Arkadaşlar merhaba,
Ben yeni motosiklet aldım
Şimdilik arkadaşımın ceketini kullanıyorum, bu sırada yaptığım araştırmalar sonucu Bering Optic deri ceket bana uygun gözüktü.
Aslında 4 mevsim arıyorum, fakat kafama uygun bulamazsam yaz kış ayıracağım.
Forumda arattım fakat pek bir şey bulamadım...