PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : GT250R Konjektör kablosu



conrand
10 Ekim 2012, 00:07
selam arkadaşlar foruma yenı üye oldum ilk postumun bu olmasını istemezdim. :
Öncelikle 2 ay önce aldığım gt250r ın aldıgımdan beri akü sarz problemi vardı
sağolsun sağlam mezarcı bir usta 2 kere konjektörü değiştrmesıne rağmen akü sorunum hala devam ediyordu
bu nedenle ustamı değiştirdim sargılarda sorun olduğunu ve konjektörun tekrar değişmesi gerektiğini söyledi
zar zor eski ustadan sıfır konjektör aldım tabi oda çin verdi (küfür etmek istemiyorum) sargılarıda değiştirdim yaklasık bır ay böyle kullandım fakat bır kere konjektör kabloları eriyip kısa devre yapmasıyla
motor çalışmadı tekrar ustaya götürdüğümde konjektörden çin gibi şeyler söyledi :) ayrıca motoru 3 4 gün calıstırmassam marş güçlü olmuyordu. Neyse maddi acıdan sıkıntıda oldugum ıcın geçici olarak kabloları izole edip tekrar kullanmaya devam ettim
3 4 hafta sonra 1. viteste tam gaz yememeye motor fazla ses cıkarıp ağır kalkmaya basladı (bugun) el yordamıyla konjektörun kablolarına baktıgımda elektrık bandı hamurlasmıs oda erimiş ancak kısa devre olmamıs suan motor calısır durumda fakat 1. vitesde agır kalma olayı devam ediyor.

uzun oldu bıraz ama sorum şu değiştirilen sargılar bu probleme yol acarmı yada konjektör fazla elktrık verip bunu yaparmı size sormadan ustaya gitmek istemedim cünkü eminim konjektörün değişmesini isteyecek para konusunda iyice sıkıstıgım ıcın en kısa yoldan çözüm arıyorum.

Vakit ayırdıgınız için şimdiden teşekkür ederim.

MotorKafa
11 Ekim 2012, 12:32
Maddi problemim var demişsin ama, yine de orjinal konjektörle değiştirmeni öneririm.
Bende de benzer problem olmuştu zamanında.
Orjinal parçayla değiştirince sorun düzeldi.
Buradan daha ucuza temin edebilirsin.
www.hyosungsource.com