Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba arkadaşlar
kalite,
yedek parça,
titreşim
2. el piyasası olarak
hangisini almalıyım?
asyada mı daha az titreşim var sym de mi?
bu arada sym xs125k 2011 model 4000 km'de 2200 tl ye çok temiz
asya 125lik klasik oda 0 km 2300 tl ye
Merhaba arkadaşlar;
Uzun ve detaylı araştırmalar sonucunda sym xs 125 k modelinde 2. el hem fiyat olarak (2200 tl) sıfır gibi olmasından dolayı hemde
Tasarımı dış görünüşü vede seramik silindir olması ,honda yamaha kadar sağlam olması yakıtı çok az yakmasından dolayı tercihim
oldu
Titreşim...
merhaba arkadaşlar
sizce 2005-2006 model 30 bin-40 bin arası 2600-2800 arası ybr almak mı
2011 model 10 binde salcano wolf mu
2011 model 4 binde çok temiz Sym xs125k mı
Biliyorum hepiniz şimdi ybr al diyeceksiniz de temiz ybr bulmakda çok zor
onun için benim gönlüm Sym'den yana açıkcası...
Selamunaleykum arkadaşlar;
şimdi ben bayadır araştırıyorum en sonunda dün az kalsın 2011 model 4000 km vede temiz siyah sym xs 125 k'i 2200 tl alıyordum
ama forumlardan ustalardan öğrendiğim kadarıyla sym salcanodan biraz daha kaliteliymiş
ama
90-100 arasında titreşim başlıyormuş
yedek...
Merhaba arkadaşlar;
Yaklaşık 1 haftadır motor araştırıyorum çok marka model arasında gittim geldim en sonunda bütçem ve kalite açısından 2 motor arasında kaldım
sizce siz olsanız 2008 model ybr mi alırsınız aynı fiyata yoksa 0 salcano wolf s mi alırsınız?
sonuçta salcanoda ybr motoru...
merhaba arkadaşlar
şimdi siz olsanız 0 km honda cb25 e mi alırsınız 3850 tl ye (plaka dahil)
yoksa 2009 model ybr mi alırsınız 3200 tl ye
hangisi daha sağlam
hangisi yedek parçası daha bol ve ucuz
hangisi 2. piyasası daha iyi
ve yakıt olarak ise hangisi daha az yakıyor
detaylı bir...
Merhaba arkadaşlar ben o kadar araştırmama rağmen sym xs125k mı alsam salcano wolf s mi alsam diye 2 si arasında kaldım ikisede sağlam motor diyorlar
ikisi arasında artıları nedir eksileri nedir bilgilendirirseniz sevinirim..!
Merhaba;
Ben bi konuda kararsız kaldım sizce 2600 (plaka dahil) tl ye sıfır 150mg kıng mondıal mı yoksa 3200 tl ye (alım,satım dahil)2009 model ybr mi alırsınız
NOT:Tabiki yamaha kalitesi mondıal kalitesi ile kıyaslanmaz ama sonuçta mondıal hem 0 hemde 150 lik ve tipide ybr den kalır yanı...