PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 600RR ve 600F farkı ve 100-0



songokhu
22 Mart 2006, 13:27
Arkadaslar merhaba motorla tanısıklıgım eski fakat forumla daha yeni tanıstım. Genc gorunmeme ragmen 30 a yaklastım. Bugune kadar arac satın alırken hep ince eliyip sık dokudum tabiki araç bilgimin olması sebebiyle.

Fakat sonucta prensipler benzesede "motor" dan anladıgım soylenemez. Bugune kadar hep gozume güzel gozukene bindim.

Sımdı 600 cc hacimli bir motora binebilecek fiziki ve ruhsal yeterliliğe sahip olduguma inanıyorum. Benim gibi hafta sonu gezmelere vs yerlere motorumla gidiyim deseydiniz acaba Honda 600rr mı yoksa 600 F mi alırdınız. Her ikisinide kullanmış arkadaş varmı acaba? Ayrıca beni 0-100 den ziyade 100-0 ilgilendiriyor ve ayrıca şehir kullanım kolaylıgı.

Kısmet olursa fuar zamanı alacagım

Allah hepinize kazasız belasız sürüşler nasip etsin

maviş
22 Mart 2006, 17:09
600 f şehir içi kullanımda daha rahattır..0..100 ü düşünmüyosan f serisi sana uyar.şimdiden hayırlı olsunn

boy
22 Mart 2006, 19:49
600F, 600RR ve 1000RR kullandım. Şu anda bir 600FS, bir tane de 1000RR'ım var. 600F çok rahat ve çok güzel bir motordur. Denildiği gibi şehir içinde 600RR'a göre çok daha rahattır. Hızlanmasını da hiç merak etme 600RR'dan kötü değil. İki motor arasındaki performans farkı sürücü deneyimiyle rahatlıkla ekarte edilebiliyor. İsmail'e (leto) sorabilirsin :) Frenaj tamamen sana bağlı. Ne kadar iyi kullanıyorsan her ikisinde de aynı performansı alırsın. Ama frenaja kafayı takıksan, 200-300 milyona çelik sisteme geçebilirsin. Biraz daha fazla paraya da diskleri değiştirebilirsin. Ama 600RR da çok güzel bir makina. Bu tamamen senin tercihine ve beğenine kalmış birşey.

Bu arada elimde çok temiz, kazasız 2002 model 600F Sport var. 600F ile 600RR arası bir makina. Anasayfada sağ tarafta resimlerini görebilirsin.

ilnapoli
22 Mart 2006, 20:14
Cidden Boy'un motoru güzel, param olsa ben alacam :)

nx4_falcon
22 Mart 2006, 23:59
Zaten 0 100 lerinin bir farkı yok fark son süratlerinde.

boy
23 Mart 2006, 15:06
@nx4_falcon

Zaten 0 100 lerinin bir farkı yok fark son süratlerinde.
Son süratte de fark yok. Ben 600FS te 265km/h gördüm, 270km/h denemedim ama yapar. 600RR'ın da 270km/h yi geçeceğini düşünmüyorum. Motor belli devirlerde farklılık gösteriyor.

sinanozden
23 Mart 2006, 17:10
arkadaşlar bende yeni motor sever olarak sizden tafsiyelerinizi bekliyorum!! kafamdaki motor aslında 600rr dı ama bir çok kişiye göre iki kişilik kulanımlarda 600f ve şeihir içi daha iyimişşş veya bu iki model dışında bana tafsiye edebileceğiniz model varmıdır?? bide fiyat konusunda aynı düzeyde olabilecek modeler daha iyiy olur!!

600f
23 Mart 2006, 17:14
270km görüyor 600f merak etme

rossi_alonso
23 Mart 2006, 17:39
:bounce: :bounce: umarım dostum bu özellikler sana yardımcı olur ama bence 600 RR şimdiden hayırlı olsun artık gerisi sana kalmış..


600 F'İN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
__________________________________________________ ________
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı& strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1390
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 135
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 171 kg
Renk seçenekleri Gri, Siyah, Kırmızı
FİYATI 13.840 YTL


600 RR'IN TEKNİK ÖZELLİKLERİ
__________________________________________________ ____________

Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı & strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 117 hp / 13.000 dak/dev
Max tork (Nm @ dev/dak) 66 Nm / 11000dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2010 x 690 x 1115
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1395
Sele yüksekliği (mm) 820
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerve dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
Arka Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 163 kg
Renk Seçenekleri Kırmızı, Siyah, Mavi
FİYATI 16.200 YTL

bestofonur
19 Eylül 2007, 21:30
merhabalar su an elimde tiger 250 var.racing almak istiyorum(2.el) aklımda honda var fakat araşırma yaparken 600rr-f arasında fiyat farkı var acaba kullanım yada güç.tork değerlerindeki fark cokmu ciddi? biraz daha kendimi sıkıp rr mı almalımıyım?şimdiden yardımınız için teşekkürler..

fantazma
19 Eylül 2007, 21:47
aralarındaki performans farkı fiyat farkından daha şaşkınlık verici cbr 600 f zaten her ne kadar racing olarak gecsede piyasada o bir spor touring bence
zaten aks mesafesi,ters çatal olmayısı bunun en büyük ispatı kötümü asla ama sen tam bir racinge binmek istiyorsan alman gereken motor cbr 600 rr ve ya emsalleri.ama cbr 600 rr ın ılk cıkan modellerındede ters catal olayı yoktur.onlarda cbr 600 f gibi teleskopik çatalldır.ama sylede bir durum var ıkıncı el alacaksan ben derimki cbr 600 f al sonucta yarıslara katılmak gibi bir nıyetın yoksa performans senı oldukca tatmın eder ve cbr 600 rr oranla daha az km li ve yuksek modellı motosıklete bınerek satarken daha az zarar etmiş olursun.zaten cbr 600 rr da alsan cbr 600 f de alsan aralarındakı fark senın tatmınsızlıgıne neden olmaz sen cbr 600 f al kafan rahat olsun

onur_1000
19 Eylül 2007, 22:10
abi şehir içinde gezmelere vs. yere gitceksen 600 f derim.600 rr dan daha rahat olduğunu kuzenimden duydum ama hız arıyosan ve de ikisi arasında tercih yapacaksan 600RR.şimdiden istediğin motoru alman dilekleriyle...:)

bestofonur
20 Eylül 2007, 02:12
teşekkürler şuan kafamda 600f oluştu çok fazla hız aramıyorum çoğunluk şehiriçinde kullanıcam motoru racing keyfinide yaşamak istiyorum tabi ama sonuçta yarışmayacağım msj atan arkadaşlara çok teşekkürler...:cat:

2pac
20 Eylül 2007, 02:56
600RR derim 600F alıp 600RR geçmek isteyebilirsin ama 600RR alırsan 1000RR geçersin :)) hayırlısı olsun şimdiden..

caneryurtseven
23 Kasım 2007, 10:00
cbr 600 rr

teknik özellikler

CBR 600 RR TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor...................................Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc)......................599
Silindir çapı & strok (mm)............67 x 42.5
Sıkıştırma oranı........................12 : 1
Yakıt sistemi...........................PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak)..............117 / 13.000
Max tork (Nm @ dev/dak)............66 / 11000
Ateşleme................................Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma...............................Elektrikl i
Şanzıman................................6 vites
Güç Aktarımı...........................O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm)................2010 x 690 x 1115
Tekerlekler arası mesafe (mm)......1395
Sele yüksekliği (mm)..................820
Yerden açıklık (mm)...................130
Yakıt kapasitesi (litre)................18 (3,5lt rezerve dahil)
Tekerlekler..Ön........................3 kollu alüminyum döküm
.............Arka........................3 kollu alüminyum döküm
Lastikler....Ön.........................120 / 70 ZR17 M/C (58W)
.............Arka........................180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon..Ön.......................41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
.............Arka........................Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
Frenler......Ön.........................Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
.............Arka........................Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık...................................163 kg
Renk seçenekleri.......................Siyah, Kırmızı, Turuncu, Movistar
http://img518.imageshack.us/img518/668/600rreb3cm0.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/8748/cbr600rrprovarp0.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/665/hondacbr600rrzw9.jpg
---------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
CBR 600 F

MOTOR- Su soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı,DOHC 4 silindirli , Su soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı,DOHC 4 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 599 , 599
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 67x42,5 , 67x42,5
SIKIŞTIRMA ORANI 12:1 , 12:1
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik) , PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik)
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 109hp/ 12500 dev/dak , 109hp/ 12500 dev/dak
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 63Nm / 10000 dev/ dak , 63Nm / 10000 dev/ dak
ATEŞLEME Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü , Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü
ÇALIŞTIRMA elektrikli , elektrikli
ŞANZIMAN 6 vites , 6 vites
GÜÇ AKTARIMI O-ringli zincirli , O-ringli zincirli
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2065x685x1135 , 2065x685x1135
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1390 , 1390
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 805 , 805
YERDEN AÇIKLIK(mm) 135 , 135
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 18(3,5 lt rezerv dahil) , 18(3,5 lt rezerv dahil)
TEKERLEKLER Ön/Arka:3 kollu alüminyum döküm , Ön/Arka:3 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W) , Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W)
AĞIRLIK 171 kg , 171 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gri,Siyah ,Kırmızı , Gri,Siyah ,Kırmızı

http://img518.imageshack.us/img518/6282/hondacbr600fsoziuswz1.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/6397/hondacbr600fprovacr6.jpg

tubis
23 Kasım 2007, 10:04
Yardım edilecek bişey görmedim ben. Sen bize yardım etsende arama yapmadan topic açmasan çocuğum,evladım... :)

efendy_iso
23 Kasım 2007, 10:12
tamamıyla sport bi sürüş keyfi istiyosan rr derim ama hem güçlü olsun hemde oturuş pozisyonu biraz daha rahat olsun diyorsan f diyorum SAYGILAR

muratgergerli
23 Kasım 2007, 10:13
Paşam ne konuda yardım istediğini yazmamışsın...:silent:

tubis
23 Kasım 2007, 10:14
İso arkadaşımız 15 yaşında.. Hayal dünyası oldukça geniş yani. :) Kilitlenen topiğinde fazerlar - f650 ler vardı şimdi de 600 rr..
Okulun yok mu çocuğum senin.. :)

caneryurtseven
23 Kasım 2007, 10:32
İso arkadaşımız 15 yaşında.. Hayal dünyası oldukça geniş yani. :) Kilitlenen topiğinde fazerlar - f650 ler vardı şimdi de 600 rr..
Okulun yok mu çocuğum senin.. :)

BAK KÖR DEĞİLSEN YAŞ 17 YAZIOR HEM BU ARADA SENDEN BANA NE AĞZIMI AÇTIRACAKSIN BANLANACAĞIMMM BENİM HAKKIMDA BİRŞEY YAZMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

efendy_iso
23 Kasım 2007, 10:35
tubiş pardon ya profiline bakmamışımm o zaman caner sen şimdilik bi bmx f al ondan sonra bi tane bmx rr alırsınnnn:)

tubis
23 Kasım 2007, 10:37
Kör değilim ve dün profiline tıkladığımda gördüklerimi unutacak kadar unutkanda değilim.. 1992 doğumlusun o halde 15 yaşındasın. Hem 15 - 17 ne fark eder, yine de okul da olman lazım.. :cherry:

muratgergerli
23 Kasım 2007, 11:01
BAK KÖR DEĞİLSEN YAŞ 17 YAZIOR HEM BU ARADA SENDEN BANA NE AĞZIMI AÇTIRACAKSIN BANLANACAĞIMMM BENİM HAKKIMDA BİRŞEY YAZMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Paşam dedikse o kadarda uzun boylu değil....Ağzını açacak bi durumu senin için göremiyorum.. Sen ağzından önce gözlerini aç yazdıklarını oku ......Yakışmıyor...
Senin gibi bir gence yakışır davranışlarda bulunmayı bi denesen.....

Luxor
23 Kasım 2007, 11:50
sana biz yardım edemeyiz caner
senin durumun çok başka bişey

tubis boşver sende, adam olan laftan anlar zaten
hemen saldırmaz

tubis
23 Kasım 2007, 12:02
Boşvermek değil de Savaş ben şimdi ki çocukları anlayamıyorum.. Ben de o yaşlarda oldum ve ben de motosiklet tutkunuydum ama bana akıl vermek isteyen benden büyüklerime hiç bu tarzda konuşmadım.. En azından ben 15 yaşında 600 cc SS makinelerin hayalini kurmadım. En fazla duvarıma astım, görünce iç geçirdim. Ama şimdikiler bizi salak yerine koyup, yok karar veremedim hangisini alsam, yok hangisi daha hızlı diye soru soruyolar. Bişey deyincede küfür ediyorlar, yazık....

GKN
23 Kasım 2007, 12:15
caneryurtseven kardeşim, motorcu saygılı olur öncelikle..
hele ki bayanlara, hele hele bu bayan tubis gibi sitemizde sevilen sayılan canımız cicimiz bi ablamız olunca kat be kat saygı ister..

sen kendini iyi hissettiğin makinayı kullan bence, sonucuna da kendin katlanırsın
yani hyo 250 kullan derler az gelir, 600rr derler çok gelir bu işlerin tavsiyesi olmaz
ama daha dün duyduğumuz 20 yaşındaki gencin kazasını unutmayalım..
ofisimin dibinde oldu ve çok üzüldük..
amacın bilgi almaksa forumda boool bol mevcut
eğerki akıl almaksa, kendi aklına mantığına elver..
çünkü her koyun kendi bacağından:wiinkk:

Prometheus
23 Kasım 2007, 12:15
caneryurtseven'in arama yapmadan açmış olduğu tüm başlıkları silinmiştir. Lütfen öncelikle forum kurallarını okuyunuz

Luxor
23 Kasım 2007, 13:00
Boşvermek değil de Savaş ben şimdi ki çocukları anlayamıyorum.. Ben de o yaşlarda oldum ve ben de motosiklet tutkunuydum ama bana akıl vermek isteyen benden büyüklerime hiç bu tarzda konuşmadım.. En azından ben 15 yaşında 600 cc SS makinelerin hayalini kurmadım. En fazla duvarıma astım, görünce iç geçirdim. Ama şimdikiler bizi salak yerine koyup, yok karar veremedim hangisini alsam, yok hangisi daha hızlı diye soru soruyolar. Bişey deyincede küfür ediyorlar, yazık....

sana %1000 katılıyorum tubis
ne yazık ki yeni gençler herşeyi bildiklerini sanıyorlar
onlara doğruyu söyleyen biri oldumu da hemen saldırıya geçiyorlar...
bu ülke zaten bu mantıktaki gençler yüzünden bu kadar bozuldu

Fatih
23 Kasım 2007, 13:48
topiclerin icine etmekte ustunuze yok.
bırak adam kendi hayal dünyasında yaşasın
cevap yazmayın olsun bitsin.
adam soru sormus siz gidip milleti yaşı ile yargılıyorsunuz.
30 yaşında olsa ne olur beyni boş olduktan sonra?

tubis
23 Kasım 2007, 13:51
Pardon da içine etmek nasıl bir terim bana açıklamasını yapar mısın ? 15 yaşında bir çocuğa terbiye vermeye çalışırken, terbiyesizlik yapmanın luzumu yok şimdi...

GKN
23 Kasım 2007, 13:54
büyükler küçüklere nasihat eder death kardeşim,
nasihat etmek le içine etmek arasında ki çizgide öle aman aman ince deil
sen neden göremedin anlamaım..

alp_tunay
23 Kasım 2007, 14:13
İso arkadaşımız 15 yaşında.. Hayal dünyası oldukça geniş yani. :) Kilitlenen topiğinde fazerlar - f650 ler vardı şimdi de 600 rr..
Okulun yok mu çocuğum senin.. :)


BAK KÖR DEĞİLSEN YAŞ 17 YAZIOR HEM BU ARADA SENDEN BANA NE AĞZIMI AÇTIRACAKSIN BANLANACAĞIMMM BENİM HAKKIMDA BİRŞEY YAZMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
nerden denk geliyon kız..........:queen::queen::queen::queen:

Arıyormusun..........:queen::queen::queen:

tubis
23 Kasım 2007, 14:28
Valla bilmiyorum abi yaa, böyle mıknatıs gibiyim sanki, çekiyorum.. :mrgreen:

:queen::queen:

erdo2002
23 Kasım 2007, 15:02
600f tavsiye edicektim fakat tavsiye ettiğimiz kişinin yaşı mevzubahis olmuş :) Ben alıcak olsam 600rr ile600f arasında 600f tercih ederdim.:cat:

crayzboyone
23 Kasım 2007, 16:44
Ya sehir icinde gezceksen herkes 600f dıo daha bısey dusenme dıyorum ama Bıraz arttısen gece gezmelerın coksa (BEBEK SARIYER) fılan mılan :D havacıysan 600rr daha da yakısır ama bı de bısey solemek gerekıo 600f ler artık sıfır olarak uretılmıcek kaldırıldı buda benden sana bı soz!!!

s3ns4t10n
23 Kasım 2007, 18:04
yaww konu 2006 yılında acılmıs nerden neree :D

tubis
23 Kasım 2007, 18:11
İki konu birleştirildi....

kayku
24 Kasım 2007, 21:52
kullanım kolaylığı ve race makina yan yana kelimeler dğeil bence enduro al :D yok bunlardan birini alcam dersen 600rr al 1 kere al ;)

hondacıoguz
01 Kasım 2010, 19:42
peki benim 12500 13000 tl pram war rr mi yoksa f mi alıyım lütfen yardım edin çok kararsızım şimdiden herkeseney teşekkürler

Blindfire
09 Mart 2011, 20:09
Şehir içi daha çok kullanacaksan 600 F derim yok ben havalı ve hızlı olmak istiyorum desen o zaman RR :)

fz6_fazer
09 Mart 2011, 20:24
22-03-2006, 14:27 tarıhınde acılmıs konu

Şehir içi daha çok kullanacaksan 600 F derim yok ben havalı ve hızlı olmak istiyorum desen o zaman RR :)

Yenı kasa f ler nasıl olacak, tutulacakmı_?

desert3737
09 Mart 2011, 21:10
kaçın hortlak var :))

cakalaz
09 Mart 2011, 21:12
Kullanıcı faktörüyle; F modelin, RR modeli ara hızlanmalarda geçebileceğini haftasonu yaptığımız gezide gördük; gösterdik :)

hondam
09 Mart 2011, 21:39
cbr 600 rr

teknik özellikler

CBR 600 RR TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor...................................Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc)......................599
Silindir çapı & strok (mm)............67 x 42.5
Sıkıştırma oranı........................12 : 1
Yakıt sistemi...........................PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak)..............117 / 13.000
Max tork (Nm @ dev/dak)............66 / 11000
Ateşleme................................Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü

Vayy burda benım bebekte varmıs ...:wiinkk:
Çalıştırma...............................Elektrikl i
Şanzıman................................6 vites
Güç Aktarımı...........................O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm)................2010 x 690 x 1115
Tekerlekler arası mesafe (mm)......1395
Sele yüksekliği (mm)..................820
Yerden açıklık (mm)...................130
Yakıt kapasitesi (litre)................18 (3,5lt rezerve dahil)
Tekerlekler..Ön........................3 kollu alüminyum döküm
.............Arka........................3 kollu alüminyum döküm
Lastikler....Ön.........................120 / 70 ZR17 M/C (58W)
.............Arka........................180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon..Ön.......................41 mm´lik, tamamen ayarlanabilen ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralıklı
.............Arka........................Ön yükleme ve açılma ayarlı gaz şarjlı amartisörlü unit pro link, 130 mm esneme aralıklı
Frenler......Ön.........................Radyal monteli 4 piston kaliperli 310x4,5mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
.............Arka........................Tek piston kaliperli 220x5mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık...................................163 kg
Renk seçenekleri.......................Siyah, Kırmızı, Turuncu, Movistar
http://img518.imageshack.us/img518/668/600rreb3cm0.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/8748/cbr600rrprovarp0.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/665/hondacbr600rrzw9.jpg
---------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
CBR 600 F

MOTOR- Su soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı,DOHC 4 silindirli , Su soğutmalı 4 zamanlı 16 sübaplı,DOHC 4 silindirli
MOTOR HACMİ(cc) 599 , 599
SİLİNDİR ÇAPI&STROK(mm) 67x42,5 , 67x42,5
SIKIŞTIRMA ORANI 12:1 , 12:1
YAKIT SİSTEMİ PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik) , PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi(otomatik)
MAX GÜÇ(Hp @ dev/dak) 109hp/ 12500 dev/dak , 109hp/ 12500 dev/dak
MAX TORK(Nm @ dev/dak) 63Nm / 10000 dev/ dak , 63Nm / 10000 dev/ dak
ATEŞLEME Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü , Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü digital transistörlü
ÇALIŞTIRMA elektrikli , elektrikli
ŞANZIMAN 6 vites , 6 vites
GÜÇ AKTARIMI O-ringli zincirli , O-ringli zincirli
BOYUTLAR(UxGxY)(mm) 2065x685x1135 , 2065x685x1135
TEKERLEKLER ARASI MESAFE(mm) 1390 , 1390
SELE YÜKSEKLİĞİ(mm) 805 , 805
YERDEN AÇIKLIK(mm) 135 , 135
YAKIT KAPASİTESİ(lt) 18(3,5 lt rezerv dahil) , 18(3,5 lt rezerv dahil)
TEKERLEKLER Ön/Arka:3 kollu alüminyum döküm , Ön/Arka:3 kollu alüminyum döküm
LASTİKLER Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W) , Ön:120/70 ZR 17 M/C(58W) Arka:180/55 ZR 17 M/C(73W)
AĞIRLIK 171 kg , 171 kg
RENK SEÇENEKLERİ Gri,Siyah ,Kırmızı , Gri,Siyah ,Kırmızı

http://img518.imageshack.us/img518/6282/hondacbr600fsoziuswz1.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/6397/hondacbr600fprovacr6.jpg

Vayy burda benım bebekte var ...:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------


22-03-2006, 14:27 tarıhınde acılmıs konu


Yenı kasa f ler nasıl olacak, tutulacakmı_?

Valla guzel bır soru, katolog lardan gordugum kadarıyla super bı motosıklet yapmıslar, bence tutar hemde fenaaa..

qsTah
09 Mart 2011, 21:50
motor alacaksan, kararını verdiysen ve o modeli mt kullanıcısından alma olanağın varsa al..
2.eline güvenebileceğin en iyi sitelerden biridir..