Öncelikle siteye 15 dakika önce kayıt oldum tüm abilerime kardeşlerime selamlar olsun .. başlıktada belirtigim gibi 125 cc ramzey motorumla dün gece kaza yaptım vitesli oldugu için tam alışamadım yokuş yukarı çıkarken 2 den 1 e attım ve deviri ayarlayamadım motor beni üstünden attı ben bir yana...