PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : kawasaki w800



Dr.MZÇ
20 Kasım 2012, 16:30
Dün motorları incelerken Kawasaki w800'ün 2000devir/dk'da en yüksek torkunu verdiğini gördüm.
Honda nc700'lerin düşük devirde maksimum tork vermelerine bakarak bu motorun da oldukça az yaktığını düşünebilir miyiz?
Gerçi Honda'nın bu motorları farklı bir teknoloji kullanıyor ama Kawasaki bu kadar az devirde yüksek tork verdiği için gözüme girdi.

ozgurakman
20 Kasım 2012, 17:16
8.4:1 sıkıştırma oranı varmış. bana çok verimli bir motormuş gibi gelmedi...
Bore x stroke:77.0 x 83.0 mm

yakıt tüketimi tabiki sadece ikisine bağlı değil, ama bir kıstas belirlenecekse eğer... değerler yukarıda.

Syanur
20 Kasım 2012, 18:30
8.4:1 sıkıştırma oranı varmış. bana çok verimli bir motormuş gibi gelmedi...
Bore x stroke:77.0 x 83.0 mm

yakıt tüketimi tabiki sadece ikisine bağlı değil, ama bir kıstas belirlenecekse eğer... değerler yukarıda.

Sıkıştırma oranı yüksek olunca motor ömrü kısa deriz... Düşük olunca da verimsiz... Eminim bunu mühendisler düşünmüştür. Ve bu motorun kullanım amacına göre tasarlamışlardır. Max. torku 2500 d/d veriyor. 60Nm... Mükemmel bir keyif aleti. Babamın bu motoru sürmesini isterdim bak şimdi, benim için biraz erken :)

Dr.MZÇ
20 Kasım 2012, 19:45
Benim takıldığım noktalardan birisi de motosikletin su soğutmaya sahip olmaması.
Hoş bu tarz bir motora yakışır yakışmaz ona takılmayacağım
Ama Sıkıştırma oranının düşük olması hararetin çok sorun olmayacağını düşündürür sanırım.
Gerçektende düşük devir yüksek tork hem de cruiser motorun hantallığı yok.
İşte klasik tarz bence bu olmalı ama bizim toplumun motosiklet algımızda malesef bu motorun yeri yok gibi.

rolly74
19 Ocak 2013, 00:44
Arkadaşlar, benim yaş 38 . motor kullanmayı yeni yeni öğreniyorum. Bu motor yaşımdan da olsa gerek çok hoşuma gitti , şehir içinde zevkle kullanılacak bir alete benziyor. Ama uzun yolda dezavantajları nelerdir ? değerli fikirlerinizi almak isterim....

hisvarlar
19 Ocak 2013, 01:22
800 cc 48 bg 60nm tork. Amerikan otomobillerinin motorları için ölmez derler, buda öyle olmuş. 4 litre üzerinde makineler 150 200 bg arası güç üretiyorlar, sıkıştırma düşük doğal olarak uzun ömürlü makineler. Bu motorda o karakterde 800 cc v-twin 48 bg komik bir rakam ancak şase tipine göre çok uygun değerler. Zaten bu motorla hız yapmak hem lastik boyutları hemde aerodinamik olarak tehlikeli ve yorucu olur. Uzun yol yapmak için ön cam şart. Yurtdışında insanlar alım gücü yüksek motor fiyatları düşük olunca istedikleri makineye biniyorlar. Türkiye' ye bu motoru getirseler almak isteyenleri bile vazgeçiririz zira ona vereceğin paraya ne motorlar var değil mi ?

Buda w800 cafe style, gerçekten çok hoş bir motosiklet

http://www.kawasaki.eu/Objects/95/w970h583_0000034080595AA5.jpg

rolly74
19 Ocak 2013, 15:44
Yorumun ve verdiğin bilgiler için teşekkürler.Pahalı bir motor olduğu kesin ama sıfır motor almayı ve uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum. Piyasada bu fiyata alacağım çok sayıda kaliteli motorlar olduğu da kesin ama ne var ki diğer motorların hepsi birbirine benziyor , keskin -sinirli imajları var. Bu motor çok daha farklı - nostaljik havada...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

Arkadaşlar ben yıllardır araba kullanıyorum ve kısa da olsa bi scooter tecrübem var. Bu motor, vitesli motosiklete yeni başlayacak biri için uygun mudur ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=jrs58Xys-So

trgy
19 Ocak 2013, 16:09
Yorumun ve verdiğin bilgiler için teşekkürler.Pahalı bir motor olduğu kesin ama sıfır motor almayı ve uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum. Piyasada bu fiyata alacağım çok sayıda kaliteli motorlar olduğu da kesin ama ne var ki diğer motorların hepsi birbirine benziyor , keskin -sinirli imajları var. Bu motor çok daha farklı - nostaljik havada...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

Arkadaşlar ben yıllardır araba kullanıyorum ve kısa da olsa bi scooter tecrübem var. Bu motor, vitesli motosiklete yeni başlayacak biri için uygun mudur ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=jrs58Xys-So


Klasik bir tavsiye olacak ama 125-150 cc civarı vitesli bir motosikletle biraz tecrübe kazanarak bu tarz bir motora geçiş yapmanız daha sağlıklı olacaktır .

dreamkiller
21 Ocak 2013, 15:21
800 cc 48 bg 60nm tork. Amerikan otomobillerinin motorları için ölmez derler, buda öyle olmuş. 4 litre üzerinde makineler 150 200 bg arası güç üretiyorlar, sıkıştırma düşük doğal olarak uzun ömürlü makineler. Bu motorda o karakterde 800 cc v-twin 48 bg komik bir rakam ancak şase tipine göre çok uygun değerler. Zaten bu motorla hız yapmak hem lastik boyutları hemde aerodinamik olarak tehlikeli ve yorucu olur. Uzun yol yapmak için ön cam şart. Yurtdışında insanlar alım gücü yüksek motor fiyatları düşük olunca istedikleri makineye biniyorlar. Türkiye' ye bu motoru getirseler almak isteyenleri bile vazgeçiririz zira ona vereceğin paraya ne motorlar var değil mi ?

Buda w800 cafe style, gerçekten çok hoş bir motosiklet

http://www.kawasaki.eu/Objects/95/w970h583_0000034080595AA5.jpg

retro dönüşümün başladığı bu yıllarda kawasakinin çok ama çok güzel bir modeli.. Alacak olan arkadaşla ömrümün sonuna kadar arkadaş olabilirim :) Sadece bu makina V Twin değil paralel twin..

ferdinandd
13 Mart 2014, 17:22
Arkadaşlar elinde veya tanıdığında W800 olup belli sebeplerden satmak isteyen varsa lütfen bana mesaj atsın :)

ozgurozeren
13 Mart 2014, 17:56
aynı fiyata Triumph Bonneville var, Moto Guzzi var... Triumph varken Kawasaki alınmaz bence.

ferdinandd
13 Mart 2014, 18:08
Hiçbirinin 2. eline makul fiyatlardan denk gelemiyorum, takas veya satış için alan bayilerde gereksiz şişiriyor fiyatlarını :/

2. elleri çok zayıf motosikletler olduğundan epey makul bulunabiliyor ama yinede ölü fiyata bayilere bırakılıyorlar.

Pek ümit etmeyerek başlığı gördüm, beğendiğimde bi model, teknik verileride en keyif aldığım kullanım şekline çok uygun bi şans atışı yaptım bakarsın biri dolaylıda olsa görür döner :)

Herşeyi fuarı beklemek bozdu, fuarda kendi içinde bizi patlattı böyle bi kısır döngüye girdik :mrgreen:

solmyr
13 Mart 2014, 19:33
Hiçbirinin 2. eline makul fiyatlardan denk gelemiyorum, takas veya satış için alan bayilerde gereksiz şişiriyor fiyatlarını :/

2. elleri çok zayıf motosikletler olduğundan epey makul bulunabiliyor ama yinede ölü fiyata bayilere bırakılıyorlar.

Pek ümit etmeyerek başlığı gördüm, beğendiğimde bi model, teknik verileride en keyif aldığım kullanım şekline çok uygun bi şans atışı yaptım bakarsın biri dolaylıda olsa görür döner :)

Herşeyi fuarı beklemek bozdu, fuarda kendi içinde bizi patlattı böyle bi kısır döngüye girdik :mrgreen:

yamaha sr400'e de bir bak istersen.

onuroz
16 Mart 2014, 18:56
https://www.youtube.com/watch?v=D78ymhpsQQ0

bi çeşit trans

ufukk
16 Mart 2014, 19:54
1970'lerde bu motoru alamayıp içimde bir ukte kalmış olsaydı belki o zaman alırdım
bu motora anca babam biner, sene olmuş 2014 gel gelelim 70 lere saçmalık
eksantrik zinciri yok onun yerine ayna mahruti koymuşlar bu hoşuma gitti

ferdinandd
26 Mart 2014, 20:47
SuperMoto tadında W800 kullanmak,

İlk kez biyerde yarışmak canım çekti, çok kral ::puro::


http://www.youtube.com/watch?v=7fyJbmErMSk

Machair
04 Ağustos 2015, 09:30
W800 almayı planlıyorum da. Konuyu hortlatayım dedim. Belki retro motorculardan, cafe racer, tracker kullanan yapanlardan yorum gelir.

Highfive
05 Mayıs 2016, 21:31
Degerli arkadasim. Almanyada yasiyorum ve 2013 senesinde bir W 800 Special Edition acentadan aldim. Mükemmel bir Motor. Evet, retro design, bazilari pek sevmeyebilir ama inanki bu motorla gezmek tam bir keyif.
48 BG seni 160 km/h kadar hizlandirir, ama bu hizda bir tat alinmiyor. Tam bir cruiser. Ne yazikki türkiyede herhalde bu motorun fiyati fevkalade yüksektir. Burada bazi arkadaslarin w8oo leri yaklasik 100.000km dayandilar. Bir tik yok. Tek yag ve Buci degistirmisler..... Bildigiinz gibi ekzantrik bir Mille calisiyor. Bilemem, ama o milli cok iyi bir w800 ustasi ayarliyabilir. Eger ayari iyi yapilmamissa, o motorun sonunu hemen getirirsin. Onun icin Dikkat.
Bol sanslar.
Mur

Darkcity2000
05 Mayıs 2016, 22:36
Motoru alayim uzun yillar kullanayim motorcu ruhuna ters.. motor icki masasinda el degistir derler.. herzaman baska motor isteyeceksin bir motorla nikah kiyamayacaksin..

derdalan
08 Mayıs 2017, 01:05
bi içki masasında ben de w800 alcam diye korkuyorum resmen : )
benim ehliyet A2 bu motor da 35 kw yani sınır şimdi ben bunu kullanabiliyo muyum?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-sifir-ayarinda-sadece-280-km-410949521/detay
ya bir insan motoru 280 km kullanıp satmaya nasıl karar verebilir bu ilan geçen sene de vardı şimdi tekrar ilana girdi
1 sene boyunca da kullanılmamış çok garip geliyo

alport
13 Şubat 2018, 10:16
Konuyu hortlatıyorum ama evet a2 ile kullanılabiliyor. A2 ile kullanılabilen en yüksek cc'li ve tenere 660 ile birlikte en torklu makine bu, beygir gücü zaten tam sınırda. Bende var ve çok memnunum :)

derdalan
25 Şubat 2018, 01:28
Hocam memnun olmadığiniz yonleri nelerdir? Frenler nasıl? Bir de arka fren kampana mı?

Wordow
23 Ekim 2018, 23:46
usta youtube inceleme videosu çekmeni çok isterim. 2018 ist motosiklet fuarında girişte görmüştüm bu motoru o gündenberi hayallerimi süslüyor internetteki videoların tamamı yabancı bu motor hakkında türkçe bir inceleme videosu olması çok hoş olurdu. zaten eninde sonunda alacam bu motordan Allah ömür verirse tabi.

usta videoyu çekersen burdan duyuru yap takip edicem

Cyan
24 Ekim 2018, 00:25
Bunun yerine(!) çıkartıkları Z900RS beni kusturmuştu. Yazık oldu bu modele :(

alport
05 Şubat 2019, 10:18
Hocam memnun olmadığiniz yonleri nelerdir? Frenler nasıl? Bir de arka fren kampana mı?

Valla pek memnun olmadığım yönü yok aslında. Frenler çok iyi değil ama kötü de değil. Benimkinde önde çelik fren hortumu var ve performansından memnunum. Arka fren kampana ama motosikletin yapısı gereği arka tarafı güncel bir çok motordan daha ağır ve kampana olmasına rağmen arka freni bir çok arkası disk olan motordan daha iyi. Genel olarak sıkıntısız bir motor . Koltuk rahatlığı daha iyi olabilirdi ama 1 günde 900 km bile yaptığım oldu yani çok konforlu değil ama öldürmüyor da . Motor çıplak olması sebebiyle çok rüzgar alıyor ve yakışacak bir cam bulmak zor , benim yaşadığım en büyük sıkıntı bu. Bunun dışında beklentiye bağlı ama arka süspansiyon konfor odaklı ayarlığından performanslı kullanımda çok memnun etmiyor.

Cyan
06 Şubat 2019, 14:09
Gönüllerin efendisi geri dönmüş:

https://youtu.be/zbv40jXDYRo

anılbel
06 Şubat 2019, 14:35
boş beleş adamın motorudur.

Cyan
06 Şubat 2019, 14:52
Ben o boş beleş(!) adamlardan seve seve olurum arkadaşım... :)

alport
06 Şubat 2019, 16:20
Gönüllerin efendisi geri dönmüş:

https://youtu.be/zbv40jXDYRo

Aslında hiç gitmemişti, Euro 4 uyumlu olmadığı için Avrupa'ya gönderilmiyordu ama üretimi devam ediyordu. 2019'da euro 4 uyumlu olarak Avrupa'ya geri döndü.Kawasaki Türkiye 90bin fiyat açıklamış. O fiyattan getirir mi getirse satabilir mi . Zannetmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------


boş beleş adamın motorudur.

Motoru sevmeyebilirsin de, sevip kullanan insana hakaret etme hakkını nerededen buluyorsun !?

Cyan
06 Şubat 2019, 16:30
90.000'den alınır değil tabi ki. Ama fiyatın makul ve servislerin kaliteli ve yaygın, düzgün distribütörlüğün olduğu başka bir yerde çok alınır bir motosiklet. Bir de Triumph Street Twin hastasıyım (2019'lar çok gelişti), fiyatları yakınsa Street Twin'e kaybeder. (Stil olarak tercih edilebilir tabi, tasarım olarak bence çok daha güzel Street Twin'den - ama özelliklerde Street Twin daha ağır basıyor...)

alport
06 Şubat 2019, 16:39
Bunu alırken street twin'e de bakmıştım. Malzeme kalitesi olarak iki motor arasında dağlar kadar fark vardı ve o zamanlar street twin'de abs dışında bir şey yoktu. Triumph bu motorlardan çok sattığı için talebe göre giderek geliştiriyor ama kawasakinin satış rakamlarında klasiklerin payı çok düşük olduğu için onları olduğu gibi koruyor .
Haklısınız street twin şimdi elektronik olarak çok daha gelişmiş ama fiyatı da 105 bin'lere dayanmış. Sonuçta bizim piyasamız için ikisi de bu paraları haketmiyor.

sey_47
06 Şubat 2019, 18:05
Ne demek boş beleş adam motoru.
Ayıp olmuş.

Bence;
Bildiğimiz saf motosiklet.
Motosiklete en çok benzeyen motosiklet tipidir bence bunlar. w800, bonneville, royal enfield'ler falan. Norton dominatör falan. Peh.

Serkangzts
06 Kasım 2022, 14:04
Galiba bu motora aşık oldum ama ilanda 2 tane var ve yenisi de gelmiyor galiba :/