PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : arora zorro ar-150-70



Sayfa : 1 [2]

enator 22
03 Mayıs 2013, 23:54
ben de arora zorro 150 -70 zongshen şu anda 8000 km'de 118 km hıza ulaşabiliyor.aldığımdan beri sadece benzin ve yağ değişimi dışında masrafım olmadı. bir kardeşimiz sormuş yokuş yukarı nasıl diye 2 kişi gayet rahat ve zorlanmıyor.yalnız lastikler değişirse gerçekten asfaltta uzar gider.özellike belirteyim şanzuman diğer çin malı motorlara göre çok iyi .kuru ağırlığı 138 kg.yola çok rahat oturuyor .kayseri ve k.maraş arası gittim geldim sele si ybr ye nazaran biraz sert ama.plastik kapak aksamı süper bildiğiniz ybr gibi tasarlanmış montası ve demontası kolay.ybr 125'den tek eksği ojsijen sensörlü karbüratörünün olmaması.düz karbüratör.yedek parça ve servis sistemi türk firmalar için hala ybr cbf markaların gerin de .aroranın debriyaj teli yada farı kırılsa serviste ve bayiide bulamassınız parasını alırlar ADANADAN gelmesini beklerken motorunuz 1 hafta yatar.bu yılın en iyi kopya olmayan motosikleti

Ghostrider91
04 Mayıs 2013, 23:54
Arka dişliyi küçültün ön dişilyde büyütün 133 ü gördüm (Rapma aşağı). Kanuni Vindy nin 150 cc sni zorlamştm gerçekten güçlü Zorro ya göre çok çok seri fakat 100 ü az geçince basamadım bidaha kıçı oynamaya başladı... Arkaya lastik aldım 100-90-18. Çok güzel durdu :) Benim binmeme hala sapasağlam.

smh61
13 Mayıs 2013, 10:22
hocam hava normal di yol hafif eğim 118 km.eğimsiz yoldaherzaman 107-108 km oluyor.kilom 77 :)

enator 22
14 Mayıs 2013, 23:25
hocam gaza çok asılmayın motorun devirine uyum sağlayarak ağır ağır yüklenin zaten yağın ve hava filtren temizken bu hıza bir kaç kez ulaştım.ama km 20 bin geçince makina dahada güçlenecek tir .Tabiki hızı da bi nebzede olsa artar ama sonuç ta 150 cc.Ama ybr rem 50 bine kadar banamısın dememişti rektefe zamanı.ybr 125 den sonra bu motoru aldığıma pişman değilim yamyam gibi azmış makina daha öncede yazığım gibi keşke sensörlü karbüratör olsaydı ybr 125 ten ekiği bu.saygılar

http://http://www.youtube.com/watch?v=HLGmsviPGyg (http://www.youtube.com/watch?v=HLGmsviPGyg")

isaaras
14 Mayıs 2013, 23:53
diyecek bişey bulamıyorum.japon italyan ispanyol alırsın fiaytı pahalı olur bütçen yetişmez.bütçen yetti bu sefer yedek parça temini zor olur. olsada ne kadar orjınal parça olur. burasıda tartışılr.italyav ve ispanyol hakkında konuşmak bile istemiyorum.bu motorları buraya getirenler öyle acımasızlarki tarif edemem.şimdi en iyisi çinlimi olacak derseniz.oda değil en iyisi japonun 150 cc kadar daha üzeri bütçesi dar olan arkadaşlara tavsiye edilmez

mza
17 Mayıs 2013, 15:57
ön frende cıyak cıyak ses gelmeye basladı hafıf tutup bırakıyorum frenı ses kesılıo anlamadım gıttı bu sesı yav :D

enator 22
17 Mayıs 2013, 22:26
belirli bir zaman sonra ses gider balatan biraz incelince.iyi sürüşler.

erhansahin
01 Haziran 2013, 20:10
selam arkadaslar. motoru daha yeni sıfır aldım. 100 km oldu. aldigimdan beri motor cok ısınıyor. daha onemliside motor surekli stopa zorluyor. trafikte her durdugumda stop ediyor. servisine goturdum rolantiyi yukseltti ama alakası yok bununla sanirim. rolanti yuksek simdi ama yime stop ediyor. teklemeye basliyor ve stop. sorun nerdedir ve ne yapmak gerekir bilen varsa yardimci olursa saglam bi dua ederim. deli etti beni yav.

enator 22
04 Haziran 2013, 23:25
erhansahin kardeşim benzin musluğundan karbüratöre giden boru biraz uzun kısaltırsan düzelecektir.bujisini değiştir kaliteli bi NGK tak.benim ki de stop ederdi şimdi bunları yaptıktan sonra benzinim azalınca yapıyo nadiren.

mza
06 Haziran 2013, 10:45
dün 1.2 litre benzin aldım tam 28 km yol gittim arkadaslar düzlük yol hiç zorlama yok sizce nasıl fazlamı (depo dibinde az benzin kalıyor kullanamıyoruz )

erhansahin
06 Haziran 2013, 19:55
erhansahin kardeşim benzin musluğundan karbüratöre giden boru biraz uzun kısaltırsan düzelecektir.bujisini değiştir kaliteli bi NGK tak.benim ki de stop ederdi şimdi bunları yaptıktan sonra benzinim azalınca yapıyo nadiren.

enator 22 yardımın için sagol kardeşim. ez kısa zamanda dediğini deniycem. bi şey daha var. motor 5 dakika içinde aşırı ısınıyor. ve uzun yola gittiğimde ufak ufak yığılmaya başlıyor. bu konuda bi fikrin varmı acaba. ve motorun çok bağırmaması için ön dişliyle veya arka dişliyle oynamakmı gerekiyor. çünkü motor 5.viteste 60 km hıza geldiğinde 6 yı istiyor. motor çok güçlü ama bence dişli boyu çok komik gibi. bunları hangi numaralarla değiştirmek gerekir acaba.

enator 22
07 Haziran 2013, 15:32
http://http://www.youtube.com/watch?v=HLGmsviPGyg
enator 22 yardımın için sagol kardeşim. ez kısa zamanda dediğini deniycem. bi şey daha var. motor 5 dakika içinde aşırı ısınıyor. ve uzun yola gittiğimde ufak ufak yığılmaya başlıyor. bu konuda bi fikrin varmı acaba. ve motorun çok bağırmaması için ön dişliyle veya arka dişliyle oynamakmı gerekiyor. çünkü motor 5.viteste 60 km hıza geldiğinde 6 yı istiyor. motor çok güçlü ama bence dişli boyu çok komik gibi. bunları hangi numaralarla değiştirmek gerekir acaba.
Gerçekten ısınma var ama daha önce çinli başka motor kullandım asya ısınırdı.ybr 125 2008 model kullandım ısınırdı.Zorro biraz çabuk ısınıyor doğru.yağımı 15\50 4 zamanlı tam sentetik shell yaptım.geç ısınıp çabuk soğuyor.gayet iyi.yığılma yapmasına gelince kaliteli buji şart .çünkü uzun yoldasın ve sabit bir hız da gitmek istiyorsun ve ara da bi öksürüyo gibi güçten düşer gibi oluyor.zorronun karbüratörü standart diğer YBR 125 ler gibi oksijen sensörlü değil.400 km yol yaptım hiç bişey olmadı .bujini kesin değiş.tamircileri takma .onlara kalsa yağını 3000 kmde bir değişirler.sen 1000 km değiş hava filtrene basınçlı havayla temizle .bak nasıl 125 km hız yapıyon başını eğ biraza da uç gitsin.dişlileri arka 2 ya da 3 küçültsen 9000 devirde yaptığı hızı 8000 de yapar .yokuş yukarı beygir düşer hafif düz meyilli yolda hızın artar.bence sadece arkayı küçült.

mza
07 Haziran 2013, 18:03
dün ön dişliyi bir büyükle değiştim bagırması azaldı tavsiye ederim performansta düşme pek etkilemedi çok güzel oldu vites aralıkları bide yakıtı azaltsam süper olacak 1.2 litre benle 28 km nasıl arkadaslar bilgi verin (servis 20 50 yağ koydu 1000 km sonra değişmemi s6öledi anlamadım ben bu servisi )

Ar 200
17 Temmuz 2013, 16:44
Selam arkdaslar Benmde Arora Ar 180 19 War Zorroyla aynı kasaya sahip ve arora satıyo diye biliyorum okuduguma gore 133 ü gecen olmamıs Motorum 2500 kmde On dişli 16 arka 34 taktım 10 bin devirde 137 yi gordum ama 12 bin devire cikmiyo 10 binde kalıyo bu neden acaba bi fikri olan varmı ?

serdar1547
17 Temmuz 2013, 18:27
Selam arkdaslar Benmde Arora Ar 180 19 War Zorroyla aynı kasaya sahip ve arora satıyo diye biliyorum okuduguma gore 133 ü gecen olmamıs Motorum 2500 kmde On dişli 16 arka 34 taktım 10 bin devirde 137 yi gordum ama 12 bin devire cikmiyo 10 binde kalıyo bu neden acaba bi fikri olan varmı ?

aslında motorun iyi gidiyor en azından sürat göstergen diğer bazı çinli motorlar gibi bol keseden sallamıyor

Ghostrider91
01 Ağustos 2013, 10:36
Merhabalar arkadaşlar. Bugn itibariyle makineyi 10.000 km ye çıkardım :) Orjinaline geri dönebilecek şekilde oyanamadığım hiç biyeri kalmadı. Karbirötr farklı arka ve ön dişli farklı lastikler farklı Ek olarak yağ soğutucu ve Hava filitresinin oraya kendim elektronik bi icat yaptım 4 tane pervaneden oluşan gazın tepksine göre çalışan bi sistem. Bu motosikletin ısınma sorunu yok o sadece rodaj süresinde oluyor. Bundan şikayetçiyseninz önündeki radyatör görünümlü şeyin üstünden kornaları sökün. Çok fazla sıkıştıryorsanız yağ soğutucu kullanın. Shell in oktan97 benzinini kullanırsanız çabucak bitirir. Ön fren balataları çok adi değiştrmediğniz sürece ses kesilmycektir. Ben fren merkezni değiştrdim çift kaliperli şu an üstünde olan. Subap ayarını kafasına göre yapan ustalar var ama orjinali Emme:0.25 Eksoz:0.50. Debryajı ısındığı zaman boşluk yapıyor onunda sebebi debryaj balatasının yayları sıcağı gördüğü zaman gevşiyor imkanınız varsa o yayları başka yaylarla değiştirin. Motosikletin kahrettiren kötü yanları yok herşeyi düzelebiliyor. Ben şu an sorunsuz bir şekilde biniyorm. Hız yapmaya çalışan arkadaşlar bahsettiğimz motosiklet 1300 cc 4 silindirli suzuki hayabusa değil 150cc tek silindirli bir motosiklet ama ben bunun canını okuyacğm diyorsanız;

Arka dişli: 40T
Ön dişli: 16T
Püskürtmeli bir karbiratör
Arka lastiği mutlaka değiştirin (michellin i tavsiye ederim)
NGK nın iyi bir bujisi (iridiuma boşuna para vermeyin tek silindirli bir motosikltte işe yarayacğnı sanmıyorum)
Hava Filitresini rüzgar alacak biçimde yeniden konumlandırın (Ama komple söküp atmayın)
Yağ soğutucu radyatör (Bunun için elinizde çeşitli imaknlarınız ve teknik bilgiye ihtiyacınız var)
Çakma radyatörün üstündeki kornaları ordan söküp başka biyere mont edin. (hemen üst tarafında gidonun altında güzel biryer var)
Motosikletimin orjinalliği çokta muhim değil diyorsanız 0.05mm üst kapağı taşlatabilirsiniz. ( Ben taşlatmadım)

133 den yukarsını ben göremedim. Düzdede 125 filan belki yapmışımdır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

http://imageshack.us/photo/my-images/138/x67k.jpg/

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

http://img138.imageshack.us/img138/8426/x67k.jpg

enator 22
11 Ağustos 2013, 17:31
ALLAH kaza bela vermesin.bendeki kırmız.
http://l1308.hizliresim.com/1d/c/rcfxw.jpg (http://bit.ly/c25MCx)ı.