PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : vfr 800 km arıza



karakas54
14 Ekim 2012, 12:11
2010 model vfr 800a motorsikletim dün akşam yolda giderken km ye birşeyler oldu 160 km giderken motorun gidişinde bir değişiklik yok ama km 90 km gösteriyor 120 km çıkıyor tekrar düşüyor tekrar çıkıyor kafasına göre takılıyor neden yapabilir benim düşüncem km okuyucu sensör hatası gibi ama emin değilim birde vfr 800 de km okuyucu sensör nerde arka tekerdemi şanzımandamı bilgisi olan arkadaşlar yarrdımcı olurlarsa sevinirim iyi günler

Ramazan Can
14 Ekim 2012, 12:16
yüzde doksan sensör hatasıdır.. tazzikli su ile yıkamalar sonrasındas genelde böyle olur..

karakas54
15 Ekim 2012, 20:48
km okuyucu sensör öndişli den alıyor okumayı belki başka birisine faydası olur

roadmaster
15 Ekim 2012, 20:52
ya aynı olay bende oldu 150 160 arası seyrederken yavaş yavaş düştü düştü sonra ibre çok hızlı bi 0 a bi 100 e vurdu ve tamamen durdu sorun öndeki km dişlisi sıyrılmış değiştim tamamm şimdi sorun kalmadı

buberk
15 Ekim 2012, 21:56
ya aynı olay bende oldu 150 160 arası seyrederken yavaş yavaş düştü düştü sonra ibre çok hızlı bi 0 a bi 100 e vurdu ve tamamen durdu sorun öndeki km dişlisi sıyrılmış değiştim tamamm şimdi sorun kalmadı
Siz ne kadar para harcadınız bu sorun için? bendede aynı sorun var redüktör arızası olduğunu düşünüyordum. km dişlisi nasıl bir şeymiş acaba :cyclopsan

roadmaster
15 Ekim 2012, 23:00
orjinalli 49 tl ye geldi montajını kendim yaptımmm

yasin_942
15 Ekim 2012, 23:09
orjinalli 49 tl ye geldi montajını kendim yaptımmm sizin sorununuz sanırım mekanik ancak vfr sensörlü olduğu için daha yüksek fiyat çıkması muhtemel. benim motosikletimde sensöre karşılık gelen 5 tane mıknatıs benzeri metal var. belki vfr de bu sensöre karşılık gelen metaller düşmüş olabilir...

roadmaster
15 Ekim 2012, 23:12
sizin sorununuz sanırım mekanik ancak vfr sensörlü olduğu için daha yüksek fiyat çıkması muhtemel. benim motosikletimde sensöre karşılık gelen 5 tane mıknatıs benzeri metal var. belki vfr de bu sensöre karşılık gelen metaller düşmüş olabilir...

doğrudur arkadaşım olabilir iddiam yok benim başıma gelen bu fiyatta bu:cat:

mehmetmumtaz
16 Ekim 2012, 00:34
ön diskteki sensör kısmına bi hava tutsan düzelebilir mi ? denemek lazım

Syanur
16 Ekim 2012, 01:52
ön diskteki sensör kısmına bi hava tutsan düzelebilir mi ? denemek lazım

Sensör nerede, dişli hangisi, ön dişliden kasıt zincirin geçtiği ön dişli mi? Ben okuyucunun ön tekerde olacağını zannediyordum. Birisi de benim km dişlisi sıyrılmıştı değiştirim düzeldi demiş, "km dişlisi" nedir? Sormuşlar nedir diye cevap yok...

Ozaman konuyu açan arkadaşa; sensörünüzü bir kontrol edin diyorum, geçmiş olsun....ne diyim...

sey_47
16 Ekim 2012, 02:13
Sensör nerede, dişli hangisi, ön dişliden kasıt zincirin geçtiği ön dişli mi? Ben okuyucunun ön tekerde olacağını zannediyordum. Birisi de benim km dişlisi sıyrılmıştı değiştirim düzeldi demiş, "km dişlisi" nedir? Sormuşlar nedir diye cevap yok...

Ozaman konuyu açan arkadaşa; sensörünüzü bir kontrol edin diyorum, geçmiş olsun....ne diyim...
hocam onun km dişlisi dediği muhtemelen analog km odometresi. hızı ön tekerden alıyor. önteker döndükçe göstergeye gidiyor.
onun ki de anladğım kadarıyla ön teker ile paralel dönen dişli sıyrılmış diyor.
not: transalp de ön tekerden aldığını varsaydım. dişlilerden de olabilir.

roadmaster
16 Ekim 2012, 11:01
Sensör nerede, dişli hangisi, ön dişliden kasıt zincirin geçtiği ön dişli mi? Ben okuyucunun ön tekerde olacağını zannediyordum. Birisi de benim km dişlisi sıyrılmıştı değiştirim düzeldi demiş, "km dişlisi" nedir? Sormuşlar nedir diye cevap yok...

Ozaman konuyu açan arkadaşa; sensörünüzü bir kontrol edin diyorum, geçmiş olsun....ne diyim...

syanur kardeş birisi dediğn kişi bizler sizin kadar bilgiye sahip değiliz demekki bu konularda benim motosikletimde (transalp) ön tekerlekte benim klometre dişlisi olrak bildiğim dişli sıyırdı değiştirdim cevap olarak alırmısın

buberk
16 Ekim 2012, 23:15
transalpde iş biraz daha farklıdır bence. vfr de aynen benim motordada olduğu gibi ön tekerden tel bir yere kadar geliyor sonra işin dijital kısmı başlıyor. Yani gelen tel muhtelemelen direk göstergeye girmiyor arada bir cihaz daha var sonra göstergeye giriyor. Yani en azından benim motorumda bu şekilde olduğunu söke taka öğrendim. malesef motordaki dijital zımbırtı ne kadar fazlaysa arızası o kadar maliyetli :)