PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : VFR 800 sonrası NC 700X ?



ihakanvardal
12 Nisan 2013, 12:23
Arkadaşlar,

VFR 800 'ümü satıp NC 700X alsam sizce pişman mı olurum yoksa iyiki almışım mı derim? Kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.

Teşekkürler

zenon
12 Nisan 2013, 12:29
VFR 800 ü ne icin satıyorsun? Yakıtı mı cok? MAsrafı mı çok? nc700 sadece yakıt olarak seni tatmin eder onun dışında vfr den daha iyi değil bence...

DEISIS
12 Nisan 2013, 12:33
konu beni aşar ama;

uzun zamandır konu başlıklarında ismini göremiyorduk usta

demek sebebi bu ikilemden dolayı mıydı :king:

ihakanvardal
12 Nisan 2013, 12:48
VFR 800 ü ne icin satıyorsun? Yakıtı mı cok? MAsrafı mı çok? nc700 sadece yakıt olarak seni tatmin eder onun dışında vfr den daha iyi değil bence...

Her gün kullandığım için artık yakıtı bana batmaya başladı. Daha doğrusu Mototal da CEM diye bir arkadaşım var o benim başımın etini yemişti NC al diye sana gelmez VFR her gün kullanılacak bir motor değil yakıtı seni üzer diye ama gözüm VFR den başkasını görmüyordu ve gittim VFR aldım. Ayda ben ortalama 1200km yol yaparım gezilerle birlikte ve hesaba vurunca baya bir fark yapıyor. Yakıtı dışında VFR yi değiştirmeyi bile düşünmem yol tutuşu mükkemel gidişi harika albenisi desen zaten ortada ama işte bu yakıt olayı benim canımı sıkıyor. NC 700'ün son hızı 185 beygiri 50 civarında.Ara hızlanması da tabiki VFR kadar iyi değil ama işte karasız kaldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------


konu beni aşar ama;

uzun zamandır konu başlıklarında ismini göremiyorduk usta

demek sebebi bu ikilemden dolayı mıydı :king:

Yok arkadaşım yoğunluktan dolayı sadece foruma bakmakla yetiniyorum bu aralar :bestmt:
En yakın zamanda birşeyler karalamayı düşünüyorum aklımda var bişeler :bounce:

c3nk
12 Nisan 2013, 13:01
valla hocam aynı performansı alamasanızda, yakıtın neredeyse yarı yarıya değişmesi sizi çok şaşırtacaktır :):)

ihakanvardal
12 Nisan 2013, 13:05
valla hocam aynı performansı alamasanızda, yakıtın neredeyse yarı yarıya değişmesi sizi çok şaşırtacaktır :):)

VFR bambaşka orası tartışılmaz (fanatiklik yapmıyorum yanlış anlaşılma olmasın) dün üsküdar'dan edirneye kadar gittim ve inanılmaz keyif aldım. Zaman zaman 130km la giderken zaman zaman 220km lerle yolların tadını çıkarttım. Çok stabil bir motor ama dün depomu fullediğimde 0.30krş gibi rakamlar çıkıyor :) yavaş gitseydim daha az yakardı ama bununla bomboş yollarda da yavaş gidilmiyor hocam ::gazla::

Dr.MZÇ
12 Nisan 2013, 13:20
madem vfr'yi o kadar fanatik seviyorsunuz
ve sırf yakıt sebebiyle vazgeçme noktasındasınız

neden yanına yakıtıyla sizi üzmeyecek
şehir içinde rahat ettirecek düşük hacimli uygun fiyatlı bir makine almayı düşünmüyorsunuz?

NoMotorNoCry
12 Nisan 2013, 13:22
100 km'de kaç litre yakıyo vfr?

Tolga Can
12 Nisan 2013, 13:31
Ben yıllardır 100 km ile gidiyorum. Bu hızın üstüne çıkıp şımarmak istemiyorum. :P
NC700 ivmelenmesi de durmasıda güzel bir motor. Binmedim ama yanında sürdüm. Ben duramadığım için söylüyorum.
Tek dileğim bir gün tüm motorların abs sistemi ile üretilmesidir. Çin yada Japon farkı olmadan. Saygılar.

sercan2667
12 Nisan 2013, 13:40
100 km de 7-8 litrenin altında değildir.Şehiriçinde.

Sinan Er
12 Nisan 2013, 14:14
Konuya iki motor arasındaki fark olarak değilde genel olarak bakmanı tavsiye ederim.

Ekonomik motor istiyorsan 250 cc üzerine çıkmayacaksın.

Performans istiyorsan yakıt düşünmeyeceksin.




Nc700 serisi performans isteyenlere hitabetmiyor. Ekonomik ve sakin kullanıcılar için ideal.

murat_71
12 Nisan 2013, 16:16
Vfr nin benzini aramayın sonra :)) Ama şu bir gerçek nc serileri sadece yakıtta ekonomik vergisinden bahsetmiyorum zaten... vfr çok çok daha konforludur buna inanın imkanınız olursa mutlaka bir nc serisi deneyin öyle karar verin . Sadece yakıt olarak sorarsanız elbette ki nc dir çok km yapıyorsanız ve tek kişi olarak kullanıyorsanız nc. selamlar

kamsea
12 Nisan 2013, 16:42
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/100659-honda-nc700x-nc700s-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
linkte kullanıcılarından biriyle temasa geçip bence bir kaç tur atıp NC700 ü denemelisiniz. Kişisel olarak 2 yıldan beri 4 silindirli hiçbir motorsikletle ilgilenmedim...Bence 2 silindir 2 teker için yeterli.

ferdinandd
12 Nisan 2013, 16:51
Vfr çok çok daha konforludur buna inanın. İmkanınız olursa mutlaka bir nc serisi deneyin öyle karar verin.

VFR daha konforlu olmayabilir gibi geliyor bana :silent: Bencede mutlaka önce denenmeli :cat:

laylow
12 Nisan 2013, 16:51
cem arkadaşım benim,ve evet haklı eğer çok zorluyorsa bütçeni nc almalısın.Vfr yi kullandım çok sportif bir touring aracı.Nc ise her işi görür.
Tabiki güç farkı ortada karar senin cüzdanına bak ve al.Yapım kalitesi ikisininde çok iyi.Cemi dinle o bu işin ustadıdır.

ihakanvardal
12 Nisan 2013, 17:01
cem arkadaşım benim,ve evet haklı eğer çok zorluyorsa bütçeni nc almalısın.Vfr yi kullandım çok sportif bir touring aracı.Nc ise her işi görür.
Tabiki güç farkı ortada karar senin cüzdanına bak ve al.Yapım kalitesi ikisininde çok iyi.Cemi dinle o bu işin ustadıdır.

Dün Edirneye gittim geldim toplamda 600 km kadar yol yaptım ve dönüş yolu beni baya bi yordu. Spor yanı daha ağır basan bir touring ...

serkani
12 Nisan 2013, 17:08
Kimse alınmasın ama her iki motosikletten birini en az iki sezon ve diğerini en az 150-200 km lik bir turda kullanmayanların şahsi fikirleri bence aldatıcı olabilir..

VFR 800 uzun düzlüklerde, serin ve virajlı vadi yollarına mükemmeldir.. Lakin şehir içi için tercih edilerek ne kendisine ne de sürücüsüne yazık edilmelidir.. Dengeli, performansı ve güven verici bir sport-tur makinasıdır..

Buna karşın NC 700 35 yaş sonrası sakin sürüş hedefleyenlerin ekonomik makinasıdır.. Uzun yola da gider elbet ama VFR ile sürüş dinamikleri açısından asla kıyaslanamaz.. Ha gençler de alıp kullanamaz mı kullanır elbet.. Bu tamamen aldığımız motosikleti nerede nasıl kullanacağımızla alakalıdır vesselam..

Burada önemli olan amaç arkadaşlar..

Şehir içi %25 şehir dışı % 75 = VFR 800
Şehir içi %75 şehir dışı % 25 = NC 700

Spor sürüş %70 sakin kullanım %30 = VFR800
Sakin kullanım %70 spor sürüş %30 = NC 700

gibi düşünmek daha sağlıklı olur kanısındayım.. Kullanım amacına göre doğru yapılan tercihten mutsuz olunacağına da inanmıyorum..

Sevgiler..

Nathan
12 Nisan 2013, 17:44
Arkadaşlar selamlar,
Bahsettiğiniz VFR800 eski sport touring sanırım dimi? Bu model gelmiyor mu artık Türkiye'ye? Honda'nın internet sitesinde VFR800X var, o da sport-touring değil.
Sahibinden sitesinde de 2010'dan sonrası bir model göremiyorum.

erro
12 Nisan 2013, 17:46
Arkadaşlar selamlar,
Bahsettiğiniz VFR800 eski sport touring sanırım dimi? Bu model gelmiyor mu artık Türkiye'ye? Honda'nın internet sitesinde VFR800X var, o da sport-touring değil.
Sahibinden sitesinde de 2010'dan sonrası bir model göremiyorum.

VFR1200 var artık onun eski f kasanın muadili...

mehmetmumtaz
12 Nisan 2013, 18:00
VFR kalsın Yanına Kardeş alabilir usta bence 250ccde inazuma tarzı

Nathan
12 Nisan 2013, 18:24
Teşekkürler. Bunun da fiyatları uçuyormuş...

Sepetçioğlu
12 Nisan 2013, 18:59
Hocam ben olsam denerdim, hep mantıklı düşünüyoruz ama birazda fevri davranmakta fayda var sanırım.
Benim istediğim her türde ve güçte farklı türden motorlar kullanmak çünkü hepsinin farklı güzel yönleri var.
Benim zaten bu düşünceyle bir motoru iki sezondan fazla kullanmam zor gözüküyor :mrgreen:

Siz yakıttan şikayetçisiniz, bunun içinde en iyi seçenek NC, neden denemeyesiniz?

acemi60
12 Nisan 2013, 19:04
Her iki motoru da tanımıyorum. 100 km. de 2.5 lt daha az yakan motor aldığınızı düşünürsek 1200 km. kullanımınızla oluşacak olan fark ayda 140 TL bile yapmıyor. Motorunuzu sattıracak bir rakam gibi görünmüyor. 250 cc motorların bile çoğu 4 LT civarı benzin tüketiyor. Sizin yerinizde olsam aylık ve yıllık olarak oluşacak tüketim farkını hesaplayıp ortaya çıkacak olan rakama bakarak motoru satmaya değip değmeyeceğine karar verirdim. Bana göre satmaya değecek kadar bir fark görünmüyor.

ihakanvardal
12 Nisan 2013, 19:16
Her iki motoru da tanımıyorum. 100 km. de 2.5 lt daha az yakan motor aldığınızı düşünürsek 1200 km. kullanımınızla oluşacak olan fark ayda 140 TL bile yapmıyor. Motorunuzu sattıracak bir rakam gibi görünmüyor. 250 cc motorların bile çoğu 4 LT civarı benzin tüketiyor. Sizin yerinizde olsam aylık ve yıllık olarak oluşacak tüketim farkını hesaplayıp ortaya çıkacak olan rakama bakarak motoru satmaya değip değmeyeceğine karar verirdim. Bana göre satmaya değecek kadar bir fark görünmüyor.

VFR şehir içinde 8 litre şehir dışında 5,5 litre yakıyor
NC şehir içinde 4 litre şehir dışında 3,4 litre yakıyor

Son 5 ayda 6500 km yapmışm...

acemi60
12 Nisan 2013, 19:29
VFR şehir içinde 8 litre şehir dışında 5,5 litre yakıyor
NC şehir içinde 4 litre şehir dışında 3,4 litre yakıyor

Son 5 ayda 6500 km yapmışm...

Kendi şartlarımla verdiğiniz rakamlara bakarsam motor sattıracak kadar bir fark var. Ekonomik şartlarınız ve motorunuzu ne kadar sevdiğiniz önemli. Her gün şehir içi kullanıyorsanız NC daha mantıklı. Yada şehir içi kullanım için ikinci motor düşünmek akla yakın.

GP500-1st
12 Nisan 2013, 19:53
Yılda 11 bin civarı yapsanız 2 yıl da yıkıttan 2800 tl karınız oluyor model yılı farkı ile mtV den 200 tl fazla verince iki sezon için 2500 tl kar oluyor.

Ayrıca sıfır modelin değer kaybı fazla sizin motorununzun artık değeri daha sabit olduğundan burdanda 1000- 1500 zarardasınız.

Yani salt kar zarar tablosunda fayda motorundan yakıt dışında son derece memnun olan biri için 0' a yakın!

Sanırım böyle radikal kararları bize ciddi ciddi düşündüren matemetiksel hesapların ortaya çıkardığı tablo değil benzine 5 tl vermenin kendimizi kandırılmış gibi hissettirmesi, kanımıza dokunması...

Bide NC 700X'e gelirsek yılda 15.000 km kesin yaparım ve en az 4-5 sezon satmam diyebilen kişiler için mantıklı yoksa gerçekten abartılıyor:)

Cgty
12 Nisan 2013, 20:02
Motosikletlerin kullanım kolaylığı ya da performansı gibi veriler üzerinden değerlendirme ya da yorum yapmayacağım ,
Çünkü ikisini de kullanmadım :)
Benim size tavsiyem şehir içinde büyük hacimli 4 silindirli ve ağır bir motosiklet ile kendinize yazık etmemeniz .
İster alın tek silindir bir commuter vfr dursun ,
İster Alın nc'yi .
Karar size kalmış :)