken kolaylıkla yapabildim. Oturuş konforlu, Honda'yla Hyusong arasında. Honda'dan daha hızlıydı, diğerlerine göre daha pürüzsüz bir sürüşü var. Analog gösterge görmeyi zorlaştırıyor. Frenler güçlü ama yumuşak. Süspansiyon yumuşak ama Honda kadar değil.

Hangisini alırsınız?HYOSUNG'la Kawasaki arasında kaldım. İkiside Honda'dan hızlı ve motor sesi daha iyi.

(erkek):
Honda:
Çok az motor kullanan biri olarak kendimi Honda'da rahat hissettim. Motorun hafif ve kontrol edilebilir olmasını severim o yüzden Honda'yı sevdim. Öotordan çok bisikletteymişim gibi hissettim. Gücü iyi ama Ninja kadar değil. Fren iyi, vites iyi, gaz verirken bir kaç kez vitesi kaçırdı gibime geldi.

Hyosung:
Bir kez daha, çok eğlenceliydi. Yarış motoru kullanıyor gibi hissettim. Güç olarak Ninja'ya benzer,tamamen kontrol altında. Fren iyi, çok keskin değil. Benim kalıbımdaki birine göre ağırlığı çok değil.

Kawasaki:
Hızlı hissettim. Gücü hoşuma gitti ama altımdan kaçıp gitcek gibi değil, ki bu iyi hissettiriyor. Tutuşu güzel ağır değil. Tamamen rahat ve güvenli hissettim. Frenler çok iyiydi. Negatif bişey bulamadım söyleyecek.

Hangisini alırdın? Honda'yı alırdım çünkü daha rahat ve hafif.

Jake (erkek)
Honda:
2den 3'e , 3ten 4.viteslere geçişlerde daha güçlü gibi hissettim. Ninja kadar savrulmadan hız yapabilirim gibi geldi. Ninja kadar atik değil. Koltuk biraz daha yüksek ve trafiği izlemek için daha iyi bi pozisyon sağlıyor. Frenler Ninja kadar sıkı değildi, bu konuda Ninja Honda'ya toz yutturur.

Hyosung:
Kesinlikle Honda va Kawasaki'ye göre büyük, hantalımsı. Ama çok konforlu. Çok sıkışık değil, hareket alanınız var. Gücü Cbr kadar refleksli değildi. Ama sevdim iyiydi, pürüzsüzdü. Dönüşler iyiydi, ağırlık eşit paylaştırıldığı için "s" dönüşlerde zorluk yaşamadım. Çn frenler iyi ama diğerleri kadar sıkı değil, arka frenlerin diğer motorlar kadar iyi çalışması için biraz efor sarfetmek gerekiyor. Çaylak olarak Hyosung almazdım, Diğer motorlar gibi yeni öğrenenin işini kolaylaştıran bi motor değil.

Ninja:
Hafif,manevra yapması kolay, ağırlığı ideal. Frenler mükemmel,bu konforlu güvenli hissettiriyor. Motor gücünü sevdim, biraz açtım ve çok eğlendim. İhtiyaç duyduğum ayarları çok kolay hissedip yapabildiğim için çok sevdim. Oturma pozisyonu çok rahat, ne yüksek ne alçak. Dizlerin yukarda kalcak şekilde değil rahat oturack şekilde pozisyon alabiliyosun.

Hangisini alırdın? Ninja ve Cbr arasında kalırdım ama Cbr'yi alırdım.

Düşünceler:
April Trestick:
Ben kısa birisiyim. Gerçekçi olursak Kawasaki'yle Honda arasında kaldım. Hyosung bana göre değil, çok uzun,çok ağır, günlük yaşamda başa çıkamam. Bu çok kötü çünkü v-twin motor severim ve muhtemelen Hyosung'u herkesten çok sevebilirdim.
Ninja'yı tercih ederim. Güçlü motoru, azıcık alçak koltuğu kontrolü sağlamamı benim için kolaylaştırıyor.

Bradley Adams:
Her üç motorla yüzlerce kilometre yaptıktan sonra önemli noktayı keşfettim : 250lik motorlar güç bölümü değilde eğlence zevk bölümünü sunuyorlar. ama ne kadar eğlenceli olsalar da bir tanesi buna uymuyor.

Kızıl saçlı üvey evlat olarak tanımlayabileceğim Hyosung, fark edilebilcek kadar az işlenmiş(kibar) diğerlerine göre, daha agresif sürüş pozisyonu, ağır kontrol ve sert debriyajı var. Ama sonra, Honda ve Kawasaki var, büyük ölçüde farklı dizaynda ama çok benzer performanstalar.

Günün sonunda paramı Kawasaki'ye verirdim. Bu Honda kötü bi motor demek değil, aslında tam tersi. Honda hafif, çevik, yüksek torku var(şehir içinde) bu da onu yeni başlayanlar için ideal yapar. Ama kawasaki daha performanslı,süsmansiyon ve motor karakteristikleri daha iyi.

Kent Kunitsugu:
500 cc lik bir honda mb5'in vardı günlük ulaşımda kullandığım, 1982 'de, yani böyle küçük bir motorun yeni başlayanlar için nekadar öğretici olduğunu iyi bilirim.

Hyosung 2006 yılında kullandığımız gr650r den sonra çok yol katetmiş. Form ve bitiriş olarak çok iyi, firma yakıt enjeksiyonu işini tamamladı. Ama yine de japon motorlarına göre işlenecek yerleri var, eğer bu 3 motoru kıyaslarsak Hyosung bu fiyatı Haketmeyeni, çünkü diğerleri daha kaliteli ve fonksiyonlu.

Yeni Cbr350 yeni başlayan motoru için tüm özelliklere sahip, süpriz yaratcak kadar iyi performanslı ve kurnaz teknolojili. Aklımdaki problem, kaldıramıyacağı bir güç barındırıyor. Ninja, diğer elde, sahibini çok daha uzun süre meşgul edecek yeterli performansa sahip."


Çeviri tamamen amatörce el emeği göz nurudur. İsim belirtilmeden kopyala/yapıştır yapılmamasını rica ederim.


Şöyle bir alıntı yapayım geçen yıl ingilizce kaynaktan çevirip buraya eklediğim yazıyı. Belki yararı olur. Kolaylıklar...

MeTaL
01 Mayıs 2013, 22:08
Şöyle bir alıntı yapayım geçen yıl ingilizce kaynaktan çevirip buraya eklediğim yazıyı. Belki yararı olur. Kolaylıklar...

Çok iyi bir araştırma olmuş. Racingler (SS)' den klasman olarak nefret etmeme rağmen Ninja alma isteği doğdu içimde : ) ...

asbaran_54
01 Mayıs 2013, 22:19
değerli kardeşim 2012 model hyo kullanıcısıyım. ben sana çok kısa geçeyim kararını sen ver. honda motor kalitesi olarak dünyada ilk sırada gelir ve değil hyo ile hiçbir motorla kıyaslamam. cbr ile sadece performans yönünden kıyaslayabilirim çünkü yakın arkadaşımda var arada beraber gezintilere çıkıyoruz bende tiger egzoz var ve motoru orijinal egzoza göre çok rahatlattı ve performansını çok arttırdı. cbr ile hyo hız yönünden kıyaslanamaz aralarında 3-4 hp vark var ve hyo her şartta cbryi geçer, ayrıca hiçbir tek silindir hiçbir çift silindirle başabaş gidemez aynı sesi de veremez. hyo alacaksan tiger egzoz tak motoru çok iyi açtı, rahatlattı orijinal tüpü ızgaralı ve dar çıkışlıydı ve makinayı çok sıkıyordu ama tigerle çok fena coştu. düşük devirlerde hareketlenme olmuyor devir 4 bini geçtikten sonra aniden agresifleşmeye başlıyor. hafif titreşimi var uzun yolda rahatsız edebilir. son olarak da vitesi boşa atmakta ilk zamanlar sorun yaşayabilirsin. dış görünüş harika ötesi, çok güçlü, çok klas duruyor, inanılmaz ilgi çekersin. alacaksan 2011 ve üstü al eskiler de grank sorunu çıkıyor ayrıca 2011-2012 modeller delphi beyinli ve enjeksiyonludur, oturuş pozisyonu tüm racinglerde olduğu gibi bunda da çok rahat değil. hayırlısı olsun

Unique693
02 Mayıs 2013, 00:00
Teşekkür ederim herkeze.Sanırım kararım CBR gibi.Bir abimiz güzelce anlattı sağolsun.Ama görüşlerinize hala açığım :)

Unique693
09 Mayıs 2013, 22:53
Teşekkür ederim herkeze.Sanırım kararım CBR gibi.Bir abimiz güzelce anlattı sağolsun.Ama görüşlerinize hala açığım :)

Böyle yazdım ama hala kararsızım :) Motoruda sattık kaldıkmı motorsuz :)

Bulundugum bolgede 2 sininde servisi yok.Hyo görüntü olarak ve vtwin motoru bana cazip gelen yanları.Kafama takan yanı kalite ve saglamlık. Cbr ise ilk önce honda olması, su soğutması 6 ileri olması arasıra yaptığım uzun gezilerde oturuş pozisyonu ile cazip.Tek kafama takan tek silindiri ve hyodan performansının biraz düşük olması.Ybr 125 ile 5 senede 16400 km yapdım dün sattım.

isaaras
10 Mayıs 2013, 00:41
markaların dışı seni yakar içi beni yakar honda derim:)

ReiZzZ
10 Mayıs 2013, 00:49
Böyle yazdım ama hala kararsızım :) Motoruda sattık kaldıkmı motorsuz :)

Bulundugum bolgede 2 sininde servisi yok.Hyo görüntü olarak ve vtwin motoru bana cazip gelen yanları.Kafama takan yanı kalite ve saglamlık. Cbr ise ilk önce honda olması, su soğutması 6 ileri olması arasıra yaptığım uzun gezilerde oturuş pozisyonu ile cazip.Tek kafama takan tek silindiri ve hyodan performansının biraz düşük olması.Ybr 125 ile 5 senede 16400 km yapdım dün sattım.
ben olsam cbr 250 alırdım oturuş pozisyonu çok iyi ben kullandım çok rahat geldi bir çok 250 cc ye oturdum inazuma falanda dahil en güzel oturuş pozisyonu benim için cbr 250 deydi herşey elinin altında ve hafif yakıtıda az frenleri gayet iyi performansıda bence yeterli herşey güç değil sürekli dip gaz gitmeyeceksin sonuçta

narkozcu44
11 Mayıs 2013, 20:46
Arkadaşlar, forum a yeni üye oldum. Aranızda yeniyim. 09.05.2013 saat 20:00 itibari ile aylardır araştırdığım, sayfalarca yorumlarını okuduğum 2013 model, beyaz renk sıfır km honda cbr 250r motosikletime kavuştum. Muğla Yatağan da ikamet ediyorum. Motosikletimi Kuşadası Honda MNR de aldım. Aynı gece Yatağan a döndüm. Yaklaşık 170 km yol yaptım. Daha önce chopper kullanmış olmama rağmen yolda yormadı. Tabi rodajda olduğu için sakin kullandım. İlk izlenimim gayet olumlu. Rodajda olmasına rağmen km ye 130 kuruş yaktı. İvmelenme gayet başarılı. Yakıt ve kullanım rahatlığım ön planda olduğu için Honda cbr 250r i tercih ettim. Herşeyden önce kullanım amacın neyse ona göre karar ver. Hızmı, yoksa kullanım rahatlığı ve yakıt ekonomisi mi. Şimdiden hayırlı olsun...