PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : AAhhh nedir bu 250cc sınıfı derdi!!



mali_181
11 Eylül 2012, 19:55
Evet arkadaşlar yaklaşık 1 aydır kafamda motorumu 250 c sınıfına yükseltmek takıldı bunun sebebleri
--Cbf 150 den çok memnunum fakat uzun yolda boğulması özellikle yokuşlarda hele de 2 kişi ile
--Son hız önemli değil ben zaten 80-90 sabitleyip gidiyorum fakat bi araçtan kaçmak veya sollamak istediğimde his kalmaması
--Kanıma bir kaç motorun girmesi :)
--Uzun yol yapmayı çok seviyorum 250 cc nin daha uygun olacağını düşünmem

Cbf den vazgeçemememin sebebleri
--Dayanıklı ve kaliteli bir motor
--Rahat ve şehir içinde yeterince kıvrak
--Yakıtı çok iyi,şeklide hoşuma gidiyor

Evet gelelim asıl konuya konu şu ,250 cc sınıfında motosiklet bakıyorum ama hep bir kulp buluyorum ve karar veremiyorum gerçi daha cbf im de satılmadı ama :).Mesela baktığım motorlar GV250-CBF250-COMET 250 cometi eledim artçı rahatlığı yok dendiği için şimdi bakın kafam neye takılıyor araştırıyorum cbf250 yi deniyorki çok rahat değil zaten cadde motoru ve yakıt yüksek,gv 250 ye gelince kullandım üstüne oturdum gerçekten güçlü ve sesine bayıldım ama tarz hiç aklımda yoktu ama sevmedim diyemem bir anda cruiser e gönlüm kaydı fakat korkum kıvraklığının olmayacağını düşünmem bir kaç kişi regal raptora ve roadstar 250 ye de bak dedi fakat elimin altında her geçen gün dağılan(bu motorlar dağılıyor demek istemiyorum yanlış anlamayın ) bi motosiklet te istemiyorum cbf im gibi kaliteli olsun istiyorum yaaaa ben ne yapayım yardım ediiiiiiinnnnnn!!!!!!

Bu arada cbf im in ilanı: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-gercekten-temiz-ve-dolu-birde-bu-fiyata-98927210/detay/

Blackeagletr
11 Eylül 2012, 20:14
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-sym-motorlarda-kampanya-94892736/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mega-motor-dan-sifir-km-suzuki-inazuma-88123128/detay

Sağlam olanlar bunlar :) Suzukinin ne olduğu daha belli değil fakat kötü olacağını düşünmüyorum. Kalite bakımından Regal Raptor ayarında düşünürsen Mondial Destro da işini görebilir.

mali_181
11 Eylül 2012, 20:19
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-sym-motorlarda-kampanya-94892736/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-mega-motor-dan-sifir-km-suzuki-inazuma-88123128/detay

Sağlam olanlar bunlar :) Suzukinin ne olduğu daha belli değil fakat kötü olacağını düşünmüyorum. Kalite bakımından Regal Raptor ayarında düşünürsen Mondial Destro da işini görebilir.
Bunlara gücüm yetmez kesinlikle ve mondial e de aşırı derecede güvensizliliğim var :)

Evranos
11 Eylül 2012, 20:28
Ninja 250?

mali_181
11 Eylül 2012, 20:30
Ninja 250?
Artçılı kullanım olacak uygun olacağını düşünmüyorum ve uzun yolada uygun olmaz gibi geliyor ve bütçemi aşar bu arada bütçe maksimmum 5.500tl unutmuşum yazmayı :)

Tsubasa
11 Eylül 2012, 20:33
inazuma diyicem ama sadece kagıt üzerinde bildiğimiz bi motosiklet..
cbr 250 r iyi değil mi?
sürüşü kolay rahat
canta setiyle güzel bi motosiklet oluyor..

BatuhanK
11 Eylül 2012, 20:41
bana cometin arkasi cbf ten daha rahat gelmisti. Cbf te artçıyken boyumun uzunlugundan dolayi ayaklarima agri giriyordu. Çok ffazla yana acmak zorunda kaliyordum. Kisa-orta mesafeli gezilerde comet rahatsiz etme bence. gv deki artci konforu hakkinda bilgim yok ama daha iyi olacağini dusunuyorum. Gv kullanim olarak cok rahat, fakat duran trafikte aralara girerken sıkıntı yaratiyor. koruma demiri de varsa isi gercekten zor.

fromghetto
11 Eylül 2012, 21:23
Arkadaşım ben sana bi örnek vereyim. Bende tiger 250 var ve hafta içi hergün işe onunla gidip geliyorum. Belki biraz ucuz bi motosiklet ama konforu gayet yerinde ve artçı halinden fazlasıyla memnun. Eğer İstanbulda oturuyorsan o motorla hergün Mecidiyeköy trafiğini atlatıyorum. gerçi bi cbf gibi, ybr gibi aralardan sızamıyorum ama yolun en sağında her zaman bi yer buluyorum. 100 km de 3,42 lt yakıyo gayet güzel. Tabi sen gv250 diyosun, tabiiki daha iyi motordur ama İstanbulun trafiğinde çok sıkışıcağını sanmıyorum. E uzun yolda yaparım gezerim diyosan gv 250 iyidir derim.

Shrieker
11 Eylül 2012, 21:38
Bütçene Comet 250 cuk oturuyor aslında... O kadar da kötü mü yahu o motorda yolcu olmak ?

c90
11 Eylül 2012, 21:40
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1271
gel ön yargından vaz geç
0 makina
yedek parça bol
servis ağı geniş
27 beygir
tek silindirlilere göre vibrasyonda avantajlı
daha ne olsun
sonuçta maddi imkanın ve ihtiyacını karşılar
120 km standart hızlı bir makina anlık hızlanmalarda 130-140km/h rahat çıkar
bugün inazuma çıksa 24 beygir olacak
5 vites olaması inazumaya göre dez avantaj yakıt inazumaya göre bira fazla olabilir
gerisi yalan ile dolan
maddi gücün yetiyor ise al
ürününün arkasında her zaman duran bir marka::gazla::

otopsici
11 Eylül 2012, 21:42
Evet arkadaşlar yaklaşık 1 aydır kafamda motorumu 250 c sınıfına yükseltmek takıldı bunun sebebleri
--Cbf 150 den çok memnunum fakat uzun yolda boğulması özellikle yokuşlarda hele de 2 kişi ile
--Son hız önemli değil ben zaten 80-90 sabitleyip gidiyorum fakat bi araçtan kaçmak veya sollamak istediğimde his kalmaması
--Kanıma bir kaç motorun girmesi :)
--Uzun yol yapmayı çok seviyorum 250 cc nin daha uygun olacağını düşünmem

Cbf den vazgeçemememin sebebleri
--Dayanıklı ve kaliteli bir motor
--Rahat ve şehir içinde yeterince kıvrak
--Yakıtı çok iyi,şeklide hoşuma gidiyor

Evet gelelim asıl konuya konu şu ,250 cc sınıfında motosiklet bakıyorum ama hep bir kulp buluyorum ve karar veremiyorum gerçi daha cbf im de satılmadı ama :).Mesela baktığım motorlar GV250-CBF250-COMET 250 cometi eledim artçı rahatlığı yok dendiği için şimdi bakın kafam neye takılıyor araştırıyorum cbf250 yi deniyorki çok rahat değil zaten cadde motoru ve yakıt yüksek,gv 250 ye gelince kullandım üstüne oturdum gerçekten güçlü ve sesine bayıldım ama tarz hiç aklımda yoktu ama sevmedim diyemem bir anda cruiser e gönlüm kaydı fakat korkum kıvraklığının olmayacağını düşünmem bir kaç kişi regal raptora ve roadstar 250 ye de bak dedi fakat elimin altında her geçen gün dağılan(bu motorlar dağılıyor demek istemiyorum yanlış anlamayın ) bi motosiklet te istemiyorum cbf im gibi kaliteli olsun istiyorum yaaaa ben ne yapayım yardım ediiiiiiinnnnnn!!!!!!

Bu arada cbf im in ilanı: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-gercekten-temiz-ve-dolu-birde-bu-fiyata-98927210/detay/
sana kim dediyse yalan söylemiş
topcase taktın mı chopperden daha rahattır artçı için
şimdi çantaya ceza yazıyolar diyeceksin onunda kolayı var satış yaparken noterden rica edin ek-1 belgesine çantalı yazması yeterli

sedat_57
11 Eylül 2012, 21:43
Motorun satıldıktan sonra cebinde 8 bin gayme olmuyorsa bence bu işe soyunma derim ilk etapta..Sym wolf 250 lerin ikinci ellerini 7.7500 gayme arası alabilirsin..Ben öyle görüyorum sölenenlere göre 3.5 litre yakıyor..
Sana uyarsa xciting 250 lerde var çok uygun fiyatlara..5 ila 7 bin gayme arası fiyat aralığı..

c90
11 Eylül 2012, 21:51
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/81812-mondial-mr-250-destro-kullanicilari.html
Bu motor inşallah kore gibi bir ülkenin elinden çıkmıştır ?

Dikkatimi çeken egsozda Lambda Sensörü var mondial emeklemeden yürümeye mi başladı ne ?



Lambda Sensörleri nedir? Motor egzoz manifolduna monte edilmiş olup, egzoz gazları içindeki yanmamış oksijen miktarını ölçmek için egzoz gazlarını koklar ve ECU tarafından okunabilen bir voltaj üreterek hava-yakıt karışımının çok fakir veya zengin olduğunu gösterir. Bu sayede, aracın her sürüş şartında hava-yakıt karışımı sürekli olarak kontrol altında tutularak optimum performans ve yakıt ekonomisi sağlanır.

Mondialin (beyin)ECU içeren bir motor getireceği aklımın ucundan geçmezdi...

ERROR88
11 Eylül 2012, 21:58
yakıt onemlı ıse 250 cc ye gecme lesson one

DarkSeleCT93
11 Eylül 2012, 22:08
Evet arkadaşlar yaklaşık 1 aydır kafamda motorumu 250 c sınıfına yükseltmek takıldı bunun sebebleri
--Cbf 150 den çok memnunum fakat uzun yolda boğulması özellikle yokuşlarda hele de 2 kişi ile
--Son hız önemli değil ben zaten 80-90 sabitleyip gidiyorum fakat bi araçtan kaçmak veya sollamak istediğimde his kalmaması
--Kanıma bir kaç motorun girmesi :)
--Uzun yol yapmayı çok seviyorum 250 cc nin daha uygun olacağını düşünmem

Cbf den vazgeçemememin sebebleri
--Dayanıklı ve kaliteli bir motor
--Rahat ve şehir içinde yeterince kıvrak
--Yakıtı çok iyi,şeklide hoşuma gidiyor

Evet gelelim asıl konuya konu şu ,250 cc sınıfında motosiklet bakıyorum ama hep bir kulp buluyorum ve karar veremiyorum gerçi daha cbf im de satılmadı ama :).Mesela baktığım motorlar GV250-CBF250-COMET 250 cometi eledim artçı rahatlığı yok dendiği için şimdi bakın kafam neye takılıyor araştırıyorum cbf250 yi deniyorki çok rahat değil zaten cadde motoru ve yakıt yüksek,gv 250 ye gelince kullandım üstüne oturdum gerçekten güçlü ve sesine bayıldım ama tarz hiç aklımda yoktu ama sevmedim diyemem bir anda cruiser e gönlüm kaydı fakat korkum kıvraklığının olmayacağını düşünmem bir kaç kişi regal raptora ve roadstar 250 ye de bak dedi fakat elimin altında her geçen gün dağılan(bu motorlar dağılıyor demek istemiyorum yanlış anlamayın ) bi motosiklet te istemiyorum cbf im gibi kaliteli olsun istiyorum yaaaa ben ne yapayım yardım ediiiiiiinnnnnn!!!!!!

Bu arada cbf im in ilanı: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-gercekten-temiz-ve-dolu-birde-bu-fiyata-98927210/detay/
kim demıs rahat değıl dıye eskiden polıslerde transalp yerıne cbf250 vardı boş motor olsa polısler yıllarca onu kullanmazdı

Arjantinli69
11 Eylül 2012, 22:14
ybr 250 hepsinden iyi diyeyim gönlün rahatlasın.

motoseyyah
11 Eylül 2012, 22:33
ybr 250 hepsinden iyi diyeyim gönlün rahatlasın.

YBR 250 kullanıcısı olarak katılıyorum.
45000 km ye geldim,bir gün arıza vermedi. Ekonomi,sağlamlık,konfor ve sorunsuzluk hepsi bir arada diyebilirim.
İkinci elleri emsallerinden pahalı gibi gözükse de uzun vadede, uzun bakım aralıkları ve servis gereksinimi minimum düzeyde olduğu için bu fark tolore edilebiliyor.

ferdinandd
11 Eylül 2012, 23:13
Honda nın vtr 250 modeline olan merakımı dizginleyemeyip, test etme imkanım olmadığı için risk alarak aldım.

Gelelim kapalı kutu vtr 250 ye ben testör değilim dilim döndüğünce paylaşayım.

Cbf 250 ile kesinlikle kıyaslanmayacak apayrı bir motor, V MOTOR dediler ?

2 silindirli 30 bg güç üretiyor, kadranda son sürat 160 yazıyor ama 120 ye çok kısa sürede çıktığı gibi, 120 den 140 a hiç sıkılmadan 3-5 sn de geldi daha fazla açmadım,

bence kadran 180 olmalıymışta motor 160 basmalıymış gibi geldi çünkü bu alet 160 yapar.

5. vitesde giderken birvızıltı şeklinde motor sesi duymazmı insan VTR' de duymaz !!! :mrgreen:, sanki sessiz sakin uçuyo, sadece kaskı yalayıp geçen rüzgarın sesi…

Vibrasyon yok denecek kadar az bazı viteslerde hafif karıncalanma yapıyor o da her zaman değil bazı devir aralıklarında.

Virajlara hiç bu kadar güvenli girip çıktığımı hatırlamıyorum, harikaydı.

Yolun yarısını karanlıkta geçtim Edremit–Balıkesir arasındaki yol gidiş geliş bir yol orada far ın başarısı çıktı ortaya, hiç uzunları yakmadan geçtim o yolu aydınlatma çok başarılı, bazen uzunlarımla gidiyorum sananlar bile oldu.

Tamamı JAPONYA' da üretilmiş bu motorun malzeme kalitesi kendini belli ediyor.

Uzun lafın kısası ben dilanın rahatına alıştığımdan şehirde rahat ettirecek biraz daha güçlü, zaman zamanda dışarıya çıkaracak bir motor arıyordum onuda buldum, korkuyla almıştım ama doğruyu seçtiğime şuan daha çok inanıyorum.

Birde yakıt tüketimi konusu var 44 liraya 307 km götürdü. Benim 150 lik dilandan az yakıyo. 950km için 153TL’lık benzin aldım.

yazan : cenk yurtbekler

http://d1209.hizliresim.com/11/c/cxgdq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

VİDEO = http://www.izlesene.com/kanal/altinelbiseliadam/video_6384015

Bende Honda VTR 250 modelini çok beğeniyorum.

Kalite, tarz, güven arayan arkadaşların 125cc lere verdiği paralar ile neredeyse aynı satış fiyatına sahip 1,2 yıllık 2. elleri.

Herpsini barındıran 250 cc bir motosiklet nasıl piyasada tutunamadı halen anlam veremiyorum :pale:

Kaliteli eli yüzü düzgün güvenilir bi motosiklet 250cc "gelmiyor, yok" diyoruz, gelincede "pahalı, haketmiyor" deyip karalayıp atıyoruz,

250 cc sınıfının derdi bizleriz aslında sanki :pale:

mali_181
12 Eylül 2012, 12:53
http://d1209.hizliresim.com/11/c/cxgdq.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

VİDEO = http://www.izlesene.com/kanal/altinelbiseliadam/video_6384015

Bende Honda VTR 250 modelini çok beğeniyorum.

Kalite, tarz, güven arayan arkadaşların 125cc lere verdiği paralar ile neredeyse aynı satış fiyatına sahip 1,2 yıllık 2. elleri.

Herpsini barındıran 250 cc bir motosiklet nasıl piyasada tutunamadı halen anlam veremiyorum :pale:

Kaliteli eli yüzü düzgün güvenilir bi motosiklet 250cc "gelmiyor, yok" diyoruz, gelincede "pahalı, haketmiyor" deyip karalayıp atıyoruz,

250 cc sınıfının derdi bizleriz aslında sanki :pale:
Bu motosikleti bende çok beğeniyorum ama alamam ki fiyatı yüksek :(

ygk
12 Eylül 2012, 12:59
eğer cbf ine baktığın gibi düzenli yağ değişimi ve bakım,
gerektiğinde buji filtre değişimi ve karbüratör ayarını yaparsan roadster seni üzecek bir makine değil.ancak sıralı çift 250 bir motorla 150 cc bir motor arasında o kadarda tork farkı olacağını düşünmüyorum, ki zaten rahatça kendini ifade etmişsin hız değil tork istiyorum diye.
bence bakımlarını aksatmazsan ve temizini bulursan suzuki gs500 çok daha rahat olur senin için, 250liklerle arasında çok ta fazla bir yakıt farkı yok ve sürüş tarzı gayet rahat motor, aradığın gibi kıvrak aynı zamanda.

Chronix
12 Eylül 2012, 13:02
Bütçene Comet 250 cuk oturuyor aslında... O kadar da kötü mü yahu o motorda yolcu olmak ?

hadi cennete gidiyoruz deseler yine de binmem=) ama arkaya bir topcase ve artçı selesine daha konforlu bir uygulama yapılırsa belki ..

mali_181
12 Eylül 2012, 13:09
hadi cennete gidiyoruz deseler yine de binmem=) ama arkaya bir topcase ve artçı selesine daha konforlu bir uygulama yapılırsa belki ..
İşte bu yüzden cometi eledim :)

NoMotorNoCry
12 Eylül 2012, 13:15
4 yıl önce ben de cbf150'mi satılığa çıkardığımda ne kadar büyük bir hata yaptığımın farkında değildim.Ama şeytan dürttü bi kere , ok yaydan fırladı.Sonrası ise yıllarca sürecek sancılı bi süreç oldu.Tam 3 tane 250'lilik geçti elimden.Bu motorlar beni motorculuktan soğuttu.Malesef piyasada adam gibi 250'lik motor yok.Vtr250 , cbf250 , innamuza250 , cbr250 gibi spor veya naked tarz motorlara bulaşma derim.Amortisörler sert ve oturuş pozisyonları cbf150'den sonra baya bi rahatsız eder.Ben cbf250 aldım , kısa sürede hemen sattım kurtuldum.Tekrar cbf150'ye geri dönüş yaptım.Sonra tekrar şeytan dürttü yine büyük hatalar yaptım.Ama şimdi transalp'e geçiş yaptım.Oh be dünya varmış dedim.Sen beni dinle motorunu satıştan hemen düşür.Paranı biriktir ve yeteri kadar tecrübe kazandıktan sonra 250cc'yi es geç ve direk 600 cc'ye geçiş yap.

oguzhancık
12 Eylül 2012, 13:15
Kanuni Phantom'a ne dersin bütçenede uygun ? 250cc olmamasına rağmen :)

Çağrı-91
12 Eylül 2012, 13:35
Kanuni Phantom'a ne dersin bütçenede uygun ? 250cc olmamasına rağmen :)

O bir Kanuni ama arkadaş kalite istemiş :)

kanmix_x
12 Eylül 2012, 13:41
Kanuni Phantom'a ne dersin bütçenede uygun ? 250cc olmamasına rağmen :)

Kanuni modeline göre alınır phantom olmaz

mali_181
12 Eylül 2012, 16:42
Aynen phantom olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Arkadaşlar yarın Bursa ya bi gv250 almaya gidiyorum hayırlısı olsun artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------


Aynen phantom olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

Arkadaşlar yarın Bursa ya bi gv250 almaya gidiyorum hayırlısı olsun artık

Bursadan yardım edecek birilerine ihtiyacım var inegölden

Ercument
12 Eylül 2012, 17:44
4 yıl önce ben de cbf150'mi satılığa çıkardığımda ne kadar büyük bir hata yaptığımın farkında değildim.Ama şeytan dürttü bi kere , ok yaydan fırladı.Sonrası ise yıllarca sürecek sancılı bi süreç oldu.Tam 3 tane 250'lilik geçti elimden.Bu motorlar beni motorculuktan soğuttu.Malesef piyasada adam gibi 250'lik motor yok.Vtr250 , cbf250 , innamuza250 , cbr250 gibi spor veya naked tarz motorlara bulaşma derim.Amortisörler sert ve oturuş pozisyonları cbf150'den sonra baya bi rahatsız eder.Ben cbf250 aldım , kısa sürede hemen sattım kurtuldum.Tekrar cbf150'ye geri dönüş yaptım.Sonra tekrar şeytan dürttü yine büyük hatalar yaptım.Ama şimdi transalp'e geçiş yaptım.Oh be dünya varmış dedim.Sen beni dinle motorunu satıştan hemen düşür.Paranı biriktir ve yeteri kadar tecrübe kazandıktan sonra 250cc'yi es geç ve direk 600 cc'ye geçiş yap.
İnazuma 250 tecrübelerinizi biraz daha paylaşırmısınız. Epey merak edilen bir motosiklet insanlar faydalansın.