PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Altın Elbiseli Adam: BMW F700GS



Carl Gustav
16 Mart 2013, 04:19
Şişman adam ve Bavyeralı:

http://www.izlesene.com/video/bmw-f700-gs-2012/6889739

Slmlr
Brkn

izmirian
16 Mart 2013, 04:33
Elinize saglik mis

Khutuck
17 Mart 2013, 03:45
Çok güzel bir bölüm olmuş,teşekkürler.

NoMotorNoCry
17 Mart 2013, 14:12
Geçen gün yeni taktığım michelinleri test etmek için transalp'le ormana girdim.Çamurlu toprakta gerçekten insanı zorluyo.Ağır motor hemen yatma eğilimi gösteriyo.Girilmez değil ancak adamın canına okur.Ama yol kuruysa giremiyeceği yol yok.Yapraklı veya çamurlu arazide cross motor lazım.Cross'la enduro ayrımını iyi yapmak lazım.Bence BMW f serisi ve Transalp gibi motorlara enduro değil demek yanlış.Çamurlu arazi hariç bal gibi endurodur.İşin içine çamur girdiğinde olay cross'a kayıyo.Bazıları cross motorlara enduro diyo.Ben de ona karşıyım.Hayır enduro motor endurodur , cross motor da cross'dur.

BMW 650'den başlayıp F800'e kadar giden seri 28 bin TL'den başlıyor ve 40 bin TL'ye kadar yolu var.F700 ise 33-35 bin TL gibi bi fiyatı var.Yani bu motoru almak yerine 3,5 tane ikinci el transalp xl650 , 2,5 tane transalp xl700 alınır.XL650 ile arasında yakıt tüketimi açısından fark olsa da xl700'le arasında o fark da olmayacaktır.Aynı işi yapan , aynı sınıfta olan , birbirinden pek üstünlüğü olmayan motorlar arasında fiyat olarak uçurum var.Bence gereksiz pahalı.Aynı işi yapan bu kadar alternatifleri varken türkiye'de bu motorların satılacağını sanmıyorum.Gereksiz bi inceleme olmuş.Barkın bey son zamanlarda yaptığınız Ducati , BMW gibi fantastik pahalı motorların incelemeleri yerine alınması mümkün , piyasası oturmuş ve kendini ispatlamış , transalp .dl650 gibi motorları inceleseniz daha faydalı olur diye düşünüyorum.

ergün1968
17 Mart 2013, 14:14
Komedi :) ...

alp_tunay
17 Mart 2013, 14:25
Komedi :) ...:queen: :queen: :queen:

K o r @ y
17 Mart 2013, 14:36
abi adam piyasada satışı bulunan, ve bu motosikleti almak için fazlasıyla bütçesi olan birsürü adam var.. sürekli cbf ybr mi anlatılacak.. barkın eline sağlık devamını bekliyor ve takip ediyorum..

scooboy
17 Mart 2013, 14:52
No motornocry a katılıyorum. Bence daha çok uzun yol ve asfalt ta kullanılır gibi. Bu motoru dağa taşa vurmak yazık olur.

Sinan Er
17 Mart 2013, 15:08
Geçen gün yeni taktığım michelinleri test etmek için transalp'le ormana girdim.Çamurlu toprakta gerçekten insanı zorluyo.Ağır motor hemen yatma eğilimi gösteriyo.Girilmez değil ancak adamın canına okur.Ama yol kuruysa giremiyeceği yol yok.Yapraklı veya çamurlu arazide cross motor lazım.Cross'la enduro ayrımını iyi yapmak lazım.Bence BMW f serisi ve Transalp gibi motorlara enduro değil demek yanlış.Çamurlu arazi hariç bal gibi endurodur.İşin içine çamur girdiğinde olay cross'a kayıyo.Bazıları cross motorlara enduro diyo.Ben de ona karşıyım.Hayır enduro motor endurodur , cross motor da cross'dur.

BMW 650'den başlayıp F800'e kadar giden seri 28 bin TL'den başlıyor ve 40 bin TL'ye kadar yolu var.F700 ise 33-35 bin TL gibi bi fiyatı var.Yani bu motoru almak yerine 3,5 tane ikinci el transalp xl650 , 2,5 tane transalp xl700 alınır.XL650 ile arasında yakıt tüketimi açısından fark olsa da xl700'le arasında o fark da olmayacaktır.Aynı işi yapan , aynı sınıfta olan , birbirinden pek üstünlüğü olmayan motorlar arasında fiyat olarak uçurum var.Bence gereksiz pahalı.Aynı işi yapan bu kadar alternatifleri varken türkiye'de bu motorların satılacağını sanmıyorum.Gereksiz bi inceleme olmuş.Barkın bey son zamanlarda yaptığınız Ducati , BMW gibi fantastik pahalı motorların incelemeleri yerine alınması mümkün , piyasası oturmuş ve kendini ispatlamış , transalp .dl650 gibi motorları inceleseniz daha faydalı olur diye düşünüyorum.


Yazını sabırla okudum. Haklı oduğun yönler var ama incelenen motorun geresizliğinden daha gereksiz bir yazı olmaktan öte gidememiş.

Ha bu arada senın dl650 fiyatından haberin varmı ?

Dr.MZÇ
17 Mart 2013, 15:16
Teşekkür ederiz her zamanki gibi güzel ve eğlenceli bir inceleme olmuş.
Yapacağınız karşılaştırma videolarını sabırsızlıkla bekliyoruz.
Sağlıcakla kalın.

NoMotorNoCry
17 Mart 2013, 17:03
Yazını sabırla okudum. Haklı oduğun yönler var ama incelenen motorun geresizliğinden daha gereksiz bir yazı olmaktan öte gidememiş.

Ha bu arada senın dl650 fiyatından haberin varmı ?

Hocam dl650'nin fiyatlarından haberim var.İkinci elde transalple arasında 3 bin TL fiyat farkı olmasına rağmen az yakıyo diye bilmiş tayfa tarafından herkese tavsiye ediliyo.Farkında değiller ki ortalama bi motosiklet sürücüsünün aradaki 3 bin tl fiyat farkını kapatabilmesi ve artıya geçebilmesi için dl650 ile 3 sene yakıt tasarrufu yapması gerekiyo.Bana sorarsanız dl650'de aynı BMW gibi gereksiz pahalı.Hem dl650'nin 2005 modelinin fiyatına transalpin enjeksiyonlu 2008 modeli alınabiliyo.Onun da yakıt tüketimi dl650'yi aratmaz.

K o r @ y
17 Mart 2013, 19:49
Hocam dl650'nin fiyatlarından haberim var.İkinci elde transalple arasında 3 bin TL fiyat farkı olmasına rağmen az yakıyo diye bilmiş tayfa tarafından herkese tavsiye ediliyo.Farkında değiller ki ortalama bi motosiklet sürücüsünün aradaki 3 bin tl fiyat farkını kapatabilmesi ve artıya geçebilmesi için dl650 ile 3 sene yakıt tasarrufu yapması gerekiyo.Bana sorarsanız dl650'de aynı BMW gibi gereksiz pahalı.Hem dl650'nin 2005 modelinin fiyatına transalpin enjeksiyonlu 2008 modeli alınabiliyo.Onun da yakıt tüketimi dl650'yi aratmaz.



suzuki tüm segmentteki motorlarına fahiş fiyat politikası ile satışa sunuyor. Ben motorculuk yaşantıma 13-14 sene önce başladım , o zamanda da suzuki pahalı ulaşılması zordu, şimdide..... :farao:

M.balibey
17 Mart 2013, 20:00
Geçen gün yeni taktığım michelinleri test etmek için transalp'le ormana girdim.Çamurlu toprakta gerçekten insanı zorluyo.Ağır motor hemen yatma eğilimi gösteriyo.Girilmez değil ancak adamın canına okur.Ama yol kuruysa giremiyeceği yol yok.Yapraklı veya çamurlu arazide cross motor lazım.Cross'la enduro ayrımını iyi yapmak lazım.Bence BMW f serisi ve Transalp gibi motorlara enduro değil demek yanlış.Çamurlu arazi hariç bal gibi endurodur.İşin içine çamur girdiğinde olay cross'a kayıyo.Bazıları cross motorlara enduro diyo.Ben de ona karşıyım.Hayır enduro motor endurodur , cross motor da cross'dur.

BMW 650'den başlayıp F800'e kadar giden seri 28 bin TL'den başlıyor ve 40 bin TL'ye kadar yolu var.F700 ise 33-35 bin TL gibi bi fiyatı var.Yani bu motoru almak yerine 3,5 tane ikinci el transalp xl650 , 2,5 tane transalp xl700 alınır.XL650 ile arasında yakıt tüketimi açısından fark olsa da xl700'le arasında o fark da olmayacaktır.Aynı işi yapan , aynı sınıfta olan , birbirinden pek üstünlüğü olmayan motorlar arasında fiyat olarak uçurum var.Bence gereksiz pahalı.Aynı işi yapan bu kadar alternatifleri varken türkiye'de bu motorların satılacağını sanmıyorum.Gereksiz bi inceleme olmuş.Barkın bey son zamanlarda yaptığınız Ducati , BMW gibi fantastik pahalı motorların incelemeleri yerine alınması mümkün , piyasası oturmuş ve kendini ispatlamış , transalp .dl650 gibi motorları inceleseniz daha faydalı olur diye düşünüyorum.
işaretlediğim kısım için bursaya gelip gözlem yapmanızı tavsiye ederim şayet bursadakiler bir tane almayı bırakın garajlarında 2 3 tane 1200 gs yada seri haline 650 800 1150 1200 şeklinde olanları gördüm yani bmwnin hastası çok alan da çok özellikle pazar günleri evimin önünden en az 20 tane bmw geçer

YILDIRIMBORA
17 Mart 2013, 23:58
Şimdi enduro değil dedi diye köşemizde ağlamamamız gerekiyor.Yada o göz yaşlarının köşede birikmesi giderden akıp gitmesi gerekiyor.Ulu orta yerde abesle iştigal unsurlar tatsız olmasın diye.Bizi paranın ve sınıflandırmanın ani tetiklemelere geçirdiği aşikar.Fakat kalbe zarar kendine zarar arkadaş ne gerek var bin motoruna mutluysan anlarız zaten site içindeki ayak izlerinden.Ama izlerin içlerinde dışkı var gülünç oluyor.2019'da 1800 cc 486 kg motora da enduro diye binersiniz siz.Yazmak iş değil herkes fikrini gerekli olduğu kadar yazsın saçma sapan fiyat ve motor kıyaslamaları paylaşımın sonucu olan ama aslında amaca hizmet etmeyen noktalar.Bana göre de enduro olmaz 200 kg.Ama isimlendirme,sınıflandırma yapılırken ne diyeceksin?Ağır enduro , baba enduro? Olsa olsa ironisi sivrilmiş metafor olur bunlar.Ben de aynı kanıdayım zaten.Video gayet güzel hazırlanmış.Ama ne gerek var 5 tane farklı yıllara ait transalp incelense daha tatlı olurmuş.Genel ihtiyaca hizmet etmektense sayısı az doyumsuz kibirli kişilerin egosu tatmin olurdu.2013 model cbf - ybr karşılaştırması bekleriz anca biz!

phradrel
18 Mart 2013, 18:46
transalp ile f700gs aynıymış :) ya arkadaş bak ben de hiç kullanmadım bmw ama bmw'nin sürüş keyfi, teknolojisi, artıları çok fazla. zaten para eden kısmı da o. motorda herşey düşünülmüş, elektronik herşey elinin altında abs tüm motorlarında standart. kısaca hiçbir motor bir diğerinin yaptığı işi yapmıyor.

bmw f700gs ecnebinin de dediği gibi adventure touring tipi bir motosiklet. araziye girmek için abs devre dışı bırakılmalı, lastikler değiştirilmeli ama bu onu çamurda kumda batırmaktan kurtarmaz.

umurcan
18 Mart 2013, 18:52
Farklı farklı motorlar için enduro deniyor ortada baya bir kafa karışılığı oluyor bunun sonrasında.
Enduro nedir (http://tr.wikipedia.org/wiki/Enduro_motosiklet)

Bugünün enduro denen makineleri, endurolara hadi şu da olsun hadi bu da olsun diye eklemeler yapılmasıyla stabilize yol touringlerine dönüşmüştür gözümde.

HELLAS
18 Mart 2013, 18:59
KIYTIRIk KAYTURUK çirkin saçma sapan makına ....BIRDE FIYATINI DUYSANIZ ..yuhhhhhhhhhhhh be

onu alcagımı xl 700 alırım bın kat ıyı

Shrieker
18 Mart 2013, 19:02
Bi 250'ler vardı ne oldu ona:)

Syanur
18 Mart 2013, 19:24
Bi 250'ler vardı ne oldu ona:)

Du yaa, daha güzel soru ve fikirler var burada. Sulandırma ortalığı :)

extrem_015
18 Mart 2013, 19:34
güzel anlatım teşekkürler.

dftuzlu
18 Mart 2013, 20:03
güzel bi video olmuş keyifle izledim. :cat:
Ama Barkın abi bi yere yetişecekmiş gibi hızlı hızlı anlattı 'falan filan' dedi geçti :)