PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Porsche Turbo(420ps) ışıklarda Z1000 ile karşılaşırsa ne olur:)



GP500-1st
25 Ağustos 2012, 21:30
Videoda Porsche 911 turbo sürücüsü arkadaşlar Yeni kawa Z1000 ile yan yana gelmişler ve aragazla da tahrik edince olan olmuş:queen:

http://www.youtube.com/watch?v=nx1VUvaH9Zw&feature=related

blamir
25 Ağustos 2012, 21:35
Z1000 her türlü yer hatta z750 bile yer.. Yedim yani ordan biliyorum :D

Reşit
25 Ağustos 2012, 21:53
Adam hem iyi kalkamıyor hem de tam performanslı gitmiyor gibi geldi sizce:silent:

Nicat
25 Ağustos 2012, 21:59
Adam hem iyi kalkamıyor hem de tam performanslı gitmiyor gibi geldi sizce:silent:
bencede adam motorun hakkını vermiyor :farao:

GP500-1st
25 Ağustos 2012, 22:15
Adam hem iyi kalkamıyor hem de tam performanslı gitmiyor gibi geldi sizce:silent:

4 tekerlekten çekişli turbolu 400+ hp bi araç ilk kalkışta hiçbir zaman kolay lokma olmaz. 0-100'ü 4.0 sn olan porsche 4.5 saniye civarında kalkış yapmış gibi duruyor, motorda ona ayak uydurabilmiş, çünkü motor kaldırmak gaz ayarı ve yarım debriyaj ayarları baya zor. Malum motor en ufak hatada adamın kafasınada geçebilir:mrgreen:

Ama kawanın Hp/ton oranındaki üstünlüğü 90-150 arsaında porsche'nin canını okumuş:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

:)
bencede adam motorun hakkını vermiyor :farao:

Hocam katılamıcam... çünkü 4 çekerli turbo bi araçtan ilk 50-60 metre geriye düşmediyse 4'lü saniyelerde 0-100'ü görmüş demektir. 0-100'ü 3.2 sn olan 600'lük racing motorlarda da 70-80'e kadar yarım debriyaj gitmek gerektiğinden 4-5 yıllık bir sürücü bile 4.7-4.8 sn den iyisini göremez 10 kalkışın 9'unda. o yüzden 3.2 sn'ler hep kagıt üstünde kalır genelde

DarkSeleCT93
25 Ağustos 2012, 22:19
4 tekerlekten çekişli turbolu 400+ hp bi araç ilk kalkışta hiçbir zaman kolay lokma olmaz. 0-100'ü 4.0 sn olan porsche 4.5 saniye civarında kalkış yapmış gibi duruyor, motorda ona ayak uydurabilmiş, çünkü motor kaldırmak gaz ayarı ve yarım debriyaj ayarları baya zor. Malum motor en ufak hatada adamın kafasınada geçebilir:mrgreen:

Ama kawanın Hp/ton oranındaki üstünlüğü 90-150 arsaında porsche'nin canını okumuş:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

:)

Hocam katılamıcam... çünkü 4 çekerli turbo bi araçtan ilk 50-60 metre geriye düşmediyse 4'lü saniyelerde 0-100'ü görmüş demektir. 0-100'ü 3.2 sn olan 600'lük racing motorlarda da 70-80'e kadar yarım debriyaj gitmek gerektiğinden 4-5 yıllık bir sürücü bile 4.7-4.8 sn den iyisini göremez 10 kalkışın 9'unda. o yüzden 3.2 sn'ler hep kagıt üstünde kalır genelde

işte foruma böyle üstadlar lazım saol reis

Reşit
25 Ağustos 2012, 22:20
Sevgili kardeşim adam güzel kalkamamış oluyor dolayısıyla. Senin de dediğin gibi motosikleti kaldırmak zor. Yoksa 240-250 ye kadar arabayı toz eder sonra el sallar bu kadar basit.

GP500-1st
25 Ağustos 2012, 22:43
Sevgili kardeşim adam güzel kalkamamış oluyor dolayısıyla. Senin de dediğin gibi motosikleti kaldırmak zor. Yoksa 240-250 ye kadar arabayı toz eder sonra el sallar bu kadar basit.

yani benim de demek istediğim motor sürücüsü tırt sürücü değil tecrubesi yerinde, Türkiyede Z1000 kullanan 10 sürücüden 8'i o porscheye ilk 60-70 metreyi verir.. güzel kalkmaktan tabir fabrika değerleriyse onu sadece pro drag sürücüleri yapabiliyor.. Porsche'nin arkadan motorunun verdiği agırılık dağılımıyla ilk kalkışta inanızmaz bir traksiyonu var, hayabusa olsa bişey değişmez ilk kalkışaları kaybedersin.

O yüzden ilk kalkışta biraz hakkını verdiğini düşünüyorum Z1000'nin

Ramazan Can
25 Ağustos 2012, 22:57
her türlü yer..............

beyko45
26 Ağustos 2012, 00:53
havada karada suda yer..bitirirr..

leons
26 Ağustos 2012, 11:33
Z1000 o boru değil, ama porshe sürücüsüne boruyu döşemiş ara gaz verdikten sonra :)

emell
26 Ağustos 2012, 11:41
ah o motor benim altımda olacaktı...

blamir
26 Ağustos 2012, 14:53
Motorcunun kalkışı bir kere yanlış. Kontrollü kalkabilmesi için iki ayağınında yerde olması gerekiyor. Adam kendinden emin her türlü yerim de diyebilir :p . Geçen gece sahilde R6 yı kalkışta tokatlarken z1000 yanımdan öyle bir uzadı gittiki gazı kapattım kenara çektim ve gökyüzüne bakarak ahhh biraz daha param olaydı dedim... :D

[Turan]
26 Ağustos 2012, 16:04
Onu bunu geçinde Z1000'deki asalet Cüneyt Arkında yok :mrgreen:

alp_tunay
26 Ağustos 2012, 17:02
Z1000 2 den 3 e atıyor ama yarışı bırakıyor....
O motoru yakalaması imkansız...
Boşa heveslenmesin kimse :)