PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Motosiklet seçimi +250 cc



gökhan70
16 Nisan 2013, 15:10
Şuan kullandığım ramzey karaca 100 artık bana yetmemeye başladı 22.000 km yaptım ilk motorum. Acıkcası yokuşlarda bayılmaktan, titreşimden bıkmış durumdayım. Arkadaşımın Honda cbf 150 sini ara sıra kullandım motor güzel ama o bile bazı yerlerde bana yetmedi.

Bu tarz motosikletlerle ne zaman yola çıkmayı düşünsem hazırlıkları heyecanla yapıyorum, artçımıda almış tam yola çıktığımda daha 1 km bile yapmadan geri dönesim geliyor. Rüzgar öyle bir çarpıyor ki motordan soğuyorum. 1999 kawa zx9r aşağı yukarı 5-6 km kadar kullandım deneme amaçlı. Oturuş pozisyonundan olsa gerek rüzgar beni hiç üzmedi ki zaten forumlarda da rastlıyorum bunlara. SS tarzı motosikletlerde belli bir zaman sonra sırt ağrısı, bileklerin yorulması, artçının rahat olmaması vs. yüzünden uzak duruyorum.

Durum böyleyken en az 250 cc(yukarıda olabilir) beni rüzgardan koruyabilen, benim konforumla beraber artçıyıda düşünen bir motosiklet önerebilir misiniz ? Görünüm, yaş, yakıt falan sorun değil. Tek derdim rüzgar ve konfor. Bütçem max 8.500. Biraz daha zorlayabilirim.

Sinan Er
16 Nisan 2013, 15:16
Hyosung GT 250 Comet Tam aradığın motor. Alır almaz gidonu değişeceksin ve ön cam taktıracaksın.

Performans rahatlık 10 numara 30.000 km kullandım şiddetle tavsiye ederim.

TİGER 200
16 Nisan 2013, 15:18
sana arora tiger 200 öneririm,istediğin herşey onda mevcut,yokuşlarda bayılmaz çünkü torku yüksek makina...
rüzgardan etkilenmez,hız olarakda etkilenmez savrulma olarak da çünkü ağır...
cbf 150 den güçlü ve hızlıdır,iki kişiyle de tek kişiymiş hissi verir...
titreşime gelince bana titreşim yok gibi geliyor ama daha önce ybr kullanmış kişi bunda titreşim var diyor onu daha bende çözemedim bu motoru 2,500 e alabilirsin yok benim bütçem 8,500 dersen o zaman yardımcı arkadaşlar birazdan gelir çünkü ben maksimum 3,000/4,000 lira arası motorlarla ilgileniyorum

gökhan70
16 Nisan 2013, 15:30
Sinan Er, gidonu değişeceksin derken değiştireceğim gidon modeli nedir nasıldır ?

TİGER 200, bir dönem o bütçe aralığında ki motorlarla bende ilgilendim. Presto texas 200, Kanuni racer 200 daha aklıma gelmeyen markalar. Hepsinin tek ortak özelliği ÇİN olmalarıydı. Başlangıç için Ramzey alarak çok büyük bir hata yaptım ve çinlilerden dilim yandı artık. Bunlar tıpkı tofaşlar gibi. Parçası ucuz olduğundan göze batmıyor ama 5 lira 10 lira yaptığım masrafları toplayınca neyin ne olduğu ortaya çıkıyor. İlgilendiğin için teşekkür ederim.

antilop_skul
16 Nisan 2013, 15:34
ben size cruser oneririm cok rahattır yukle yukleye bildigin kadar bide ön cam taktınmı gel keyfim gel 8-8.5 a 0 km hyosung gv 250 alabilirsin yakıtıda dusuktur enjeksiyonlu oldugu icin 2006 modelleri hala takır takır calısıyo param olsa direk alırdım

Sinan Er
16 Nisan 2013, 15:35
Sinan Er, gidonu değişeceksin derken değiştireceğim gidon modeli nedir nasıldır ?


Motoru aldım birkaç gün kullandıktan sonra alışamadım öne yatıktı hem belim hem kollarım ağrıyordu.

Birkaç motorcu gezdikten sonra cbf ninki uyuyor dediler.

Ozaman 15 tl idi :)) En fazla 15 tl yanar dedim ve aldım. Cuk oturdu. Hiçbir kablo değişmedi. Sadece gidon topuzu aldım Çokda rahat ettim.

Kullanımı çok zevkli oldu. Ayrıca 2 kişi binince şavrole gibi oluyor :)

gökhan70
16 Nisan 2013, 15:59
antilop_skul Çelik crown 150, mondial mct 250 kullandım. Boy 1.75 kilo 50 olunca o tarz motorların üzerinde afedersin düdük gibi oluyorum :) O yüzden cruiser chopper tarzı düşünmüyorum. Mesela şuan sinan er in tavsiye ettiği hyo 250 naked modeli aklıma yattı. Tabi görüp sürünce neler değişir onu bilemem.

CBF 150 nin kullanımını hemen hemen herkes bilir. Bu rahatlığın oturuş pozisyonu ve gidondan olduğunu düşünürsek, GT 250 ye bunu uyarlamak çok akıllıca :) Listemin başına yazdım bu motoru teşekkür ederim.

ogzcngdk
16 Nisan 2013, 16:07
ben size cruser oneririm cok rahattır yukle yukleye bildigin kadar bide ön cam taktınmı gel keyfim gel 8-8.5 a 0 km hyosung gv 250 alabilirsin yakıtıda dusuktur enjeksiyonlu oldugu icin 2006 modelleri hala takır takır calısıyo param olsa direk alırdım

evet katılıyorum rahatlık ve titreşimsiz bir motor arıyorsan gv 250 güzeldir zaten 2006 modelinin falan eskidiğini gitmediğini söylemek hakarettir bence sürekli yüksek devirlerde kullanılmadıysa mekaniğinde hiç bir sıkıntı çıkmaz benim motor 2006 model sadece bazı vidaları paslı örneğin arka koltuğu tutan tekli vide paslanmış egzosların ordada var öyle bir vida değiştirmek lazım aslında..

ilovetechn0
16 Nisan 2013, 16:12
suzuki inazuma 250. naked modeldir önden rüzgarı yiyebilirsin, cam da takılıyormuş, konfor ve süspansiyon sistemi de çok iyi.

TİGER 200
16 Nisan 2013, 16:12
Sinan Er, gidonu değişeceksin derken değiştireceğim gidon modeli nedir nasıldır ?

TİGER 200, bir dönem o bütçe aralığında ki motorlarla bende ilgilendim. Presto texas 200, Kanuni racer 200 daha aklıma gelmeyen markalar. Hepsinin tek ortak özelliği ÇİN olmalarıydı. Başlangıç için Ramzey alarak çok büyük bir hata yaptım ve çinlilerden dilim yandı artık. Bunlar tıpkı tofaşlar gibi. Parçası ucuz olduğundan göze batmıyor ama 5 lira 10 lira yaptığım masrafları toplayınca neyin ne olduğu ortaya çıkıyor. İlgilendiğin için teşekkür ederim.

bu saydığın modeller TİGER 200 ün yanından bile geçemez...proste 200 ya da kanuni racer 200 ama tiger farklı...çinli motorlar 2011 den sonra kaliteye önem vermeye başladı artık ama siz yine ne isterseniz onu alırsınız

Murat 48/30
16 Nisan 2013, 16:20
Hocam size bol bol grenaj, şöyle genişccene bir sele lazım :mrgreen:

2006 V-stromda var bu özellikler amma biraz daha yüksek fiyatlara

ateserol
16 Nisan 2013, 16:49
Aslında gündelik hayatımızın her yerinde ve herşeyinde sizlerin tabiriyle çinli dediğiniz yani kısaca insan gücünün çok fazla olduğu ve ticaret ve imalat konusunda dünyayı ele geçirmiş ülke olarak tabir edilen ve ürettikleri ürünlerde Made in China veya Made in P.R.C yazan ürünlerden bahsediyoruz.
Bieçoğumuzun şu an kullandığı İphone 4-5 telefonlar,Samsungun tüm beyaz eşya televizyon ve herkesin merakla beklediği 4s telefonu,kullandiğiniz Ps ve laptop ve pad ler bunların markası ne olursa olsun hepsi çinde yapılıyor hatta çok büyük markalarım hepsi orada üretilip sadece üzerine kendi markaları vuruluyor.
Evimdeki tüm eloktronik eşyalar samsung ve çok memnunum alırkende çok citti paralar verdim ama hepsi çin ,telefonum samsung note 2 oda çin,laptopum Mack Pro oda çin,ipad 3 kullanıyorum oda çin eşimde iphone 4s var oda çin sizinde kısaca hayatınızdaki hemen herşey çin ben çinli veya bu firmalardan birinin sahibi değilim ama malesef objektif gözle bakınca herşeyde mutlaka bişeyleri var bu ırkın gelelim motor konusuna.
Uzun süredir bizde kardeşime motor bakıyoruz ve bu segmentte bakıyoruz 250 cc ben bir çok başlıkta yazdım çizdim ve çok enteresandır çokta araştırdım kendim için alıcagım motor markalarına 1 tane bile yorum yazılmazken ki hepsi dünya markası konu çinli veya 250 cc dendimi okunacaklar belli üzerine para koy git şunu al bunu al yok çinli yok elinde kalır vs devam eder gider yazdıklarım benim bu konulardaki araştırmalarımın sonucu vardığım kanı şudur sizin bütçelerde motor bakan biri olarak daha bugün 2 kişiyle görüştüm 2. el olarak bu marka Hyosung tu ve motorlar 2011 modellerdi ama yedek parça fiyatları ve tüm ilanların nerdeyse 5 aydır durması beni düşündürmedi değil sıfırı zaten 11.000 tl neredeyse tüm masraflarla bu paralara çıksan gerçekten koy üzerine birazdaha albir 600cc bin.
Daelime baktım tipi malzemesi vs hiç birşeyini beğenmedim
Bumoto calibre 250 nekadar hızlı olsada yada fiyatı uygun olsada motorun hararet sorunu var yolda nezaman başıma gelecek korkusunla yolda gidilmez.
Yuki 250 spidzer bence malzeme kaliteli içlerinde en güçsüzü 20 hp ama kafama en yatanı hava soğutmalı yok radyotör su akıttı yok hararet şurda vs derdi yok varsın 140 gitsin en azından kafam rahat
Regal Raptor Spyder 250 motor şık ama hertarafımdaki nikalaj ha kabardı ha kabaracak diyor kullananlar tireşimden deliriyor
SYM maxiscoter ve Dailem 3s se baktım fiyatları ortalama aynı SYM 13 -Dailem 14 jant ve teknik özelliklerde dailem baskın geliyor ama ikisininde motoru koltuk altında beni virajlarda korkutuyor (burgmanla çok düşen tanıdığım var )


kısaca bukadar karmaşık bir durumda bende kararsızım şeytan git al bir 125cc asya klasik bin diyor ,ama bugün bir motor ustası ile konuştum ve uzun konuşmalardan sonra karar spidzerden yana olucak galiba benim size kendi araştırmalarım sonucu nacizane fikirlerim bunlardır.

ilovetechn0
16 Nisan 2013, 17:17
çin de işgücü ucuz olduğu için üretiliyor. samsung çin de üretiliyor olsa bile güney kore malıdır. keza hyosung da öyle. bir malın o ülkede üretilmesi o ülkenin malıdır anlamına gelmez, sadece o ülkede yapılmış olduğunu belirtir, sonuç olarak markanın menşei önemlidir. kullanılacak malzemeyi marka belirler, mühendisliği, tasarımı, testleri vs. marka yapar-yaptırır. çin den çıkan bir ürünün tek kötü yanı ucuz işçilikten dolayı sorunların çıkabilmesidir. malzeme yönünden hiç bir sıkıntı olmaz. ancak tamamiyle çin olan malların, diğer tabirle safkan çin malların (malzeme, işçilik, kalite kontrol vs.) elde patlama gibi sorunlarla karşı karşıya bırakması muhtemeldir. ben yuki de kullandım 100cc, parçaları Türkiye ye gelip burada birleştiriliyor. motor 2000 km den sonra cıvatalarını salmaya başladı, lastikler vasattı, altında sanki her an parçalara ayrılacakmış hissi veren bir şey vardı vs. ben onu acemiliğimi atmak için aldım ve sattım. neyse kısaca burada canımızı emanet ettiğimiz bir şeyin üzerine biniyoruz ve düşük cc lerde bir nevi tölerans olabilir o bile fazla ama 250cc bir motoru safkan çin almam bu konuda kendimi riske asla atamam, çin firması olarak şu sıra bumoto biraz bir şeyler yapıyor malzeme kalitesini arttırıyor vs. ama yine de yetersiz.

ogzcngdk
16 Nisan 2013, 17:20
ben yazacaktım ama üşenmiştim ilovetechn0 yazmış saolsun :)

macar_93
16 Nisan 2013, 19:51
Hyosung GT 250 Comet Tam aradığın motor. Alır almaz gidonu değişeceksin ve ön cam taktıracaksın.

Performans rahatlık 10 numara 30.000 km kullandım şiddetle tavsiye ederim.

34 EF 2007 =)

tigermbz
16 Nisan 2013, 20:10
rüzgarın seni üzmesinin nedeni motorun güçsüzlüğü nedeniyle rüzgardan etkilenmesi olmasın?
konfor aranıyosa inazuma tavsiye ederim ben de

Chronix
16 Nisan 2013, 20:17
RLeR5wW_9FA

gökhan70
16 Nisan 2013, 20:46
Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Bana uygun motorlar v-strom, bandit, transalp vs. modeller aslında ama fiyatları yüzünden şuan alamam. En azından bu motorlara yakın olabilecek bir motor arıyorum. ÇİN hakkında ise İlovetechn0 çok güzel söylemiş. 250 cc max 160-170 hızlara çıkabilen bir motora canımızı emanet ediyoruz. Şuan kullandığım ramzey 100 cc ile 60 ı geçince aşırı titriyor. 110 sabit hızla gittiğimde oldu ama kilit ne kadar gidilir bilemiyorum. Güven vermiyor yani.

Benim bildiğim naked motorlar, grenaj olmadığı için rüzgarı engelleyemez. Öneriler içinde suzuki inazuma 250, hyosung gt 250, gv 250 falan hepsi naked motorlar. Ya ben anlatamadım tam olarak ya da anlayamadınız.

Mesela CBR 600 RR sürüş pozisyonu tam olarak ss tarzıdır ama CBR 600 F in gidonu RR a nazaran daha yukardadır. Kullanımı daha kolaydır. Grenaj olduğu için rüzgarda sorun olmaz ama artçı rahat edemez.

Benim istediğim SS tarzı değil ama naked de değil. Grenaj olucak fakat SS gibi artçıyı rahatsız etmeyecek, konfor olacak. Aradığım motor bütçe dahilinde bu kriterlerde. Ha böyle bir motor o bütçeyle bulunmaz derseniz eyvallah napalım :)

Alper Kaya
16 Nisan 2013, 20:50
böle bi motor o bütçeye bulunmaz dememle birlikte hyosung gt250r dan sonra 600f e ne zaman artçı alsam konfor konfor diyorum zaten 600f in tek sele olmasıda artçı için bi avantaj totoyu koycak alan bol :D

Chronix
16 Nisan 2013, 20:58
Ha böyle bir motor o bütçeyle bulunmaz derseniz eyvallah napalım :)

cevap burda ;)

ha bide şöyle birşey var. malum ülke içinde hız sınırları bellidir, ve son zamanlarda gelene geçene kesilen cezalarıda göz önünde bulundurursak, özellikle şehirler arası yolda 100 km/hz'dan yukarısına çıkmaya ciddi bir kaba et ister.gel gelelim zaten normal hava şartlarında 150 km/hz sınırına kadar naked ile sürücüyü rahatsız edecek çok birşey yoktur, ki çok aşırı şiddetli rüzgarlarda altınızda 250 300 kg'luk motor yoksa her türlü keyfinizi kaçırır.sizin aradığınız touring tarzı motorlardır ama malesef 2. elde bile doğru düzgün bir touring motora 13-15.000 TL ve yukarısına para vermelisiniz.

gökhan70
16 Nisan 2013, 21:13
Alper kaya, touring tarzı düşünen birine 600 F önerebilir misin ? Sizde ki kaç model ? Bende ki bütçeyle alınır mı acaba. suan 8.500 ama biraz zorlayabilirim.

Chronix, Türkiye ' nin 2. el piyasasının bu kadar yüksek olması beni delirtiyor. Yaşlı SS almaya sürüklüyor beni..

Sinan Er
16 Nisan 2013, 21:24
34 EF 2007 =)

:) Hala o motoru unutamadım. Sanırım artık sende değil. Avatarında cebefe yazıyor.

drtayfun
16 Nisan 2013, 21:38
Sizin dediğiniz şartları ancak bir scooter sağlar, xciting250, xmax250 gibi modeller hem çok konforludur hem de o fyatlara yakındır, bagajı vardır, rüzgardan etkilenmez vs.

haojin2005
16 Nisan 2013, 21:48
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-tertemiz-fazer-106503471/detay

cd0345
16 Nisan 2013, 22:53
Şuan kullandığım ramzey karaca 100 artık bana yetmemeye başladı 22.000 km yaptım ilk motorum. Acıkcası yokuşlarda bayılmaktan, titreşimden bıkmış durumdayım. Arkadaşımın Honda cbf 150 sini ara sıra kullandım motor güzel ama o bile bazı yerlerde bana yetmedi.

Bu tarz motosikletlerle ne zaman yola çıkmayı düşünsem hazırlıkları heyecanla yapıyorum, artçımıda almış tam yola çıktığımda daha 1 km bile yapmadan geri dönesim geliyor. Rüzgar öyle bir çarpıyor ki motordan soğuyorum. 1999 kawa zx9r aşağı yukarı 5-6 km kadar kullandım deneme amaçlı. Oturuş pozisyonundan olsa gerek rüzgar beni hiç üzmedi ki zaten forumlarda da rastlıyorum bunlara. SS tarzı motosikletlerde belli bir zaman sonra sırt ağrısı, bileklerin yorulması, artçının rahat olmaması vs. yüzünden uzak duruyorum.

Durum böyleyken en az 250 cc(yukarıda olabilir) beni rüzgardan koruyabilen, benim konforumla beraber artçıyıda düşünen bir motosiklet önerebilir misiniz ? Görünüm, yaş, yakıt falan sorun değil. Tek derdim rüzgar ve konfor. Bütçem max 8.500. Biraz daha zorlayabilirim.

kesinlikle cbr 250 r tavsiyedir bi dene anlayacaksın cbf kadar rahat kullanımlı ve ağrı yapmayan bir oturuş pozisyonu var yakıtı parçası ekonomik ve servisi yaygın fiyat aralığı sana uyuyor ve tecrübene göre 250-300 cc üzerine çıkmamalısın şahsi kanaatim

ve artçı konforu olarakda hayet rahat bi motor

gökhan70
17 Nisan 2013, 02:10
Scooter düşünmüyorum, düşünmemde :) Linkte ki fazer de sitede ki en ucuz ilan. Ortalama fiyatları beni aşıyor. Yukarıda da dediğim gibi Türkiye piyasası beni tehtit ediyor. Ya 250 cbr alcaksın ya da 600 lük yaşlı.. Bu bütçeyle touring sadece hayal kalıyor.
Tavsiyeler için uğraşıp yazan arkadaşlara teşekkür ederim en azından hangi motorlara yönelebileceğimi anladım. En az 3. sahibinden alacağım temiz olduğuna inandığım yaşlı ss denk gelirse kaçırmam. Denk gelmezse deneyeceğim ilk motor cbr 250.

Bir gün v-strom veya bandite sahip olma umuduyla... :)

YILDIRIMBORA
17 Nisan 2013, 03:21
Kawasaki kle 500 bence senin aradığın motor.

bY_aLp
17 Nisan 2013, 08:57
Hyosung GT 250 Comet Tam aradığın motor. Alır almaz gidonu değişeceksin ve ön cam taktıracaksın.

Performans rahatlık 10 numara 30.000 km kullandım şiddetle tavsiye ederim.
bu arkadaşın her dediğine itibar edin :) bahsettiği 30.000 kullandım dediği motoru benim elimdende geçti 53.000 km de sattım daha motoruna anahtar değmemişti gerçekten güzel kullanmış motoru. Halen hyo aklımda askerliğim olmasaydı alacaktım birtane daha

Sinan Er
17 Nisan 2013, 09:42
bu arkadaşın her dediğine itibar edin :) bahsettiği 30.000 kullandım dediği motoru benim elimdende geçti 53.000 km de sattım daha motoruna anahtar değmemişti gerçekten güzel kullanmış motoru. Halen hyo aklımda askerliğim olmasaydı alacaktım birtane daha

Kafam karıştı şimdi. Macar da değilmiydi benim motor ?

djan
17 Nisan 2013, 10:02
kesinlikle cbr 250r uzun yol yapıyorum hiç bir sıkıntı yok. Hatta hep uzun yol yapıyorum şehiriçi gezemiyorum çünkü her taraf kar burada :)

bY_aLp
17 Nisan 2013, 10:36
Kafam karıştı şimdi. Macar da değilmiydi benim motor ?
:mrgreen: halilden ben aldım sonra bende sattım senden sonra 2 el değiştirdi :) şuan ki durumundan haberimiz yok :)

Sinan Er
17 Nisan 2013, 10:39
:mrgreen: halilden ben aldım sonra bende sattım senden sonra 2 el değiştirdi :) şuan ki durumundan haberimiz yok :)

:))) Bu ne hız yaw.

Fes250 ile aranız nasıl ? İkisini kıyaslarsan hangisi ?

bY_aLp
17 Nisan 2013, 10:41
http://imageshack.us/a/img11/362/85159804.jpg
http://imageshack.us/a/img845/4706/85384956.jpg

---------- Post added at 09:41 ---------- Previous post was at 09:39 ----------


:))) Bu ne hız yaw.

Fes250 ile aranız nasıl ? İkisini kıyaslarsan hangisi ?
ben öyleyim hevesimi alır satarım :) fes250 de satıllıık :) ama bu sefer hevesi aldığımdan değil askere gideceğim mayıs ayında ondan dolayı :) tabiki hyooooo da aklım kaldı halen düşünüyor gibi bişe diyebilirz :) zevkler renkler tartışılmaz fes250 de çok güzel ama scooter benim tarzım değilmiş bunu öğrendim :)

macar_93
17 Nisan 2013, 10:43
:) Hala o motoru unutamadım. Sanırım artık sende değil. Avatarında cebefe yazıyor.

Aynen verdim motoru bir By_Alp ' e Aşık oldu motorada :). Sıkıntı yoktu. İlerde alabilirim o motordan .Unutulacak motor değilki unutulsun :)

Sinan Er
17 Nisan 2013, 10:47
http://imageshack.us/a/img11/362/85159804.jpg
http://imageshack.us/a/img845/4706/85384956.jpg

---------- Post added at 09:41 ---------- Previous post was at 09:39 ----------


ben öyleyim hevesimi alır satarım :) fes250 de satıllıık :) ama bu sefer hevesi aldığımdan değil askere gideceğim mayıs ayında ondan dolayı :) tabiki hyooooo da aklım kaldı halen düşünüyor gibi bişe diyebilirz :) zevkler renkler tartışılmaz fes250 de çok güzel ama scooter benim tarzım değilmiş bunu öğrendim :)


Aynen verdim motoru bir By_Alp ' e Aşık oldu motorada :). Sıkıntı yoktu. İlerde alabilirim o motordan .Unutulacak motor değilki unutulsun :)

Sizde motora iyi bakmışssınız resimlerden belli oluyor.

Bu yıl Deauville ile geçecek, Seneye R1200gs kısmetse. Ondan sonra daha deneyecek heves alınacak motor zaten kalmıyor. 2016 da Sıfır Gt 250 Alıp dağılana kadar binmeyi planlıyorum.

NoMotorNoCry
17 Nisan 2013, 10:50
Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Bana uygun motorlar v-strom, bandit, transalp vs. modeller aslında ama fiyatları yüzünden şuan alamam. En azından bu motorlara yakın olabilecek bir motor arıyorum. ÇİN hakkında ise İlovetechn0 çok güzel söylemiş. 250 cc max 160-170 hızlara çıkabilen bir motora canımızı emanet ediyoruz. Şuan kullandığım ramzey 100 cc ile 60 ı geçince aşırı titriyor. 110 sabit hızla gittiğimde oldu ama kilit ne kadar gidilir bilemiyorum. Güven vermiyor yani.

Benim bildiğim naked motorlar, grenaj olmadığı için rüzgarı engelleyemez. Öneriler içinde suzuki inazuma 250, hyosung gt 250, gv 250 falan hepsi naked motorlar. Ya ben anlatamadım tam olarak ya da anlayamadınız.

Mesela CBR 600 RR sürüş pozisyonu tam olarak ss tarzıdır ama CBR 600 F in gidonu RR a nazaran daha yukardadır. Kullanımı daha kolaydır. Grenaj olduğu için rüzgarda sorun olmaz ama artçı rahat edemez.

Benim istediğim SS tarzı değil ama naked de değil. Grenaj olucak fakat SS gibi artçıyı rahatsız etmeyecek, konfor olacak. Aradığım motor bütçe dahilinde bu kriterlerde. Ha böyle bir motor o bütçeyle bulunmaz derseniz eyvallah napalım :)

Kusura bakma , hayallerini suya düşürmek istemem ama transalp , vstrom gibi makinalar 50 kiloluk insanların kullanacağı motorlar değildir.Bi yakından görmeni tavsiye ederim.Cüssesini görünce zaten anlarsın.Sana cuk oturucak en güzel motor cbf500.O bütçeyle çok güzel bir cbf500 alabilirsin.Naked olduğuna bakma.Ön cam takarsın rüzgardan etkilenmezsin.

macar_93
17 Nisan 2013, 11:02
Bence cbf 500 yakıt \performans bakarsan iş yapmaz. O parayı haketmiyor bence. Bizin abide vardı deli benzin yakıyordu. Tamam rahat ama o kadar yani. 4 piston başkadır =) İlaki 500 cc derseniz GS 500 derim =) En azından Gt nin babası =)

reverse
17 Nisan 2013, 11:05
Kawasaki ER-5'i de gözden geçirmeni öneririm.
Yine çıplak bir öneri ama anlatılanlar hep olumlu yönde bu model için.

mali_181
17 Nisan 2013, 11:36
Cevaplar için herkese teşekkür ederim. Bana uygun motorlar v-strom, bandit, transalp vs. modeller aslında ama fiyatları yüzünden şuan alamam. En azından bu motorlara yakın olabilecek bir motor arıyorum. ÇİN hakkında ise İlovetechn0 çok güzel söylemiş. 250 cc max 160-170 hızlara çıkabilen bir motora canımızı emanet ediyoruz. Şuan kullandığım ramzey 100 cc ile 60 ı geçince aşırı titriyor. 110 sabit hızla gittiğimde oldu ama kilit ne kadar gidilir bilemiyorum. Güven vermiyor yani.

Benim bildiğim naked motorlar, grenaj olmadığı için rüzgarı engelleyemez. Öneriler içinde suzuki inazuma 250, hyosung gt 250, gv 250 falan hepsi naked motorlar. Ya ben anlatamadım tam olarak ya da anlayamadınız.

Mesela CBR 600 RR sürüş pozisyonu tam olarak ss tarzıdır ama CBR 600 F in gidonu RR a nazaran daha yukardadır. Kullanımı daha kolaydır. Grenaj olduğu için rüzgarda sorun olmaz ama artçı rahat edemez.

Benim istediğim SS tarzı değil ama naked de değil. Grenaj olucak fakat SS gibi artçıyı rahatsız etmeyecek, konfor olacak. Aradığım motor bütçe dahilinde bu kriterlerde. Ha böyle bir motor o bütçeyle bulunmaz derseniz eyvallah napalım :)
Ayni celiskiyr dusmusuz anlasildi bende motor degistirecegim zaman istediklerimi bu kagita yazdim yok rahat olacak yok az yakacak yok pahali olmayacak yok abi olmuyo ha ben cikarim 16-17 bini alirim v-strom u dersek tamam amenna ama o parada yok bende 250 lere yoneldm
1-az yaksin
2-uzun yola gelsin
3-biraz yakisikli olsun
4-piyasasi hizli olsun
5-model yuksek olsun
vs vs ... arastirmaya basladim daha onceki motorum gv 250 idi o yuzden Hyosung dusunmedim yanlis anlasilmasin saglam makina ben sadece farkli ir deneyim olsun diye dusunmedim
Bu neticede karsima cikan motorlar
1-inazuma
2-sym wolf
3-cbr
inazumaya param yetmedi e az degil 2,elide yok zaten
sym de piyasa yok o yuzden eledim
cbr a gelincr cok dusundum neden mi cunku racing makine sevmiyorum daha dogrusu o makinelerin sehir icinde hasat edilmesine karsiyim bunlar hiz makinesi abi ama ben gezi adamiyim fakat cbr in ustune oturunca bu ne dedim yaa oturus super e piyasasi guzel yakit hele cok guzel ee butceyede uyuyo hemen cbr aldim 1500 km oldu hatta gecti 400 km lik kucukte olsa bir gezi yaptim hic kontak kapatmadan 160 km yol gittim ama yormadi be kadar gonlum endurodan yana olsa gerek butce gerek benzin sarfiyati gerek kalite olsun CBR beni uzmedi ve bence senin anlatimlarinada uyuyor bence dusun derim simdiden hayirlisi olsun ...

Yanagisawa
18 Nisan 2013, 18:39
Bugün itibariyle yeni motorumu aldım Yuki 250 Spitzer motoru teslim aldım ama plaka işlemleri yapılıyor yaklaşık 20 km test sürüşü yaptık motor sandıktan çıkıp kurulduktan sonra seviste kontrolleri yapıldıktan sonra ama daha sigortası ve evrak işlemleri tamamlanmadığı için şimdilik brandasının altında plakası gelene kadar istirehatte :((

selami43
21 Nisan 2013, 02:06
suzuki inazuma candır.hem şehir içi hem de uzun yol yaparım diyorsan inazuma seni tatmin edecektir.