Levent AK
17 Nisan 2013, 01:56
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılmış olmama rağmen geçen cuma günü sahip olduğum ilk motorsiklet olan Kymco Agility City 200i ile Antalya-Aydın-Ankara arasında yaptığım toğlam 1000 km'lik seyahati paylaşmak istiyorum. Uzun zamandır içinde olan bir motorsiklete sahip olma isteğimi geçen cuma günü itibarıyla hayata geçirme şansını elde ettim :)
İhtiyacımın bir scooter olduğuna kara verdikten sonra, scooter modelleri arasında yaptığım araştırmada bana en uygun motorun Kymco Agility City 200i olduğuna karar verdim, bunda 16 inç jantlara sahip olması oldukça etkili bir unsur oldu. Aradığım motoru Antalya'da bulup sahibi ile fiyat konusunda da anlaşınca atlatıp Antalya'ya gittim. Antalya'ya ulaşıp beraak deniz ve mis gibi havayı görünce Ankara'da ne aradığımı sorgulamadım desem yalan olur.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10013.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10014.jpg
Motorun devir işlemleri yaptıktan sonra kendimi Konyaaltı plajına attım.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10015.jpg
Antalya'da yeterince dolaştıktan sonra yolcu yolunda gerek diyerek Aydın'a dedemi ziyarete doğru yola çıktım. Antalya'dan Aydın'a giderken 1500 metre rakıma kadar tırmanmak zorunda kaldım. Agility City 200i'nin performansı tırmanışlarda çok hoşuma gitti. Tabi ki 163 cc'li motordan çok yüksek bir güç beklemek gerçekçi olmayacaktı ama tırmanışta çok rahat 80 km hızlara ulaşıp bunu koruyabilmesi güzel bir duygu :) Sıra dağları devirip Denizli'ye ulaştığımda şehre şöyle bir yukarıdan baktım :)
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10016.jpg
Denizli'den sonra Aydın'a kadar yol zaten büyük oranda düz olduğu için pek zorlanmadım. Beni oldukça şaşırtan şey yol boyunca bütün araç sürücülerinin (kadın sürücüler hariç) oldukça saygılı davranmalarıydı. Hoşuma giden diğer şey ise 100 km hızla giderken yanından geçtiğim araçlardakinin "Bu nasıl bir scooter?" şeklindeki bakışlarıydı :))))
Antalya-Aydın arsını 4 saat gibi bir sürede tamaladıktan sonra geceyi dedemlerde geçirdim.
Ertesi sabah Ankara'ya doğru yola koyuldum. Sizin de orada olup havadaki narenciye ağaçlarının çiçek kokusunu duyabilmenizi isterdim. Glade oda parfümü falan yalan kalırdı inanın. Sabah saat 09:00 gibi Ankara'ya doğru yola koyuldum.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10017.jpg
Yol boyunca muhteşem yerler gördüm.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10018.jpg
Doğa canlanmış arkadaşlar. Dağların zirvelerinde hâlâ kar olsa da yaylalara hayat gelmiş.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10019.jpg
Burası da Acıgöl.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10020.jpg
Ankara'ya giderken Afyon'da mola verip Cumhuriyet'e uğramamak ayıp olurdu :)
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10021.jpg
Sivrihisar'daki Anı uçakları.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10022.jpg
Tüm yolculuk boyunca aldığım yakıtların fişlerini toplayarak katettiğim toplam kilometreye göre 100 km'deki yakıt sarfiyatımı hesapladığımda 2,835 lt olduğunu gördüm. Bu yakıt sarfiyatının 80-100 km sabit hız ile gerçekleştiği, Antalya'dan Denizli'ye giderken 0'dan 1500 metreye tırmanmak zorunda kaldığımı, Afyon'daki sürekli tırmanışları da hatırlatmam gerekir sanırım. Siz sormadan söyleyeyim ulaştığım en yüksek sürat tatlı bir meğil ile 120 km oldu ve sanırım daha fazlasını beklemek hayal olur. Ancak 120 km süratte bile Agility City'nin şaşırtıcı şekilde kararlı olduğunu belirtmem lazım. Bunda 16 inç jantlara sahip olması oldukça etkili sanırım. Ayrıca pek çok kişiden duyduğum "Kenda lastikleri çok sert ve yol tutuşu kötü" söyleminin çok da doğru olmadığını gördüm. Afyon'daki Köroğlu Beli yokuşlarındaki virajlara 90 km ile motorsikleti yatırarak çok rahat bir şekilde girip emniyetli bir şekilde çıkabildim. Motorsiklet 80-100 km hıza hiç nazlanmadan çok rahat bir şekilde çıkabilirken, 100 km hıza karşı rüzgarın olduğu durumlarda nazlanarak ulaşabiliyor. Karşı rüzgarın olmadığı durumlarda ise 11o km hızla seyahat edebilmek mümkün. Rüzgarlığının biraz daha yüksek olması avantaj olabilirmiş. Benim izkenimlerim bu yönde Ankara'da olup motoru görmek veya test etmek isteyenler benimle temasa geçebilir. Hepinize keyifli sürüşler sevgili dostlar :) Yanınızdan beyaz bir Kymco Agility City 200i 07 EJ 508 geçerse bilin ki o benim :)
İhtiyacımın bir scooter olduğuna kara verdikten sonra, scooter modelleri arasında yaptığım araştırmada bana en uygun motorun Kymco Agility City 200i olduğuna karar verdim, bunda 16 inç jantlara sahip olması oldukça etkili bir unsur oldu. Aradığım motoru Antalya'da bulup sahibi ile fiyat konusunda da anlaşınca atlatıp Antalya'ya gittim. Antalya'ya ulaşıp beraak deniz ve mis gibi havayı görünce Ankara'da ne aradığımı sorgulamadım desem yalan olur.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10013.jpg
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10014.jpg
Motorun devir işlemleri yaptıktan sonra kendimi Konyaaltı plajına attım.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10015.jpg
Antalya'da yeterince dolaştıktan sonra yolcu yolunda gerek diyerek Aydın'a dedemi ziyarete doğru yola çıktım. Antalya'dan Aydın'a giderken 1500 metre rakıma kadar tırmanmak zorunda kaldım. Agility City 200i'nin performansı tırmanışlarda çok hoşuma gitti. Tabi ki 163 cc'li motordan çok yüksek bir güç beklemek gerçekçi olmayacaktı ama tırmanışta çok rahat 80 km hızlara ulaşıp bunu koruyabilmesi güzel bir duygu :) Sıra dağları devirip Denizli'ye ulaştığımda şehre şöyle bir yukarıdan baktım :)
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10016.jpg
Denizli'den sonra Aydın'a kadar yol zaten büyük oranda düz olduğu için pek zorlanmadım. Beni oldukça şaşırtan şey yol boyunca bütün araç sürücülerinin (kadın sürücüler hariç) oldukça saygılı davranmalarıydı. Hoşuma giden diğer şey ise 100 km hızla giderken yanından geçtiğim araçlardakinin "Bu nasıl bir scooter?" şeklindeki bakışlarıydı :))))
Antalya-Aydın arsını 4 saat gibi bir sürede tamaladıktan sonra geceyi dedemlerde geçirdim.
Ertesi sabah Ankara'ya doğru yola koyuldum. Sizin de orada olup havadaki narenciye ağaçlarının çiçek kokusunu duyabilmenizi isterdim. Glade oda parfümü falan yalan kalırdı inanın. Sabah saat 09:00 gibi Ankara'ya doğru yola koyuldum.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2264-picture10017.jpg
Yol boyunca muhteşem yerler gördüm.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10018.jpg
Doğa canlanmış arkadaşlar. Dağların zirvelerinde hâlâ kar olsa da yaylalara hayat gelmiş.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10019.jpg
Burası da Acıgöl.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10020.jpg
Ankara'ya giderken Afyon'da mola verip Cumhuriyet'e uğramamak ayıp olurdu :)
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10021.jpg
Sivrihisar'daki Anı uçakları.
http://www.motosiklet.net/forum/members/101297-albums2265-picture10022.jpg
Tüm yolculuk boyunca aldığım yakıtların fişlerini toplayarak katettiğim toplam kilometreye göre 100 km'deki yakıt sarfiyatımı hesapladığımda 2,835 lt olduğunu gördüm. Bu yakıt sarfiyatının 80-100 km sabit hız ile gerçekleştiği, Antalya'dan Denizli'ye giderken 0'dan 1500 metreye tırmanmak zorunda kaldığımı, Afyon'daki sürekli tırmanışları da hatırlatmam gerekir sanırım. Siz sormadan söyleyeyim ulaştığım en yüksek sürat tatlı bir meğil ile 120 km oldu ve sanırım daha fazlasını beklemek hayal olur. Ancak 120 km süratte bile Agility City'nin şaşırtıcı şekilde kararlı olduğunu belirtmem lazım. Bunda 16 inç jantlara sahip olması oldukça etkili sanırım. Ayrıca pek çok kişiden duyduğum "Kenda lastikleri çok sert ve yol tutuşu kötü" söyleminin çok da doğru olmadığını gördüm. Afyon'daki Köroğlu Beli yokuşlarındaki virajlara 90 km ile motorsikleti yatırarak çok rahat bir şekilde girip emniyetli bir şekilde çıkabildim. Motorsiklet 80-100 km hıza hiç nazlanmadan çok rahat bir şekilde çıkabilirken, 100 km hıza karşı rüzgarın olduğu durumlarda nazlanarak ulaşabiliyor. Karşı rüzgarın olmadığı durumlarda ise 11o km hızla seyahat edebilmek mümkün. Rüzgarlığının biraz daha yüksek olması avantaj olabilirmiş. Benim izkenimlerim bu yönde Ankara'da olup motoru görmek veya test etmek isteyenler benimle temasa geçebilir. Hepinize keyifli sürüşler sevgili dostlar :) Yanınızdan beyaz bir Kymco Agility City 200i 07 EJ 508 geçerse bilin ki o benim :)