merhaba motosiklet severleri ben dogukan 16 yaşindayım lise3 e gidiyorum. geçen hafta babamdan 600luk bir motor almak istedigimi söyledim ilk başta biraz cayar gibi oldu ama daha sonra ikna ettim. tek şartı benden okula yatılı olarak gitmem ve sadece haftasonları binmemi istedigini söyledi. bana...