PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 250cc Motorlar



zerzura
22 Nisan 2013, 20:11
Merhabalar,
Şimdi kendi kafama göre birkaç tespit yapacağım, maksat muhabbet olsun. Siz de katılır fikir beyan ederseniz ne güzel olur.
7 aydır 150cc biniyorum ve bazen yetmediğini hissediyorum. Yavaş yavaş 250cc arayışları başladı. 0 km takıntım olduğundan 0 km bakıyorum ilk etapta.
Tarzım Naked tarzı ama bizde malum 250cc fazer'lar, Z250 ler yok. SS düşünüyorum Z800'e uzanacak yolumda şu sıralar bu sebeple.

Honda CBR 250 R
http://4.bp.blogspot.com/_6-wEs6Oa6do/TMkC-y3gs7I/AAAAAAAAA-8/DJKK5H99Ewg/s1600/Honda+CBR+250R.jpg
Fiyatı uygun gibi. 10.300 TL şuan. Parçası nispeten ucuz ve bulunabilir. Az yakıyor ve az sorun çıkarıyor. Artçı taşıması daha uygun. SS'den çok touring gibi. Daha cılız rakiplerine göre. Tek silindir ve sesi benim Apache'den farksız. Hız ve hızlanma olarak gayet yeterli. Topu topu 2 rengi var yahu. Siyah ve tricolor. Yurtdışında birçok yakışıklı renk alternatifi var. Sırf bu sebeple bile tavırlıyım bu motora. Benzin deposu rakiplerine göre daha küçük ve bu da motoru daha ufak gösteriyor.

Kawasaki Ninja 250 R
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/90/Kawasaki_Ninja_250R_2007TMS.jpg/571px-Kawasaki_Ninja_250R_2007TMS.jpg
11.750 TL etiketi var an itibariyle. Honda'ya göre bir tık daha yakışıklı. Daha bir SS tarzı. Oturuşu da daha geride. Çift silindir ve daha agresif bir motor. Yakıyor benzini ama hakkını veriyor. Zaten alınca yeşil alınır. O yüzden fazla renk alternati olmaması sorun değil :) Alırken pahalı. Parçasını bulursanız pahalı. Bulursanız. Ufak tefek şeyleri kendimiz getirtip taktırabiliriz ya da kendimiz hallederiz, ancak olası mekanik problemlerde bir kaç hafta motorsuz kalacağımız aşikar. Karenajlar çok pahalı özellikle.
Bir de o Takomarsan göstergeler. Eski otobüslerden fırlamış gibi. Reçeteye Koso gösterge yazacak olursak fatura epey kabarıyor.

Hyosung GT250 R
http://www.closemotorcycles.com.au/sydney/sites/default/files/styles/motorcycle-image-medium/public/2013-GT250R-Red-Graphite-Frt.jpg
Yeni gelen 2013 modeller bildiğiniz gibi Kanuni değil Hyosung etiketiyle satılıyor yine artık. Tipi çok göreceli bu makinanın. Çirkin bulan var, çok hoşuna giden var. Ben 2. gruptanım ki hakikaten çok hoşuma gidiyor tipi. Yeni kasası ile bir tık daha ileri götürmüş olayı. Cüsseli. Bilmeyen adama 600cc dedirtir. Sadece SS severlere hitap ediyor. Oturuş pozisyonu sıkıntıya sokar yoksa. Her daim artçı taşımaya müsait de değil.
Vitesler problemli. Alışınca problem olmaktan çıkıyor diyorlar, onların yalancısıyım. Parça fiyatları damarlı. Ön tek amortisör 1000 liradan fazla. O kadarını diyivereyim. Alırken de çok ucuz değil. Nispeten problemsiz ve "giden" bir makina. Çift silindir ve güzel bir sesi var. 10.600 TL.

Megelli 250 R
http://megelli.com/wp-content/gallery/megelli-sport-250r/red-250-three-quarter.jpg
Tipi şahane. Favorim bu. Alüminyum tüp şasi. Trellis tarzı. Oldukça hafif bir motor. 120 kusur kg. Motoru Hyo ya da Ninja kadar güçlü değil ama, ağırlık avantajıyla kimbilir neler olur... Ülkemize Camgöz getirecek. Ön sipariş almaya devam ediyor aylardan beri. İzlemedeyim bu motoru. Söz verdiği gibi mayıs ayında ilk parti teslimatını yaparsa ne ala. Sitede yedek parça fiyatları var, gayet ucuz. Ama ortada motor olmadığı için tabii ki sallamasyon hepsi. İzleyelim ve görelim. 8.500 - 9.500 TL arasında olur fiyatı.
Son olarak, firma ingiliz. Parçaları Tayvan'da ürettirip, Çin'de montaj yaptırıyor.

Daelim, Bumoto, Yuki olaylarına girmiyorum. Sebebi belli. Suzuki Inazuma hoş motor ancak görünüş de önemli, bana göre değil. Z250 gelmedi şu ülkeye, yanarım ona yanarım. Ya da Yamaha YZF 250 olsa kimbilir neler olurdu.
KTM 200 de süper makina ama, klasik geyik: 50cc yükseltmek için o kadar kredi ödeyemem :)

ogzcngdk
22 Nisan 2013, 20:20
naket severim demişssin sym wolfuda listene eklemeni öneririm beğeneni çok..

Yanagisawa
22 Nisan 2013, 20:22
Ss ile Bugün yaptığım 120 km den sonra ,şu anda bileklerim ve sırtımdaki ağrıyı göz önüne alırsam kesinlikle kullanım rahatlığı olarak Honda derim :P

zerzura
22 Nisan 2013, 20:26
naket severim demişssin sym wolfuda listene eklemeni öneririm beğeneni çok..

Doğru dedin, o da mantıklı bir tercih. Kaliteli bir motor. Tek falsosu soba borusu egzosu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------


Ss ile Bugün yaptığım 120 km den sonra ,şu anda bileklerim ve sırtımdaki ağrıyı göz önüne alırsam kesinlikle kullanım rahatlığı olarak Honda derim :P

Yuki'den memnun musun hocam? Verdiği kalite hissi ne alemde?

ogzcngdk
22 Nisan 2013, 20:32
hakikaten sizin bu motorlardan çekeceğiniz var ben chopperla 120 km hızla gidiyorum tek sıkıntım rüzgar :) oda kafamı hareket ettirmeyince pek etkilemiyor :pl:

Yanagisawa
22 Nisan 2013, 20:37
Şu an için bi sıkıntım yok yaklaşık 300 km oldu bugün şehir içindede baya kullandım açıkçası saat 9 dan bu saate kadar neredeyse motorun üzerindeydim, yeni motor alan bir arkadaşımıza ekipman aldık çok indim bindim açıkçası yoruldum bugün .
ama motordan şu an için gayet memnunum ilk kullandığım günden baya fark etti her yönden , çarşamba perşembe ilk yağı değişicek ( kullanma klavuzu ilk 1000 kmde 300-600 ve 1000 kmde yağ değiştirmemin gerktiğini söylüyor) yukarda yazdığın tüm motorlar benimde kafamdaydı bugün kadıköy yamahadan depo padi sparişi verdim yamahadakiler bile motoru görünce şaşırdı kaldı :))abi çakalım buna yamaha stikirlarını valla dediler :)) kısaca şu an için çok memnunum..

zerzura
22 Nisan 2013, 20:41
Şu an için bi sıkıntım yok yaklaşık 300 km oldu bugün şehir içindede baya kullandım açıkçası saat 9 dan bu saate kadar neredeyse motorun üzerindeydim ve yeni motor alan bir arkadaşımıza ekipman aldık çok indim bindim açıkçası yoruldum bugün ama motordan şu an için gayet memnunum ilk günden baya fark etti her yönden çarşamba perşembe ilk yağı değişicek ( kullanma klavuzu ilk 1000 kmde 300-600 ve 1000 kmde yağ değiştirmemin gerktiğini söylüyor) yukarda yazdığın tüm motorlar benimde kafamdaydı bugün kadıköy yamahadan depo padi sparişi verdim yamahadakiler bile motoru görünce şaşırdı kaldı abi çakalım buna hamaha stikirlarını valla dediler :)) kısaca şu an için çok memnunum..

Benim de dikkattimi çekmişti zamanında motorun ;) Ancak parça kalitesi tereddütte bıraktı. Yoksa fiyatı çok uygun. Hele ki tipi Megelli ile yarışır :)
Zamanında nazlı bir Clio'm vardı. Çok yolda bıraktı. O gün bu gündür yolda kalma korkum var. Paranoyak oldum. İstiyorum ki güvenebielceğim bi makina olsun. Risk faktörü daha düşük olsun.

hisvarlar
22 Nisan 2013, 20:53
GT250R kullanıcısım ve motorumdan çok memnunum ancak bizim motosiklet kulübünden çok sevdiğimiz bir abimiz inazuma almış. Daha 100 km de. Bugün deneme fırsatım oldu 5 bin deviri geçirmedim rodajdan dolayı. Çok sert kullanmadım. Ancak şu muhakkak ki gerçekten çok güzel bir makine. Naked seviyosanız başkasına bakmayın derim. Ben abartıyorlar sanıyordum ancak gerçekten çok güzel alet olmuş. Amortisör ayarları gidişi vites geçişleri gösterge vs harika. Yağ gibi gidiyor motor muhakkak deneyin derim.

tigermbz
22 Nisan 2013, 21:06
performans manasında ciddi fark hissetmek istiyorsan gt250r veya ninja dan başkası "işte budur" demez sana
2 silindir şart 250 cc de
ama naked seven adama önerilmezler
bir süre daha 150 cc de pişmeni öneriyor ve ekliyorum
çok pahalı olacak ama duke 390 yeterli bile dedirtir adama
ya da seneye neler gelir bilemezsin

ShockWave
22 Nisan 2013, 21:18
Merhaba bence öncelikle hepsini iyice araştırıp yedek parça fiyatlarına, yakıt tüketimine, sağlamlığına bakılıp bunlar bakımından karar vermenizi öneririm :)

Yanagisawa
22 Nisan 2013, 21:21
Benim de dikkattimi çekmişti zamanında motorun ;) Ancak parça kalitesi tereddütte bıraktı. Yoksa fiyatı çok uygun. Hele ki tipi Megelli ile yarışır :)
Zamanında nazlı bir Clio'm vardı. Çok yolda bıraktı. O gün bu gündür yolda kalma korkum var. Paranoyak oldum. İstiyorum ki güvenebielceğim bi makina olsun. Risk faktörü daha düşük olsun.

Benim bu motoru almamdaki tek faktör açıkçası hava soğutmalı olmasıydı Calibre 250 radyotör sorunu ve sonucunda motor yakma sıkıntısı çıkartıyor, bence uzak doğu tayfasında bu sorunu aşamıycaklar ve megelli ile calibre aynı teknik özelliklere sahip öteki markalar 10000 lira üstündeler okadar para verince koy üzerine biraz daha citti birşey alınır bence ve 7000-9000 lira arası ne alıcaksam zaten satarken zarar edicem bu denklemler sonucunda motoruma karar verdim ve aldım

erdem_cengiz
22 Nisan 2013, 21:37
Cbr 250r kullanicisi olarak bi fikir veriyim. Honda iyidir

MeTaL
22 Nisan 2013, 21:52
KTM 200 de süper makina ama, klasik geyik: 50cc yükseltmek için o kadar kredi ödeyemem :)

Güzel yazmışsınız, iyi araştırma yapmışsınız, modelinizi belirlemişsiniz. Ben sadece alıntı yaptığım kısımda takıldım. KTM yi diğer motorlarla bir tutmanız abesle iştigal. Tarz olarak beğenmemenizi, fiyat olarak fazla bulmanızı anlarım. Fakat "50cc için" demek yanlış.

Yukarıda incelemenisini yaptığınız en güçlü 2 motor Hysoung ve Kawasaki. KTM Duke 200 ile aralarında sadece 3 hp (beygir) oynuyor : ). Peki bu motorlardan hangisi bu 3 hp farkı kapatacak teknolojiye sahip? Bence KTM ile yanyana koyulduklarında, hiçbirinde KTM sağlamlığı, teknolojisi, torku malesef yok. + olarak KTM ve bahsi geçen 2 model arasında da çok fiyat farkı yok. Dünyada yol bilgisayarı teknolojisine sahip olan 200 cc motor neredeyse yok ama KTM 125 cc de dahil bütün modellerine bu teknolojiyi yakıştırmış ve kullanıyor.

Bence eğer tarzını beğendiyseniz KTM alın. Ama tarzınızdan şüpeniz varsa ve "Racing gider bana" derseniz, Hysoung veya Kawasaki ...

ozgurs
22 Nisan 2013, 23:37
Hocam ben de şu sıralar 250cc araştırıyorum.İlk vitesli motorum olacak.Ve büyük ihtimalle de cbr250r olacak.Nedenine gelince de 2. eli bence diğerlerinden daha iyi, tek silindir olması performans açısından dezavantaj olarak görülse de yakıt açısından olumlu.Yedek parça fiyatlarının da ninja ve diğerlerinden daha uygun olduğunu düşünüyorum.He performans olarak diğerlerinden biraz geri kalabilir,fakat günlük kullanımda "bana yeter" diye düşünüyorum..

zerzura
23 Nisan 2013, 00:49
Güzel yazmışsınız, iyi araştırma yapmışsınız, modelinizi belirlemişsiniz. Ben sadece alıntı yaptığım kısımda takıldım. KTM yi diğer motorlarla bir tutmanız abesle iştigal. Tarz olarak beğenmemenizi, fiyat olarak fazla bulmanızı anlarım. Fakat "50cc için" demek yanlış.

Yukarıda incelemenisini yaptığınız en güçlü 2 motor Hysoung ve Kawasaki. KTM Duke 200 ile aralarında sadece 3 hp (beygir) oynuyor : ). Peki bu motorlardan hangisi bu 3 hp farkı kapatacak teknolojiye sahip? Bence KTM ile yanyana koyulduklarında, hiçbirinde KTM sağlamlığı, teknolojisi, torku malesef yok. + olarak KTM ve bahsi geçen 2 model arasında da çok fiyat farkı yok. Dünyada yol bilgisayarı teknolojisine sahip olan 200 cc motor neredeyse yok ama KTM 125 cc de dahil bütün modellerine bu teknolojiyi yakıştırmış ve kullanıyor.

Bence eğer tarzını beğendiyseniz KTM alın. Ama tarzınızdan şüpeniz varsa ve "Racing gider bana" derseniz, Hysoung veya Kawasaki ...

Motora ilk başlayacağım günlerde, internette deli gibi motor araştırıyorum. Forumlar, Youtube, AEA... Neyse en sonunda kararımı verdim. Hem süper şekil, hem de sınıfında kalite çizgisini belirleyen bir delioğlan alacaktım. 125 Duke fena cezbetmişti beni. O zaman 4000€ idi fiyatı ama verecektim o parayı.
Sonra araştırmayı derinleştirince Spormoto nedir, karenaj nedir, gümrük mevzuatı nedir bunları öğrendik. Gittik yarı fiyatına TVS aldık.
Demem o ki Duke serisi mantıkla değil kalbimle motor seçtiğim zamanlarda listede en baştaydı. Ancak aynı sebeplerle soğuk bakıyorum KTM'ye. BAşka bir ülkede yaşasaydım olabilirdi :)

50cc olayı da şöyle: Orda bir ironi yaptım, dedim ya klasik geyik vs diye. Önemli olan kaç cc olduğu değil elbet. Yoksa öbür türlü de 100cc cik büyüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------


Hocam ben de şu sıralar 250cc araştırıyorum.İlk vitesli motorum olacak.Ve büyük ihtimalle de cbr250r olacak.Nedenine gelince de 2. eli bence diğerlerinden daha iyi, tek silindir olması performans açısından dezavantaj olarak görülse de yakıt açısından olumlu.Yedek parça fiyatlarının da ninja ve diğerlerinden daha uygun olduğunu düşünüyorum.He performans olarak diğerlerinden biraz geri kalabilir,fakat günlük kullanımda "bana yeter" diye düşünüyorum..

İlk motor için iyidir be hocam Cıbır. Yatırsan üzmez, nispeten hesaplı parçalar. Bak ben Apache'yi yatırdım sola. 20 30 mt sürüklendi. Faturası şu oldu: 18 TL x 2 = 36 TL. Evet sol sinyaller :)
Pozisyon rahat, yola konsantre ol. Aklın arkadaki çıkıntında kalmasın :)
İlk motor için performans da çok ön planda olmamalı zaten. Maksat öğrenmek değil mi?
He ama yetmeyecek o da günün birinde elbet.

İşin ticari yönü ise ayrı. Ben ticari değil, hobi boyutunda düşündüğüm için Honda'ya göre satarken %20 zarar etmeyi de göze alabiliyorum. Saygılar...

Ercument
23 Nisan 2013, 01:11
Şu motor karşılaştırma kriterlerinden, satarken ne kadar zarar ederim maddesini çıkaralım artık. Bir malı almadan satmayı düşünürsek o motordan zevk alamayız. Biz motora değil, motorun bize binmesi gibi bir şey.:)

egelim 43
23 Nisan 2013, 01:48
Güzel ve yararlı bi araştırma olmuş :cat: sym wolf 250 yede bakabilirsin eksoz bence o kadar kötü değil :wiinkk: hayırlısı olsun hakkında

zerzura
23 Nisan 2013, 02:03
Güzel ve yararlı bi araştırma olmuş :cat: sym wolf 250 yede bakabilirsin eksoz bence o kadar kötü değil :wiinkk: hayırlısı olsun hakkında

Egzos sıkıntı değil de, 10.500 TL sıfır km fiyatı çok iddalı bir fiyat. SYM gibi bilinirliği az bir marka için çok fazla bence. Markayı asla kötülemiyorum. Ama rekabet edebilmek için uygun bir fiyat değil. Uygun bir 2. el bulunabilirse çok ideal bir makine.

egelim 43
23 Nisan 2013, 02:07
Fiyat konusunda haklısınız evet :pale: lakin bu ülkemizde satılan tüm motorlar için geçerli SYM dahil verdiğiniz tüm motorların fiyatının en az 3 er Bin lira daha ucuz olması lazım bence :bounce:

chemical
23 Nisan 2013, 02:44
Para sıkıntı değil amaç hobi ise naked ise ktm200 ss ise ninja:cat: Honda kullanıcısı olarak tavsiyem bu. Her insanın öncelikli kriterleri farklı bence biraz daha detay vermelisiniz yılda yaptığınız km sürüş tarzınız, uzun yol mu şehir içimi vs vs...

fastturkish
23 Nisan 2013, 03:35
250cc Naked tarzında bence İnazuma tek geçilir bu yıl.. Kullanmadım, hatta yakından bile görmedim ama okuduğum yorumlar, izlediğim videolardan çıkardığım sonuç budur. Kimse kötü demiyor motora. Suzuki bu işte bence ciddi atılım yapacak Türkiye'de.

Shrieker
23 Nisan 2013, 04:00
Zevk için binilecekse Ninja 250 + bir çift Michelin Pilot Road 3. "Yok, zevk olayı çok zengin işi kaçar, ben daha çok git gel için kullanacağım" diyorsanız 150cc zaten yeterli. Ama Z800 yorumundan zevk beklentisi sezinlemek çok da zor değil :) O halde Ninja 250 + bir çift Michelin Pilot Road 3. Göstergeyi kafaya takmayın, virajlara akarken zaten oraya bakmıyor olacaksınız.

Flashock
23 Nisan 2013, 04:16
CBR 250 ilk motorumdu güzel motordur kendisi fakat bel ağrılarımdan dolayı hemen satmak durumunda kaldım 4500km'de idi ninja kulladım güzel fakat ninja 300 daha güzel hatta harika. İnazumayı test etme imkanım oldu amotisörler süper tan şehir içi aleti fakat aralarında en psikopatı ninja 300 hariç. KTM DUKE 200. Gerek malzeme kalitesi gerek gidiş gerek duruş tork desen o biçim diğerlerinde 1-2 pahalı olabilir ama hakediyormu ve diğerlerinden iyimi gerçekten süper. Madem Naked seviyorsun pek naked değil dahaçok supermoto ama bence mutlaka bi git kullan test et diğerlerinide test et mutlaka ondan sonra kararını ver. İkinci bir olayda Duke 200'da ABS var. ABS hayat kurtarır önemli bir ayrıntı bence.

acun0
23 Nisan 2013, 09:54
bence titreşim çok önemli bir faktör.
insanlar 5000 tl verip cbf 150 alıyorsa titreşimsiz ve sessiz bir motor olduğu için.yoksa 1800 e bir sürü çin işi var rahat motorlar.
250 cc de bu biraz gözden kaçıyor gibi. tek silindir olunca 250 cc de titreşim kaçınılmaz oluyor. ve motorun her yeri gün geçtikçe granaj araları genişledikçe artan bir zırıltı sesi olur
.buda zevk için binen bir sürücünün keyfini kaçırır.
duke ye binmedim. ninja , cbr , ve st kanuni ye bindim. vibrasyonu en az olan ninjaydı. cbr de aşırı vibrasyon var. bana göre artçı meselesinde bu 3 motorda artçı işi çok zor. cbr 250 ye artçı oldum. arkası çok sert bir kavuçuk sünger sayesinde sanki taşa oturuyordum. 100 km artçı olmak çin işkencesinden beter olur düşüncesindeyim. yakıt konusunda cbr 250 az yakıyor derken 4lt az bir rakam değildir. 100 km hızlarda çoğu 600 sporturing motorlar 4lt rakamını bulur.

djan
23 Nisan 2013, 10:39
Ben en son ölçümü yapayım size
ortalama 4.67'dan 100 liralık benzin aldım(21,41 litre)motoruma %95'i şehir dışı
(bol virajlı yollar ve soğuk havalarda) olarak 725 km (daha fazla ama minimum yazıyorum) yol yaptım. 90 km hızın altına hiç düşmedim.
100 km ortalamam 2,95 lt olmuş.

CBR 250r alacaklara tavsiye ederim. Yakıt tüketimi,sorunsuzluk ve yedek parça fiyatları olarak en makulu bu motosiklettir kesinlikle.

Tsubasa
23 Nisan 2013, 11:04
Egzos sıkıntı değil de, 10.500 TL sıfır km fiyatı çok iddalı bir fiyat. SYM gibi bilinirliği az bir marka için çok fazla bence. Markayı asla kötülemiyorum. Ama rekabet edebilmek için uygun bir fiyat değil. Uygun bir 2. el bulunabilirse çok ideal bir makine.
bende bundan şikayetciyim
rakiplerine göre fiyatı biraz kırsa 8 bin civarında olsa tutabilir.
tip on numara
ama bir de titriyor filan diyorlar

Syanur
23 Nisan 2013, 12:17
bence titreşim çok önemli bir faktör.
insanlar 5000 tl verip cbf 150 alıyorsa titreşimsiz ve sessiz bir motor olduğu için.yoksa 1800 e bir sürü çin işi var rahat motorlar.
250 cc de bu biraz gözden kaçıyor gibi. tek silindir olunca 250 cc de titreşim kaçınılmaz oluyor. ve motorun her yeri gün geçtikçe granaj araları genişledikçe artan bir zırıltı sesi olur
.buda zevk için binen bir sürücünün keyfini kaçırır.
duke ye binmedim. ninja , cbr , ve st kanuni ye bindim. vibrasyonu en az olan ninjaydı. cbr de aşırı vibrasyon var. bana göre artçı meselesinde bu 3 motorda artçı işi çok zor. cbr 250 ye artçı oldum. arkası çok sert bir kavuçuk sünger sayesinde sanki taşa oturuyordum. 100 km artçı olmak çin işkencesinden beter olur düşüncesindeyim. yakıt konusunda cbr 250 az yakıyor derken 4lt az bir rakam değildir. 100 km hızlarda çoğu 600 sporturing motorlar 4lt rakamını bulur.

Öffff, demiyeyim dedim ama tutamıyorum kendimi. Yine gereksiz yorumlarınızla ortalığı şenlendirmişsiniz. Gereksiz de demiyelim bildiğin yalan-yanlış... Bir de onu eleştir bunu eleştir, yok şunu dikkate al, bilmem öteki konuyu da düşün diye diye nereye, hangi motora-modele varacaksınz anlamış da değilim....:farao:

PEHLİVAN94
23 Nisan 2013, 12:23
Yerinde olsam dusunmeden suzuki inazuma alirdim. Hepsinden daha konforlu bir motor. Amortisorleri inanilmaz fren performansi mukemmel vites gecisleri cok hos

zerzura
23 Nisan 2013, 13:58
Sağolun arkadaşlar yorumlar ve fikirler için.

Konuyu açmadan önce kafamda zaten bir iki motor vardı ancak birçok kişi Inazuma diyince, açtım birkaç videosunu daha izledim.
Alet kalitesini 360P videoda bile belli ediyor :) Gidiş, duruş yazılan yorumlara, kullananlara göre sınıfında rakipsiz. Konfor açsından tabii. Biraz retro bir tasarıma sahip ve seven var sevmeyen var. Ben açıkçası sevmedim. Naked seven biriyim ancak bazı detayları hoşuma gitmedi.

SYM güzel alet. 0km almak bana mantıklı gelmiyor SYM'nin fiyatlandırma anlayışıyla. 2. el piyasası zaten ölü. Ucuza denkleyebilirsem, olabilir.

Yazın forum olarak organize olacağımız bir buluşmada kimbilir belki birkaç farklı motor deneme şansım olur, kararımı da buna göre veririm :)


İkinci bir olayda Duke 200'da ABS var. ABS hayat kurtarır önemli bir ayrıntı bence.
Aklıma gelmeyen bir ayrıntıydı. Teşekkür ederim. Evet, ABS ciddi bir avantaj.
Ben bir Duke bulayim bi yerlerden denemek için :)

ozgurs
23 Nisan 2013, 18:14
Karar vermek zor iş ya.Seçenekleri kafanızda azalttıktan sonra en güzeli gidip beğendiğini almak bence.Yakıt, performans , konfor da biryere kadar....

PEHLİVAN94
23 Nisan 2013, 18:17
Bunlari goz onunde bulundurarak tercih yapmani oneririm

Gidis
Durus
Viraj
Konfor
Kalite
Guvenlik

agilty
23 Nisan 2013, 22:47
ktm düşük devirlerdeki torkuyla ünlü 0-100 de ninjayı geçiyor diyorlar 50 cc diyorsun ama ktm ducati gibi markalar herzaman kalite kokar bunuda göz önüne alabilirsin.

Flashock
24 Nisan 2013, 01:02
Eğer servisinin ücretini karşılayabileceksen ki aşırı sıkıntı olacağını düşünmüyorum gözün kapalı Duke 200 al.

metci
24 Nisan 2013, 01:59
O değilde Megelli gelse de bi görsek artık :)

GezeGeze
06 Nisan 2016, 14:50
Konuyu hortlatayım :) . Gerçi, 2013'den bu yana 250 cc motorlar başlıklı başka konu açıldı mı bilmiyorum; forumda arattırınca burası çıktı.

İmdi, konuya gelirsek:
2016'da 250 cc'liklerde durum nedir arkadaşlar? (Dik oturuş pozisyonuna sahip modeller için; racing veya chopper tarzı değil).

Kubazaki'yi büyütmeye karar vermek istiyor gibiyim. 600 cc'likler 30 binlerde; onu bir geçiniz. 15 bin'lerdeki bütçeye göre 250 cc şu an ideal bir üst model olarak görünüyor.

250 cc düşünmemin sebebi şehirlerarası yollarda, ki, hakkını teslim edeyim, baya bir duble yol yapıldı, en azından bizim buralarda, giderken ara ara 140'lara rahat çıkabilmek gerektiğini düşünüyorum. Denizli çevre yolunda 125'i, o da kısa bir süreliğine bayır aşağıya, geçemedikten sonra bu kanıya vardım; bomboş yolda :) .

ABS bence olmalı diye düşünüyorum, 250 cc'ye geçtikten sonra. Marka kötülemiş olmayayım ama, piyanocunun ABS'siz modeli getirmesine tepki olarak, alınmamalı diye düşünüyorum... Sonuçta her alış veriş bir onaylamadır; iyi yapmışsın bir daha yap demektir.

Titreşimin olmamasına da büyük önem veriyorum. Burada bir yerde okudum; 250 cc'ye çıktıktan sonra 2 silindirli olması da önemli artık; titreşim olmaması için...

Sezon yeni açılıyor...

Kubazakiyi alış fiyatının %90'ına 1,5 yıl sonra okutabilecek gibiyim... Bakalım ...

Beğendiğim bir 250'lik denk getirebilirsek; ona da bir isim bulurum :cherry: