PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : er6f mi gsr 600 mü fazer mı?



Sayfa : 1 [2]

extrem_015
27 Mart 2014, 04:29
Derim her zaman altındaki motor sana yetmiyorsa sat isteklerini karşılayacak bir motor al sonradan yapılanlar asla orijinalini tutmaz tutamaz çünkü bir motosiklet fabrikada tasarımından,parça üretimine,arge çalışmasına kadar ne varsa ince hesaplar düşünülürek mühendislerin elinden geçerek yapılıyor.

linkteki adam belli viraj delisi sat vfr'yi al bir racing makina gazla ama yok illa çıkıntılık yapacak ya :) bir söz vardır göze batan çivi çekici yer diye ;) çok göze batacak modifikasyonlar bazen dahada kötü sonuçlar doğurabilir.

Yani konu dağıldı dediğim gibi stock şartlarda sağlam bir gsr fazerdan üstün modifiye ayrı bir dünya...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:25 ----------

1 bar öyle çok azımsanacak bir basınç değil heleki orijinal motora komple motor içine girmeyi düşünüyormusun ? yoksa stock motoramı takacaksın turboyu ?

aadrenalin16
27 Mart 2014, 04:33
yınede zevkler değişkenlik gösteriyor,kımıs tork egrısı dık olduğu için vede kuyruk tasarımından gsr der,kımısı kafa grenajı vede 7 bıne kadar alçk seyreden egrıyı ,şehır içi ehlileştırılmıs bır ata benzeterek bundan keyıf alır.tamamen işin ucu zevke kaçıyor derim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------

:)gıydırecegım tabıkı,xx i seçmemin amacı çok sağlam bir makina,calıfornıa subap yayları ve tıtanıum subaplar kullannacagı,pistonuda amerıkada yüksek basınca dayanıklı piton yapan bıryer varm,arkadasım kaptan ona ölçüleri verecegım ısmarlaycagım ,orjınl pistonuda yanıında gönderecegım,daha önce slka230 500 hp ye çıkarrttı kendısı bıturbo:)

extrem_015
27 Mart 2014, 04:34
Tabi mesela amortisör diye yazıyorum devamlı ben ama adama mesela iki motoruda sürdürsen belki aradaki farkı anlayamacak bile :)
Kullanıcının isteklerine hangisi daha yakınsa onu seçmesi en doğrusu olacaktır :cat:

aadrenalin16
27 Mart 2014, 04:39
genelde naked makıneyı tatlı hızlarda seyır edenler tercıh eder,çunkı adamlar hızı sevmez,ama arada araç sollamak durumunda kalınca altındaki gizli gücü ortaya çıkarmak için de elinden geleni ardına koymaz:).eger gazcıysan grenajlı makınaya bınersın aterı oyunu gıbı gazların(bilinçli olmak sartıyla)rüzgar yemezsın.ama çoğunun fıkrı, bu saydıklarımın yanından bıle geçmiyor desem yerıdır.tamamen görsellıge kapılan çok.

extrem_015
27 Mart 2014, 04:42
:) girmessen zaten o girecek yer bulur :) bi ara meşur bi hulk vardı bilirsin belki stock motora verdi basıncı verdi basıncı kemik kıran hesabı paramparça oldu motor :) o yüzden sordum

1100 xx i biliyorum xx sonunda bu arada :) arkadaşta var makinası biraz daha dülük devri çevirmesi sebebiyle oldukça sağlam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:40 ----------

naked motorun yapılış amacı zaten bu sürücü rüzgardan çok etkilenip az gazlasın ölmesin ama zevkide fazla olsun ana mantık bu ;) yoksa al bir yarış motoru bloğunu tak çıplak şaseye sonra ağla ay rüzgardan kollarım ağrıyor filan falan diye ....

bende dedimya adam amortisör farkını tepki farkını vs.anlayacak seviyede değil zaten hangisi tip olarka hoşuna giderse onu alıp geçiyor :)

aadrenalin16
27 Mart 2014, 04:52
daha once ıkı tane xx sahıbı oldum, 9.500 devırde 299 görüyor maasallahı var,muhendısler zamanında malıyet hesabı yapmamışlar,dırek kaliteye odaklanmışlar:),denge süper ,ön amörtisör borularının ıcını degıstırıp ayarlı amortısor takacağım,kaval ve boruları degısmedende oluyor,aır fuel kontrol(analog lanı tercıhım) gps takılacak,on farı sokup yerıne ıntercooler koyacağım,eskı ram aır gırıslerıne elıps far yapacağım,youtube da var turbo xx 3 ,nasıpse projem bu daha sayamadığım bırsuru sey var bu projemde.en önemlisi yapacağım seyler sağlıklı olacak ınallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:48 ----------

maalesef:)bu arada 3 fazerım oldu suanda 4 cu fazerım mevcut s2 versıyonu ön kalıperler r1 v.sartçi basamağı ,v.s bıkac farkı var ve en onemlısı 2008 r6 nın mtor teknoljısını ve bloğunu taşmakta ,sıkıştırma oranı az olsada vede debrıjay kapağı ve mılın ustten yırması gibi gibi... memnunum.ama bu proje için satacağım fazerımı.r6 dan bırde sanzıman dıslılerı farklı tabı:)

extrem_015
27 Mart 2014, 05:00
motor içine girecekmisin diye şundanda sordum mesela 0.4-0.5 bar civarı bir basınç basarsan eski kasa makinası sağlam bi xx stock halde bile senin isteklerini karşılabilir ;) t2 turbo ile 0.4.0.5 barda rahat 220-230hp alırsın.
orijinali 150 beygir civarındaydı sanırım makina bu değerleden sonra başka bir makina olur...

bence madem bu işe kalkıştın öhlins komple takım amortisör al hem ön hem arka ;) gidon amortisörü brembo fren sistemlerini araştır,apaçiler gibi sadece gidişe para yatırma gitmek kadar yol tutmak durmakta önemli biliyorsun. s2 lerin farkını biliyorum eski kasanın eksik yönlerinin törpülenmiş hali

aadrenalin16
27 Mart 2014, 05:17
zaten fren konusunda yapacağım seyler çok ,mesela kombıe yapılmış orjınal xx te,sadece depo altı borular ınce çelik,diğerlerı normal boru,ben dıgerlerınıde çeik yapacağım,zaten balatalrıda sınter bakır kullanıorum,iphone yada würt dot 5 ,bunları yapacgım.öhlıns denemedim xx te ama ,ecnebıler öhlıns takmamış xx e içini değiştirmişler.öhlıns takabılırım bellı olmz,eyvallah.
turboya gelınce t2 ler t3 ler kadar sağlam değil,t3 u çok araştırdım.zamanında bu işe dünya para yatıran tecrubelı arkadaşlar sag olsun:).1 bar ıyetım nukadar prof yapacağım netıcede orjınal xx 156 hp (son çıkanlar2002 den sonraları),eskılerı zaten 99a kadar karburatorlu ve 164 hp.
kısacası benım bu yapacağım proje sonucu motordan yaklaşık totalde 400 hp umuyorum...
adamlar buaya r1 e 1.5 2 bar basıolar ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:10 ----------


motor içine girecekmisin diye şundanda sordum mesela 0.4-0.5 bar civarı bir basınç basarsan eski kasa makinası sağlam bi xx stock halde bile senin isteklerini karşılabilir ;) t2 turbo ile 0.4.0.5 barda rahat 220-230hp alırsın.
orijinali 150 beygir civarındaydı sanırım makina bu değerleden sonra başka bir makina olur...

bence madem bu işe kalkıştın öhlins komple takım amortisör al hem ön hem arka ;) gidon amortisörü brembo fren sistemlerini araştır,apaçiler gibi sadece gidişe para yatırma gitmek kadar yol tutmak durmakta önemli biliyorsun. s2 lerin farkını biliyorum eski kasanın eksik yönlerinin törpülenmiş hali

sadcece bılmekle yetınme bence kullanmalısın ımkan bulursan:) tavsıyemdır.aradakı fıyat farkını gerçekten hakedıyor..ben yatıyorum harlı geceler.özelde msj attım sana.face kullanıyorsan ekle kardeşim ok.ıyı geceler dılıyorum.

extrem_015
27 Mart 2014, 05:25
t2yide basınç düşük olduğu için önerdim 0.5 barda falan hemen tırtlayacak bir turbo değil dizellerde bile kullanılıyor,ben stock motor için dedim 400 beygir gibi amacın varsa dayayacaksın t3 ile 2.75 basıncı t3 sanırım o kadar dayanıyordu tam emin değilim sonra lsatikçileri zengin edeceksin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:22 ----------


zaten fren konusunda yapacağım seyler çok ,mesela kombıe yapılmış orjınal xx te,sadece depo altı borular ınce çelik,diğerlerı normal boru,ben dıgerlerınıde çeik yapacağım,zaten balatalrıda sınter bakır kullanıorum,iphone yada würt dot 5 ,bunları yapacgım.öhlıns denemedim xx te ama ,ecnebıler öhlıns takmamış xx e içini değiştirmişler.öhlıns takabılırım bellı olmz,eyvallah.
turboya gelınce t2 ler t3 ler kadar sağlam değil,t3 u çok araştırdım.zamanında bu işe dünya para yatıran tecrubelı arkadaşlar sag olsun:).1 bar ıyetım nukadar prof yapacağım netıcede orjınal xx 156 hp (son çıkanlar2002 den sonraları),eskılerı zaten 99a kadar karburatorlu ve 164 hp.
kısacası benım bu yapacağım proje sonucu motordan yaklaşık totalde 400 hp umuyorum...


adamlar buaya r1 e 1.5 2 bar basıolar ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:10 ----------



sadcece bılmekle yetınme bence kullanmalısın ımkan bulursan:) tavsıyemdır.aradakı fıyat farkını gerçekten hakedıyor..ben yatıyorum harlı geceler.özelde msj attım sana.face kullanıyorsan ekle kardeşim ok.ıyı geceler dılıyorum.


fazer tarzım değil 600 cc racing makinam var tr tek temizlikte 100.000lirada versen yok benim işimde bu ;) onunla takılıyorum ama eşten dosttan denk gelirse falan fazer denemek iyi olur tabi.

zerzura
27 Mart 2014, 14:38
Ohoo karışmış buralar.


Sonuç olarak GSR mı FZ6mı ER6 mı karar verin :queen:

extrem_015
18 Temmuz 2014, 08:26
gsr tabiki,öyle adrenalin16 gibi bilmeden etmeden boş beleş sallamakla olmuyor olmazda,boş varil anca langırdan ben gerçekleri yukarıda yazdım,her video izleyen usta olsa ohoo önüne geçilmez,ayrıca izlemekle olsa kediler kasap olurdu derler :) o yüzden gsr fazer karşılaştırmasında gsr son noktadır o kadar,işin gerçeği budur bilen bunun böyle olduğunu bilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:59 ----------

Bilmiyorsan bilmiyorum diyeceksin elimde bu var ben bunu savunayım olmaz objektif olacaksın.Burada aadrenalin16 gibi boş beleş laf olsun diye sallamakla olmuyor;)