Merhaba arkadaslar ben güven. İzmir'de yaşıyorum yaşım 28 motosiklete baslama zamanı geldide geciyor :) sizlerden yardım istiyorum ..
Sürekli asfaltta kullanıcagım . ama arada ödemiş bozdağın buzlu yoluna giricegim veya camurlu kumlu bozuk yollardada gidebilicegim bir baslangıc motosikleti...